Fórum >> Típusok >> 4C

PeterTa2022-08-11 13:41:35 // 1053
G-MANN🍀2022-08-07 08:14:33 // 1052
GT Ɨ|ѯ2022-04-03 14:37:55 // 1051
Kazes☻2022-02-02 19:58:53 // 1050
GT Ɨ|ѯ2021-09-25 12:00:01 // 1049
Kazes☻2021-09-22 21:38:13 // 1048
GT Ɨ|ѯ2021-09-22 16:59:08 // 1047


már 10 éve mutatták be a koncepciót...:-)
Kazes☻2021-09-08 20:49:36 // 1046
GT Ɨ|ѯ2021-07-27 07:06:49 // 1044
Kazes☻2021-06-17 13:20:58 // 1043
GT Ɨ|ѯ2021-06-15 18:50:49 // 1042
Kazes☻2021-06-09 08:23:51 // 1041
GT Ɨ|ѯ2021-05-21 07:28:07 // 1040
Kazes☻2021-05-18 19:38:27 // 1039
GT Ɨ|ѯ2021-05-17 18:30:35 // 1038
Kazes☻2021-04-03 19:16:02 // 1037

Kukucs...! :)
Kazes☻2021-03-06 14:10:13 // 1036
Kazes☻2020-11-12 22:53:47 // 1035
R33Z2020-07-06 22:05:51 // 1034
Kipróbáltam a launch controlt, nagyon vidám dolog :) tisztességesen kilövi a gépet.
4.5 sec a gyári 0-100km/h, 4.62 sec lett a mérés , maradhat :) ?


P-Gear P610

Alfa 4C launch control
Blade2020-06-12 11:06:56 // 1033
Igen, a skring nagyon jó pálya, bár amióta a 3-as kanyar előtt legyalulták a púpját, szerintem vesztett a karakteréből. Én a 4C-t választanám pályaautózásra, de a QV sem lehet rossz :)
Sajnos nem igen van igény itt olyan találkozókra, ami nem csak nézegetős találkozó...
Halesz2020-06-07 23:02:17 // 1032
Igen, az még a kéziváltós tesztautó volt :)

Köszi, már kint is van a főoldalon! :)
R33Z2020-06-07 22:55:33 // 1031
Amit a Slovakiaringről írsz, teljesen osztom. (AT8) Q-t pl. megfelelően meleg Corsákkal alig bírod keresztbe kényszeríteni még R-ben sem mindig akarja, csak akkor ha kifejezetten erre mész rá, alapvetően mindig el akar fordulni és össze is rakja az elektronika. Érzésre úgy alkották, hogy ez presztízs, egy Q-nak minden körülmények közt gyorsnak kell lennie. Nem optimális tapadási körülmények közt viszont lehet vele játszani. Kézi váltóssal más a helyzet, az eleve egy sokkal csúszósabb verzió. 4C pedig kis gonosz, viszont jó rövideket lehet vele fékezni. Q-val még az a "probléma", hogy brutálisan erős, és akármit csinálsz akkorra már qrvasokkal mész, végtelen ereje van, pillanatok alatt 250+. Nagyjából 100-ig hasonló a 4C-vel, 150-ig nem ordítóan nagy a különbség, onnan viszont teljesen más liga a két autó. Mindkettő hatalmas élmény, csak máshogy.

Komoly lenne egyszer egy Alfa találkozó a Slovakiaringen :) szuper az a pálya.

Betettem blog bejegyzésbe a hosszabb kommentet.
R33Z2020-06-07 22:04:01 // 1030
Teljesen jól látod, ez egy tökéletes recept, és igen befektetésnek sem utolsó. Már mostanra, pár évesen is akár az új áruk felett járnak.
R33Z2020-06-07 22:00:19 // 1029
Tehát Neked sem kell magyarázat ;)
Giuntini2020-06-07 19:09:10 // 1028
Ugyanígy látom én is Halesz! Én is a 4C-t vinném, nem csak mint autót, hanem egy értékálló befektetést! A hangot megoldanám Akropovic-al😊
Halesz2020-06-07 18:32:36 // 1027
R33Z! Huh, de jó volt ezt olvasni! Főleg olyantól, akinek van komoly összehasonlítási alapja és szemmel láthatóan ért is az autókhoz :)

Nálam 3 napig volt a 4C, amíg tesztet forgattunk róla, illetve volt alkalmam vezetni a 4C-t és a Giulia Q-t is a Slovakiaringen. Ez 3-3 kör volt, instruktoros felvezetőautó mögött. A 4C-ben konkrétan éreztem, hogy 1 hiba és elbaszom, a Q-ban meg azt éreztem, hogy megoldja helyettem az elektronika. Sokkal nagyobb élmény volt a 4C-vel körözni nekem :) De persze a Q is hatalmas élvezet, csak máshogy.

