Fórum >> Típusok >> 155

Longman2009-12-26 18:09:36 // 89857
nekem már úgy is jó lenne de asszem már próbálkoztam ezzel de így sem működött.. :(
Longman2009-12-26 18:08:22 // 89856
Ellenben azért engem is felbosszantott a gép..
Megint előjött a régi jáccópajtásunk, a fordulatszám ingadozás. :(
Pedig vagy 2-3hétig nyugi volt, aztán most megint előjött.
Gyakorlatilag olyan mintha valami nyitogatná a pill. szelepet. 3 eset létezik: megyek vele és ha "bekattan" akkor ha elveszem a gázt, nincs motorfék pár másodpercig (magyarul mintha nyitva maradna a pill.szelep), aztán van olyan hogy tartok egy adott tempót (fordulatszámot), vagy enyhén gyorsítok, akkor ránt egyet-egyet mintha pumpálnám a gázpedált. Majd a 3. variáció, mikor üresben van az autó és akkor túráztatja magát 1000 és 2500 között, mikor hogy. Előfordul hogy ha lábbal visszahúzom a gázt, akkor megjavul, de nem mindig..
Illetve ez az egész jelenség is olyan hogy nem mindig jön elő.
Falsot már 90% hogy nem szív, minden bilincs/csavar lehúzva, már nem sok mindenre tudok gondolni.
Nyilván azért olyan mintha nyitogatná (úgy tudom ez még nem olyan intelligens hogy a bármi vezérelje a pill.szelepet a gázbowdenen kívül, hanem csak a jeladó közli a compinak a helyzetét) a pill szelepet, mert vagy sokat/keveset kap levegőből, vagy üzemanyagból, vagy a gyújtás hagy ki, ezért reagál az adott hibára így.
Mondjuk az biztos hogy henger nem megy el, teljesítmény nem csökken, stb, stb. Csak ez a qrva fordulat ugrálás. Most az lesz hogy áttisztogatom az összes Motronic csatlakozót, bár nem hiszem hogy segít majd..
alfarin(MAXIMUS SAPKAÁRUS)2009-12-26 17:49:13 // 89855
Figyi,én beletettem egy egyszerű relét azzal megy,ha nyomom a gombot.
Longman2009-12-26 17:39:12 // 89854
Magyarul lehet h nekem is még mindig a relé miatt nem műkszik?
alfarin(MAXIMUS SAPKAÁRUS)2009-12-26 17:37:08 // 89853
Sajnos úgy néz ki igen.
Buksi2009-12-26 16:27:40 // 89852
Olyan még sosem volt , hogy ne így történt volna! :-( :-)
Longman2009-12-26 16:25:50 // 89851
hát ezen ne bosszankodj mert ez mindig így van sajnos. :) :(
Buksi2009-12-26 16:24:10 // 89850
Ez rendben is van, de dolgoztam vele egy egész napot, aztán majd 5 perc alatt szutykos lesz! :-/ Csak ez bosszant! :-)
Longman2009-12-26 16:20:26 // 89849
De hát ez így van rendjén. Egy szép és karbantartott autón látszik az akkor is ha koszos! :)
Buksi2009-12-26 15:58:52 // 89848
Hát szívem szerint el is raknám tavaszig, de még kell mennem vele! :-)
De most, hogy csilli-villi mindenhol, tuti, hogy akkor szakad majd az eső, amikor megyek vele! :-/
Longman2009-12-26 15:55:42 // 89847
jah értem, csak a hsz alapján úgy jött le hogy tavaszig elraktad.. megnyugodtam! :)
Buksi2009-12-26 15:49:35 // 89846
Én azért tartom garázsban a gépet, mert féltem mindeféle sz@rtól, nem pedig azért mert nem bírn(ja)á a telet és a hideget! Nincs vele semmi baj sem ezen a téren, sem másmilyen téren! ;-)))
Buksi2009-12-26 15:46:19 // 89845
De igen, de csak akkor, ha nagyon muszáj! ;-))
Selmak2009-12-26 15:41:27 // 89844
Hasonló korú suckzuki, jürgen, kopel stb már rég beszámított autóként várja a zúzdát, esetleg a rétinégert mint következő tulajt.
Longman2009-12-26 15:22:00 // 89843
az 5.0 V6 az amcsiknál azért megvan már 130 Le is?? :PP
Longman2009-12-26 15:21:17 // 89842
Hogy engedheti el magát a biztosítéktábla csak úgy??

