Ollah2012-06-13 09:17:53 // 2560
Az csak a "starting bid"... :P
kalizsoli2012-06-13 09:13:26 // 2559
Vagy mutyuki kupás csapatot 67,5 évig :-DDD
kalizsoli2012-06-13 09:06:15 // 2558
Hülye, ezért a pénzért egy komplett WTCC csapatot lehet üzemeltetni 1 évig. :-)
Blade2012-06-13 08:59:43 // 2557
Ha valaki szeretne egy jó pályaautót + kiegészítőket..:))
Blade2012-06-12 20:02:37 // 2556
Na ha ez tényleg így lesz, akkor én is meggondolom... Nem értem mi a f*sznak variálni. Annak a pályának a tempós részek adják meg a bukéját. Holnap felhívom Szutit.
Ollah2012-06-12 16:21:05 // 2555
Attól függ(ött volna), mekkora huncutság van a motorral.
kalizsoli2012-06-12 16:10:29 // 2554
Nektek már korábban is az volt :-) Te írtad.
Ollah2012-06-12 15:34:24 // 2553
Tuning.blog.hu-n van timeattack bejegyzés; csak azért nem linkelem, mert nincs benne Blade.
Azt írják, hogy a júni 30. SKring rövidített pályán megy majd, a hosszú egyeneseket kilőve.
Ezzel részünkről tárgytalan is.
Azt írják, hogy a júni 30. SKring rövidített pályán megy majd, a hosszú egyeneseket kilőve.
Ezzel részünkről tárgytalan is.
Blade2012-06-12 13:06:29 // 2552
Gáspár Csabi onboard Salzburgring.
Hát nem semmi!:) Mi lett volna ha ugyanolyan gyors az autó mint pl. a Seat?:)
Grat innen is!:)
Hát nem semmi!:) Mi lett volna ha ugyanolyan gyors az autó mint pl. a Seat?:)
Grat innen is!:)
BeeGee2012-06-06 13:46:36 // 2551
Az ízlésem hibátlan :P
Amúgy hüjék vagytok :D
Amúgy hüjék vagytok :D
VaG2012-06-06 13:41:31 // 2550
az a cseh egy betegágy volt;-))) szerintem elől nagyon összetört és kiszakadt a motor és valahonnan volt egy gta motorja és azt rakta bele… de még a kerékjárati dob sem volt a helyén… a motortérből látni lehetett a gumikat;-))
Blade2012-06-06 13:38:06 // 2549
Úgy látszik BeeGee-nek más az izlése:))))
Blade2012-06-06 13:36:50 // 2548
Inkább mégse az kell:)))
Public Enemy2012-06-06 13:36:40 // 2547
Ilyen képet felrakni... Pfújjj, baszki!
Ez gusztustalan... :-)
Ez gusztustalan... :-)
VaG2012-06-06 13:34:54 // 2546
az egérszürke én VaG-ok;-DDDDDDDDDDD
BeeGee2012-06-06 12:15:25 // 2544
Na, a lényeg pont nem látszik :D
BeeGee2012-06-06 12:15:05 // 2543
Gumiról nem, de ő volt az
Azt jelenti hogy mostanában csak a szükséges dolgokra költök, ami az autót illeti..
Azt jelenti hogy mostanában csak a szükséges dolgokra költök, ami az autót illeti..
Blade2012-06-06 11:57:12 // 2542
Fénykép nem készült?:)
Mit értesz pontosan a "zsidó énem uralkodik" alatt?:)))
Mit értesz pontosan a "zsidó énem uralkodik" alatt?:)))
BeeGee2012-06-06 11:41:53 // 2541
De elhiszem, egész egy etapon keresztül tudtam élvezni :)
Szombaton Alfacityre lejött egy cseh GT (elég csótány, épített, GTA V6 3.2) rallyslickekkel. Na az a bátor gyerek :) Meg az eszetlen is..
Eddig sem vágtam bele igazán, ezután sem fogok :) Maximum néha kinézek úgy az autókkal ahogy vannak. De átépítésre nem fogom adni a fejem :) Még mindig a zsidó énem uralkodik rajtam..
Szombaton Alfacityre lejött egy cseh GT (elég csótány, épített, GTA V6 3.2) rallyslickekkel. Na az a bátor gyerek :) Meg az eszetlen is..
Eddig sem vágtam bele igazán, ezután sem fogok :) Maximum néha kinézek úgy az autókkal ahogy vannak. De átépítésre nem fogom adni a fejem :) Még mindig a zsidó énem uralkodik rajtam..