Mondom ezt úgy, hogy nem vagyok pályanapokra járó, csak egyszerűen szeretek autózni. Szóval ha ott lenne előttem a választási lehetőség, hogy 4C vagy Giulia Q, akkor nem sokat gondolkoznék, és vinném a 4C-t. Többek között a vezetési élmény miatt, illetve nyilván az értékállósága miatt. Egyetlen dolog miatt vacillálnék csak, az pedig a V6-os motor a Giuliában... De még így is a 4C győzne nálam, különlegesebb, ritkább, stb. Remélem, egyszer nekem is összejön :)

Kérlek szépen, ezt a posztodat tedd át a blogodba, hadd emeljük ki a főoldalon, hogy minél több emberhez eljusson :)
RomeoOne2020-06-07 16:05:17 // 1026
Rehabilitáció alatt azt értem, hogy le lett döngölve, vissza kell állítani a jó hírnevet.
Giuntini2020-06-07 11:20:50 // 1025
Nem kell rehabilitálni! Ezt az autót úgy kell elfogadni, amire készült!
Vida: "az üljön bele mégegyszer, akinek két anyja van"!
Hat akkor én vállalom a két anyát!
A legnagyobb élmény már csak beülni! Ha a beszállason túl van az ember, már minden rendben....
GTVili2020-06-07 10:53:39 // 1024
Stipi-stopi! Enyém a szélső! :-)
RomeoOne2020-06-07 10:44:53 // 1023
Szerintem ezt ki is lehetne tenni címlapra, a 4C rehabilitálása céljából :)
G-MANN🍀2020-06-07 10:01:34 // 1022
Köszönjük a részletes leírást!! 🍀👍 Eszembe jutott az FCA egyik élmény napja 🍀 28 fok, napsütés, 4C, ÁLOM 😉
Giuntini2020-06-07 09:58:32 // 1021
Én csakos ezt venném szupersportautónak! A többi "elpuhult" mégha 7-800 lóval büszkélkedhet, mivel tele van elektronikával. Ez alól kivétel a LaFerrari, de az meg.....
A 4C visszaadja a versenyautók hangulatát, neked kell uralni a gépet, egy hiba és végzetes lehet! A 4C a bizonyítéka hogy nem a lóerők végtelen emelésével lehet igazi élményt elérni. Azért megtehették volna, hogy belerakják a Veloce 280 lovas verzióját, azzal síman tovább élhetett volna. Tudom, azzal magyarázták a leállást, hogy drága volt a gyártás. De egy versenyautót kap az ember ezért a pénzért!
Viszont a 4C nagyon jó befektetés. Minimum tartja az árát de inkább emelkedik.
Giuntini2020-06-07 00:37:41 // 1020
Köszönöm az összefoglalót! Tudtuk mi ezt hogy a Laptiming teszt nem volt az igazi a hideg idő miatt! A sper difi miatt húzták le, de nem pályán hanem normál hegyi úton nem számít!
Davide Cironi mondta meg róla az igazi véleményt, ami egy az egyben a te véleményed is!
Gratulálok, hogy van Neked egy ilyen valódi purista autócsodád!
R33Z2020-06-07 00:05:39 // 1019
@Giuntini,
Bocs a kesoi valaszert, de cserebe hosszu lesz 🙂.
Szoval szamomra lenyugozo a gep. Gyakorlatilag egy csovezett versenyautohoz hasonlitanam leginkabb, rendszammal. Batorsag es orultseg volt ezt az autot ARnak megcsinalni, de ezuton is koszonom nekik 🙂.

A magyar cikkek, videok bizonyos resze finoman szolva, fura. Onnan kezdenem, hogy ez a kocsi eleve kompromisszumokrol szol, nem mindenkinek es foleg nem elso es egytlen autonak valo. Igy kellett volna a tesztekhez hozzaallni. Valyi Pistat nagyon birom, de nem ertem, az Avis berautoert odavolt teljesen. Azt mondja jobb, mint a Cayman, Elise, micsoda tapadas, kanyarsebesseg, stb.. Majd par evvel kesobb, az ujabb tesztautoval Kakucson mar nem jo a TCT, sem vezetni sperr nelkul, tolja az orrat is, aaa kar erte, inkabb egy Elise. Vidanak faj benne a dereka, nem bir ki-beszallni, hangos a motor, meg kedve sem volt tesztelni az esoben, az latszott. Majd masnap Kakucson kivittek hidegben, nyirkos aszfaltra, nem melegitettek be a gumit, kapart, mint az orult meg masodikban is. Ha aznap egy Caymant visznek, eppen olyat ment volna az is. Walter Csabit is tokre birom, tehetseget maximalisan elismerem, de nem ertem a hozzaallasat. Vagyis inkabb azt mondanam, abbol a nehany perces ismeretbol es tapasztalatrol, akkor es ott, ennyi allt neki ossze. Ha maskor kapjak meg ezt a kocsit, 30 fok, meleg aszfalt, talan egesz mas lett volna a konkluzio. Azt sajnalom, hogy egy viszonylag nepszeru csatornan huzta le nullara. Volt is ismerosom, aki igy kezdte. Vettel egy 4Ct?...dehat azt mondtak a laptimingban is, hogy egy szar...

