Fórum >> Típusok >> 155

Poló2006-11-01 11:50:23 // 12507
Esztergomban nagyon szép volt az az autó. Aztán Lacházán már nem tetszett annyira.
Zsolt1552006-11-01 11:48:16 // 12506
Én sem, mert a Csabával elég sok versenyen indultak, és nyertek. Főleg úgy, hogy egy ilyen nagy teljesítményű autóból valaki átüljön egy jóval szerényebb teljesítményűbe.
perdix1552006-11-01 11:09:21 // 12505
Igen Lacusnak is nagy álma vált valóra tavaly, mikor megkaparintotta Kovi cartárstól, aki már nero 166 tel boldogítja magát...szal nem értem mért került eladó sorba.......
MrHobbes2006-11-01 10:53:10 // 12504
Pedig annak a Q4-nek en is orulnek :)) Az alfa amit most jelenleg en hajtok, mar 6 eve a csaladot szolgalja... Hol a batyam sanyargatta, hol a noverem ferjenel tsinosodott, most pedig nalam raboskodik, remelem meg eleg sokaig :)
perdix1552006-11-01 10:31:27 // 12503
igen sorry összekevertem ezek a w betűk megkevertek....hehehehehe
Poló2006-11-01 10:18:46 // 12502
Magyarka, Lokfer, Lacus ex155-öse.
robrt2006-11-01 09:39:51 // 12501
Vettem toronymerevítőt :-) Tud valaki segíteni Zalaegerszeg - Pécs (vagy környéke) szállításban?
Otto2006-11-01 08:46:46 // 12500
Lacus kocsiját nagyweho vette meg!
Don Gombóc2006-11-01 08:40:18 // 12499
Az ő oldalán egy 1.8 van vagy még nem tette fel a képeket.
perdix1552006-11-01 08:26:51 // 12498
wnctr az új tulaja a martini155-nek! Lacus S60 vagy 70-es csatahajóval mászkál 2.5 olaj!
Don Gombóc2006-11-01 08:06:33 // 12497
Nem tudom mert gyors menet volt enyhe kanyarban, a rendszámot nem láttam.
Zsolt1552006-11-01 08:03:24 // 12496
Mi történt??? Azt hallottam, hogy eladta, mert az autó új tulajdonosa regisztráltatta magát.
perdix1552006-11-01 07:56:18 // 12495
Szia Gombóc! Lacusnak már nincs meg, az uj tag nem rég regisztrált. Lacus OFF Volvo 2.5 olajkályhát vett magának.....
Zsolt1552006-11-01 07:35:59 // 12494
Esetleg Ő???

Don Gombóc2006-11-01 06:52:59 // 12493
Kinek van kék 155-öse? Hétfőn összeintegettünk. A Lacusnak tudom hogy az van de szerintem nem ő volt. Valahol az 51 esen.
Zsolt1552006-11-01 05:33:47 // 12492
Sajnos, valóban azok lettek. A 155 tulajdonosok, pedig szinte biztos, hogy vagy visszaintegetnek, vagy villantanak egyet.
Liquid2006-10-31 23:36:23 // 12491
Egy új 147-et meg megveszi a keménycsávó, leéli elmondja mindnekinek, hogy milyen sz@r aztán eladja és vesz egy jürgenvágent, mert a haverjának is az van...na mindegy
Liquid2006-10-31 23:33:47 // 12490
Egyébként mondasz igazságot...:( sajna A régebbi vasakat jó állapotban általában tényleg olyanok birtokolják, akik nem powerkedni akarnak vele, hanem szeretik az olasz autókat...
Liquid2006-10-31 23:31:15 // 12489
Kanyarból, kanyarba, közben piros Alfa és int, fej hátrafordul, és bazze ez asszem egy 155 volt, no maj mekkérdem...:)
GEORGE2006-10-31 22:56:01 // 12488
Azért azt el kell ismerni, hogy ha le van ültetve akkor természetesen romlik valamennyit a menet komfort. Ez tény. Az is tény, hogy egy ültető rugó a sima natur gátlót idő elött kigyilkolja. Ezért javaslom egy komolyabb mint ( pl Monrooe ) gátló beszerzését majd ha a mostani cser érett lesz. nekem ilyen van most az Alfámba kettős hatású ugynevezett twin Disk-es kis mértékű útegyenletességnél finoman rúgózik de ha erősebb hatás éri bekeményszik. Nekem szolidabb gyári ültetés van csak a 146ti-be, sajna avval a fajtával ami a 155-be volt a 146 már leérne ott ahol a 155 nem ért le. De miután megkapta ezeket a gátlókat sokkal jobb lett. Tud így úgy fordulni mint a hőn szeretett 155-öm :-)
Ádi_39002006-10-31 22:45:00 // 12487
Köszi George a bíztatást! Az látszik, hogy nem gányolva van, és írtam is, tényleg semmi bajom vele, meg nagyon tetszik a menettulajdonsága is, és hát küllemre is még ütősebb így. Akkor majd meggondolom még. Abban biztos voltam eddig is, hogy megbánnám az emelést. Paco cartárs szakszerű hozzászólása intett kicsit további elmélkedésre...
