Vikking 3112007-07-30 22:11:52 // 41992
Najah, ez is egyhat... Hmm... Na egyhatosok tegyetek fel ilyen képet hátha kiderül az igazság :D
Sanyi2007-07-30 22:09:14 // 41991
ZOI2007-07-30 22:02:53 // 41990
:( Azt hittem van valahol a garázsban elfekvőben 1 bőr csak ez jobban teccik! :)))))
Vikking 3112007-07-30 22:01:58 // 41989
Na csak az a baj, hogy ahogy elnéztem, Trombozisnak is ilyen!!! Pedig azaztán ugyanilyen fűnyírópótlék ... :D
ZOI2007-07-30 22:01:03 // 41988
Liquidet megkérdezzük az övé is 2.0-s ha neki is ilyen akkor valsz a nagyobb motorosokhoz adják! :p
Belga2007-07-30 22:00:26 // 41986
Érdekes, hogy a zöld és a fekete számos is zölden világít. :o)
Vikking 3112007-07-30 21:57:18 // 41984
Jaja :) Ezt találtam épp ilyet :))) Sorry utólag a szerzői jogok megsértéséért :)
Belga2007-07-30 21:53:24 // 41983
jéé, ez meg az enyém :o)
Vikking 3112007-07-30 21:51:31 // 41982
No. Szóval. Arra vagyok kíváncsi, hogy mitől van ez a különbség? Felszereltségfüggő lenne? (kizártnak tartom...)
ZOI2007-07-30 21:48:08 // 41981
Akkor most lementem és megnéztem. Már én se tudtam nekem milyen! :))) Olyan mint a 41969-es hsz-ben. Ha nem ég a pilács akkor is ugyan így mutatja.
Vikking 3112007-07-30 21:38:46 // 41980
Nalátod :D Erre vagyok kivi :D
ZOI2007-07-30 21:31:24 // 41979
Ehem jobban megvizsgáltam és már rá is jöttem!
ZOI2007-07-30 21:29:25 // 41978
ÖÖÖÖ és ez miben külömbözik az előbb álltalad mutatottól? ......Én ismét csak a sajátomat vélem felfedezni . :)))))))
Vikking 3112007-07-30 21:26:59 // 41977
Vikking 3112007-07-30 21:26:29 // 41976
Na itt van egy :
ZOI2007-07-30 21:03:21 // 41975
És ha lámpást gyújtassz a számlap lessz ződ? Képet tegyél fel!
Vikking 3112007-07-30 20:17:32 // 41974
Neem, te már nem zavarod össze :D az a fészlift utáni :D Én az az előttire vagyok kíváncsi!!!
Pietro2007-07-30 19:48:40 // 41973
nekem a facelift előtti, de már új belsős 156-osom volt, abban a számlap fehér, a számok pirosak, a km. számlálóban pedig a háttér fekete és a számok világítottak pirosan.
(csak hogy még egy kicsit összezavarjam a képet)
(csak hogy még egy kicsit összezavarjam a képet)
Vikking 3112007-07-30 19:42:38 // 41972
ZOI2007-07-30 19:08:32 // 41971
Nae nekem ippeg ilyen! :)))
Csaszi2007-07-30 18:03:43 // 41970
Furcsa! A piros háttérhez vagyok szokva!
Csaszi2007-07-30 14:04:02 // 41969
Egyszer, de a rossz termosztát is ugyan azt a hibát produkálja! A kettőt a víz hőmérséklete különbözteti meg egymástól. Az előző kocsi egy Vanette Cargo volt, ahol ez volt a jelenség: hirtelen fel a pirosba, majd hirtelen vissza a mínuszok felé. Termosztát csere, és láss csodát. Persze a szerelők egyből a hűtővíz csekkolásával kezdtek!
Speed2007-07-30 11:40:55 // 41968
Sax1552007-07-30 11:32:49 // 41967
Köszi, de gratulálj apumnak is (sztane) elvégre is ő lesz a tulaj, én meg majd csak hajtom. :D
Vikking 3112007-07-30 10:54:57 // 41966
Poló2007-07-30 10:30:19 // 41965
Nálam a hátlap, de nem zölden, hanem pirosan :)
A számok meg feketék.
A számok meg feketék.
Erhard 242 (Pure Energy)2007-07-30 08:36:46 // 41964
így van, meg a tartósan magas hőfok is vízfogyással....persze a szar vízpumpa is tud érdekes dolgokat csinálni...de még a rossz minőségű termo is produkálhatja a hirtelen magas hőfokot, találkoztam olyannal, ami nem nyitott mindig rendesen...
csocsi2007-07-30 08:22:47 // 41963
Nekem sem gyári.