Sajat tapasztalatok szuk 1 honap es egyetlen (sajnos forgalmasabb) Paradsasvar-Matrahaza utan:

Altalanos kozlekedes.
Minden korulmenyek kozt megallja a helyet, mint jarmu. Tehat el lehet "vergodni" barhova, ha elfogadja az ember a velejaro kompromisszumokat. Megegyszer kiemelnem, ezen nincs mit csodalkozni, mert ez az auto ilyen, errol is szol az egesz koncepcio. Tehat alaposan tervezd meg az utat, a legjobb minosegre torekedj, keruld a nagyobb fekvorendoroket, bukkanokat, felhajtokat. Minden ilyen mutargyon ovatosan hajts at. Az eleje a legkenyesebb pontja, mar ott is kepes leerni, ahol nem is tunik veszesnek. Van viszont a lokos aljan egy koptato, ami gyorsan megtanit a hataraira. Ja es a nagyobb aszfalt felgyurodeseket kerulni kell, beleerhet a hasa.

Gyorsan menes.
Csakis is kivalo uton, de tudja, adja, tomege ellenere is nagyon stabil boven 200 felett is. Okos nagyon, nem diszkos diffuzorokkal. Egy dolog amit kiemelnek, a kormanyzas. Nincs rasegites, nagyon naturalis es kozepallasnal van egy hatarozott "dead zone", ami okozhat meglepetest elozeseknel hosszbordan. Kapaszkodni kell rendesen ket kezzel es nincs gond, nem kell bepanikolni, ha megrantja a borda, le kell kormanyozni. Szerpentinen, nagyon jokat lehet vele fordulni, nem halalba kergetve is eszmeletlen elvezetes. Szerintem egy atlag feletti kepessegu, sportos, autobuzi felhasznalonak nagyjabol ennyi eleg is.

Nagyon gyors kozlekedes. (ertem ezalatt azt, hogy kb. palyatempoban szeretnenk elvezkedni, kanyarogni) Na itt van a kutya elasva. Azt tapasztalom, hogy van az autonak egy hatarozott, de viszonylag szukebb mukodesi tartomanya, ahol viszont minden arannya valik. Ekkor mutatja meg az az igazi arcat, azonban ha igy akarjuk vezetni, ehhez elengedhetetlen az optimalis tapadas. Enelkul bizony sokkal jobban hajlamos alulkormanyozottsagra, mint a QV. A kisordogot csak akkor lehet elohuzni, ha az elso kerekeken is megvan az optimalis tapadas. A mai homerseklet pl. mar egesz jo volt, kiveve amikor nem esett. Fek, csakis a legjobbakat tudom mondani, rendes pedalgep van benne, mint a versenyautokban, elkepeszto, a legjobb amit valaha probaltam. A valtoval semmi gond, azt gondolom pont ez a nyers duplakuplungos illik hozza. El nem tudnam kepzelni a QV precizios szerkezetevel. A 4C igy hu onmagahoz, ezzel a szerkezettel. D es Rben nagyon gyors, nyers, odavag kemenyen, alapvetoen az egesz auto mukodese ilyen. Hatalmasakat fuj le, 1.5 baron tolt, csattog, durrog, agressziv, kemeny, mint a beton.

Egy olyan auto amivel mar 100zal is kegyetlen elvezetes haladni, pusztan a hangok, mechanikai zorejek miatt. Szokni kell ha megallsz, kiszednek belole, csak egy fenykep?, beleulhetek?, mennyibe kerul?, mennyivel megy? mi ez? Uristen:O...

A Giulia Qhoz kepest is nagyon jo, mas es nem is osszehasonlithato. Q egy igazi monster, a mai mernoki tudas teteje. 4C pedig egy elmenyauto, ami visszahozza a klasszikus regi vezetesi elmenyt hanggal, durvasaggal, valamint muszaki zsenialitas es formai mualkotas.

Ilyen, szerintem.
Kazes☻2020-04-25 22:09:54 // 1017

Párosban szép az élet! :)
Kazes☻2020-04-08 11:29:52 // 1016

Hófehérke... :)
GT Ɨ|ѯ2020-03-24 07:00:58 // 1015
Kazes☻2020-03-14 23:08:20 // 1014
Giuntini2020-01-08 13:47:49 // 1013
Ez a nagy vágyam! 4C Italia
Kinéztem már magamnak a 107-es sorszámút!😊😊😊
Giuntini2019-12-07 10:00:40 // 1012
Én ezt kérem Karácsonyra:)
Kazes☻2019-12-06 23:24:54 // 1011
Giuntini2019-12-01 17:12:21 // 1010
A 4C nem a teljesítményről szól!! Teljesen más koncepció alapján építették.
GT Ɨ|ѯ2019-12-01 16:27:25 // 1009
Erős túlzás ezt leírni és 10db-ot csináltak amit aranyáron adnak, hagyjuk....
GT Ɨ|ѯ2019-10-15 08:12:21 // 1007
A 4C aktív, megy mint a huzat:-)

Kazes☻2019-09-13 20:14:43 // 1006
Hoppácska! :D
RomeoOne2019-09-13 20:05:24 // 1005
G-MANN🍀2019-08-29 16:04:57 // 1004
AVIS ez volt......
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.