Mutasd

>> Szerviz2017-05-21

Végre sikerült időt, energiát és segítséget szerezni a vezérlés csréhez (köszi Zolcsika). Nem tudom mikor volt csrélve és egyre jobban ráparáztattam magam, de tegnap végre megoldódott természetesen vízpumpával együtt. A szett Gates, a vízpumpa SKF. A csere közben én csak inas voltam a mester mellett, kikapcsolódási időben pedig a hátsó stabilpálcákat cseréltem ki kopogásmentesítés végett és szétszedtem az EGR-t megvizsgálni, hogy ő lehet-e a ludas a turbónyomás ingadozás miatt. A stabpálcákat csak sarokcsiszolóval sikerült meglazítani, TRW került fel. Az elsőket is cserélni akartam, de elfogyott a lelkesedésem. Majd egy másik alkalommal. Sajnos így járt a váltóolaj is, ő is a puttonyban maradt. Az EGR nem volt vészesen kormos, a belső része viszont nagy meglepetésemre úgy nézett ki mint az új. Valószínűleg nem ez a hiba oka...
Viszont fetűnt, hogy a szívócsőben lévő lapátkákat mozgató pálca le volt esve a helyéről. Nem volt egyszerű kioperálni a helyéről. Azért tudott leesni mert a műanyag "csatlakozók" ki voltak kopva. Átmeneti megoldásként a csatlakozó fej megmelegít, aztán fogóval körkörösen összenyomkodva ment vissza a helyére. Felpattantak, teszt, ottmaradtak, örül :-D . Próbakörön kiderült, hogy sokkal lelkesebb a szerkezet gázadásra, de nem vagyok még maradéktalanul elégedett. Valami még nem az igazi. Viszont meglett a 300 :-D. Ezek a fránya olasz masinák... ;-)