Egyébként ha ilyen dolgok ennyire idegesítenek, akkor tényleg ideje eladni, ezek már ilyen fostalicskák sajnos! 7-800 ezerért már egész jó kis 156-osokat kapni! Azok azért pár fényévvel jobban összerakottak már.
Vagy én pl. inkább 166osra váltanék, azt is kapni bőven 1-1,4M között.
Esetleg egy jó kis elsőgazdás VW Bora? :)

Amúgy pont ezen a hsz-en gondolkodam el így Karácsony este, hogy mennyire eljárt az idő az itteni tagok autói felett..(?) A fele társaság fel akarja gyújtani, a másik felének meg garázsban áll, mert már öreg nem bírja a telet..
Talán egy kezem meg tudnám számolni ki használja autóként minden nap a gépet.
Bár azért ez önigazolásnak is jó nekem, mert talán az egyik legnagyobb tákolmány az enyém, mégis vígan indult -20 fokban, csapattunk a hóban beszorult kézifékkel nyári gumin, a csomagtartóban azért ott figyel a hólánc is, 3 perc után meleg van az utastérben, stb,stb.
Longman2009-12-26 15:11:11 // 89841
Már Te sem ezzel jársz amúgy ? :OS
Longman2009-12-26 15:10:15 // 89840
Ez érdekel engem is!

Melyik 2 lábat kell összekötni a bizti táblán?
Úgy érted hogy ha azok össze vannak kötve akkor folyamatosa működik majd az ablakfűtés, azért kell a kétállású kapcsoló?? Jól értem?