GEORGE2006-10-31 22:29:50 // 12486
Hagyd csak meg így. Hozzávaló rúgókat rendeltem bele. ezért nincs is gond vele. A futómű a rugók berakása után egyből beállitattva. Nekem egy garnitúra gátlót elhasznált a rugó. Szóval ha majd gátlót kell cserélni akkor érdemes komolyabbat tenni bele. A kanyarodás meg jóval stabilabb mint a széria futóműves 155-nek van. Egyébként létezik itt gyáriban is sport futóműves 155, azokkal sincs semmi gond. Szerintem ne emeltesd vissza, főleg ha már ennyit mentél vele, meg fogod bánni!
EDDI2006-10-31 22:12:47 // 12485
A sport futomü isteni dolog! Viszont vannak hátrányai :alacsony hasmsgasság,általános menetkomfort romlik A hasmagasság (olajdekni 6cm) bosszus.Évi nin.1 javitás Menetkomfortra szarok!
Ádi_39002006-10-31 21:57:43 // 12484
Én ahogy jövök megyek az úton, és szembejön egy 155 vagy egy 33, egyértelmű, hogy intünk egymásnak. Pedig nem ismerem az illetőt. H ajön szembe a 156 vagy 147, én biztos nem intek előre, mert ők sem intenek soha vissza (már próbáltam). Amikor előre int egy 156, ami egészen ritka!, akkor nagyon meglepődöm. Az tuti amores, de ez a 156-osok nagyon kicsi hányada... A 147-es meg aztán végképp. A 166 amúgy szerintem annyira mégsem ment le tucatba. Elkezdett, de aztán megállt. Biztos rájöttek a vásárlók, hogy nekik valami "tuti" kis off verda, mint egy "olasz megbízhatatlanság". Én például el tudnák képzelni magamnak a 155 után egy 166-ot, persze csak darázslámpásat. Mondjuk 10 év múlva, mert azért a 155-től megválni nem egyszerű. Na, például egy 147 tulaj (nem az amores) simán kocsit cserél ha megunja...
EDDI2006-10-31 21:53:16 // 12483
Igy igaz! Én már lassan nem is nézem az emlitett autokat,csak a régi vasakat.
Ádi_39002006-10-31 21:47:55 // 12482
Azért vannak kivételek, de értem mire gondolsz, sokban egyetértek. Azért az is mókás, hogy Liquid úyg írta, hogy "jött egy 155, de ha nem az, akkor bocs". Hát kérdem én: hogyna nem lehetséges egyértelműen felismerni egy 155-öst?? A legszebb alfa! Na jó, a legszebbek egyike...
EDDI2006-10-31 21:44:24 // 12481
Öszintén? Hát az a gond hogy a 147.156,166-os tucat auto lett! Mivel ezeket az autokat,nem csak azok veszik akik MERNEK KÜLÖMBÖZNI, igy a villogásra és az intésre csak néznek bután! Igazábol meg sem érdemlik az autoikat! Naesztjolmegaszontam:)
Liquid2006-10-31 21:32:46 // 12480
Már megvan a tettes ! :) És mért nem intesz?
