Fórum >> Típusok >> 145-146

Kazes☻2019-02-25 12:09:42 // 142476
Így legalább már lágyítottál rajta egy kicsit...! :D

Kuplung kész van már?! ;)
Laciferi2019-02-25 11:37:49 // 142475
De, az Alfaaaaaaa :D :P
Kazes☻2019-02-25 11:22:16 // 142474
Neked semmi se jó...?! :D
Laciferi2019-02-25 11:14:37 // 142473
Ott meg kedvezmenyesen is minden draga :D
Kazes☻2019-02-25 09:24:07 // 142472
Vagy valakit, akinek van kedvezménye a zunixnál... :)
Laciferi2019-02-25 08:32:42 // 142471
Alexandrot keresd :)
marci912019-02-25 08:09:12 // 142470
Első féktárcsákhoz beszerezhető valahonnan új porvédő lemez normális áron? Nemsokára cserélem a féktárcsákat és már elrozsdáltak, kézzel lehet hajtogatni, de bevallom, sokallom az Unix 5-10E Ft-os árát/ oldal egy kis lemezdarabért. Annak idején a Fiat Uno-nál is lekerült a teljesen szétrozsdált lemez és nem volt gondunk belőle.
DennisBeru2019-02-24 19:58:07 // 142469
THX 🙌🤝
Kazes☻2019-02-24 18:17:08 // 142468
Szvsz is fent jobban jársz. :)
DennisBeru2019-02-24 17:41:14 // 142466
Köszönöm a tippet, meglesem holnap?
WarbiRunner (Gyuri)2019-02-24 17:39:51 // 142465
Fent a belső világításra középen? Ott kevesebb zajt és több beszédhangot szedne fel. A 159-ben is eleve a csilláron van. Igaz hogy jó gagyi, de erről inkább a Blue and Me tehet.. :-)
DennisBeru2019-02-24 16:55:50 // 142464
Köszönöm, valami ilyesmire gondoltam ránézésre... Akkor ha oda rakom a peremére a mikrofont nem tesz kárt. Vagy milyen megoldást javasoltok?
Coyote2019-02-24 16:48:45 // 142463
Elvileg a belső hőmérséklet mérő van ott.
DennisBeru2019-02-24 16:45:07 // 142462
Kicsi kerek rács mögött mi lapul? Mi a funkciója? Kihangosító mikrofont raknám oda, ha lehet... Mélyládát raktunk be ma, én a bizti tábláról vittem áramot.
Laciferi2019-02-21 16:06:29 // 142461
Olvasd el a blogomban nekem hogy volt :)
Kau2019-02-21 15:09:12 // 142460
Nem szokott gond lenni a katalizátorokkal. Nálam most 300 ezer km után is az eredeti van és nem csörög, nem zörög.
Kopp-kopp :)

