Mutasd

>> Szerviz2016-11-01

Visszakerültek a 16-os Continental WinterContactok. Hogy mennyivel komfortosabb a kisebb felni? Sokkal :) A nyáriakat lemostam, a télieket pedig átkentem gumiápolóval.
Km-óra állása: 166.660 km

>> Szerviz2016-09-13

Alkatrészek az Elaforgtól, a beszerelést magam végeztem.

>> Tuning és extra2016-09-10

Egy darab felnikupakom már akkor hiányzott amikor megvettem a felniket. Ezt írta is az eladó. Egy pedig nem volt tökéletes, ezt el is hagytam. Aliexpressről rendeltem egy szettet, de nem passzoltak. Párom lepett meg 2 darab gyári OZ kupakkal. Most már van mindegyikben :)

>> Szerviz2016-09-08

Lecseréltük a fékolajat. A kuplungnál is kipumpáltuk a régit, elég érdekes trutyi jött ki. Tutela került bele, Elaforgtól vettem.
Marektól vettem tavaly 2 gyári xenon csatit egy xenonos GT-ből. Végre bekötöttük ezekkel a lámpákat. A régi sufni megoldásos már kezdte megadni magát. Ráadásul most bólint is gyújtás ráadásra. Legalábbis a balos. A jobbossal van egy kis probléma, ez még orvoslásra vár. Ki lettek dobva a kondenzátorok is, így most villanik a xenon reflektor kapcsoláskor. Úgyhogy van még meló.

Xenon csati: 6.000 Ft
Fékolaj: 3.000 Ft
Munkadíj: 10.000 Ft

>> Autóápolás2016-08-20

Újra Zaino waxokat vettem, egyszer már bevált. Drága, de még mindig nagyon jó.

>> Szerviz2016-06-27

Selénia Racing 10W60, gyári olajszűrő. És feltettük a küszöbspoilereket normálisan. Lefestettem a kerékagyakat ezüst színűre, lemostam a motort, átkentem a 4 gumit gumiápolóval.

Km: 161.888

>> Szerviz2016-03-17

Mai nappal visszakerültek a nyári gumik. 157812 km A téliek a szezon alatt 2693 km-t tettek meg.

>> Szerviz2015-12-16

Csöriéknél lett cserélve a gumiharang a kormányösszekötőn. Csöri apja megállapította, hogy a gumiharang ki lett égetve. Ekkor össze is állt nekem a kép, a karosszériás kiégette a hegesztővel. Erről persze engem elfelejtett tájékoztatni. Még szerencse, hogy észre lett véve a sérülés, így még nem ment tönkre a kormányösszekötőn a gömbcsukló. A gumiharang tele volt vízzel. Leellenőrizték a féket és mehettünk is a műszaki vizsgára.
Vettem még 2 liter Selénia Racinget utántöltésre.

Km: 156 068

 
>> Szerviz2015-12-11

Egy ideje már kopogott a bal eleje. Sejtettem, hogy az alsó lengőkar lesz az, ami be is bizonyosodott Csöriéknél szeptemberben az olajcserekor.
Ofinál még nyáron Alfacityben megrendeltem 2 db gyári alsó lengőkart, de csak most tudta őket szállítani. Ez van, a gyárira várni kellett. A szilentek mindkét oldalon rosszak voltak már, bal oldalon a gömbfej is. Cserekor feltűnt, hogy bal oldalon a kormányösszekötőn sérült a gumiharang.

>> Szerviz2015-11-15

Kellett vennem 4 db téli gumit. A használt gumikban csalódtam már eleget, így újakra esett a választásom. Mivel nyárra vettem 18-as felniket, így télre megmaradtak a 16-os Speedline-ok. Nyár végén kaptak egy görgőzést. Gumiból a Continental, a GoodYear, a Dunlop és a Michelin jöhetett számításba. A Continental mellett döntöttem. Eddig tapasztalatom az, hogy szárazon is és vizesen is jól tapad, csendes abroncs. Havon még nem volt szerencsém kipróbálni, viszont lefagyott hídon igen.

Zsámbékon a Drivingcampben szerelték fel őket a Continental vezetéstechnikai napon. Sajnos a bal oldali kerekeket nem húzták nyomatékra és a bal első fellazult. Ennek következménye az lett, hogy bal elölről kattogás lehetett hallani. Ha gyorsítottam, akkor abbahagyta, ha tartottam a tempót vagy motorfékeztem, akkor erősödött. Szerencsére a felnin a csavarlyukak épek maradtak, csak néhány csavar ment tönkre,
Maga a vezetéstechnikai training jó volt, mondjuk szerintem néhány dolgot rosszul oktattak, főleg az ABS nélküli Puntós kollégának. Csúszós utat szimulálva 60-ról állj meg minél előbb és azt mondják neki, hogy nyomjon satuféket. A pálya utáni aszfalton meg is állt. Vittek egy Ford Rangerrel a tereppályán, 50-60%-os emelkedők, lejtők. Volt Continental előadás gumikról, ahol sok érdekes dolgot hallottam amiknek a hétköznapokon is hasznát vehetem. Összességében jó volt a rendezvény.

Km: 155 119