Coolby2013-02-19 10:25:10 // 31256
Én beindítás után elindulok, bár áll egy egész picit, amíg becsukom a kaput, ennyi talán kell is. 2.4-esnél viszont bármilyen bemelegedésre várni álló helyzetben semmi értelme, tapasztalatom szerint az életben nem kezd el bemelegedni. Szóval én indít és óvatosan indul párti vagyok.
David | Centocinquantanove2013-02-19 10:15:54 // 31255
Hidegen énis - bár ha belegondolok bemelegedve is zömmel - 2000 magasságában már feljebb váltok. Ha nagyon kell spurizni akkoris csak 2500-2700-ig engedem a mutatót.
Mondjuk én városban az 50 (60)-et ötödikben minimális gázadással vagy gázadás nélkül szoktam, bár így a fordulat ugye 1100-1200 magasságában van csak, de a lenti tanácsot a jövőben figyelembe veszem majd (kettőstömegűt szívatja a 1500 alatti giri).
Visszaváltásnál azt szoktam figyelni, hogyha a sebesség mérő óra a vízszint alá fordul (asszem 80-nál van a vízszint) akkor az már ötödik, vízszint felett lehet hatodik.
1.9; 8V
Viszont lenne még egy kérdésem ami egy hosszabb vitára tehetne pontot:
Ha mondjuk van 0 fok, akkor a reggeli első indításkor kell e várni pár percet elindulás előtt, vagy finoman, okosan elindulva melegítsük a motort (vizet, olajat)?
Olvastam már ezt is, azt is... de melyik lehet a kímélőbb a dieselmotor számára?
Van ahol azt írják, hogy kimondottan kerüljük az állóhelyzetben való várakozással történő melegítést, máshol meg az elindulást ellenzik. Ti miként jártok el?
Mondjuk én városban az 50 (60)-et ötödikben minimális gázadással vagy gázadás nélkül szoktam, bár így a fordulat ugye 1100-1200 magasságában van csak, de a lenti tanácsot a jövőben figyelembe veszem majd (kettőstömegűt szívatja a 1500 alatti giri).
Visszaváltásnál azt szoktam figyelni, hogyha a sebesség mérő óra a vízszint alá fordul (asszem 80-nál van a vízszint) akkor az már ötödik, vízszint felett lehet hatodik.
1.9; 8V
Viszont lenne még egy kérdésem ami egy hosszabb vitára tehetne pontot:
Ha mondjuk van 0 fok, akkor a reggeli első indításkor kell e várni pár percet elindulás előtt, vagy finoman, okosan elindulva melegítsük a motort (vizet, olajat)?
Olvastam már ezt is, azt is... de melyik lehet a kímélőbb a dieselmotor számára?
Van ahol azt írják, hogy kimondottan kerüljük az állóhelyzetben való várakozással történő melegítést, máshol meg az elindulást ellenzik. Ti miként jártok el?
Coolby2013-02-19 10:00:28 // 31254
jól megy a 2.4, de azért a városi fogyasztása nem kevés, de mondjuk engem nem zavar túlzottan, kárpótol a menés :)
stukker19872013-02-19 09:49:26 // 31253
Kéne nekem is egy 2.4-es:)
Egyre inkább gondolkodok rajta,hogy habár keveset megyek és azt is városban,de az 1.9 kicsit lomha nekem...
Lehet egy optimalizálás is elég lenne
Egyre inkább gondolkodok rajta,hogy habár keveset megyek és azt is városban,de az 1.9 kicsit lomha nekem...
Lehet egy optimalizálás is elég lenne
Coolby2013-02-19 09:45:11 // 31252
Igen, alacsonyról nem olyan tesze-tosza... de azért onnan még nem gyorsítgatok, még túl friss emlék a lendkerék árának a kifizetése :)
Amúgy most tényleg 1700-tól 4000-ig nagyon egyenletesen szedi a lábát.
Fogyasztásra leszek még kíváncsi hosszú távon.