Az nem mindegy, hogy milyen hőfokon nyit.
Az nem mindegy, hogy milyen hőfokon nyit.
ALFA75td2007-07-30 05:53:55 // 41962
Sziasztok ha a vizhőfok hirtelen emelkedik és ugyan olyan gyorsan visszahül az tipikus hengerfej probléma .
GEORGE2007-07-30 01:06:14 // 41961
Szerintem lehet hogy más gond van nálad.....
Nekem is hasonló tüneteket produkált a 146-om.
Majd a vége motorhalál lett.
Elhordta a hengerfejtömitést és betodult a víz és a 2-3-as dugattyuim elrepedtek.....
Nekem is úgy kezdödött hogy néha néha melegedett de aztán visza állt a normál hőfok.
Nekem is hirtelen ugrott meg a hőfok.
Aztán indultuk Horvátba, kb 250km-re otthontól elkezdett "bután" járni a motor....félre álltunk nézegettük de semmi nem látszodott....kb 10-15 perc pihi után "megjavult" így haladtunk tovább Jó Alfás tempoban ( 150-170 ) Ezt után vagy 800-900km autóztunk HR-ben minden féle gond nélkül.
Hazafele indulva Splitnél a pályán egyszer csak azt vettem észre hogy 130 a víz! Mindenféle előjel nélkül felugrott 130-ra.
leállitottam kicsit gurult majd újra inditottam. 90 lett a víz de pár perc után ismételte a jelenséget, de sajnos egy alagutban. Ott nem állitottam le. Az alagutból kijöve a következő parkolóig gurultam ( jó kis lejtő volt ) utána többet nem indult el, csak már a generál után.....
Nekem is hasonló tüneteket produkált a 146-om.
Majd a vége motorhalál lett.
Elhordta a hengerfejtömitést és betodult a víz és a 2-3-as dugattyuim elrepedtek.....
Nekem is úgy kezdödött hogy néha néha melegedett de aztán visza állt a normál hőfok.
Nekem is hirtelen ugrott meg a hőfok.
Aztán indultuk Horvátba, kb 250km-re otthontól elkezdett "bután" járni a motor....félre álltunk nézegettük de semmi nem látszodott....kb 10-15 perc pihi után "megjavult" így haladtunk tovább Jó Alfás tempoban ( 150-170 ) Ezt után vagy 800-900km autóztunk HR-ben minden féle gond nélkül.
Hazafele indulva Splitnél a pályán egyszer csak azt vettem észre hogy 130 a víz! Mindenféle előjel nélkül felugrott 130-ra.
leállitottam kicsit gurult majd újra inditottam. 90 lett a víz de pár perc után ismételte a jelenséget, de sajnos egy alagutban. Ott nem állitottam le. Az alagutból kijöve a következő parkolóig gurultam ( jó kis lejtő volt ) utána többet nem indult el, csak már a generál után.....
Vikking 3112007-07-29 22:35:57 // 41960
Vehh :D Nem az, hanem hogy maguk a számok, vagy a hátlap?
ZOI2007-07-29 22:23:19 // 41959
Nekem fehér hátlapom van és a számok világítanak ződen! Illetve a mögöttük lévő kis izzó! :)
Poló2007-07-29 21:57:35 // 41958
200-220 körül az enyém is felment 90-ig :)
Mike.2007-07-29 21:56:57 // 41957
Úgy állt az enyém is! Most stabil 90.
Hegynek fel, 4-esben 150-el felment 100 -ig is! :-))
Hegynek fel, 4-esben 150-el felment 100 -ig is! :-))
Poló2007-07-29 21:47:27 // 41956
Már nem emlékszek, hogy milyet vettem bele. De nem is 82-n áll, inkább olyan 65-ön, 70-en :(
Mike.2007-07-29 21:47:10 // 41955
Bár mint lentebb már írtam, a vízpumpa cserém óta nekem minden okés, pedig előtte nem ment fel a kilencvenig.
Mike.2007-07-29 21:46:09 // 41954
Így van!
És ha nem a 90-en áll a tied akkor biztos, hogy a 82-es van benne.
És ha nem a 90-en áll a tied akkor biztos, hogy a 82-es van benne.
Poló2007-07-29 21:43:41 // 41953
82-es meg 88-as, asszem.
