Hazatért az öreg. Ki lettek cserélve az alkatrészek, végre működik. Miután a szerelőúr életet lehet a mociba, brutálisan kattogott a vezérlésmódosító. Szerencsére volt neki egy bontott, ami jónak bizonyult. Remélem elmegy még vele pár tízezer km-t. Szóval lesz még rajta rengeteg meló (legelőször egy kiadós takarítás!!!), de egyenlőre teszi a dolgát.
Tennivalók első körben:
- Csomagtér ajtó teleszkóp csere (update: kicserélve 2019.01.11.)
- Nem működik a központi zár távirányítója (update: utólagos vezérlő beszerelve 2019.02.18.)
- Külön kulccsal működik az ajtó és a gyújtás
- Nem működik a hátsó ablaktörlő
- Bal első sárvédőn törés kijavítása
- Kormány, váltógomb újrabőrözése
km állás: 184.440km
Újabb pakk érkezett a géphez:
- 2db Első féktárcsa
- összes fékbetét
- szelepfedél tömítés
- új kiegyenlítőtartály
Lassan összeáll :-)
1 év, közel 10.000km.
- Olajszűrő
- Olaj Mobil 1 NewLife 0W-40
- Levegőszűrő
- Gázolajszűrő
km állás: 178.793km
Eltelt 2 év. Újabb műszaki vizsga. A kocsi csont nélkül átment.
Előtte cseréltünk olajat, illetve az első stabilizátor szilentjeit. Végre megszűnt a kopogás a kocsiban.
km állás: 213.001km
Itt a tavasz ideje költeni a pénzt :-)
- kettőstömegű lendkerék (ez fájt a legjobban...)
- kuplungszett
- termosztát
- 2db felső lengőkar
- bal oldali kormányösszekötő gömbfej
- kuplungmunkahenger felújító készlet
- jobb-bal hátsó hosszkitámasztó szilent
- 1db hátsó lengőkar
- 1db féltengely gumiharang
- Eibach -30mm ültetőrugó
km: 197.500
A következő dolgok cserélődnek a kocsiba:
- Vezérműszíj szett vízpumpával
- Üzemanyagszűrő
- Levegőszűrő
- Olajcsere
- Motortartó bak (jobb első)
- Szelepfedél tömítés
km: 194.127