Amúgy nagyon pozitív volt a tapasztalat Balogh úrral, édesapám elmondása szerint profin dolgozott, próbakört ment, akksira kötötte az autót, nehogy a benne lévővel gond legyen, először átnézte van-e valami gondra utaló jel, utána nekiállt, majd újabb út, minden ok-e és mondta bármi gond van, azonnal vissza hozzá. Egy dolgon ijedtek meg, szoftverírás után, ráadták gyújtás és visított az autó, mindketten néztek, hogy ohh bazz, mi a gond, 1 percig tanakodtak, mire rájöttek, hogy rükiben van és a garázs fala miatt visít a tolatószenzor :)
Jahh és nem utolsósorban a srác elérhető telefonon, felveszi, ha nem veszi fel, visszahív! Jahh és úgy volt, hogy ő jön hozzánk, mert arra fog járni, aztán végül nem jött, mi mentünk, de az árból elengedte az üzemanyagköltséget... szóval korrekt.
Amúgy most tényleg 1700-tól 4000-ig nagyon egyenletesen szedi a lábát.
Fogyasztásra leszek még kíváncsi hosszú távon.
Amúgy nagyon pozitív volt a tapasztalat Balogh úrral, édesapám elmondása szerint profin dolgozott, próbakört ment, akksira kötötte az autót, nehogy a benne lévővel gond legyen, először átnézte van-e valami gondra utaló jel, utána nekiállt, majd újabb út, minden ok-e és mondta bármi gond van, azonnal vissza hozzá. Egy dolgon ijedtek meg, szoftverírás után, ráadták gyújtás és visított az autó, mindketten néztek, hogy ohh bazz, mi a gond, 1 percig tanakodtak, mire rájöttek, hogy rükiben van és a garázs fala miatt visít a tolatószenzor :)
Jahh és nem utolsósorban a srác elérhető telefonon, felveszi, ha nem veszi fel, visszahív! Jahh és úgy volt, hogy ő jön hozzánk, mert arra fog járni, aztán végül nem jött, mi mentünk, de az árból elengedte az üzemanyagköltséget... szóval korrekt.
Erhard 242 (Pure Energy)2013-02-19 09:34:21 // 31251
most már nagyon vissza sem kell váltanod :) egyébként gondolom Te is észre vetted hogy most így 1700-tól harap a gép az optimalizálás óta
Coolby2013-02-19 09:19:04 // 31250
én hidegen elváltok 2000-nél és felváltás után csak pedálsimogatással gyorsulgatok (ilyenkor látom is az arcokon reggel, hogy mi van, nem megy a szekér, mit szarakodsz), bemelegedés után pedig elforgatom kicsit tovább, hogy felváltásnál közel legyek 2000-hez. Közúton 6.-ban ereszkedem 100-zal, ha előzni kell, visszaváltok és uzsgyi.
Dömpi (il dottore)2013-02-19 09:17:26 // 31249
elég pontos a lábam...legalább is az óra szerint :)
Amúgy, mivel minden áldott nap ugyanazon az útvonalon járok dolgozni - már 12 éve - azonos szakaszokon eléggé összehasonlítható méréseket lehet csinálni. Persze a külső szélirány és páratartalom miatt hajszálpontosan nem összemérhető.
Viszont azért a 4,8 l és a 6,3 között lényeges az eltérés.
Amúgy szakadó esőben nekem min. fél literrel többet eszik.
@Piritu: természetesen én sem mindig, minden körülmények között váltok el ott, ahol írtam. Az inkább egy normál átlagos közlekedési körülmények közötti helyzetre vonatkozik. Ha előzök, vagy valami más oka van, én is máshogy váltok.
Amúgy, mivel minden áldott nap ugyanazon az útvonalon járok dolgozni - már 12 éve - azonos szakaszokon eléggé összehasonlítható méréseket lehet csinálni. Persze a külső szélirány és páratartalom miatt hajszálpontosan nem összemérhető.
Viszont azért a 4,8 l és a 6,3 között lényeges az eltérés.
Amúgy szakadó esőben nekem min. fél literrel többet eszik.
@Piritu: természetesen én sem mindig, minden körülmények között váltok el ott, ahol írtam. Az inkább egy normál átlagos közlekedési körülmények közötti helyzetre vonatkozik. Ha előzök, vagy valami más oka van, én is máshogy váltok.
Coolby2013-02-19 09:09:45 // 31248
Halihó. Egyelőre nem sok a tapasztalat, pár kilómétert mentem kb azóta városban, így hirtelen városi fogyasztáson, rövid távon nem látok különbséget, de ez még nem mérvadó... Városi használatnál is jó, hogy egyenletesebb a teljesítményleadás, szebben lehet vele ereszkedni... Hirtelen ennyi a tapasztalat még.
