Mutasd

>> Szerviz2015-04-27

A 10 év állás ugyan a kilométeróra állásának igen jót tett, azonban köztudott, hogy a hosszútávú stand-by állapot azért nem igazán barátja pár dolognak. A váltóoldali kihajtás szimmeringjének most fújt a bíró. Kiderült, hogy azon ritka 145-ök közé tartozik a verdám, melyet gyárilag Bravo/Brava féltengelyekkel szereltek, úgyhogy az először berendelt alkatrész nem is lett jó. Zé. elmondása szerint ( nem rövid ) pályafutása alatt ez a második ilyen 145-ös, amellyel találkozott. Igazi unikum tehát ebből az aspektusból is. :) Zé. mester cserélte a másodszorra megfelelővé vált belevalóval, egyúttal természetesen új olajjal is fel lett töltve a váltó.

>> Szerviz2015-04-18

Fentiek cserélve, illetve javítva lettek Zé. kezei által. Van meleg, és hibátlan, újszerű váltó is.

>> Szerviz2015-04-14

Zé. ma megejtette a jelen esetben aztán tényleg elengedhetetlen teljes vezérlés, olaj,-szűrők,-szíjak cseréjét. Első "hosszabb" útját megtette egy évtized elteltével D.Z.-től haza. Simán.

>> Esemény2015-04-11

A legjobban minket lepett meg, amikor a tréllerről történt leengedése végeztével, egy akksi behelyezése és a gyújtás ráadása után megláttuk a számlálón a 47700 (!!!)-as számot. Később, alaposabban átnézve kiderült, hogy gyakorlatilag mindene gyári még, törve a jobb elején lehetett rövid pályafutása alatt, ott találhatóak is javításra utaló jelek. Viszont nem nyírta ki a több, mint 10 éves állás sem az alját, sem a kipuff-rendszert, sem más releváns dolgot. Az első motorindítás előtt azért nyilván volt részemről izgalom, de az (érthetően) megszorult AC-pumpa cseréje után az évtizedes Csipkerózsika-álmot követően beindult a kis cuore - az érzés elmondhatatlan. Borzalmas büdös az állott benzin folyadékként, és elégetve is. :)

Eszméletlen feeling egy 17 éves, de mégis újszerű autót vezetni, ez is megadatott hál'Istennek.

A beltere és a műszaki állapota makulátlan, mint az új - a kis teste azért találkozott 3 nagy ellenséggel: az időjárással, a női tulajjal, és vélhetően az ő (akkoriban még feltehetően) kis gyermekével. :)

Kapott ma egy nagyobb takarítást, azért lesz még mit tisztogatni rajta.

Jövő héten megkapja az ilyen esetben aztán valóban elmaradhatatlan vezérlés, -olaj,-szűrő cseréket, néhány apróság átnézésre kerül, aztán gooo...

Kíváncsiságból egyébként nézelődtem ma a neten, akad-e még ilyen adottságokkal rendelkező 145-ös egyáltalán valahol. Olaszországban találtam egyet, egy fapados, klíma nélküli ( igaz, patika állapotú bódéval rendelkező ) 1999-es 1,6 TS-t 22000 futott km.-rel. 3500 ájróért. Hmm. Jó lenne ott élni sales szempontból (is).