Mutasd

>> Szerviz2014-06-12

Még júni 7-én, a Krisztánál tartott nyárköszöntő tali előtt kicseréltem a hátsó tárcsákat és betéteket. Nem voltak vészesen lekopva, de kicsit megégtek, és menet közben (nem csak fékezésnél) nyikorogtak, ami engem kurvára zavart, pedig a fékerő nem is gyengült. A bal hátsó tiszta szopás volt, kalapáccsal vertük le a tárcsát az agyról, a féknyereg dugattyúja sem akart visszamenni a helyére. A jobb hátsó tárcsa meg simán leesett magától, és a dugattyút is kézzel visszanyomtuk. Légtelenítés után még a kézifék kötelet is kicseréltem. Ennyi meló elég is volt póló nélkül a tűző napon, szénné is égett a hátunk, így be is fejeztük a szerelést.
A lambda szondát és a váltó olajat ma cseréltettem szervízben. A szondával nem akartam otthon szívni, úgy voltam vele, hogy szopjon a szervíz, ne én, de aztán könnyen adta magát. A váltó szebben, puhábban jár, könnyebben váltható a hátramenet, a kipufogó pedig nem okádja a benzinszagot. További tapasztalataimat majd megírom, ma megjött az OBD2->USB kábelem, a napokban jön a 3 tűs kábel ami OBD2-re alakít át és akkor a műszerfal sem fog úgy kinézni mint egy karácsonyfa... :D