Olyan kis flexibilis csövet érdemes beiktatni. Egy kipufogós kis pénzért berak egyet. Nem rázkódik úgy az egész rendszer.
marci912019-02-21 12:14:50 // 142459
És az utána lévő katalizátor így közel 20 év és 170E km után hogy nézhet ki? Ellátja ilyenkor még rendesen a feladatát vajon?
Kazes☻2019-02-21 11:04:01 // 142458
Kb. Nekem sajna még ezt is kivágták korábban és úgy lett összehegesztve... csörög is a renccer... : /
marci912019-02-21 10:38:30 // 142457
Lényegében akkor ez egy rezoncső előd lenne? Gondolom akkor ő nyikoroghat bemelegedés után.
Kazes☻2019-02-21 08:27:14 // 142456
Nem, ez nem a katalizátor. Ennek a helyén szokott lenni a rezoncső... de a benzineseknél láttam már ezt a megoldást és olyat is, aki kicserélte rezonra...
marci912019-02-21 08:21:05 // 142455
Srácok, ő lenne a katalizátor igaz? Pótolható-beszerezhető?
A kipufogó felől jellegzetes csikorgó hang jón, de csak akkor, amikor bemelegedett a vas. Amikor pár éve a teljes rendszert utána lecseréltem azt hittem, elmúlik de nem és egyre idegesítőbb. Furcsa nekem az is, hogy flexibilis betét sincs a leömlő után, valószínűleg vele kevesebb rezgést hozna át a bódéra alapjáraton.
Kazes☻2019-02-21 08:18:59 // 142454
Én még csak a hátsót cseréltem, egy jóféle bontottra... ami gyári volt. :)
DennisBeru2019-02-21 08:13:42 // 142453
Köszönöm,pont ezért is kérdeztem, mert félő, hogy gyári minőséget már nem lehet kapni hozzá. Hátha tudtok valami megoldást.
marci912019-02-21 07:51:22 // 142452
Sajnos én se tudok kiírtani már egy ideje egy jellegzetes, néha megjelenő tompa, koppanó hangot, ami főleg a bal elejében jelenetkezik. Már újak a kerékagycsapágyak, toronycsapágyok, toronyszilentek, a lengéscsillapítók 80%-os bontottak, új TRW lengőkar, új TRW kormányösszekötő, új belső PU stabrúd szilent és külső is. Az axiálcsuklót is ellenőriztem. A motortartókra én azt az áldást kaptam, hogyha nem szakadtak ki, ne piszkáljam őket, mert csak utángyártott kapható, ami drága és hamar megöregszik.
DennisBeru2019-02-21 06:48:54 // 142451
Csak hasonlítani próbáltam a hangot,mintha nem vezetné sok minden az ütközést a fém alkatrészek között. Milyen márkára érdemes cserélni a motor/váltó tartókat? Honnan érdemes beszerezni? Mennyire nehéz cserélni? Ti cseréltétek már?
Kazes☻2019-02-20 22:36:29 // 142450
Nem tudom mire gondolhatsz a dobozszerű hang alatt, de a futómű nem egy bonyolult szerkezet. Lengőkar, stabpálca, stabszilent. A lengéscsillapítónál van még toronyszilent. A motor/váltó tartó 3 db, két oldalt és egy hátrébb, középen.
DennisBeru2019-02-20 21:55:46 // 142449
Üdv! Miket érdemes cserélni, hogy a futómű halkabb legyen? Bármilyen apró,vagy nagyobb úthiba esetén doboz szerű hangokat hallani folyamatosan. Motortaró bak is öreg lehet, mert az is hangos. (146 1.6 TS SE 2000) Hány ilyen bak van, nehéz cserélni?
Kazes☻2019-02-18 22:25:38 // 142448
Pardon... azt nem vágtam. :)
Kazes☻2019-02-18 22:25:21 // 142447
Téééééééééééééényleg...?! :D
Jorjie2019-02-18 21:14:45 // 142445
'99-es volt a TD, az már belső faceliftes.
Jorjie2019-02-18 21:13:54 // 142444
Nálam van olyan, ami neked kell :-DDD
WarbiRunner (Gyuri)2019-02-18 20:37:56 // 142443
Nekem kell a szivargyújtó is, abba megy a Xiaomi FM transmitter. Ezen kívül kell még egy 5V kimenet valahova elrejtve.
Kazes☻2019-02-18 19:00:11 // 142442
Ilyen. :) De neked is volt e-féle...! :P
Kazes☻2019-02-18 18:59:27 // 142441
Kérlek... :)

Én a szivargyújtó helyére tervezem már egy jó ideje... khm...! :)
Kazes☻2019-02-18 18:58:12 // 142440
A csavaroknál is... mert bár a képen nem látszik, de ahogy kitekered a csavarokat, kb. ott alattuk van egy-egy nyílás... és ha ott lepottyannak, akkor leesnek egészen a rádió alá, vagy még lejjebb a szőnyeghez... akkor bontogathatsz még egy kicsit! :)
Jorjie2019-02-18 18:51:45 // 142439
Nabameg, ez ilyen egyszerű nálatok? Faceliftesnél ki kell bontani az egész középkonzolt. :-S
Laciferi2019-02-18 18:45:41 // 142438
Koszonom Zoli bacsi! :) Ovatos leszek igerem! :)
WarbiRunner (Gyuri)2019-02-18 18:41:15 // 142437
Akkor az agresszió hiányzott, én is köszi a demót :-) Fészliftesnél tényleg négy csavar van, itt meg nem találtam a felső kettőt :-) Nem mertem rángatni. Legközelebb akkor majd merem. Kész szerencse, hogy egyszerre támadt hasonló problémánk. Egy USB tápot be kéne varázsolnom oda valahogy a szivargyújtó aljzat mögé/mellé. majd kitalálom :-)
Kazes☻2019-02-18 18:28:33 // 142436
Na, most miattad ki mentem megnézni...
1,Kinyitod és kihúzod a hamutartó betétet

2,Találsz két csavart...

