afri2009-12-30 18:14:51 // 90057
kb 15 éve volt egy ilyen Alfetta piros szinű a keresztapámnak, azóta tetszik! Nagyon ment az a gép!! :-) Szaal egy olyan jó lenne hobbiautónak, a 155 meg mindennaposnak!!
Buksi2009-12-30 17:37:20 // 90056
Na azokkal azért nem! ;-))))
alfarin(MAXIMUS SAPKAÁRUS)2009-12-30 17:36:44 // 90055
Nálad nem lehet tudni,a medencékkel is bajban vagy:-))
Buksi2009-12-30 17:30:42 // 90054
Felesleges volt benyilaznod, a kettő közül kitaláltam volna, hogy melyik nem Alfa! :-DDD
afri2009-12-30 17:14:49 // 90053
írtam már neki a jómultkor, de nem reagált semmit!!!!
igen jól látod a helyzetet!! "ladás" vagyok!!! hátsókerekes!!! vagy pedig összkerék!! :-)
ha lenne egy fasza Q4em, akkkor most nem nyávognék itt nektek!! ... viszont a Q4et sajnálnám! :-))) arra használnám, amire megteremtették, nem pedig arra, hogy az unokáim vezessék!!!! ;-)
igen jól látod a helyzetet!! "ladás" vagyok!!! hátsókerekes!!! vagy pedig összkerék!! :-)
ha lenne egy fasza Q4em, akkkor most nem nyávognék itt nektek!! ... viszont a Q4et sajnálnám! :-))) arra használnám, amire megteremtették, nem pedig arra, hogy az unokáim vezessék!!!! ;-)
SD2009-12-30 17:10:06 // 90052
Erőssen ladafixált vagy:D Tudod-e?:D
Amúgy az alfetta is szép:)
Valld be hogy az a bajod a 155-el hogy nincs baja:D Kellene egy olyan ami szétesik lépten nyomon hogy érezd különleges:D:D:D
Meg kell tartani:) Eladod megbánod, úgy is:)))
Mellé meg kell egy hobbyautó:) vagy a 155 hobby és kell egy rohangálós, ez van:)))
De figy: van egy Johnson nevű tag, ő keresett 155-öt pont zöldet, mondogatta hogy lesz, aztán meg most nem hallani róla, keresd meg, hátha megveszi:)
Amúgy az alfetta is szép:)
Valld be hogy az a bajod a 155-el hogy nincs baja:D Kellene egy olyan ami szétesik lépten nyomon hogy érezd különleges:D:D:D
Meg kell tartani:) Eladod megbánod, úgy is:)))
Mellé meg kell egy hobbyautó:) vagy a 155 hobby és kell egy rohangálós, ez van:)))
De figy: van egy Johnson nevű tag, ő keresett 155-öt pont zöldet, mondogatta hogy lesz, aztán meg most nem hallani róla, keresd meg, hátha megveszi:)
afri2009-12-30 16:59:34 // 90051
meg amúgyis miért adnám olcsóbban a kocsimat????! :-)))
soha se fogom olcsóbban adni, csak ha már olyan állapotú lesz, de nálam mindig jó kezekben van!!!!!
soha se fogom olcsóbban adni, csak ha már olyan állapotú lesz, de nálam mindig jó kezekben van!!!!!
afri2009-12-30 16:52:37 // 90050
majd ha sok pénzem lesz, a kocsira is csinálok fasza akciókat!!! :-)))
de sajnos most arra sincs pénzem, hogy éhenhaljak!! ... ezért annyi a kocsi ára!!! Tulajdonképpen nemis igazán akarok tőle megszabadulni, csak hát na ... kell egy élvezeti cikk! :-)) végülis egy ilyen pont egy ilyen
ALFETTÁT elfogadnék hobbiautónak! Meglátom még mit hoz a jövő év!!
de sajnos most arra sincs pénzem, hogy éhenhaljak!! ... ezért annyi a kocsi ára!!! Tulajdonképpen nemis igazán akarok tőle megszabadulni, csak hát na ... kell egy élvezeti cikk! :-)) végülis egy ilyen pont egy ilyen

