Már nem bírtam tovább. 😁 Igaz, hogy még csak 8-10fok volt kint, de szépen sütött a nap, nem volt vizes az aszfalt.
Ki kellett hogy hozzam a szörnyeteget a ketrecből.
A könnyebbik részével megvagyok. A belsejük szinte teljesen üres. Sok minden gazdára talált, sok minden megvan még, sok mindent a sajátomba újítottam be (be kellett szerezzek ládákat az alkatrészeknek, mert kaotikus állapotok uralkodtak a garázsba). Következő lépés a futómű. Így első ránézésre egész tűrhetően néznek ki alulról. Sok mindent ki lehet menteni belőlük :-) .... Sok minden van még hátra...
Nem mintha unatkoznék a hétköznapokon, de GTV alkatrészekből sosem elég.
A Facebook-on akadtam rá a hirdetésre. Nem sokat gondolkodtam. Felhívtam az eladót, megalkudtunk és 2 nap múlva el is hoztuk Lolkát és Bolkát.
Sajnos egyik autó sem rendelkezik forgalomba helyezéshez szükséges papírokkal, úgyhogy jó szolgálatot fognak tenni a magyarországi GTV-sek táborának. Egy pár alkatrészt elteszek magamnak ínségesebb időre. A többire viszont szabad a vásár!!
Egy biztos, hogy az elkövetkező hetekben nem lesz túl sok szabadidőm. :-)
5 évet bírt a Exide akku. :-( A ma reggeli -9,5°C-ban már nem indította a kocsit. Elvittem beméretni, de azt javasolták, hogy cseréljem inkább. Így tettem.
Gyárilag a 3.0V6 PH3 GTV motorja kettőstömegű lendkerékkel van szerelve. A 3.2 GTV és a GTA-k egytömegűvel. :-)
Youtube videókat nézegetve a motor hangján egyértelműen hallatszik, hogy sokkal "könnyebben" felpörög az egytömegűvel. Utánaolvasgattam külföldi fórumokon a dolognak és egy az egyben csereszabatos a dolog. Meg kell hozzá venni még a GTA kuplungját és mehet is a csere.
A DMF 14kg-ot nyom, míg a SMF csak 8kg-ot. :-) :-) :-)
Az AlfaDepo ismét a segítségemre volt a lendkerék beszerzésében. (Köszi Dávid)
Még nem tudom mikor, de egyszer majd be lesz szerelve.
Mivel ismertem az autó előéletét, így a megvásárláskor nem kezdtem el lecserélni a szokásos dolgokat. Viszont az olaj elérte a csereperiódusát, szóval cserélni kellett.
Közben megadta magát a jobb első-felső lengőkar is, úgyhogy cserélve lett az is.
- Olaj (Selenia WR 5W-40)
- Olajszűrő
- Levegőszűrő
- Gázolajszűrő
- Pollenszűrő
- Jobb első-felső lengőkar
km állás: 217.528km
A kötelező dolgok lettek cserélve:
- olaj (5W30 Selenia)
- olajszűrő
- levegőszűrő
- pollenszűrő
- gázolajszűrő
Km állás: 216.523km
Szép álmokat. Találkozunk tavasszal. :-)
km állás: 191.970km
Volt néhány nap szabadságom, amit még az éven ki kellett venni. Végre lett időm foglalkozni a kis 147-el is. Alapjában véve nincs rossz állapotban, de a típushibák elkezdtek megjelenni. Egy kis rozsdafolt a küszöbön. Szerencsére időben lett orvosolva. Lecsiszoltam, kapott rücsit, amit színre fújtam. Utána kifújtam a két küszöböt üregvédővel. Remélem egy ideig jó lesz. :-)
Utána jött a csinosítás része. Kapott egy lakktisztítást és egy polírt. Takarítás, téligumicsere. 2 napom ráment, de megérte!
Km állás: 216.206km
Kihasználva a szép időt a napokban egy kedves barátom készített néhány képet a kocsiról. Nagyon tetszik a végeredmény. :-)