Ollah2012-06-06 11:32:03 // 2540
Raliszlikkekről eszembe jutottál... Nem hinnéd el, hogyan lehet kanyarodni a GTV-vel, ha normális gumikon megy.
Gondolom, nem mostanában fogsz újra belevágni...
Gondolom, nem mostanában fogsz újra belevágni...
Ollah2012-06-06 11:31:08 // 2539
Az is van benne, de csak akkor van komoly teljesítménynövelő hatása, ha egy csokornyi lóg a belső visszapillantóról. :)
BeeGee2012-06-06 10:32:24 // 2538
Remélem a Wonderbumm van az első helyen :)
Ollah2012-06-06 10:23:32 // 2537
Írtam anno egy professzionális összefoglalót arról, melyik tunning mit hoz a konyhára, de abban nem szerepelt a lutra album. Ha megtalálom a doksit, akkor okvetlen beleírom. :P
Ollah2012-06-06 08:23:32 // 2535
Én a turbó rágóban hiszek. :P
Blade2012-06-06 08:08:29 // 2534
Ebben is lehet pár tized: Piloti Tifosi
:))
:))
Blade2012-06-05 13:14:50 // 2532
Ja, volt? Akkor bocs:)
Ollah2012-06-05 13:09:19 // 2531
Emmá volt.
Attól még monitor előtt ülve is lefosom a bokám. Nem mernék beülni mellé. :P
Attól még monitor előtt ülve is lefosom a bokám. Nem mernék beülni mellé. :P
Ollah2012-06-05 13:03:37 // 2530
Az elég striciség volt, ahogy begurult a fekete, bolgár Q7 a sofőrökkel, meg egy szervizbusz, meg egy tréler egy fekete és egy sárga RS3 Porkéval, aztán nekiálltak körözni, egymás seggében tolva a köröket. Szépen szóltak, gyorsan mentek.
Nekem most volt először, hogy nem köröztek le egy 20 perces etapban. :)))
Sőt, most én előztem; egy E36 325i tartott fel, pedig slickeken ment. Nem az előzés ebben a lényeg, hanem hogy tempót autózva végre gyorsabb voltam valakinél. :)
(Nem, nem hűtő körön volt.) :PPP
Nekem most volt először, hogy nem köröztek le egy 20 perces etapban. :)))
Sőt, most én előztem; egy E36 325i tartott fel, pedig slickeken ment. Nem az előzés ebben a lényeg, hanem hogy tempót autózva végre gyorsabb voltam valakinél. :)
(Nem, nem hűtő körön volt.) :PPP
Blade2012-06-05 12:48:58 // 2528
Ez azt jelenti hogy már megvannak?:)))
Csöri2012-06-05 12:38:45 // 2526
Jó kis nap lehetett, én mentem volna most is, de Csöri még nem szerzett gumikat:)
:-))
:-))
Blade2012-06-05 12:18:18 // 2524
Azt is, de erre gondoltam : "az épíett autók köbcenti szerint lesznek osztályozva, lsd a mellékelt táblázatot."
:)
:)
kalizsoli2012-06-05 12:10:38 // 2523
Ha az időtervre gondolsz, akkor amint megkapom, berakom.
Blade2012-06-05 11:41:25 // 2522
Azért összekooperálhattatok volna, hogy legalább találkozzatok!:)))
Blade2012-06-05 11:39:17 // 2521
Gratula!:)) Jó kis nap lehetett, én mentem volna most is, de Csöri még nem szerzett gumikat:)
Nekem ugyanilyen érzés volt, amikor anno ottmaradtam a Mansell kanyarban a Fireblade-del egy high-side után, mert előtte nagyon jókat mentem!:)
A motorodnak biztosan nincs komolyabb baja, ha nincsenek egyértelmű mechanikai jelek. Majd ne felejts el jelentkezni a Sk ringes Time Attackra!:)
Nekem ugyanilyen érzés volt, amikor anno ottmaradtam a Mansell kanyarban a Fireblade-del egy high-side után, mert előtte nagyon jókat mentem!:)
A motorodnak biztosan nincs komolyabb baja, ha nincsenek egyértelmű mechanikai jelek. Majd ne felejts el jelentkezni a Sk ringes Time Attackra!:)
Public Enemy2012-06-05 11:37:53 // 2520
Én is voltam, csak nekem dolgom volt délelőtt!
Délután kettőt mentem, aztán leszakadt megint az ég....
Nem is baj, mert elfogyott a tizes bérletem, így nem kellett újat venni! :-)
Legjobb köridőm 2.16.2 valamennyi lett, ami picit csalódás, mert reménykedtem a 2.15 alatti időben.:-) Ez tegnap nem jött össze, de talán augusztusban sikerül majd!?