Ádi_39002006-10-31 21:28:59 // 12479
Köszi a tájékoztatást. Azért érdekel, mert az én autóm elég rendesen le van süllyesztve, és persze toronymerevítő nincsen benne. George votl az előző tulaj, ő tette ezt vele. Én 3 és fél éve használom, jó, nem megyek vele túl sokat, ezalatt valamivel 45 ezer fölött ment bele, de még semmi meghibásodást nem tapasztalatam az ültetés miatt. Azt mondjuk már régebben elhatároztam, ha bármi javítás történik a lengéscsillapítók, rugók táján, akkor visszaemeltetem rendes szintre. Ami feltűnő votl viszont a használat első napjától, hogy az autó feltűnően joban fekszi így az utat, mint a gyári kialakításúak. Ezt pontosan tudom, mert ezelőtt az autó előtt is több másik 155-öt votl szerencsém vezetni. A kanyarodási képessége pedig egyenes meglepően kiváló. Persze, biztosan jobban terheli ez a kocsit, de mondom, eddig semmi panasz. Hozzáteszem, ez a 45k km nem szlalompáláyn ment bele, hanem nagyrészt autópályan, ahol viszont szintén kiválóan hasít ilyen alacsonyan. Ami miatt majd sajnálni fogom, ha egyszer visszaemelkedik, hogy nem mellesleg iszonyú jól néz ki így ültetve.
EDDI2006-10-31 18:06:19 // 12478
Akár Én is lehettem! Keveregtem eleget arra,bár öszintén megmondom a 156 a 147 és a 166-osoknak nem mindig intek:(
András bácsi2006-10-31 11:25:50 // 12477
A kattogástól nem hallanád igazán. :)))
András bácsi2006-10-31 11:24:16 // 12476
Nem volt törve az az oldal? A lengéscsillapító meg egy olyan dolog, ami párban cserélendő.
Tom5552006-10-31 11:13:46 // 12475
Kiváncsi lennék td-men milyen hangot produkálna.... lol
mszabika2006-10-31 11:11:02 // 12474
ja ez faszán nézne ki a kipuffba... :D
Liquid2006-10-31 11:10:40 // 12473
duplakávét dobj be! az segít :))
mszabika2006-10-31 11:08:30 // 12472
biztos h az volt!
Paco2006-10-31 11:00:45 // 12471
Szerintem a lehet szót nyugodtan kihúzhatod.
süsnye2006-10-31 10:58:31 // 12470
Akkor lehet, hogy az ültetés is hozzájárult, hogy a jobb első lengéscsill cserémhez... (a kerék elég szarul áll a mérés szerint és nem tudtak ráállítani)
Tom5552006-10-31 10:43:06 // 12469
Nekem reggel vanám még...azért :))
Liquid2006-10-31 10:41:31 // 12468
Köveket? miértis ? :)
Tom5552006-10-31 10:39:51 // 12467
Most hogy mondod...
Fater (Norbi)2006-10-31 10:32:03 // 12466
Szia, szerintem a Tom555 volt az.
Tom5552006-10-31 10:31:16 // 12465
Ha csak a hangja hiányzik:
Tom5552006-10-31 10:14:58 // 12464
KÉK 156?? Akoor én Köveket IDE!!
Fairlane2006-10-31 09:47:15 // 12463
Barkácsold be valahogy a direktszűrőt a papírszűrő elé, hátha úgyis hallik a hangja :D
mszabika2006-10-31 09:24:12 // 12462
na, én ezért vettem gyári 2.5V6 rendszert, és ezért hajtottam annyit a toronymerevítőt már több mint fél éve, és ezért kerül le a direktszűrőm, bár a hangját sajnálom, és nagyon nehéz tőle megválnom :(((
András bácsi2006-10-31 09:22:59 // 12461
Egyetértek. Főleg az olyan egyszerű futóműveknél van probléma, mint a 155-é, ahol összetartás állítható, aztán ennyi. A multilink már más téma, ott szerintem nem gond a normális ültetés. Meg persze a több irányban állítható futóműveknél sem.
Paco2006-10-31 09:16:47 // 12460
Amúgy imádni szoktam ahogy a legtöbb műmájer hirdeti, hogy ültessük le, meg tegyünk bele direktszűrőt, meg 60-as kipuffot, stb mert az milyen kurva jó. Mindezt úgy hogy fogalmuk sincs arról, hogy mi hogyan működik, és mit változtatnak meg vele.
Paco2006-10-31 09:13:50 // 12459
Úgy ahogy írtam. Az ültetés szétbassza a futómű geometriát, máshol lesz a talppont, elmegy a kerékdőlés, utánfutás, stb. Emiatt a futóműtornyokra nagyobb oldalirányú erők hatnak, és meg fognak csavarodni. A merevítés ezen segít egy kicsit mert a keresztirányú rők egy rászét átviszi amásik toronyra is,így kisebbek az erők. De a hosszirányú erőkkel nem tud mit kezdeni azok továbbra is fennállnak.
Ádi_39002006-10-31 09:09:08 // 12458
Ezt hogy érted?
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.

Jelentem a moderátornak