Azért nem jelentkeztem nálad, mert nem én vittem a kocsit, hanem édesapám Dunaszentgyörgyről, én itt vettem már Pesten kézhez. legközelebb :)
Azért nem jelentkeztem nálad, mert nem én vittem a kocsit, hanem édesapám Dunaszentgyörgyről, én itt vettem már Pesten kézhez. legközelebb :)
Erhard 242 (Pure Energy)2013-02-19 08:17:00 // 31247
én hidegen simán 2000-nél elváltom a következő fokozatot a hatodikat még előbb 120-nál pörög 2000-et 6-ban
droberto2013-02-19 08:05:39 // 31246
Nálam ennyi, és egységes. Úgyhogy gondolom természetes. (Már tavaly is ilyen volt.)
Egy mérés meg ha jó vagy 0,2!
A különbség nálunk hogy míg én 2k km-t megyek, addig te 20k-t. :) Érdekes....
Egy mérés meg ha jó vagy 0,2!
A különbség nálunk hogy míg én 2k km-t megyek, addig te 20k-t. :) Érdekes....
droberto2013-02-19 08:01:55 // 31245
Egyet értek!
droberto2013-02-19 08:00:05 // 31244
Nem mondom, hogy állt a víz, de erősen nedves volt.
Alapvetően igazad van, de én azon a távon nem tapasztaltam többletfogyasztást. (Lehet pont a pára miatt)
Majd még figyelem.
Alapvetően igazad van, de én azon a távon nem tapasztaltam többletfogyasztást. (Lehet pont a pára miatt)
Majd még figyelem.
droberto2013-02-19 07:56:55 // 31243
A helyedben, mielőtt bármit tennék a repedés pontos okát kutatnám fel. Ennek valami okának kellet legyen.
Egyébként a bontottat választanám, legyen akármilyen jó a javítás/hegesztés technológia, és legyen akármilyen jó is a szaki. SZVSZ a bontott azért is jó, mert nem a hf a gyenge része a JTD-nek.
Nagyon kíváncsi leszek, a repedés okára. Nem hinném, hogy zárvány. Bár a töretből sok minden kiderülhet, illetve meg kéne egy Ultrahang.
Egyébként a bontottat választanám, legyen akármilyen jó a javítás/hegesztés technológia, és legyen akármilyen jó is a szaki. SZVSZ a bontott azért is jó, mert nem a hf a gyenge része a JTD-nek.
Nagyon kíváncsi leszek, a repedés okára. Nem hinném, hogy zárvány. Bár a töretből sok minden kiderülhet, illetve meg kéne egy Ultrahang.
Piritu - 1.000.0002013-02-19 07:52:15 // 31242
Viszont az úton lévő víz mozgatásához is munkát kell végezni. Az meg csak a nyálból jön :-(
Piritu - 1.000.0002013-02-19 07:51:19 // 31241
Nálam autópályán is + fél lityi, ha esik.
Piritu - 1.000.0002013-02-19 07:50:13 // 31240
A 2.0 kicsit más tészta. A max nyomatékát is 1750-en adja le az 1,9 és 2,4 2000-ével szemben. Szerintem kisebb fordulaton is egyenletesebben jár (legalábbis a 156 1,9 mjet-hez képest), így kevésbé terheli a rendszert, lehet alacsonyabb fordulaton is "gurulni".
droberto2013-02-19 07:48:36 // 31239
Múltkor mikor írtad, erre különösképpen figyeltem. Ugyanaz a gumink van, de nálam hasonlóan jó jött ki (5,6 - Comp szerint), a szokásos 70 km-es távon mint szárazon. Talán inkább a pára? Bár a magasabb páratartalomkor inkább jobbnak kéne kijönnie...
droberto2013-02-19 07:43:57 // 31238
Városban én is 4-be megyek (a tempomat miatt is).