Nagyon kevesen voltak, volt két szép RSR Porsche, a piros NSX 002, egy kék EVO VI és az elmaradhatatlan Nissan GT-R-ek is kinnt voltak... A kevesek közül szinte mindenki megnézte az autómat, szerintem ugyanazt gondolják róla, amit én... :-)))
Délután kettőt mentem, aztán leszakadt megint az ég....
Nem is baj, mert elfogyott a tizes bérletem, így nem kellett újat venni! :-)
Legjobb köridőm 2.16.2 valamennyi lett, ami picit csalódás, mert reménykedtem a 2.15 alatti időben.:-) Ez tegnap nem jött össze, de talán augusztusban sikerül majd!?
Nagyon kevesen voltak, volt két szép RSR Porsche, a piros NSX 002, egy kék EVO VI és az elmaradhatatlan Nissan GT-R-ek is kinnt voltak... A kevesek közül szinte mindenki megnézte az autómat, szerintem ugyanazt gondolják róla, amit én... :-)))
Ollah2012-06-05 11:17:05 // 2519
Nem volt senki rajtunk kívül, amit bánhattok, mert a legzsúfoltabb futamban is 10-en voltunk. Általában 5-8 autóval együtt köröztünk, úgyhogy szép, tiszta köröket lehetett futni.
Mi kint voltunk 8:30-ra, és a 9:25-ös futamban Gábor már el is indult. (Sikerült okostelefonos időmérőt szerválni, de a biztonság kedvéért stopperral is mértünk; én tizedre úgy nyomkodtam az órát, ahogy a GPS mért, de Gábor sem tévedett 1-2 tizednél nagyobbakat.) :)
1. futamban tehát Gábor repesztett, immáron benzines üzemben, a tavaly már beapplikált, keményebb gátlókkal, viszont új, rallye slick gumikon, amit Krisztől szerváltunk. Az elején csalódott voltam, mert 2:30 alá nem tudott bemenni, de aztán az utolós körében ment egy 2:26.9-et, ami nekünk új csúcs. (Tavaly is ő ment a leggyorsabban az autóval, akkor 2:27.9-et.)
2. futamban én jöttem, és hasonló kezdés után az utolsó két körben becsúszott egy 2:26.8 és egy 2:24.8. Baromira örültem, mert ezzel meglett a célom, vagyis a 2:25.
3. futamban újra Gábor, immáron végig 2:30-on belül. Az utolsó három köre 2:25.5, 2:22.9 és 2:23.0 volt. Örömittas diadalmámor.
4. futamban újra én, és az első vagy második gyors körön meg is volt a 2:24.4, de már akkor be-berángatott a motor, úgyhogy ki is jöttem gyorsan.
Arra gyanakodtunk, hogy kevés a benzin, és ezért rángat be 3. és 4. fokozatban, vagy pedig mostanra kezdte megadni magát az egyébként is szarakodó gyújtásunk.
Mindenesetre kimentem tankolni, és visszajöttem az ötödik futamra.
5. futam első gyors körének elején, a célegyenes végén megállt a motor. Újraindítani nem tudtam, ezért gurulóból leugrottam a kuplungpedálról kettesben, ettől "berántódott", és bedöcögtem a boxba. Újraindítani ott sem tudtam (később a szerelőnél beindult). Kerregett, mint a qrva anyja, és teljesen erőtlen volt. Semmi füst, olaj maxon, ahogy kiérkeztünk, víz detto, szóval "külső" jele semmi nem volt.
Ma mérnek a szervizben egy kompressziót, és valószínűleg hengerfejek le.
Mivel így is 8 hónapig tartott összepofozni az autót, és közben elfogyott a lé, így feltehetőleg a mi szezonunknak vége is, ha nagy a gond. Márpedig a hfejek le-fel önmagában is tetemes összeg... Meglátjuk.
Egyrészt qrva nagy élmény volt újra autózni a ringen, főleg egy "versenyképes" autóval. Kb. ugyanazt az élményt adta, mint az első alkalom.
Másrészt szomorú voltam, mert érzésre a 23 alja meglehetett volna nekem is, mert hagytam benne a 24.4-es körömben még a saját észrevételem, képességeim, érzésem stb. szerint is.
Harmadrészt sajnáljuk, hogy "elpukkant" a motor, de komolyan mondom, az öröm sokkal nagyobb, hogy ilyen jókat tudtunk menni.
Mindketten koppra 5 másodpercet javítottunk az előző évhez képest, és mindketten úgy érezzük, ebben a konfigban benne van a 2:20 is.
