JCsabi - főkép
>> EgyébAlfa 156 SW 1.9 JTD 8V Progression // 2013-09-19

Egy régi álmom vált valóra amikor múlt héten a kedvesemmel ellátogattunk Romániába a Transzfogarasi útra. Amióta 2009 őszén láttam a Top Gear adásában azt a részt ahol ott vannak, tudtam hogy azt a helyet nekem is látnom kell élőben.
Gyönyörű táj, gyönyörű út.
Még egy diesel Alfával is nagyon élvezetes volt kanyarogni a szerpentineken. Nem volt nagy forgalom, úgyhogy néha meg lehetett egy kicsit taposni a traktort. Bár 2000 méter magasa és 3500-es fordulaton nem biztos hogy jó szemmel nézték a mögöttem haladók, ahogy a koromfelhő tolja előre az olaszt. :-)
A fényképek koránt sem adják vissza az ott látottakat. Ezt élőben kell látni.

Összesen 1600Km-t toltunk bele a kocsiba a 4 nap alatt. Ismét jól vizsgázott a technika. Problémamentesen teljesítette a távot. Az átlagfogyasztásom se ment fel 5,5liter felé. Nem olyan rossz ez egy 11éves "szarolasz"-tól. :-)

>> EseményAlfa 156 SW 1.9 JTD 8V Progression // 2013-07-10

Ezt is elértük :-)

 
>> EseményAlfa 156 SW 1.9 JTD 8V Progression // 2013-06-17

Ha már Alfacity és Monostori Erőd, akkor kattintottam pár képet a verdáról.

Régi ismerős:
Két év után újra láttam Vale7 barátom régi autóját. Az "új" tulaj Noisia szépen gondját viseli. Jó volt látni, hogy még mindig milyen szép is ez a 145 QV.

>> SzervizAlfa 156 SW 1.9 JTD 8V Progression // 2013-06-03

A hétvégén produkált az autó egy P0236 - Overboost szelep - alacsony jel hibakódot. MIL bekapcsolt. mögöttem füst, vészüzem, 3000-es fordulatnál nem engedte magasabb fordulatra a kocsit. (PÁNIK)
Hibakód törlés után minden rendben, de hirtelen nagyobb gázadásra, vagy 3600as fordulatszám körül visszajött a hiba.
Megmozgattuk a turbó geometriáját, hátha az van elkormolódva, de nagyon simán járt.
Mivel a vákuum csöveken külsőleg nem látszott semmi ezért elkezdtük kicserélgetni őket. A motor és a geometria állító szelep közti csővel kezdtük, mert azon látszott, hogy nem gyári darab. Egy átlátszó szilikon csővel helyettesítették, ami műanyag kábelkötegelővel volt rögzítve. Kicseréltük normális vákuum csőre és láss csodát megoldódott a probléma. Olyannyira megoldódott , hogy az eddig 115LE-snek hitt autó most tényleg 115LE :-) Úgyhogy valószínű hogy a kocsi megvétele óta az a kis cső rakoncátlankodott és nem jól végezte a dolgát.

>> SzervizAlfa 156 SW 1.9 JTD 8V Progression // 2013-06-03

Mivel elég sok minden ki lett cserélve a futóművön, ezért elvittem hogy állítsák be. Az alkatrészek cseréje miatt a csavarok nem voltak berohadva ezért elég hamar végeztek vele. (Aki futóművet akar állíttatni Miskolcról, vagy környékéről mindenképp a miskolci ITÁLGÁZ telepen Farkas Zsoltit keresse. Nagyon ért hozzá.) - Ez volt itt a reklám helye :-)

Az ültetés miatt kicsit negatívba dőlnek a hátsó kerekek, de azt mondta hogy annyira nem vészes.

Óra állás: 198.386km

>> EseményAlfa 156 SW 1.9 JTD 8V Progression // 2013-05-23

Készítettünk néhány képet H@nß cartárssal a "897"-esekről.

>> Tuning és extraAlfa 156 SW 1.9 JTD 8V Progression // 2013-05-18

Le lett festve a felni. (Köszönet érte Vale7 cartérsnak) Az új szín: Grigio Titanio

>> SzervizAlfa 156 SW 1.9 JTD 8V Progression // 2013-05-02

Ki lettek javítva a kocsin a sérülések. (kapurányitás, vak öregasszony sávváltása)
Plusz a sofőr oldalon az ajtókon volt egy pár parkolóajtórányitáshorpadás, karcok, azok is ki lettek javítva.
Szebb lett az autó mint újkorában :-)

>> EseményAlfa 156 SW 1.9 JTD 8V Progression // 2013-03-26

Készülnek a kiegészítők tavaszra. Egyszer csak eljön, bár ahogy az időjárás kinéz nem sok esély van rá. :-)
Ültetőrugók lefestve, felni előkészítve a fényezésre.

>> EseményAlfa 156 SW 1.9 JTD 8V Progression // 2013-02-17

A hétvégén esküvői sofőrszolgálat voltunk :-)