Tagok >> ystuc >> 156 SW 2.4 JTD M-JET 20V

156 SW 2.4 JTD M-JET 20V - főkép

Blog

2017-11-24
2017.11.24. - Puff neki!

Ma este hazavittem kollégámat, majd elindultam tőle. Volt egy kis grízes forgalmi szituáció, de nem lett semmi baj, néztem még a tükörbe, hogy minden oké-e mögöttem. Mikor visszanéztem előre, akkor látom, hogy egy rohadt nagy fekvőrendőr van előttem. Belesatuztam, de nem volt elég, az autó bólintott Tovább »

2017-11-18
2017.11.17. - Téli kerekek

Végre volt időm ezt is elintézni. Péntek délután elindultam, remélvén, hogy lesz gumis, aki tud segíteni. A negyedik helyen jártam sikerrel. :-) Tovább »

2017-07-09
2017.07.08. - AlfaCity 2017-Zánka, Erzsébet Üdülőközpont és Tábor

Szép volt, jó volt. :-) Kár, hogy kicsit megáztunk, emiatt fogok reklamálni a szervezőknél! :-D Tovább »

2017-06-30
2017.06.30. - Már megint rángatott

Az autó 80-tól felfelé elkezdett megint rángatni. Nem olyan durván, mint azt előző alkalommal, de érezhetően rázott amíg gyorsítottam. Utána abbahagyta, de nagyon zavaró volt. Zé műhelyében lett orvosolva a probléma, ami az volt, ho Tovább »

2017-05-08
2017.05.08. - Nem várt szervizelés

Dugóban araszolás közben egy koppanást éreztem a jobb első kerék felől. Kicsit olyan volt, mintha megszorult volna a fék. Ezt egymás után kétszer eljátszotta az autó, majd néhány km megtétele után elkezdett az egész kocsi rezonálni, de valami iszonyatosan. Ötletem nem volt, hogy mi lehett ez, szépen Tovább »

Autó adatlap

  • Típus:156 SW 2.4 JTD M-JET 20V
     Mindent erről a típusról
     Tagok, akik birtokolják a típust
  • Évjárat:2004
  • Színe:Nero Metallico
  • Jellemzők:
    2008. december óta birtokolom.

    2004 októberi az autó. És sajnos nem piros. :-( De ez legyen vele a legnagyobb gondom! :-) Színe egészen pontosan Jarama fekete (846-os színkód)
    Distinctive felszereltség + sport csomag + téli csomag + komfort csomag.
    És nyomaték hegyek. Nagyon vad, hátba rúgós gyorsulásokra képes, és mindehhez alig eszik valamit. Úgy érzem tökéletes választás volt. De az adatok magukért beszélnek: 175 LE, 385 Nm volt gyárilag. Most már kicsit erősebb, kb. 200 LE és 400 Nm optimalizálás után. Teljesen rendben van ez így. :-)
  • Extrák:
    Hajjaj, az van bőven.

    - ABS, ASR, VDC (ESP),
    - Xenon + fényszórómosó,
    - Elektromos tetőablak,
    - 4 Elektromos ablak,
    - Szürke bőr belső,
    - Tempomat,
    - Ülésfűtés,
    - Esőérzékelős ablaktörlő,
    - Páraérzékelő,
    - BOSE hifi (volt gyárilag, már nincs bent),
    - 6 légzsák (2 elöl, 2 az első ülésekben + 2 oldali függönylégzsák),
    - soroljam még...? :-)
  • Egyéb:
    Vigyorogva szállok ki belőle mindig. :-)

    És amit az autó tőlem kapott:

    - Króm/fekete oldalindexek,
    - Karbonozott tükörháromszögek,
    - Llumar ATR 15 CH fólia,
    - Toronymerevítő elöl by Skull,
    - Nyáron 18" Toora T670 felni,
    - Télen 17" Novitec N5 felni,
    - "B" típusú rendszám elöl,
    - Kipuff módosítás by Dinamit kipufogó,
    - led a reflektorban és a ködlámpában,
    - Egyedileg ledezett hátsó lámpák,
    - Novitec első toldat,
    - Átalakított első lökhárító "facelift GTA", menetfény,
    - TuningZone küszöbspoiler,
    - Crosswagon hátsó lökhárító kicsit módosítva,
    - Első ülések fejtámláiban monitorok,
    - Vibe Audio hifi,
    - AutoPumpkin fejegység (Android 4.4 oprendszerrel),
    - DVB-T TV (sajnos nem HD),
    - 2 DIN-esre átalakított középkonzol,
    - MOMO Gotham pedálok,
    - Középkonzol karbon-szövettel bevonva,
    - Felirat az oldalára,
    - Elektromágneses tolatóradar,
    - Tolatókamera,
    - Elöl Brembo 4 dugattyús nyergek (3.0 166-os Alfa Romeoról), Brembo betétek, 305 mm-es lyuggatott, mart tárcsák, hátul gyári fék, 276 mm-es lyuggatott, mart tárcsák,
    - Chiptuning, EGR kiírva.


    2010/16-os Autó-Motorban, valamint a 2011/1-es Alfissimo! magazinban bemutatva.

Fotóalbum