A motor ugyan seggre gyengébb benzinnel, mint E85-tel volt, de a gumik összehasonlíthatatlanul jobbak, mint a tavalyiak. Arról beszéltünk Gáborral, hogy amikor úgy érezte az ember, hogy határon csúszik a külső ív felé, de ráhúztunk még egy kicsit, akkor nem eldobta a seggét, hanem egyszerűen befordult. Hihetetlen érzés. Én kicsit ballonosak éreztem a gumikat, meg magasnak a futóművet, de még így is benne hagytam 3-4 másodpercet, az az érzésem.
A fékeket szétgyilkoltuk 3 pályanap alatt; a végére úgy ráztak, hogy csak na. :)
A gokart érzést pedig tovább növelte a sportülés, a 4 pontos öv és a sportkormány. Tetves nagy érzés, hogy az ember moccanás nélkül ül a helyén, nem csúszkál-mászkál sehova, hanem tud a vezetésre koncentrálni. Sokkal popntosabban lehet így vezetni. Ez is qrva jó fejlesztés volt. :)
Hirtelen ennyi. Videók készültek végig; majd megvágjuk őket és akkor meg is osztjuk. És szeretném hallani, hol hagyunk benne; hadd tanuljunk a jobbaktól. ;)
Mi kint voltunk 8:30-ra, és a 9:25-ös futamban Gábor már el is indult. (Sikerült okostelefonos időmérőt szerválni, de a biztonság kedvéért stopperral is mértünk; én tizedre úgy nyomkodtam az órát, ahogy a GPS mért, de Gábor sem tévedett 1-2 tizednél nagyobbakat.) :)
1. futamban tehát Gábor repesztett, immáron benzines üzemben, a tavaly már beapplikált, keményebb gátlókkal, viszont új, rallye slick gumikon, amit Krisztől szerváltunk. Az elején csalódott voltam, mert 2:30 alá nem tudott bemenni, de aztán az utolós körében ment egy 2:26.9-et, ami nekünk új csúcs. (Tavaly is ő ment a leggyorsabban az autóval, akkor 2:27.9-et.)
2. futamban én jöttem, és hasonló kezdés után az utolsó két körben becsúszott egy 2:26.8 és egy 2:24.8. Baromira örültem, mert ezzel meglett a célom, vagyis a 2:25.
3. futamban újra Gábor, immáron végig 2:30-on belül. Az utolsó három köre 2:25.5, 2:22.9 és 2:23.0 volt. Örömittas diadalmámor.
4. futamban újra én, és az első vagy második gyors körön meg is volt a 2:24.4, de már akkor be-berángatott a motor, úgyhogy ki is jöttem gyorsan.
Arra gyanakodtunk, hogy kevés a benzin, és ezért rángat be 3. és 4. fokozatban, vagy pedig mostanra kezdte megadni magát az egyébként is szarakodó gyújtásunk.
Mindenesetre kimentem tankolni, és visszajöttem az ötödik futamra.
5. futam első gyors körének elején, a célegyenes végén megállt a motor. Újraindítani nem tudtam, ezért gurulóból leugrottam a kuplungpedálról kettesben, ettől "berántódott", és bedöcögtem a boxba. Újraindítani ott sem tudtam (később a szerelőnél beindult). Kerregett, mint a qrva anyja, és teljesen erőtlen volt. Semmi füst, olaj maxon, ahogy kiérkeztünk, víz detto, szóval "külső" jele semmi nem volt.
Ma mérnek a szervizben egy kompressziót, és valószínűleg hengerfejek le.
Mivel így is 8 hónapig tartott összepofozni az autót, és közben elfogyott a lé, így feltehetőleg a mi szezonunknak vége is, ha nagy a gond. Márpedig a hfejek le-fel önmagában is tetemes összeg... Meglátjuk.
Egyrészt qrva nagy élmény volt újra autózni a ringen, főleg egy "versenyképes" autóval. Kb. ugyanazt az élményt adta, mint az első alkalom.
Másrészt szomorú voltam, mert érzésre a 23 alja meglehetett volna nekem is, mert hagytam benne a 24.4-es körömben még a saját észrevételem, képességeim, érzésem stb. szerint is.
Harmadrészt sajnáljuk, hogy "elpukkant" a motor, de komolyan mondom, az öröm sokkal nagyobb, hogy ilyen jókat tudtunk menni.
Mindketten koppra 5 másodpercet javítottunk az előző évhez képest, és mindketten úgy érezzük, ebben a konfigban benne van a 2:20 is.