Buksi2009-12-30 16:02:58 // 90049
Mondjuk abból baj nem lehet! ;-)
Buksi2009-12-30 16:02:37 // 90048
Akkor inkább hagyd meg, ne erőltesd! ;-))
Ati772009-12-30 15:59:26 // 90047
Igen tudom,hogy a többség "már" 16-ossal vagy nagyobbal jár ,de jobb előbb körbekérdezni. :))
afri2009-12-30 15:56:51 // 90046
ha húsvétig nem sikerül eladnom a kocsit, akkor marad minden!! ;-)
de a 16os gurigákat lehet 17esre cserélem!! még nemtudom!
remélem mihamarabb eladom a verdát (fájó szívvel)!! :-(
de a 16os gurigákat lehet 17esre cserélem!! még nemtudom!
remélem mihamarabb eladom a verdát (fájó szívvel)!! :-(
Buksi2009-12-30 15:45:53 // 90045
Nem fog beleérni! Nekem is volt 16-os garnitúrám és nem volt vele gond! Most 17-ek vannak és még a 4 centis ültetés ellenére sem ér bele sehova! :-)
Ati772009-12-30 15:42:38 // 90044
Hello. Mekkora az ET száma a felninek? Gondolom gond nélkül elfért a dobban a /45-ös gumikkal.Tervezem ,hogy 16-osra cserélem a kerekeimet,de nem bírnám ha itt-ott beleéregetne.
Buksi2009-12-30 15:33:13 // 90043
Utána mge majd jöhet a húsvéti akció is! :-D
afri2009-12-30 15:31:39 // 90042
akkor már a 2010 évi adóterhek ás áfák, meg mindenféle biszbasz rámegy és ahhoz képest lesz akciós!! ;-DD
afri2009-12-30 15:30:21 // 90041
Buksi2009-12-30 15:29:18 // 90040
2 nap múlva meg újévi akció lesz? :-DD
afri2009-12-30 15:21:53 // 90039
Buksi2009-12-30 15:15:39 // 90038
Áááá, meglátta a szép 155-et és elkezdett bomlani! .-DD
alfarin(MAXIMUS SAPKAÁRUS)2009-12-30 13:41:08 // 90037
hozhatod ugy is unatkozom.
cac2009-12-30 13:35:22 // 90036
Bazz, ha bütykölnivalót akarsz, elviszem az én drágám. Garantálom, hogy 1 évig hányni fogsz, amint meglátsz egy dugókulcsot. :P :)))
Inter156 (il mascalzone)2009-12-30 13:22:42 // 90035
Azt a repülőt lezuhanás után találtátok? :-DDD Amúgy jó kép:-))))))
alfarin(MAXIMUS SAPKAÁRUS)2009-12-30 13:09:43 // 90034
Ma elmentünk pezsgőt venni.Jó idő van,nincs hideg,de a bal 2-es az istenért nem akar kinyilni.Most megfenyegettem,ha nem viselkedik lecserélem 64-re.
alfarin(MAXIMUS SAPKAÁRUS)2009-12-30 13:08:25 // 90033
Az jó lesz,egy kis bütykölni való.
afri2009-12-30 11:16:34 // 90032
aajh, én is tegnap pucoltam le a kocsit, csilli-villi kívül-belül, délután elmentem vele fotózásra egy nagyon szép tájra, viszont mire odaértünk, már a nap se sütött!!! :-(((
úgy gondoltam, majd ma visszamegyek, de reggel az ablakon kinézvén rögtön sírásra állt a kedvem!!!! :-(((( kibb@szott genya idő!!!! :-S
... esne sok hó és hideg lenne, vagy ne esne semmi és hétágra sütne a napocska!!!
de ettől a latyakos semmirevaló időtől nincsrosszabb!!!
úgy gondoltam, majd ma visszamegyek, de reggel az ablakon kinézvén rögtön sírásra állt a kedvem!!!! :-(((( kibb@szott genya idő!!!! :-S
... esne sok hó és hideg lenne, vagy ne esne semmi és hétágra sütne a napocska!!!
de ettől a latyakos semmirevaló időtől nincsrosszabb!!!
Abarth2009-12-30 11:02:21 // 90031
Én most örülök, faterom akar egy hobbi 155öt magának, azon lesz mit csinálni :)
alfarin(MAXIMUS SAPKAÁRUS)2009-12-30 09:59:51 // 90030
Már alig várom a nagy tavaszi javitgatásokat,kipuff csere,ajtó csere,fényezés,silentek,futómű.
Abarth2009-12-30 09:19:21 // 90029
Én még lemosattam vasárnap :P Sőt le is waxoltattam! :PP Nem lennék most ennyire boldog, ha mondjuk ilyen dzsúzban menni is kellene vele. :D Ki kell bírni a következő jó időig :(
alfarin(MAXIMUS SAPKAÁRUS)2009-12-30 09:08:18 // 90028
Milyen jó ,hogy nem mostam le tegnap:-))Most dühönghetnék.
Buksi2009-12-29 21:53:58 // 90027
Nagyon megy az az 1.8-as! ;-)))
Buksi2009-12-29 21:53:38 // 90026
Mirkó2009-12-29 21:49:35 // 90025
http://www.youtube.com/watch?v=0UNUs2tiOys ezt meg Buci "eAtis" barátomnak küldöm.