És ha így összekötve azt a két szálat működik az ablakfűtés akkor tuti a relé a rossz??
Mert ha így van akkor szerintem ALFARIN, azok a relék is szarok amiket adtam!
Longman2009-12-26 15:05:21 // 89839
mióta van benne elektromos gázpedál? :O
TSiga ( I am the TSIG)2009-12-26 13:41:41 // 89838
Az a szál az, amelyiket ha meghúzol, jobban pögör a motor.:-))
Egyébként átnéztema manualt és még nem találtam meg.
atesssz2009-12-26 12:44:47 // 89837
Hali!
96-os 2.5 TD-ben, tudja valaki, hogy melyik a elektromos gázpedál szála?
Krisz1552009-12-25 16:16:12 // 89836
látom a 4X4 sok drivernek tetszik. de csakis nagyköbcentisvémotor amit a tűzfalam másik oldalán tudni akarok:) haverom 88 Chevrolet Caprice-éből most dobta ki a 5.0 V6-ot egy 5.7 V8 kedvéért, na azt a 5.0 V6-ost kell berakni:D Magnaflow kipuff, Edelbrock leömlő és garantált halláskárosodás és gumiégetés
Krisz1552009-12-25 15:58:10 // 89835
Boldog Karácsonyt mindenkinek!
alfarin(MAXIMUS SAPKAÁRUS)2009-12-25 15:44:11 // 89834
A szépség relatív,de azért a krokodil is sírva enné meg:-)))
Baxy2009-12-25 14:32:43 // 89833
Boldog,meghitt karácsonyt kívánok cartársak!!! :)
Buksi2009-12-25 00:21:29 // 89832
Ne tagadd! :-))
Whiteskull2009-12-25 00:10:15 // 89831
vaze! Vak lehettem, hogy eddig ezt nem vettem észre. :)))))))
Marklar1552009-12-25 00:08:52 // 89830
ááá
Neeem iiis:)
Marklar1552009-12-25 00:07:52 // 89829
Ez a jó természetemből adódik:)
Meg a szépségemből:)))
Whiteskull2009-12-24 23:46:08 // 89828
Nagyon figyelmes vagy. :))))))))))
Buksi2009-12-24 23:42:30 // 89827
Nagyon helyes! ;-))
Buksi2009-12-24 23:41:52 // 89826
Nah végre! Gondolom már nagyon vártad ezt a pillanatot! :-))
Marklar1552009-12-24 23:40:26 // 89825
Nohh.
Ha valakinek nem írtam mailt.
Nem írtam az oldalára.
Vagy SMS-t sem.
Akkor sorry.
S itt Boldog Karit kívánok:)
Marklar1552009-12-24 23:39:02 // 89824
Rendben:)
Rámozdítom... Esetleg a Puntora:))
Marklar1552009-12-24 23:36:02 // 89823
Nohh ma én is csutakoltam (1300ft-ért:) )
Ugyanis hosszú kihagyás után végre ismét a ház elött parkol M1! 17h kor értem vele haza.
Egy 18 év körüli 155 soha nem lesz kész:) Így már írom az újabb listát:)
kb 5000km múlva olajcsere. Akkor meg lesz még a 8 gyertya, hátsó fékbetét is aktuális lesz. Lehet, első gátlók is...
Amúgy a motoron kivűl, váltóban 5. fokozat "tuning" (PuntoGT ből) váltó olaj csere, kézifék kötél, hátsó nyergek (2,0 16V ből! ) Hátsó gátlók, hátsó kerékagy csapágy is lett cserélve.
Teljessen el is felejtettem, h ez ilyen hangos:) Meg így ráz az ültetés miatt.
Buksi2009-12-24 23:34:56 // 89822
Inkább add el SD-nek! :-D
Marklar1552009-12-24 23:28:52 // 89821
Megfordúlt a fejemben, hogy kifejlesszem és utána eladjam Neked:)))
Marklar1552009-12-24 23:27:53 // 89820
Míndenkinek lehetnek rosz napjai.
S az autók lelkük van.
Nem azóta vannak ilyen paranormális jelenségek amióta egy GTV áll a fedett részen??? :-PPP
Buksi2009-12-24 21:20:35 // 89819
De legalább osztozunk rajta! ;-))
HátvédRomeo2009-12-24 20:49:07 // 89818
Speed Cartárs Mindenkinek Boldog karácsonyt kíván! Egyben Boldog Új Évet Minden kedves cartársának! :))
Én ugyan ezeket kívánom Nektek! :))
alfarin(MAXIMUS SAPKAÁRUS)2009-12-24 17:54:21 // 89817
a GÁZ OTT VAN,HGOY VAN JÓ EREDETI RELÉM,DE HIÁBA RAKOM BE AKKOR MÉG CSAK KI SEM JELZI,HOGY LENNE FÜTÉS.
cac2009-12-24 17:37:05 // 89816
Szívesen! :)
Még annyi, hogy tán úgy a legjobb, ha nem a biztosíték táblán zárod rövidre a kört, hanem a rossz relé dobozát megbontod, kikapod belőle a tekercset, és abban mókolsz.
Így -ha a későbbiekben szerzel egy normálisan működő relét- egyetlen mozdulattal vissza tudod állítani az eredeti állapotot.
alfarin(MAXIMUS SAPKAÁRUS)2009-12-24 17:22:18 // 89815
Köszi,Köszi,Köszi,Köszi,Köszi,Köszi,Köszi,Köszi,Köszi,Köszi,Köszi,Köszi,Köszi,Köszi,Köszi,Köszi,Köszi,Köszi,Köszi,Köszi,Köszi,Köszi,Köszi,Köszi,Köszi,Köszi,Köszi,Köszi,Köszi,Köszi,Köszi,Köszi,Köszi,Köszi,Köszi,Köszi,Köszi,Köszi,Köszi,Köszi,Köszi,Köszi,Köszi,Köszi,Köszi,Köszi,Köszi,Köszi,Köszi,Köszi,Köszi,Köszi,Köszi,Köszi,Köszi,Köszi,Köszi,Köszi,Köszi,Köszi,Köszi,Köszi,Köszi,Köszi,Köszi,Köszi,Köszi,Köszi,Köszi,Köszi,Köszi,Köszi,Köszi,Köszi,Köszi,Köszi,Köszi,Köszi,Köszi,Köszi,Köszi,Köszi,Köszi,Köszi,Köszi,Köszi,Köszi,Köszi,Köszi,Köszi,Köszi,Köszi,Köszi,Köszi,Köszi,Köszi,Köszi,Köszi,Köszi,Köszi,Köszi,Köszi,Köszi,Köszi,Köszi,Köszi,Köszi,Köszi,Köszi,Köszi,Köszi,Köszi,Köszi,Köszi,Köszi,Köszi,Köszi,Köszi,Köszi,Köszi,Köszi,Köszi,Köszi,Köszi,Köszi,Köszi,Köszi,Köszi,Köszi,Köszi,Köszi,Köszi,Köszi,Köszi,Köszi,Köszi,Köszi,Köszi,Köszi,
cac2009-12-24 17:18:56 // 89814
:)
Örülök, hogy segíthettem! :)
alfarin(MAXIMUS SAPKAÁRUS)2009-12-24 17:03:35 // 89813
Szupeeeerrrrrrrrrrrr.Erre nem is gondoltam még.:-))))
Majd értekezem akkor a mindentbeszerzömindenteladó cartárssal.
cac2009-12-24 16:59:47 // 89812
A csalfa cafkája. :)
Buksi2009-12-24 16:39:12 // 89811
Tavaly nekem is ő hozta! ;-))))
cac2009-12-24 16:29:55 // 89810
Megoldható az is, hogy ha van egy feles bal szarvad (akinek úgy tetszik bajusz) lekapod a végéről a kupakot, és kicseréled a hátsó ködlámpa kapcsolóját a jobb oldalon lévő páramentesítő stuffhoz. Ezt követően nem pillanatkapcsoló lesz, hanem frankó állandó kétállású. Ezután már csak a biztosíték táblán össze kell kötnöd 2 lábat (a tán 4-ből).
Frankón ki/be kapcsolható lesz a hátsó ablak flambirozás. Csak nehogy bekapcsolva felejtsd...vagy legyen nálad mindig bikakábel! :)
Papamaci2009-12-24 16:22:45 // 89809
Hölgyeim és Uraim!
Mindenkinek Kellemes Karácsonyi Ünnepeket kívánok!
cac2009-12-24 16:12:38 // 89808
Uraim!

Az én Karácsonyi ajándékomat az egyik barátnőm adja át. Ő:
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.

Jelentem a moderátornak