Piritu - 1.000.0002013-02-19 07:42:48 // 31237
"2,7 bar, 1-1,5 hónap alatt lemegy ~2,5 barra" - hmmm, ez érdekes. Nekem egy szezont elmennek a gumik nyomásveszteség nélkül. Max annyit kell nyomni bele, ami a mérések miatt hiányzik.
droberto2013-02-19 07:42:26 // 31236
Tegnap vittem egy tesztkörre egy mókust. Nálam is volt mindkettő. :)
Egyébként én GPS 90-nál már 6-ba szoktam tenni. Nem tesz jót sem az EGR-nek, se a szívósornak/áramláskorlátozónak, se a DPF-nek (talán a kettőstömegűnek sem). Cserébe néha (amikor a becsület úgy kívánja :)) eleresztem. :)
Többen írtátok, hogy 90-100 nál, 5.-ben kevesebbet eszik mint 6.-ban. Én ezt se mondanám. Bár az ellenkezőjében sem vagyok biztos. :)
Egyébként én GPS 90-nál már 6-ba szoktam tenni. Nem tesz jót sem az EGR-nek, se a szívósornak/áramláskorlátozónak, se a DPF-nek (talán a kettőstömegűnek sem). Cserébe néha (amikor a becsület úgy kívánja :)) eleresztem. :)
Többen írtátok, hogy 90-100 nál, 5.-ben kevesebbet eszik mint 6.-ban. Én ezt se mondanám. Bár az ellenkezőjében sem vagyok biztos. :)
mreni2013-02-19 07:40:19 // 31235
2. lehetőségre szavaznék,hasonló cipőben jártam én is a motorommal és a 2. variánst választottam,jó is lett :)
Piritu - 1.000.0002013-02-19 07:39:28 // 31234
Amit írsz - szerintem - természetes. Azzal, hogy nagyobb tempóról lassítasz vissza motorfékkel leesik a pillanatnyi fogyasztás. Kérdés, hogy (mondjuk) folyamatosan hová áll be. Szerintem ugyanoda.
Én általában tempomattal közlekedem, az egyes tempókhoz tartozó értékek (sík úton) jól reprodukálódnak. Sőt, mint már egyszer írtam, az útviszonyok szerint is. Veszprém - Cell ugyan azzal a tempóval száraz úton kb 5,4 vizesen picivel 6 felett.
Én általában tempomattal közlekedem, az egyes tempókhoz tartozó értékek (sík úton) jól reprodukálódnak. Sőt, mint már egyszer írtam, az útviszonyok szerint is. Veszprém - Cell ugyan azzal a tempóval száraz úton kb 5,4 vizesen picivel 6 felett.
droberto2013-02-19 07:36:29 // 31233
"stabilan ott tartom" - No ezt tempomat nélkül lehetetlen kivitelezni (szinte még azzal is).
Egyébként ilyen megfigyeléseim nekem is voltak (vannak). Ha jól leforgatom és úgy engedem vissza kevesebbet eszik, mintha hamar elváltogatva érném el az utazósebességet. Viszont ez a a különbség nálam max. csak 1-2 dl.
De! Ebben egyáltalán nem vagyok biztos. Miért? Mert kétszer egymás után nem mentem egy időben, e két módszerrel.
Egy adott útszakasz fogyasztása sok mindentől függ: Az út lejtésétől, gördülési ellenállástól, a levegő hőmérsékletétől, páratartalmától, sűrűségétől, a motor és az üzemanyag hőmérsékletétől, a széltől és az autód pillanatnyi tömegétől. Függ még a guminyomástól is. Télen nálam a 2,7 bar, 1-1,5 hónap alatt lemegy ~2,5 barra. Illetve a legfontosabb (bár még ezt se merem kijelenteni), a részecskeszűrő telítettségétől is függ. Néhány mérésem alapján 10-20%-osan, 1-2 dl-el kevesebbet fal, mint 90-100%-osan. A Fenti okok miatt ezt sem tudom 100% bizonyossággal kijelenteni.
(Illetve pont ezért még ide se írtam le. Illetve csak most is hangosan gondolkodtam.)
Egyébként ilyen megfigyeléseim nekem is voltak (vannak). Ha jól leforgatom és úgy engedem vissza kevesebbet eszik, mintha hamar elváltogatva érném el az utazósebességet. Viszont ez a a különbség nálam max. csak 1-2 dl.
De! Ebben egyáltalán nem vagyok biztos. Miért? Mert kétszer egymás után nem mentem egy időben, e két módszerrel.