Mirkó2009-12-29 21:47:35 // 90024
Buksi2009-12-29 21:28:49 // 90023
Nem semmi mutatvány! Még jó, hogy ilyen helyen dolgozol! ;-)))
Buksi2009-12-29 21:23:58 // 90022
És ezért nem tudsz betenni rendesen egy plussz tartályt! :-)))
Longman2009-12-29 21:23:22 // 90021
Ahogy nézegettem nekem pepita lesz valszeg a 155 egy jódarabig..
Ugyanis tavaszra szét kell majd sajnos borítani a hátulját, mert nagyon kezd szerintem a lemezek alatt korrodálni. Ha meg már szétszedem akkor inkább a széles elemeket fogom visszatenni, festésre viszont nem lesz lé.. :S
Ugyanis tavaszra szét kell majd sajnos borítani a hátulját, mert nagyon kezd szerintem a lemezek alatt korrodálni. Ha meg már szétszedem akkor inkább a széles elemeket fogom visszatenni, festésre viszont nem lesz lé.. :S
Longman2009-12-29 21:18:25 // 90020
Egyszerűbb volt, mint egy gyertyacsere. :)
Höhö, nekem még ahhoz is a hátsó hengerfej felől le kell szednem mindent, szívócsonkot meg ami rajta van.. :)
Bírtam mikor az egyik hátsó gyújtótrafóm szart be, és nem jöttem rá. Volt hogy egymás után x szedtem szét. Mindennel együtt fél óra volt a rekord.. :)
Höhö, nekem még ahhoz is a hátsó hengerfej felől le kell szednem mindent, szívócsonkot meg ami rajta van.. :)
Bírtam mikor az egyik hátsó gyújtótrafóm szart be, és nem jöttem rá. Volt hogy egymás után x szedtem szét. Mindennel együtt fél óra volt a rekord.. :)
Longman2009-12-29 21:14:53 // 90019
Persze eztán jött a feketeleves (ez kicsit hosszú lesz):
gondoltam kutakodok már egy kicsit ebben rángatózós, fordulat ingadozás témában.
Mert még az olajcsere előtt ahogy járattam alapjáraton magától elkezdte a rángatózást.
Szűkítettem a lehetséges hibaokokat a nyomásszabályzóra és az alapjáratira, ill. az ezekhez kapcsolódó csövekre. (volt ott egy mérnök Úr is, pont az Audiján cseréltek olajat, nézegette az autómat, és ő is ezt a 2 okot mondta rögtön)
Kicseréltem hát a szívócsonk és a nyomásszabályzó közti vákumcsövet. Nem lett az igazi még azután most sem, de jobb lett mint volt. Megigazítottam a párologtató szelep és a szívócsonk közti csövet is.
Erre beindítom, és azonnal kezdte a szarakodást, meg sem állt, 1100-2200 között izgatta magát.. Na mondom fasza, de mivel folyamatosan csinálja, így hiába mozgattam a csöveket nem tudtam egyértelműen kiszűrni hogy amiatt csinálja-e vagy sem.
Elkezdtem már hát az összes csövet átnézegetni és érdekes felfedezést tettem: a szívócsőről az alapjáratira menő csövet ha összenyomom, az összenyomás mértékétől függően stabilizálja az adott fordulaton az alapjáratot. És ne kicsit érezni benne a nyomást sem, és a sziszegés is onnan jön, de nem azért mert ereszt, hanem mert ekkora nyomás van benne. Nem tudom hogy ez normális szerintetek?
Nocsak , lehet valami szűkítő kellene bele, ami hiányzik esetleg? Applikáltam bele egy rögtönzött szűkítőt, de pár másodperc után megszokta, és folytatta a produkcióját.. :S
Na mindegy szarakodtam még vele egy ideig, persze mindig csak egyre rosszabb lett, a leállítások után nem akart elsőre beindulni, ahogy szokta, mint mikor a karbis autó megszívja magát, sőt olyan is volt hogy padlógázra "leröfögött"
Azért még megrángattam magát az alapjáratit is, és bizonyos mozgásokra abbahagyta a jelenséget. Na fasza, mert a rögzítésével már sokat szoptam.. És most megint ez a hiba? Nem hittem benne, mert körül is volt masszázva meg minden, de azért szétszedtem és újratömítettem, és a felfogató bilincsén is alakítottam hogy szorosabban fogja.
Első indításra ezután teljesen stabil volt az alapjárat, már azt hittem OK, de mikor megmozdult az autó újrakezdte persze.. Nem tudom azért, mert a massza még nem kötött meg vagy ilyesmi, de végig hazaúton ezt csinálta.
