Blog
Megnéztem a karosszériaelemesek honlapját , sajnos deklaráltan csak néhány konkrét - főleg ex-szoci -típushoz van alkatrész, azért megkérdezem őket az egyedi gyártásról, elég családias és rugalmas cég. Esetleg a beszerzésre is lehet tippjük. Végső esetben - mivel Józsi úgyis azt javasolta - bepróbálkozhatunk a Lada-dobbal. Úgyis náluk a legolcsóbb és még az is elképzelhető, hogy kézileg igazítani is tudnak rajta - bár a tankbetöltő miatt nem lesz 1szerű feladat :-(
0
Az ajtózárral már kialakult a koncepció: lefúrni a bontóst, kitalálni a nem-szegecses rögzítést - utána pedig a kocsiban lévő lefúrása után alkalmazni is kell a megszületett okosságot - különben zár nélkül maradok :-(
A legjobb volna olyan helyen, ahol bármi szóba jöhető (csavar, menetvágó,stb..) kéznél van, ez elvileg Keresztapám műhelye lenne, de kiköltözött 1-2 falunyira Miskolctól és csak emiatt meg nem akarok kimenni oda.
Legjobb megoldásnak a felügyelt társasházi építkezés tűnik, beszéltem is a lakatossal: fúró van és mivel nem lakom messze , maximum szétszedjük a donort és azt látva másnapra tud magával menetvágót hozni, illetve a közeli csavarboltból kötőelemek is beszerezhetőek.
~0,5
A Délitől hazafelé (0405) az MTA közelében találkoztunk ezzel a másik olasz csodával, amely egy tűzcsappal találkozott és a jobb első futóművét sikerült teljesen leamortizálnia. Nehezítve ezzel a trailerre való felkúszást is, ugyanis az első kereke a koccanás után már nem forgott. Nem beszélve arról, hogy a porig ültetett sportautót több mint negyed órán keresztül próbálták a trailerre bírni, úgy hogy több kár ne essen a kaszniban. Bár gondolom a tulaja nem a sarki kőműveshez viszi majd a vasat, de azért na..:) Nem látszott rajta, hogy nagyon ideges lenne. Biztos a sajátja:)








Ma nekikezdtem kiszerelni a hatrameno kabelkoteget: a csomagtartotol kezdve szepen sikerult visszafejteni az osszes kabelt, a bal oldalon mar egeszen a biztositektablaig, a jobb oldalon meg csak az elso ulesig - itt meg ki kellene bontni a hatso ajtobol is a kabeleket...
Elkezdtem lebontani a muszerfalat is: Alfacontrolt, muszeregyseget, aprosagokat ki is bontotam, de elakadtam a fo muanyag elemnel... Remlem valaki megsugja hogyan lehet leszedni :)))
Kicsit szellősebb volt mint a megszokott, de nem volt rossz. Krecsi és Toto képvislete még a sprintereket.





Esztergom előtt egy gyors szervíz:
- gyújtásállítás
- belső féltengely gumiharang csere
- termosztát csere
Szerintem nyugodtan mondhatom, hogy életem legjobb alfás rendezvényén voltam. Nekem és Reninek nagyon tetszett, köszönjük szépen a rendezést Tomminak és családjának és azt is, hogy elintézték az első igazi napsugaras délutánt :)
Jövőre találkozunk!!
Képek: IX. Esztergomi Alfa Romeo találkozó





Tetszenek a gumik. Nagyon jól tapad, nem sír, nem mászik (bár nem hajoltam ki egyik kanyarban sem, hogy meglessem). Vizes teszt még várat magára, de ma Dobogókő felől Esztergomig a hegyi úton nagyon jól teljesítettek.
Az autóban ki volt égve szinte minden izzó...
A műszerfalban 1 árva izzó pislákolt halványan, a klímakapcsolóban.
A sebességmérőben is ki voltak égve az izzók, hát mi nekiestünk, és mindet kicseréltük... :-)


2009. 04. 03. ...vééééégre...nyári gumik...szegény autó már napok óta kiabált, hogy nem jó ez így....a vágya teljesült! :o)).




