Tagok >> ystuc >> 156 SW 2.4 JTD M-JET 20V

156 SW 2.4 JTD M-JET 20V - főkép

Blog

2017-01-05
2017.01.05. - Újabb sérülés

A változatosság kedvéért, parkolás közben most az elejének mentek neki. A pajzs mellett dörzsölte meg egy autó. Itt sajnos semmilyen térfigyelő kamera nincs. Már csak egy hónap és ismét garázsban fog állni szegénykém... Tovább »

2016-12-10
2016.12.10. - Sérülés

Különböző okokból fél éve sajnos utcán parkol az autó, nem garázsban. Eddig megúszta sérülés nélkül. Ma reggel viszont észrevettem, hogy nekimentek. Tiszta ideg vagyok tőle. Az utca másik oldalán van térfigyelő kamera, de szerintem nem lát oda, ahol parkoltam. Hétfőn azért megpróbálok utána járni. B Tovább »

2016-11-15
2016.11.15. - Futómű rendberakása

Az első futómű kicsit le volt gatyásodva. Kigyorsításnál a jobb oldal rángatott, a féltengelyre gyanakodtam. A gyanú helytálló volt, viszont megbontás után kiderült, hogy nagyobb a baj. Cserélni kellett mindkét oldalon elöl az alsó és felső lengőkarokat, és a féltengely csillagokat. Ezen kívül volt Tovább »

2016-10-08
2016.10.08. - Alfa Amore Találkozó-Kaposújlak

4 éve voltunk utoljára Kaposújlakon. Mindig közbe jött valami, de általában munka miatt nem jutottunk el. Az egész heti esőzés után szerencsére egész jó idő volt, bár melegebbet is el tudtam volna képzelni. Egy menetet mentem, ennyi elég is volt. A féltengely nem tökéletes, foglalkozást igényel. Fe Tovább »

2016-09-11
2016.09.11. - Phot / On - Olasz autós találkozó és fotózás-Csepel Művek

Olasz autós, fotózós találkozó volt. Beszéljenek a képek! :-) Tovább »

Autó adatlap

  • Típus:156 SW 2.4 JTD M-JET 20V
     Mindent erről a típusról
     Tagok, akik birtokolják a típust
  • Évjárat:2004
  • Színe:Nero Metallico
  • Jellemzők:
    2008. december óta birtokolom.

    2004 októberi az autó. És sajnos nem piros. :-( De ez legyen vele a legnagyobb gondom! :-) Színe egészen pontosan Jarama fekete (846-os színkód)
    Distinctive felszereltség + sport csomag + téli csomag + komfort csomag.
    És nyomaték hegyek. Nagyon vad, hátba rúgós gyorsulásokra képes, és mindehhez alig eszik valamit. Úgy érzem tökéletes választás volt. De az adatok magukért beszélnek: 175 LE, 385 Nm, és nagyon kedvező fogyasztás. Teljesen rendben van ez így. :-)
  • Extrák:
    Hajjaj, az van bőven.

    - ABS, ASR, VDC (ESP),
    - Xenon + fényszórómosó,
    - Elektromos tetőablak,
    - 4 Elektromos ablak,
    - Szürke bőr belső,
    - Tempomat,
    - Ülésfűtés,
    - Esőérzékelős ablaktörlő,
    - Páraérzékelő,
    - BOSE hifi (volt gyárilag, már nincs bent),
    - 6 légzsák (2 elöl, 2 az első ülésekben + 2 oldali függönylégzsák),
    - soroljam még...? :-)
  • Egyéb:
    Vigyorogva szállok ki belőle mindig. :-)

    És amit az autó tőlem kapott:

    - Króm/fekete oldalindexek,
    - Karbonozott tükörháromszögek,
    - Llumar ATR 15 CH fólia,
    - Toronymerevítő elöl by Skull,
    - Nyáron 18" Toora T670 felni,
    - Télen 17" Novitec N5 felni,
    - "B" típusú rendszám elöl,
    - Kipuff módosítás by Dinamit kipufogó,
    - led a reflektorban és a ködlámpában,
    - Egyedileg ledezett hátsó lámpák,
    - Novitec első toldat,
    - Átalakított első lökhárító "facelift GTA", menetfény,
    - TuningZone küszöbspoiler,
    - Crosswagon hátsó lökhárító kicsit módosítva,
    - Első ülések fejtámláiban monitorok,
    - Vibe Audio hifi,
    - AutoPumpkin fejegység (Android 4.4 oprendszerrel),
    - DVB-T TV (sajnos nem HD),
    - 2 DIN-esre átalakított középkonzol,
    - MOMO Gotham pedálok,
    - Középkonzol karbon-szövettel bevonva,
    - Felirat az oldalára,
    - Elektromágneses tolatóradar,
    - Tolatókamera,
    - Elöl Brembo 4 dugattyús nyergek (3.0 166-os Alfa Romeoról), Brembo betétek, 305 mm-es lyuggatott, mart tárcsák, hátul gyári fék, 276 mm-es lyuggatott, mart tárcsák.

    Tervek: chiptuning, optimalizálás, EGR kiiktatása.


    2010/16-os Autó-Motorban, valamint a 2011/1-es Alfissimo! magazinban bemutatva.

Fotóalbum