Tagok >> ystuc >> 156 SW 2.4 JTD M-JET 20V

156 SW 2.4 JTD M-JET 20V - főkép

Blog

2018-02-15
2018.02.15. - Embléma

Az autó elején az embléma már nagyon kopott volt. Matrica volt ráragasztva, ami szintén kezdte megadni magát. Úgy döntöttem, hogy lecserélem valami szépre. Így hát vettem az autó stílusának megfelelőt. Andreas nagyon készséges vo Tovább »

2018-02-15
2018.02.15. - Felnikupak

Mivel tavaly sikerült elhagynom a 4 felniből 3 kupakot, kellett új. Rendeltem kupakot az Ebay-en, GT pedig matricát készített rá nekem. Nem bonyolítottam túl, ugyanaz a logo került rá, ami eddig is volt. Tovább »

2018-01-27
2018.01.27. - Ezt nem hiszem el!

1 hét telt el, hogy az autó első lökhárítója rendbe lett rakva. Egy kiálló csatornafedél viszont nagy örömömre ismét kárt tett. Kértem rendőri helyszínelést, az ügy elindult. Pár éve hasonló esetben meglett a felelős és kártérítést is kaptam. Remélem most is így lesz majd... Update: Az önkormány Tovább »

2018-01-18
2018.01.18. - Spoiler javítás

Munkámnak köszönhetően mostanában viszonylag sok időt, heteket töltök Miskolcon. 3 éve Vittorio dolgozta át picit az autómat, és tervben volt már, hogy a kavicsfelverődések miatt menjek majd hozzá lökhárítót fényeztetni, de a múlt é Tovább »

2017-12-22
2017.12.22. - Menetfény

Közel 3 éve került fel menetfény az autómra. Eleinte minden rendben volt vele, de aztán égett ki LED, illetve kavicsot is kapott és megsérült. A fehér fényével sem volt gond, de álló helyzetben fura sárga színe volt a LED-eknek, és az annyira nem tetszett. Lassan másik megoldás után kellet néznem. Tovább »

Autó adatlap

  • Típus:156 SW 2.4 JTD M-JET 20V
     Mindent erről a típusról
     Tagok, akik birtokolják a típust
  • Évjárat:2004
  • Színe:Nero Metallico
  • Jellemzők:
    2008. december óta birtokolom.

    2004 októberi az autó. És sajnos nem piros. :-( De ez legyen vele a legnagyobb gondom! :-) Színe egészen pontosan Jarama fekete (846-os színkód)
    Distinctive felszereltség + sport csomag + téli csomag + komfort csomag.
    És nyomaték hegyek. Nagyon vad, hátba rúgós gyorsulásokra képes, és mindehhez alig eszik valamit. Úgy érzem tökéletes választás volt. De az adatok magukért beszélnek: 175 LE, 385 Nm volt gyárilag. Most már kicsit erősebb, kb. 200 LE és 400 Nm optimalizálás után. Teljesen rendben van ez így. :-)
  • Extrák:
    Hajjaj, az van bőven.

    - ABS, ASR, VDC (ESP),
    - Xenon + fényszórómosó,
    - Elektromos tetőablak,
    - 4 Elektromos ablak,
    - Szürke bőr belső,
    - Tempomat,
    - Ülésfűtés,
    - Esőérzékelős ablaktörlő,
    - Páraérzékelő,
    - BOSE hifi (volt gyárilag, már nincs bent),
    - 6 légzsák (2 elöl, 2 az első ülésekben + 2 oldali függönylégzsák),
    - soroljam még...? :-)
  • Egyéb:
    Vigyorogva szállok ki belőle mindig. :-)

    És amit az autó tőlem kapott:

    - Króm/fekete oldalindexek,
    - Karbonozott tükörháromszögek,
    - Llumar ATR 15 CH fólia,
    - Toronymerevítő elöl by Skull,
    - Nyáron 18" Toora T670 felni,
    - Télen 17" Novitec N5 felni,
    - "B" típusú rendszám elöl,
    - Kipuff módosítás by Dinamit kipufogó,
    - led a reflektorban és a ködlámpában,
    - Egyedileg ledezett hátsó lámpák,
    - Novitec első toldat,
    - Átalakított első lökhárító "facelift GTA", menetfény,
    - TuningZone küszöbspoiler,
    - Crosswagon hátsó lökhárító kicsit módosítva,
    - Első ülések fejtámláiban monitorok,
    - Vibe Audio hifi,
    - AutoPumpkin fejegység (Android 4.4 oprendszerrel),
    - DVB-T TV (sajnos nem HD),
    - 2 DIN-esre átalakított középkonzol,
    - MOMO Gotham pedálok,
    - Középkonzol karbon-szövettel bevonva,
    - Felirat az oldalára,
    - Elektromágneses tolatóradar,
    - Tolatókamera,
    - Elöl Brembo 4 dugattyús nyergek (3.0 166-os Alfa Romeoról), Brembo betétek, 305 mm-es lyuggatott, mart tárcsák, hátul gyári fék, 276 mm-es lyuggatott, mart tárcsák,
    - Chiptuning, EGR kiírva.


    2010/16-os Autó-Motorban, valamint a 2011/1-es Alfissimo! magazinban bemutatva.

Fotóalbum