Szóval sokra nem jutottam, de az biztos hogy errefelé kell keresni a hibát!
Csak má baromira unom.. :S
De legalább a leengedett olajomra azt mondták a szerelő kollégák hogy nagyon szép színű, biztos hogy hibátlan a motor! :)
gondoltam kutakodok már egy kicsit ebben rángatózós, fordulat ingadozás témában.
Mert még az olajcsere előtt ahogy járattam alapjáraton magától elkezdte a rángatózást.
Szűkítettem a lehetséges hibaokokat a nyomásszabályzóra és az alapjáratira, ill. az ezekhez kapcsolódó csövekre. (volt ott egy mérnök Úr is, pont az Audiján cseréltek olajat, nézegette az autómat, és ő is ezt a 2 okot mondta rögtön)
Kicseréltem hát a szívócsonk és a nyomásszabályzó közti vákumcsövet. Nem lett az igazi még azután most sem, de jobb lett mint volt. Megigazítottam a párologtató szelep és a szívócsonk közti csövet is.
Erre beindítom, és azonnal kezdte a szarakodást, meg sem állt, 1100-2200 között izgatta magát.. Na mondom fasza, de mivel folyamatosan csinálja, így hiába mozgattam a csöveket nem tudtam egyértelműen kiszűrni hogy amiatt csinálja-e vagy sem.
Elkezdtem már hát az összes csövet átnézegetni és érdekes felfedezést tettem: a szívócsőről az alapjáratira menő csövet ha összenyomom, az összenyomás mértékétől függően stabilizálja az adott fordulaton az alapjáratot. És ne kicsit érezni benne a nyomást sem, és a sziszegés is onnan jön, de nem azért mert ereszt, hanem mert ekkora nyomás van benne. Nem tudom hogy ez normális szerintetek?
Nocsak , lehet valami szűkítő kellene bele, ami hiányzik esetleg? Applikáltam bele egy rögtönzött szűkítőt, de pár másodperc után megszokta, és folytatta a produkcióját.. :S
Na mindegy szarakodtam még vele egy ideig, persze mindig csak egyre rosszabb lett, a leállítások után nem akart elsőre beindulni, ahogy szokta, mint mikor a karbis autó megszívja magát, sőt olyan is volt hogy padlógázra "leröfögött"
Azért még megrángattam magát az alapjáratit is, és bizonyos mozgásokra abbahagyta a jelenséget. Na fasza, mert a rögzítésével már sokat szoptam.. És most megint ez a hiba? Nem hittem benne, mert körül is volt masszázva meg minden, de azért szétszedtem és újratömítettem, és a felfogató bilincsén is alakítottam hogy szorosabban fogja.
Első indításra ezután teljesen stabil volt az alapjárat, már azt hittem OK, de mikor megmozdult az autó újrakezdte persze.. Nem tudom azért, mert a massza még nem kötött meg vagy ilyesmi, de végig hazaúton ezt csinálta.
Szóval sokra nem jutottam, de az biztos hogy errefelé kell keresni a hibát!
Csak má baromira unom.. :S
De legalább a leengedett olajomra azt mondták a szerelő kollégák hogy nagyon szép színű, biztos hogy hibátlan a motor! :)
cac2009-12-29 21:09:09 // 90018
Én csak bemásztam alá, (tán egy 17-es vilással) lekaptam a leeresztő csavart, leengedtem a fáradt olajat - mellyel később jól befűtöttem. Az olajszűrőt is kényelmesen, kézzel le tudtam csavarni. :P
Egyszerűbb volt, mint egy gyertyacsere. :)
Egyszerűbb volt, mint egy gyertyacsere. :)
alfarin(MAXIMUS SAPKAÁRUS)2009-12-29 21:03:54 // 90017
Bakker,7,5 liter???Az kegyetlen.
Longman2009-12-29 20:46:55 // 90016
Nah, ma túl voltam az olajcserén, de ezen az autón az sem gyerekjáték..
1. Ahogy kijött a leeresztő csavar, a 7,5 L olaj szinte kirobbant az autóból, kb. 1,5m-re sugárban, ekkora nyomásra nem voltam felkészülve, persze minden tiszta olaj lett, magamat is beleértve.
2. Mivel a teknő picit előre felé lejt külön meg kell emelni az elejét az autónak amíg kifolyik belőle rendesen.
3. Az olajszűrő lehetetlen helyen van, ugyan a letekeréshez hozzáfértem, kivenni viszont csak úgy lehet ha leszedem az olajhűtő felé menő olajvezetéket is.
És most képekben:
A fekete vonalig "lőtt" el az olaj:

