Tagok >> Piritu - 1.000.000 >> Spider / GTV 2.0 TS PHuBi
Blog
Ma folytattam az ablak beállítását. Kicsit lejjebb kellett állítani hogy ne ütközzön felül és egész jó lett. Össze is raktam az ajtót. Remélem a hétvégén jó idő lesz kipróbálni. Tovább »
Most jön a szervizkönyv. Elsőre az ablak ívének beállítását javasolja. Ez nem más mint az az ív amit az üveget tartó sín ad. Az alsó tartócsavarokhoz ad egy 4 mm-es méretet. Ehhez gyártottam egy műanyag sablon (eredetileg cikkszámos sablon kellene). Első csavar: 1-2-3. kép, hátsó: 4.kép. Mindket Tovább »
A 2022-es túrán kezdődik a történet. Ausztriában az autópályán 120 felett egyre hangosabban süvített a szél a bal oldali ablaknál, pont a fülem környékén. 125 feletti tempót már nem is nagyon lehetett menni. Az egyik kútnál vettem ragasztó szalagot és megpróbáltam itt-ott leragasztani az ablakot (ér Tovább »
Az ablakállítás közben feltűnt hogy mozog a balos tükör borítása. Nem nagyon, de jól érezhetően. Ha már a szélzajjal küzdök ennek is utána kell járni. Mivel egyértelmű hogy a tükörlap felől kell bontani nem vágtam neki egyszerre. Van egy jobbos bontott tükröm, először azt szedtem szét. Itt királysá Tovább »
A "szokásos" kiskör volt a szezonnyitó: Szigliget - Tihany (itt nyitottunk) - Füred - Balatonvilágos (Panoráma kilátó) - Siófok - Szántód (ÚJ komp van!) - Tihany - Zánka (itt zártunk) - Badacsony A kilátótól Siófokig a part legalsó útján mentünk, közvetlenül a villasor előtt. Egy más világ. Ma Tovább »
Autó adatlap
- Típus:Spider / GTV 2.0 TS PHuBi
Mindent erről a típusról
Tagok, akik birtokolják a típust - Évjárat:2002
- Színe:Fekete metál
- Jellemzők:
Edizione Elegante Spider 2002
A Spider Edizione Elegante csak a "Nero Metal"-ban volt elérhető. Két tónusú bőrülésekkel rendelkezett, vagy fekete-világosszürke vagy fekete-vörös, vastag oldalfalú kárpitozással, 2,0 TS vagy 3,0 V6 24V-os felszereléssel.
"...kell egy szívó benzines a maga értelmezhető fordulatszám tartományával és manuális (értsd általam felügyelt) váltóval... " - Extrák:
- 17" gyári alufelni,
- automata tető,
- automata klíma,
- távirányítós központi zár,
- fehér oldalindex,
- tempomat,
- saját email cím (alfaphubi@gmail.com),
- DRL,
- NPR dugattyúgyűrűk három részes olajáteresztővel és mögötte furatokkal az olajnak,
- saját magam által épített motor,
- a tulajdonos :-) - Egyéb:
Mivel szerintem BeeGee Cartárs fogalmazta meg a lényeget, hát tőle idéznék:
"Annyira "szarok-a-világra" autó, hogy nem lehet mást, csak rajongani érte."
A németeknél SLK-240 rendszámot kapott, hogy haza tudjam hozni.