Mutasd

>> Egyéb2007-10-01

Vonatozás után elindult a 155-ös az utolsó utjára:Kismarosról Tokodra.Mindha tudta volna,olyan dinamikusan gyorsult és olyan szép ívben vette a kanyarokat és olyan gyönyörű hangja volt de nincs mit tenni,este leállítom és jövő héten megkezdődik a szétbontása.Hét hónapot volt nálam,egész pontosan 216 napot.Ezalatt 11306 kilómétert tett meg velem probléma nélkül.Az égvilágon semmi baja nem volt csak néhány apróság és mégis elbúcsúzom tőle,sajnálom,hogy ez lett a vége és szép emlék marad és emlékezni fogok rá mennyi helyre elvitte a seggemet.

Felérve csodálatos színkavalkád fogadott az őszbe való csavarodás alkalmából.Meg egy csomó ember.Mi inkább elmentünk hajtányozni egyet.Olyan szédítő sebességgel száguldoztunk,hogy nem csak a hajunk lobogott,hanem még fékeznem is kellett.Visszafelé a vonat nem kevésbé száguldott.
A peronon utaztunk beszívva az erdő illatát.

>> Egyéb2007-10-01

Szép napos időre virradtunk ma 11 órakor,így hát elérkezettnek láttam az időt egy kis erdei vonatozásra a Börzsönyben.Kismarosra vitt az utunk,illetve az Alfa,ahol már pöfögött a mozdony,ami sajnos nem gőzmozdony volt de azért néhány évtizedet visszaléptünk az időben,miközben csattogott a szerelvény fel Királyrét felé.

A mai napon csúnyán belefutottunk egy pompás dugóba az m0-on.Rögtön azelején beálltunk a 10 kilóméteres sorba.Mint később kiderült,csúnya baleset volt.Négyen bennégtek az autóban és teljes szélességben lezárták az autóutat.Persze mi is siettünk volna,mint mindenki de hát esélytelen volt. Szerencsére két vidám emberrel voltam,így kellemesen telt a két és fél óra az érdi lehajtóig.

>> Egyéb2007-09-24

Legnagyobb meglepetésünkre egy autós találkozóba botlottunk bele a hegy tetején.
Jeep találkozó volt.
.Mi más is lehetne egy hegy tetején.Némelyik jármű igen mutatósra sikeredett.
Jó hangulat volt fent,foci,szájharmonika,V8-as hang.A jó levegőtől megszomjazik az ember,így hát este a fénykép nézegetés közben jól esett elszopogatni egy üveg vörösborot.

>> Egyéb2007-09-24

Ebéd után semmi sem eshet jobban,mint egy kis hegymászás.Három kilóméter Alfázás után kiszálltunk a kocsiból és gyalog folytattuk utunkat.Mindössze 20 perc séta után felértünka mogyorósi sziklákhoz,ahonnan csodálatos kilátás nyílik a tájra.

Természetesen jól sikerült a buli,pedig hideg volt az este de inkább pokrócba csavarodtak a vendégek de nem siettek aludni.Fél háromig maradt a kemény mag,hogy reggel kilenckor frissen üdén nézzena nap elébe.Senkit sem viselt meg túlságosan a buli és a hideget is bírták a csajok a sátorban.Délután forma1 volt,úgyhogy siettek haza.Én meg délutánra dolgozni,úgyhogy nem nekem kellett rendet rakni.

Ezen kellemes őszi napon Alfások sereglettek Tokodra,szám szerint kilenc Alfával,hogy a tokodi Alfákkal 13-ra kiegészítve mulatságon vegyenek részt,borkóstolásos,pincelátogatásos,étterem felkeresése után kerti összejöveteléses,beszélgetéses,sátorozós együttlétre berendezkedve.
Legmesszebről érkezett Whiteskull és családja Falcóval kiegészítve.Nem maradhatott el a paksi társulatCsocsi és GEORGE,plusz a csatolt részek és Buksiék sem.Meg persze a szokásos Zsifi család,valamint Bazsa 72 és barátnője.

>> Szerviz2007-09-24

Ma délelőtt fogta magát az autó és nem volt hajlandó megforgatni az indítómotort.
Diagnosztizáltam a helyzetet,miszerint delejt vesztett a batéria.Semmi pánik,van másik!
A régi Alfából még meg van az aksi,csak éppen Lábatlanon van én meg megyek dolgozni délutánra de sebaj,biciklivel megyek és távollétemben az ember barátja beleteszi a kocsiba az elemet és mire hazaér,már benne figyel.

>> Szerviz2007-09-17

Ma épp csak beugrottam Esztergomba,ahol is egy keskeny utcában parkoló autó mellett éppen elférve azt hittem,hogy elférek a padka mellett is de abból egy darab leválva belógott két centit pont elérve a gumit hatalmas lyukat ütve rajta.Persze nem elég a baj még az egyik csavart nem bírtam kitekerni,mert elnyalta a pompás minőségű kulcsot.Telefonos segítséget hívtam.Felkerült hát a mankókerék.70-nel hazáig.