Blog
Már régóta ki akartam tisztítani a fojtószelepház/alapjárati motor/EGR környékén mindent. Ma végre eljutottunk ehhez a ponthoz is.
Alig volt benne kosz, de azért nem ártott neki. A fojtószelep úgy zár, ahogy a nagykönyvben meg van írva, a belefújt tisztító spray sem folyt át rajta. EGR is rendesen működik, ráadásul alig volt lerakódás benne. Egy kicsit meglepő volt: a kartergáz visszavezető csöveken alig volt látható olajfilm, pedig működik rendesen. Szal jó állapotú a motor belseje.
Megszűnt az az idegesítő megtorpanás hidegen, 2000 körül. Hurrá!
Sikerült összeszedni egy szöget!
Természetesen a gumival:-(((
De a gumis pikk-pakk megcsinálta, és nem is került sokba!
A Thule tetőcsomagtartó kicsípte a kédergumit mindkét oldalon, 3 helyen. Mivel ronda volt - igaz csukott ajtónál nem igazán látszott, de ENGEM zavart -, kénytelen voltam lecserélni őket, párban. Hiba nélkül sikerült is felpattintanom a helyükre. Most jó, joooóóó! :)



régi váltógomb ki.....Isotta króm gombóc be:D!!!!!
Kiégett a km számlálónál 1 izzó (5db 500 ft)+1 helyzetjelző (650ft)
Az első fotó hazafelé jövet készült Magyarszékről. Megálltam Mecsekjánosiban ennél a gyönyörű sziklánál. Itt állt régen a műsorában Juhász Árpád is.
A következő 6 kép a házam alatti hátsó utcában készült, szépen be lehet onnan a szakadék széléről látni a városkát és a szép Mecsek hegyeit. Egész messzire ellát a tekintet.
Az utolsó 5 kép a házam hátsó kertbejáratánál készült, nem ért le a boxer alja, szerencsére. Amikor este fáradt vagyok, ki szoktam ülni a kert végébe, szép nagyon ott. Betölti az ember szívét a csend, a finom virágok illata, a tiszta levegő.












Ma reggel sikeres műszaki vizsgát tett az autó, és megújíttattuk a zöldkártyát is. Vizsgára 2 évet kaptam a zöldkártyára 1et.
Már egy hete nem költöttem az autóra egy buznyákot sem. Viszont a féktárcsák elől nem éppen voltak újszerűek (olyan válla volt mint a terminátornak fénykorában), gondoltam nem ártana egy új. Elmentem Zé-hez aki gyorsan szerzett nekem újat és be is szerelte. Ja és a fékbetétek is kicserélődtek! :))
Sok-sok takarítás után az autó külseje szépen alakult, de a belseje rettenetes állapotban volt. Úgy gondoltam ezen változtatni kell. Keresgéltem, érdeklődtem és aztán elmentem Bara Lászlóhoz. Öt nap alatt újjá varázsolta a gépet, most már csacsi ragyi. Köszönet és hála!

Halk kopogás és enyhe "fűrészes" kopás a hátsó gumi belső szélen jelezte, hogy a tavaly nyáron felújított hátsó kitámasztók ennyit bírtak!
Most után gyártott (by Erhard) került bele a csere negyed óra sima ügy! Holnap futómű állítás mert a kuplungozáskor porrá volt szedve a futómű is!
Km óra állás: 117500.



