Mutasd

>> Esemény2013-05-14

Ma elvitték a nagyvasat. Fáj a szívem a V6 után...

 
>> Egyéb2013-03-11

Még mindig.

 
>> Szerviz2013-01-26

Minden beavatkozás nélkül levizsgázott az autó. Két évig ezzel sincs gond(ja a következő tulajdonosnak).
Most, hogy mentem vele egy kicsit, megint csak az jutott az eszembe: szép, meg jó az 1750 TBi, de miért nincs 3.0 V6 12V a 159-hez?? ;)

 
>> Egyéb2012-09-22

Eladó..

 
>> Szerviz2012-06-11

Olajcsere 211500-nál. Gyertyák is kicserélődtek, mert kicsit raplis volt az alapjárat. Most már nem az :)

>> Szerviz2012-01-15

Többféle apróság is orvoslásra került a múlt héten:
-Nem működött a sebességmérő. Helyesebben egy ideig működött, aztán ahogy bemelegedett az autó, megállt. Egy bontott jeladó Marklar kartárstól megoldotta a problémát.
-Miközben Aliék a sebességmérő-jeladóval küzdöttek, észrevettek egy cserés vízcsövet. Ez is újnak adta át a helyét.
-A kézifékkar alatt felszakadt a padló. Nekem nem tűnt fel, mert így vettem az autót, de Aliéknak nem tetszett és állítani akartak rajta, ekkor szembesültünk a kegyetlen valóval..:) Ez is meghegesztődött. Ennek kapcsán visszaraktam a középkonzolba a kézifékkar fedelét, ami már elég rég kiesett és a kesztyűtartóban lakott. Ehhez persze ki kellett szedni a középkonzolt, ami nem volt egyszerű, mert Luigi (akit ezúton csókoltatok) benszülött csavarokat tervezett a rögzítéshez. A kettőből egyet valaki már nem tett vissza, a másiknak én mondtam búcsút, úgyhogy legközelebb könnyebb lesz már kiszedni (amit a hátsó szivargyújtóhoz menő drótokban tapaszatlható folytonossági hiány miatt meg kell majd tennem).

>> Szerviz2011-11-10

Merthogy olyan volt az alapjárat, mint egy kispolszkiban. És még fulladt is 2000 alatt. Tudom, ne engedjem 2000 alá..:) Viszont így elvész a nagy lökettérfogatú szívómotor egyik előnye, az alacsony fordulaton ébredő nagy nyomaték által lehetővé tett rotyogtatás, mikor nem sietünk. Én különösen kedvelem ezt az üzemmódot, úgyhogy irány a szervíz. Egy vákuum-, egy benzin- és egy vízcső találtatott hibásnak. A vízcső persze nem volt felelős a kispolszki effektusért, de azért őt is cserélték Aliék. Újra lehet rotyogtatni, öröm é bódottá. :)

>> Szerviz2011-11-09

Igazából már rég esedékes volt, de sose jutott rá idő. Most megcsináltattam. Az utánfutás és dőlés értékek jók voltak, csak az összetartáson kellett állítani elöl-hátul.

 
>> Szerviz2011-09-01

...merthogy folyik rá az olaj. Aliék ismét kezelésbe vették a gépet. Mint kiderült nem csak a motorból, hanem a váltóbol is folyik. Váltóoldali főtengely-szimering és váltótömítés csere orvosolta a hibát. A váltóba került némi új olaj is, most érezhetően finomabb a váltás. A művelet közben láthatóvá vált a kuplung és a váltó belseje. Ezekkel minden rendben.

>> Szerviz2011-07-31

Egy ideje már rakoncátlankodott a hűtőventilátor; hol ment, hol nem. Az egyik bűnös az előtétellenállás, jobban mondva annak hiánya. A hozzá vezető drótokat valaki valamikor összekötötte, de ez a kötés mára totálisan eloxidálódótt (első kép). A szigetelés is megolvadt a drótokon annyira melegedett. A másik a ventilátor csatlakozója, amelyik szintén megolvadt némiképp (második és harmadik kép). Sikerült egy bontott hibátlan csatlakozót (negyedik kép) szerezni zotya164 kartárstól (ezúton is örök hála :) ), úgyhogy (remélem) az összes hibaforrás kiküszöbölésre került.