A Fanat-X-os fiúk szóltak (vagyis konkrétan EvoDave szólt), hogy van lehetőség csajokkal fotóztatni a kocsit. Éltem vele. A képeken felfedezhető többek között Monique Couvet, Cony Ferrara és Alexandra Diamond is. :-)
Készült még egy sorozat, más célra. Elérhető itt: Janet Joy
Múltkor valami agyas nekigurult a kocsim jobb hátuljának. Természetesen nem tudom, hogy ki volt. Mindenesetre sikerült nyomot hagynia. Megrepedt a lökösöm. :-( Eléggé csúnya, megkell csináltatnom rövid időn belül.
Ma megjelent az új TopTuning újság. Még májusban fotózták az autómat egy bontásra ítélt ház elött Újpesten. Akkor 170 kép készült, ezeket késöbb meg is kaptam DVD-re írva. És ma végre kezembe vehettem a nyomtatott formátumot. Bár a cikk maga nem olyan hű de nagy szám, vannak benne hibák, azért örülök a dolognak. :-)
A hét elején jött az ötlet, hogy péntek este legyen valami összejövetel. Felvetettem a dolgot a Buedpast topicban. Szerencsére a lehetőségre sokan felfigyeltek, így pénteken közel 20 autó és szerető gazdák, családtagok részvételével lezajlott a találkozó. Köszönöm, hogy sokan eljöttetek! :-)
Hangulatos, családias rendezvény volt, jól éreztük magunkat. Ragyogó napsütés, szép autók, jó társaság... :-)
(És végre letesztelhettem új fotómasinám tudását is...)
:-D
Lassan három hete, hogy le lett mosva az autó. Borzasztó koszos volt, és egy kilo virágot és falevelet szedtem ki a motortérből is. Kézi mosóba vittem, a szokásos helyre a Megyeri útra. Külső-belső takarítást kértem, ráfért a tisztító kúra. A másnapi találkozóra felkészítve, csillog-villog a vas! :-)
Két napja kiment a jobb első fényszóróm. Új H1-es izzóra volt szükség, melyet a közelben lévő autósboltban szereztem be. Tungsram-ot akartam, de csak valami no name volt. Mindegy, meglátjuk meddig bírja. Fizettem, majd kicseréltem.
Sokáig árultam az autót, de kevés volt az érdeklődő. Végül már nagyon akartam egy TI-t, így sokkal olcsóbban, mint amit szerettem volna érte kapni, de 2003 decemberében beszámíttattam.
Azóta láttam párszor a kocsit, kicsit le van lakva, törve is volt. Sajnálom szegényt, jobb sorsot érdemelt volna.
Szerencsére nagyon sok bajom nem volt az autóval. A tuning kimerült annyiban, hogy a kipufogó ki lett cserélve DCS műhelyben, valamint sport légszűrőbetétet kapott az autó. Szervizelni a jobb hátsó kerékagy csapágyat kellett, az önindító rosszalkodott egyszer, valamint a kuplung munkahenger is megadta magát
A hátsó ajtó DCS-éknél lett rendbe hozva. A kalapálás már nem volt elég, az ablakemelő is megsérült, az egész ajtó ki lett cserélve egy bontottra. Plusz kapott az autó egy teli polírt.