Mutasd

>> Szerviz2018-09-08

Olajcsere megtörtént. Ezúttal Valvoline VR1 Racing 5w-50 került bele és Bosch szűrő.

229000km

 
>> Szerviz2018-08-16

A középső dob elrohadt. Cseréltem utángyártott MTS dobra.

228400

 
>> Szerviz2018-07-14

Kicseréltem a hátsó hossz lengőkarokat, mert a gyáriak már elég csúnyán rozsdásodtak és nem akartam megvárni amíg eltörik. Mapco került bele.

226500km

 
>> Szerviz2018-04-29

Első fékbetétek cseréje Textar gyártmányra.
223500km

 
>> Szerviz2018-02-10

A következő alkatrészek cseréje történt:

Jobb hátsó kerékcsapágy (Starline)
Jobb oldali féltengely külső gumiharang (SKF)
Hátsó fékbetétek (Textar)
Kiegyenlítőtartály (Polcar)

223000km

 
>> Szerviz2017-11-18

A jobb felső felújított lengőkar gömbfeje kopogott .Cseréltem TRW gyártmányra mindkettőt.
Az alsó motorvédő lemezt is cseréltem egy utángyártottra.
221000km

 
>> Szerviz2017-05-14

Megtörtént az olajcsere:

Valvoline VR1 Racing 10W-60 + Bosch szűrő
217200km

 
>> Szerviz2017-02-04

Bal belső porvédő megadta magát. Csere SKF gyártmányra és ha már kivettem, a külsőt is cseréltem. Oda egy Löbro került.
Kb. 215000km

 
>> Szerviz2017-01-04

Egy ideje már hallgattam az indítómotor brutális fémes visító hangját minden indításkor. Eljött az ideje a felújításnak. A kiszerelése nem volt egyszerű, de a V6-nál kevés dolog az. A motor felújításához szükséges összes alkatrészt beszereztem, nem csak a hibásat, hanem mindent ami jellemzően elromolhat benne. Kicseréltem minden alkatrészt, alaposan kitakarítottam és mehetett vissza minden a helyére. Azóta szinte hang nélkül indul a gép.
A 2011-ben cserélt bontott termosztát elég rossz állapotba került az utóbbi időben, max 80°C-on már nyitott, de szobahőmérsékleten sem zárt rendesen, emiatt nagyon nehezen melegedett. Kapott új Behr termosztátot. Azóta nagy hidegekben is max. 4-5km után az előírt 87°C-on áll a mutató.
Pollenszűrőt is cseréltem, már szép fekete volt a régi.:)
214000km

 
>> Szerviz2016-10-02

Észrevettem, hogy mostanság mintha reggelente gyengébben indulna az autó mint korábban. Az akkusarukon csak 11,7-11,9V nyugalmi feszültséget mértem, pedig a töltésem hibátlan. A benne lévő Varta akksi 12 éves!! volt! Ezek után pedig mi más, szintén Varta akksi került bele a Silver Dynamic szériából.