Egy adott útszakasz fogyasztása sok mindentől függ: Az út lejtésétől, gördülési ellenállástól, a levegő hőmérsékletétől, páratartalmától, sűrűségétől, a motor és az üzemanyag hőmérsékletétől, a széltől és az autód pillanatnyi tömegétől. Függ még a guminyomástól is. Télen nálam a 2,7 bar, 1-1,5 hónap alatt lemegy ~2,5 barra. Illetve a legfontosabb (bár még ezt se merem kijelenteni), a részecskeszűrő telítettségétől is függ. Néhány mérésem alapján 10-20%-osan, 1-2 dl-el kevesebbet fal, mint 90-100%-osan. A Fenti okok miatt ezt sem tudom 100% bizonyossággal kijelenteni.
(Illetve pont ezért még ide se írtam le. Illetve csak most is hangosan gondolkodtam.)
Alfonis2013-02-19 07:28:24 // 31232
kettőstömegű miatt jó a fordulatot 1500 felett tartani folyamatosan. így 80 as táblánál még 5 ben, 100 as táblánál már 6 ban lehet menni.
1-2 kifut... 3 nemtom meddig 4 nemtom meddig és városba átlagba 4. be meek ahol nem lehet 70 el menni. 70 80 persze már 5. /1,9 8V ami neked is van dömpi.
Szépnapot mindenkinek ...
1-2 kifut... 3 nemtom meddig 4 nemtom meddig és városba átlagba 4. be meek ahol nem lehet 70 el menni. 70 80 persze már 5. /1,9 8V ami neked is van dömpi.
Szépnapot mindenkinek ...
.......................2013-02-19 07:24:04 // 31231
én bontottat vennék,
örülj hogy nem a blokk repedt el?
a kérdés ,hogy mitől repedt el s HF?
én ránéznék a a vízpumpára is,
mintha írtad volna ,hogy egy párszor megmelegedett
mindenképpen ki kell nyomozni az okát,mert a másik HF is elreped majd
örülj hogy nem a blokk repedt el?
a kérdés ,hogy mitől repedt el s HF?
én ránéznék a a vízpumpára is,
mintha írtad volna ,hogy egy párszor megmelegedett
mindenképpen ki kell nyomozni az okát,mert a másik HF is elreped majd
Piritu - 1.000.0002013-02-19 07:14:03 // 31230
Én a kettest csinálnám. Egy eredeti gyári tuti kisebb rizikó, mint egy így-úgy kendácsolt használt.
Piritu - 1.000.0002013-02-19 07:11:51 // 31229
Mikor hogy. Nekem nincsenek kötött fordulatszámaim.
70-től már szépen viszi a 6-ot, de van, hogy csak 160-nál kerül oda a váltó :-)
70-től már szépen viszi a 6-ot, de van, hogy csak 160-nál kerül oda a váltó :-)
Piritu - 1.000.0002013-02-19 07:08:41 // 31228
Ezt azért nem jelenteném ki ennyire egyértelműen. A 156-nál tényleg így van, ahogy írod, de a 159-é eléggé pontos.
Erhard 242 (Pure Energy)2013-02-19 07:06:18 // 31227
én meg a kettesre...
Gábor792013-02-19 06:51:23 // 31226
Egy kis update hf kérdésben:
Ami biztos, hogy repedt a hengerfej, nyomsápróba kihozta. Ott, ahol víz volt a hengerben, tehát 1-esnél. Nyomsápróba 5000Ft volt. Azt mondták nem tudják még pontosan mekkora a repedés és hogy javítható-e (mert hogy nem vállalnak mindent, csak amire garanciát is tudnak vállalni), de ma "felnyitják" és mondanak pontosabbat. Ez még benne van az 5000Ft-os vizsgálat árában.
Ezt követően 2 opció marad:
1) ha javítható, akkor javítás: 60.000 + amit cserélnek rajta, pl. szelepszár szimering... tehát gondolom min. 70.000
2) akár javítható, akár nem, lehet bontottat venni: 45.000-ért találtam. Nyomáspróbára ma reggel viszi az ürge, ami sztm kb. 10.000 lesz. + posta, tehát kb. 57-58.000Ft... de nyilván ezt is elvinném Miskolcra átnézetni... szelepeket stb, tehát várható + költség
Szerintetek melyik a jobb megoldás? 1 vagy 2?
En a sajátom felújítására szavaznék, persze ha felújítható egyáltalán...