A dupla emelés így könnyű:

Ennyi helyen kell felnyúlni, és itt már hiányzik az útban lévő olajcső:

Itt talán jobban látszik a szűrő felfogatása is, persze az olajcső itt sincs fent:

Sorakozó, 7,5L-t iszik meg a "drága":

1. Ahogy kijött a leeresztő csavar, a 7,5 L olaj szinte kirobbant az autóból, kb. 1,5m-re sugárban, ekkora nyomásra nem voltam felkészülve, persze minden tiszta olaj lett, magamat is beleértve.
2. Mivel a teknő picit előre felé lejt külön meg kell emelni az elejét az autónak amíg kifolyik belőle rendesen.
3. Az olajszűrő lehetetlen helyen van, ugyan a letekeréshez hozzáfértem, kivenni viszont csak úgy lehet ha leszedem az olajhűtő felé menő olajvezetéket is.
És most képekben:
A fekete vonalig "lőtt" el az olaj:

A dupla emelés így könnyű:



Ennyi helyen kell felnyúlni, és itt már hiányzik az útban lévő olajcső:

Itt talán jobban látszik a szűrő felfogatása is, persze az olajcső itt sincs fent:

Sorakozó, 7,5L-t iszik meg a "drága":

atesssz2009-12-29 19:07:44 // 90015
az enyémben minden van :)))))
Buksi2009-12-29 18:43:38 // 90014
Ja tényleg a cooler! Nem is gondoltam, hogy a tiedben is van olajhűtő! :-)
atesssz2009-12-29 18:41:29 // 90013
milyen csővel, nemhiszem h elférne, ott az egyik oldalon az olajhűtő, a másikon az intercooler, sztem nem fog elférni :(
Buksi2009-12-29 18:32:03 // 90012
Semmi extra! Még a nyáron vettem Marklartól Q4 üléseket, csak elég ramaty állapotban vannak! Először felújítás, aztán jöhet majd a csere! Csak hát ez sem 2 fillér lesz! :-/
Fairlane2009-12-29 18:29:53 // 90011
Belsőcsere? Új vese, máj, ilyenek?
Mesélj csak :)
Mesélj csak :)
Buksi2009-12-29 18:27:57 // 90010
A tádében nincs ott hely? Egy csővel meg lehetne oldani! :-)
atesssz2009-12-29 18:26:25 // 90009
oda nem tudom letenni, de ha sikerülne is, nem tudnám utántölteni, nem férnék hozzá
Buksi2009-12-29 18:20:49 // 90008
A nickje valami száöttenötösösh vagy valami ilyesmi! :-))