A motor ugyan seggre gyengébb benzinnel, mint E85-tel volt, de a gumik összehasonlíthatatlanul jobbak, mint a tavalyiak. Arról beszéltünk Gáborral, hogy amikor úgy érezte az ember, hogy határon csúszik a külső ív felé, de ráhúztunk még egy kicsit, akkor nem eldobta a seggét, hanem egyszerűen befordult. Hihetetlen érzés. Én kicsit ballonosak éreztem a gumikat, meg magasnak a futóművet, de még így is benne hagytam 3-4 másodpercet, az az érzésem.
A fékeket szétgyilkoltuk 3 pályanap alatt; a végére úgy ráztak, hogy csak na. :)
A gokart érzést pedig tovább növelte a sportülés, a 4 pontos öv és a sportkormány. Tetves nagy érzés, hogy az ember moccanás nélkül ül a helyén, nem csúszkál-mászkál sehova, hanem tud a vezetésre koncentrálni. Sokkal popntosabban lehet így vezetni. Ez is qrva jó fejlesztés volt. :)
Hirtelen ennyi. Videók készültek végig; majd megvágjuk őket és akkor meg is osztjuk. És szeretném hallani, hol hagyunk benne; hadd tanuljunk a jobbaktól. ;)
Blade2012-06-05 09:02:59 // 2518
Én már jelentkeztem is!:)
A táblázatot is beteszed?
A táblázatot is beteszed?
kalizsoli2012-06-05 08:48:08 // 2517
No, itt a hivatalos info a 2012.06.30-i Skring-i Time atack-ról:
Kicsit késve, de itt a válasz a kérdésedre.
Ahogy ígértük, itt az újabb versenyünk a régió legizgalmasabb versenypályáján a Szlovakiaringen.
Időpont: 2012 június 30. szombat, 8:30-18:00-ig (részletes időterv később)
Első kőrben mondanám a különbségeket, ami eltér az önállóan rendezett pályanapjainktól.
Súly/lóerő arány szerint a stock állapotban lévő autókat sorolták be (slick, futómű kizárva),
az épíett autók köbcenti szerint lesznek osztályozva, lsd a mellékelt táblázatot.
Természetesen a saját szabályaink szerint külön is értékeljük a saját versenyzőinket, a szokásos módon.
Jelentkezési lap:
https://docs.google.com/spreadsheet/viewform?formkey=dEpuYzNwajVnbXN3enlrdi1qMFRwQVE6MQ
Részvételi díj: 100 EUR/autó (helyszínen fizetendő)
A részletes időtervet küldöm később, addig is várom a kérdéseiteket.
Üdv,
Fömi
20/9718-622
Kicsit késve, de itt a válasz a kérdésedre.
Ahogy ígértük, itt az újabb versenyünk a régió legizgalmasabb versenypályáján a Szlovakiaringen.
Időpont: 2012 június 30. szombat, 8:30-18:00-ig (részletes időterv később)
Első kőrben mondanám a különbségeket, ami eltér az önállóan rendezett pályanapjainktól.
Súly/lóerő arány szerint a stock állapotban lévő autókat sorolták be (slick, futómű kizárva),
az épíett autók köbcenti szerint lesznek osztályozva, lsd a mellékelt táblázatot.
Természetesen a saját szabályaink szerint külön is értékeljük a saját versenyzőinket, a szokásos módon.
Jelentkezési lap:
https://docs.google.com/spreadsheet/viewform?formkey=dEpuYzNwajVnbXN3enlrdi1qMFRwQVE6MQ
Részvételi díj: 100 EUR/autó (helyszínen fizetendő)
A részletes időtervet küldöm később, addig is várom a kérdéseiteket.
Üdv,
Fömi
20/9718-622
Blade2012-06-05 08:05:25 // 2516
Ollah! Eredmények, videók, beszámoló stb?:)
Blade2012-06-01 10:41:28 // 2515
Nekem még kiégve is kellene:))
Blade2012-06-01 10:40:27 // 2514
Lehet, talán...
De ha nincs youtube-od, akkor csinálj egyet, mert most már kamerád is van, és a sok videót amit készíteni fogsz, hosszú távon oda érdemes gyűjtögetni:)
Könnyű megcsinálni és nem tart sokáig:)
De ha nincs youtube-od, akkor csinálj egyet, mert most már kamerád is van, és a sok videót amit készíteni fogsz, hosszú távon oda érdemes gyűjtögetni:)
Könnyű megcsinálni és nem tart sokáig:)
Public Enemy2012-06-01 10:27:40 // 2513
Az Amore-ra ne lehet közvetlenül feltölteni videót??
Bagee2012-06-01 10:24:04 // 2512
csak nehogy kigyulladjon :)
Public Enemy2012-06-01 10:17:20 // 2511
Milyen fiók?? :-)))