Ami biztos, hogy repedt a hengerfej, nyomsápróba kihozta. Ott, ahol víz volt a hengerben, tehát 1-esnél. Nyomsápróba 5000Ft volt. Azt mondták nem tudják még pontosan mekkora a repedés és hogy javítható-e (mert hogy nem vállalnak mindent, csak amire garanciát is tudnak vállalni), de ma "felnyitják" és mondanak pontosabbat. Ez még benne van az 5000Ft-os vizsgálat árában.
Ezt követően 2 opció marad:
1) ha javítható, akkor javítás: 60.000 + amit cserélnek rajta, pl. szelepszár szimering... tehát gondolom min. 70.000
2) akár javítható, akár nem, lehet bontottat venni: 45.000-ért találtam. Nyomáspróbára ma reggel viszi az ürge, ami sztm kb. 10.000 lesz. + posta, tehát kb. 57-58.000Ft... de nyilván ezt is elvinném Miskolcra átnézetni... szelepeket stb, tehát várható + költség
Szerintetek melyik a jobb megoldás? 1 vagy 2?
En a sajátom felújítására szavaznék, persze ha felújítható egyáltalán...
GTPeti2013-02-18 23:21:07 // 31225
Semmi köze a valós (átlag!)fogyasztáshoz. Mind a pillanatnyi átfolyásnak sem. Jó játék, de nem sokkal több.
Dömpi (il dottore)2013-02-18 23:02:40 // 31224
"kevés fogyasztással"
Azt megfigyeltem, hogy ha leforgatom 3-ban 2700-2900-ig, meg 4-ben is odapörkölök, majd 6-ban elmegyek kb. 140-150-es tempóig, majd onnan visszaeresztem 120-ra és stabilan ott tartom, akkor a comp pillanatnyi fogyasztásmérője kiír 4,8-5,3-as értékekekt.
Ha viszont szépen komótosan felváltogatok (jellemzően hidegen), elérem a 120-at és úgy tartom ott, akkor a pillanatnyi fogyi 6,3-6,6, és nem megy lejjebb.
Ez a comp hülyesége, és semmi köze a valós fogyasztáshoz, vagy tényleg máshogy fogyaszthat, ha előtte megzavarod kicsit, mielőtt beállsz az utazótempóra?
Azt megfigyeltem, hogy ha leforgatom 3-ban 2700-2900-ig, meg 4-ben is odapörkölök, majd 6-ban elmegyek kb. 140-150-es tempóig, majd onnan visszaeresztem 120-ra és stabilan ott tartom, akkor a comp pillanatnyi fogyasztásmérője kiír 4,8-5,3-as értékekekt.
Ha viszont szépen komótosan felváltogatok (jellemzően hidegen), elérem a 120-at és úgy tartom ott, akkor a pillanatnyi fogyi 6,3-6,6, és nem megy lejjebb.
Ez a comp hülyesége, és semmi köze a valós fogyasztáshoz, vagy tényleg máshogy fogyaszthat, ha előtte megzavarod kicsit, mielőtt beállsz az utazótempóra?
Dömpi (il dottore)2013-02-18 22:56:43 // 31223
Ti hol váltotok fel 6-ba?
Én - melegen - kb 2700-nél tolom feljebb 3-ból, amúgy 60-körül 4-be, 80-90-körül 5-be 110-körül 6-ba.
Hidegen már 2000-körül feljebb váltom 3-ból.
1-2-t pedig mindig reltíve korán elváltom.
Én - melegen - kb 2700-nél tolom feljebb 3-ból, amúgy 60-körül 4-be, 80-90-körül 5-be 110-körül 6-ba.
Hidegen már 2000-körül feljebb váltom 3-ból.
1-2-t pedig mindig reltíve korán elváltom.
Piritu - 1.000.0002013-02-18 22:47:28 // 31222
Miért ne lehetne ugyan az a váltó a két vasban? A 170 LE ki tudja végig forogni, a 8V meg így kap egy relatíve hosszú 6-ot, kevés fogyasztással.
Dömpi (il dottore)2013-02-18 22:38:31 // 31221
Most lehet, hogy nagy marhaságot kérdezek, de azért, mert a kettőnkéközött van némi LE-különbség, és pár szelep, attól az enyémnek nem kellene más eredményeket produkálnia?
Kerékméret ezt befolyásolja? Csak mert most pont olyan méret van rajta, aminél elvileg a 100 km/h = 100 km/h (leszámítva a gyárilag az órába beépített lefele-csalást).
Minden esetre megnézem majd a nyári pacskerekkel is, és GPS-el is.