Mike.2007-07-29 21:41:59 // 41952
Van belőle több változat is,az-az más hőfokon nyitnak.
Poló2007-07-29 21:29:51 // 41951
Én vettem termosztátot, ugyanúgy Behr-t, mint a gyári, de nem változott semmi. Azt mondják, hogy gyárit kellett volna vennem.
Cs.Alfa2007-07-29 21:25:34 // 41950
http://www.net-market.hu/autoalkatresz/
Írj mailt nekik,mindenük van aránylag jó árakon!
Nagyon készségesek,azonnal postázzák,ha nincs megrendelik és 1 héten belül minden megvan,ami kell!
Írj mailt nekik,mindenük van aránylag jó árakon!
Nagyon készségesek,azonnal postázzák,ha nincs megrendelik és 1 héten belül minden megvan,ami kell!
Cs.Alfa2007-07-29 21:24:08 // 41949
Termosztát: 6992 Ft
http://www.net-market.hu/autoalkatresz/
http://www.net-market.hu/autoalkatresz/
Mike.2007-07-29 21:18:43 // 41948
Beszerzési helytől függ, de a vízpumpa kb. 10 e Ft , és a termosztát szintén.
A termosztát csere az nem nagy ügy, de a vízpumpához le kell szedni a vezérműszíjat is. Ez persze a munkadíj árban már kicsit több.
A termosztát csere az nem nagy ügy, de a vízpumpához le kell szedni a vezérműszíjat is. Ez persze a munkadíj árban már kicsit több.
hdshgfsdgfh2007-07-29 21:15:23 // 41947
Szia Mike!
Nekem múlt héten még folyamtosan forrt a vizem, bevittem szervízbe, megnéztek rajta mindent, azt mondták, hogy minden OK (termosztát és vízpumpa is), egyedül a rácsot a légbeömlők mögött tisztították ki gőzborotvával, mert az nagyon el volt szennyeződve.
Azóta nekem is 70 és 90 fok között van a vízhőfokom, és ma amikor az M6-on gondoltam végigsuhanok 180-al, akkor kb 30km után a jelző elérte a 90 fokot, majd hirtelen felugrott 130-ra (kb. fél másodperc alatt). Persze azonnal megálltam. Víz forrt, megvártam amíg kihűl, utántöltöttem, majd mentem tovább nyugdíjasabb tempóban... Utána nem volt gond. Szerinted nekem is termosztátot és vízpumpát kellene cserélnem? Milyen árban mozognak ezek az alkatrészek?
Előre is köszönöm a segítséged!
Nekem múlt héten még folyamtosan forrt a vizem, bevittem szervízbe, megnéztek rajta mindent, azt mondták, hogy minden OK (termosztát és vízpumpa is), egyedül a rácsot a légbeömlők mögött tisztították ki gőzborotvával, mert az nagyon el volt szennyeződve.
Azóta nekem is 70 és 90 fok között van a vízhőfokom, és ma amikor az M6-on gondoltam végigsuhanok 180-al, akkor kb 30km után a jelző elérte a 90 fokot, majd hirtelen felugrott 130-ra (kb. fél másodperc alatt). Persze azonnal megálltam. Víz forrt, megvártam amíg kihűl, utántöltöttem, majd mentem tovább nyugdíjasabb tempóban... Utána nem volt gond. Szerinted nekem is termosztátot és vízpumpát kellene cserélnem? Milyen árban mozognak ezek az alkatrészek?
Előre is köszönöm a segítséged!
Karakot2007-07-29 18:18:03 // 41946
Szegény nem ilyen info-ra vágyott. :)
Hát akkor gratulálok az új vashoz, és a típusváltáshoz. Üdv az 56-osok között.
Hát akkor gratulálok az új vashoz, és a típusváltáshoz. Üdv az 56-osok között.
Sax1552007-07-29 16:10:49 // 41945
VZalan2007-07-29 15:20:59 // 41944
http://www.hasznaltauto.hu/kereso1.auto?hirdeteskod=936087&command=ugras&screenwidth=1024
Valaki tud erröl az autorol valamit kérem jelezze?
Valaki tud erröl az autorol valamit kérem jelezze?
Gabb1822007-07-29 15:10:15 // 41943
Vízpumpát azt most cserélték a 60 ezres nagyszervízkor, szval az elvileg új, akkor marad a termosztát csere, hátha megoldódik a probléma, mert azért ez kicsit nyugtalanít. Ha még el is éri a motor a 90 fokot, akkor is visszahül hamar 70 környékére.