3, Kereszthornyú csavarhúzóval kiteker... nem árt, ha van mágnesed is, nehogy lepottyanjanak...

4, Óvatosan egyben kihúzod az egészet magad felé...

5, Hátul vannak a csatik, nehogy széttépd őket a nagy erőlködésben...

6, Ilyen műanyag patentok/szögek tartják, amiket le kell győzz, hogy ki tudd húzni az egészet


Az órás egységet 3 (4?) db kb. M4 - 5-ös imbuszfejű csavar rögzíti a konzolhoz... csere, vagy műtét... ahogy tetszik.
Visszafele már menni fog, igaz! :)
WarbiRunner (Gyuri)2019-02-18 16:49:00 // 142435
Ja, nekem is így rémlett, de csak kettő lett meg. A fent szélen lévő két csavarhoz vagy sötét volt, vagy én voltam sötét, vagy nincs ott. :-) Az ezüst jtd-nél tudom, hogy volt ott még kettő. :-) Már nagyon más dolgom volt, úgyhogy halasztottam.
Jorjie2019-02-18 16:42:13 // 142434
Talán, mert négy fogja a hamust? ;-)
Laciferi2019-02-18 16:36:05 // 142433
Tudsz egy rovid leirast Zoli ba? :) CSak, hogy ne anyazzak feleslegesen ha majd nekilatok szerelni :D
Kazes☻2019-02-18 16:31:07 // 142432
Szvsz elég csak a hamutartót kikapni hozzá... a fölötte lévő tekerők külön szekció. :)
WarbiRunner (Gyuri)2019-02-18 15:42:53 // 142431
Nekem a hamutartó sem jött ki a két kis csavarral. Olyan, mintha egyben akarna csak mozdulni a felette lévő panellal. A 12V aljzaton akartam pimpelni, de nem hagyta. :-) Vagy csak nem voltam elég agresszív.
Viszont az egyik hátsó ablakom már mászik :-) Csatlakozó hiba, újra. A kapcsolók, biztik, relék jók, csak éppen ezek a késes csatlakozók nem valami stabilak. Hiába tűnik épnek, nem ugranak át az elektronok :-) A kapcsolóra menő kábel kontakt spray kezelése után a jobb hátsó ablak már jó is.
A bal hátsónál is kimegy a motor felé a 12V, gondolom a B oszlopi csatlakozó is kér egy kis kezelést arról.
Ha már matattam ma is rajta egy órácskát, beállítottam az ajtókat újra. Szépen csukódós, vonalban futósra. Ez is kész. Plusz pótaoltam a tank ajtóból elhagyott gumiütközőt, így a tankajtó is síkban van végre.
Persze.. az olajnyomás lámpát b..tam megcsinálni, de majd...
Előbb 12V-ot kéne valahonnan levennem egy USB aljzatnak.
Jorjie2019-02-18 13:51:02 // 142430
Ja, a felső rács tárgytalan, az csak a facelifteseken van egyben a középkonzollal.
Laciferi2019-02-18 13:50:45 // 142429
Hogy rohadna meg, akkor az nem igazan egyszeru, mert le kell bontani mindent hozza... :/
Jorjie2019-02-18 13:49:48 // 142428
Ha olyan, mint a faceliftes, akkor hamus ki, tekerők ki, tekerők melletti műanyag burkolatok mindkét oldalt le, és fent, ha belenézel a rácsba, ott is van két kis csavar. Kiveszed az egész középkonzolt, és hátulról van becsavarva az a panel.
Laciferi2019-02-18 13:36:06 // 142427
Errol lenne szo :)
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.

Jelentem a moderátornak