Kerékméret ezt befolyásolja? Csak mert most pont olyan méret van rajta, aminél elvileg a 100 km/h = 100 km/h (leszámítva a gyárilag az órába beépített lefele-csalást).
Minden esetre megnézem majd a nyári pacskerekkel is, és GPS-el is.
Pityukoma2013-02-18 22:29:11 // 31220
Igen, olvastam (Hsz:31158). Csak annyit akartam mondani hogy nekem nagyon furcsa volt. :-)
Piritu - 1.000.0002013-02-18 22:23:08 // 31219
A váltónk ezek szerint egyforma "hosszú". A turbónyomást nem figyeltem.
Vermacy2013-02-18 18:56:45 // 31218
Nem idehaza írtam a jobb kormányost! Itthon baleset veszélyes! Félreértés ne essék, jobb kormányost az ezt támogató országokban használni! Ott kényelmesebb sztem, mint balost a balos országban.
Véleményem, hogy a Mo-on jobb kormányost használók akár szándékos emberölésért is felelősségre vonhatóak, természetesen kisarkítva... Veszélyes nagyon!!!
Véleményem, hogy a Mo-on jobb kormányost használók akár szándékos emberölésért is felelősségre vonhatóak, természetesen kisarkítva... Veszélyes nagyon!!!
Vermacy2013-02-18 18:53:29 // 31217
Nem baj, ha lejjebb megy, legalább szüleimnek is tudok venni egy "unokázós" autót! A lényeg a biztonság...
'''''2013-02-18 18:45:16 // 31216
Coolby,milyen a chippes verda? :-) Miért nem szóltál,hogy jössz erre?
ALFI1562013-02-18 18:28:59 // 31215
Szerintem annyit most is ér egy 2008-as.Ennél lejebb már hova?
mizooo2013-02-18 18:26:55 // 31214
Hát ezeknek is lement az ára. Én is 2 100 000 Ft-ért vettem az enyémet, jövő hónapban lesz még egy vezérlés csere és remélem egy darabig csak gurulgatok vele. Kopp kopp semmi baj vele.
Imyx2013-02-18 16:48:33 // 31213
Megcsinálta a váltót, (gondolom nem 50.000-be került) és ugyanazon az áron hirdeti tovább. Hm. 1.750.000-ért a legolcsóbb 59, de az is lehet, hogy csak szabadulni akar tőle.. Ha valaki automata 59-et akar venni, jó vétel lehet, egy alapos "inspection" után, csakis.
Norby2013-02-18 16:44:08 // 31212
néztem
Vannak rajta sérülések,de nem vészes.A bal első sárvédő cserés.
A váltóval nem volt gond. Sőt, szépen dolgozott manuálban is.
Vannak rajta sérülések,de nem vészes.A bal első sárvédő cserés.
A váltóval nem volt gond. Sőt, szépen dolgozott manuálban is.
mizooo2013-02-18 16:41:59 // 31211
Hát ennek már többen nekifutottak :) annyit biztosan tudni, hogy váltóhibásnak árulták, majd egyszer csak nem lett az.... Megnézte már valaki?
.......................2013-02-18 16:41:23 // 31210
váltóhibás volt,én is beszéltem vele
Norby2013-02-18 16:38:21 // 31209
Németh Lajos2013-02-18 15:32:13 // 31208
Köszönöm a gyereküléses válaszokat :-)
David | Centocinquantanove2013-02-18 15:28:41 // 31207
Szép napot!
Szeretnék tanácsokat kérni olyan ügyben, hogy szeretném a slusszkulcsaim "házát" kicseréltetni. Hol lehet ilyet elintézni? Csinált már valaki ilyet?
Az ezüstös részen igencsak kopottas a kulcs, sajnos az előző tulajtól már énis így kaptam, ezért akarnám cserélni. Egyszerűen nem bírom, ha valami nem tip-top.
Segítségeket előre is köszi!
Szeretnék tanácsokat kérni olyan ügyben, hogy szeretném a slusszkulcsaim "házát" kicseréltetni. Hol lehet ilyet elintézni? Csinált már valaki ilyet?
Az ezüstös részen igencsak kopottas a kulcs, sajnos az előző tulajtól már énis így kaptam, ezért akarnám cserélni. Egyszerűen nem bírom, ha valami nem tip-top.
Segítségeket előre is köszi!