GTPeti2013-11-21 18:29:39 // 44006
Erre mi szükség van?
vik 159 sw AZ ALFÁTLAN :((((((2013-11-21 18:19:45 // 44005
Lexlutor2013-11-21 18:17:57 // 44004
Lexlutor2013-11-21 17:54:57 // 44003
Sajnos nem látszódunk benne :-(
GTPeti2013-11-21 17:50:23 // 44002
Egész jó képet csináltak rólatok. B)
(Bár inkább ne tették volna.)
(Bár inkább ne tették volna.)
Lexlutor2013-11-21 17:48:45 // 44001
Shadin2013-11-21 17:01:05 // 44000
Pedig nincs rossz (új) gumi csak nem elég széles :-)
GTPeti2013-11-21 16:49:02 // 43999
Tényleg nem kell, hogy drága legyen egy gumi. Elég, hogy ha jó. :) Csak az a baj, hogy ez a kettő rendszerint együtt jár. Ami gumik esetén olcsó, az 99%-ban nem jó. :(
Szabolcs 1592013-11-21 16:14:48 // 43998
nem birom letölteni a frissitést a navira valaki egy linket nem dobna honnét tudom le szedni
Liquid2013-11-21 13:49:13 // 43997
vannak méretek amiben a drága és a qrva drága van csak :)
Pl. a 300C-re, meg a 19-es TI felnire pont ilyen méret kell
Pl. a 300C-re, meg a 19-es TI felnire pont ilyen méret kell
Dömpi (il dottore)2013-11-21 13:28:48 // 43996
meg is veszem...este megyek a drágaságokért :)
.......................2013-11-21 13:21:59 // 43995
a Rosso jó gumi,
csak érzékeny a futómügeometria szélsöségekre
csak érzékeny a futómügeometria szélsöségekre
Vermacy2013-11-21 13:12:23 // 43994
Ha gumisnál volt, akkor vszínű, hogy megfelelően tárolta. Sztem vedd, ennyi pénzért jobbat nem találsz és sztem nincs baja, egyábkánt meg kiváló gumi lehet a Rossoból kiindulva...
direttore2013-11-21 13:06:40 // 43993
Ezért nem kell drága gumit venni, minek? ......felesleges pénzpocsékolás....de hajrá, aki szereti vegye.
David | Centocinquantanove2013-11-21 13:00:17 // 43992
Nyilvánvaló dolog... :)
De az hogy 5-6-7 évente kifizeted gumira egy használt autó árát, az durva...
Én is szeretem az autómat, szívesen áldozok rá amíg a takaróm ér, de azért ez horror ár...
De az hogy 5-6-7 évente kifizeted gumira egy használt autó árát, az durva...
Én is szeretem az autómat, szívesen áldozok rá amíg a takaróm ér, de azért ez horror ár...
.......................2013-11-21 12:55:07 // 43991
a 2,2 Tonnás 300C alá kell a 245 széles
a 215 oda kevés lenne
a 215 oda kevés lenne
David | Centocinquantanove2013-11-21 12:43:55 // 43990
És minek nekem 255/55? :D Mikor a 215(205)/55 fele annyiba sem kerül...
Liquid2013-11-21 12:40:28 // 43989
én a magyar linket néztem, a 160-180 EUR valóban kb. ugyanannyi
.......................2013-11-21 12:38:23 // 43988
szerintem nem,
a 19 es kerék is 160-180 euró darabja
a 300c re való 20 colos ugyanannyi
a 19 es kerék is 160-180 euró darabja
a 300c re való 20 colos ugyanannyi
.......................2013-11-21 12:35:27 // 43987
a 255/55 r18 amit te írsz az 165 euró
én nem látom,hogy egy fikarsznyival is drágaább lenne a 300c re a gumi
én nem látom,hogy egy fikarsznyival is drágaább lenne a 300c re a gumi
Liquid2013-11-21 12:27:44 // 43986
hááát azé a 159-re való 19-es kerék egy cseppet olcsóbb
David | Centocinquantanove2013-11-21 12:25:42 // 43985
Erre 255/55-ös való (asszem de majd megnézem pontosan), jelenleg GoodYear van rajta Y-os, akciósban is 100.000 ft körül mozog az ára... De inkább normál esetben 130-150-ig vannak ezek a gumik...
Szerintem ez nem feltétlen 159 kategória. Persze, te is tehetsz rá ekkorát, de minek...
A fenti árat szorozd be néggyel, és számold ki abból hány alfára vehetsz papucsokat.
A fényképen egy amerikából származó SRT8-as 300C szerepel, nem teljesen aurópai szabvány méretű gumma kell rá...
Szerintem ez nem feltétlen 159 kategória. Persze, te is tehetsz rá ekkorát, de minek...
A fenti árat szorozd be néggyel, és számold ki abból hány alfára vehetsz papucsokat.
A fényképen egy amerikából származó SRT8-as 300C szerepel, nem teljesen aurópai szabvány méretű gumma kell rá...
.......................2013-11-21 11:48:31 // 43984
ez egy JÒ ajánlat,
én megvenném
én megvenném
.......................2013-11-21 11:47:26 // 43983
.......................2013-11-21 11:45:22 // 43982
nem regi
nekem is ultárolt Nokian van a Brerán ,ugyemlékszem 2008 asok
és ,semmi bajuk
még túl puhák is
ez nem zöldség ,hogy megromlik
nekem is ultárolt Nokian van a Brerán ,ugyemlékszem 2008 asok
és ,semmi bajuk
még túl puhák is
ez nem zöldség ,hogy megromlik
GTPeti2013-11-21 10:29:50 // 43981
Jaja. Én is gondolkodom rajta, hogy beszerzek egy ilyet. B)
Shadin2013-11-21 10:27:36 // 43980
MXS 5.0 és Recond rulez
GTPeti2013-11-21 10:26:18 // 43979
És az MXS 5.0 Recond üzemmódja még jobb, mint egy XS 3600.
(Nem tudom, neked milyen van, mintha utóbbi derengene. Nekem is ilyenem van.)
(Nem tudom, neked milyen van, mintha utóbbi derengene. Nekem is ilyenem van.)
Shadin2013-11-21 10:24:02 // 43978
Így igaz! A 2 éve kidobott akksimat a CTEK "kezelés" után barátom hibátlanul használja.
Liquid2013-11-21 10:22:31 // 43977
sztem külső megjelenésre értette
ALFI1562013-11-21 10:14:56 // 43976
"Hát igen a 159 se az apróságáról híres"
Szerintem egyáltalán nem nagy.Főlleg a hátsó ülésen utazóknak.Én azt mondom azonos kategóriában más márkák nagyobbak.(mondeo,vectra.....)
Szerintem egyáltalán nem nagy.Főlleg a hátsó ülésen utazóknak.Én azt mondom azonos kategóriában más márkák nagyobbak.(mondeo,vectra.....)
ValeRossi462013-11-21 09:22:09 // 43975
Köszi....egyenlőre úgy néz ki megoldódott a biztosító nyomora... :)
David | Centocinquantanove2013-11-21 08:50:44 // 43974
Hát igen a 159 se az apróságáról híres, de a 300C (Thema) még erre is rátesz.
Tipikus ámerikai megjelenés. Véleményem szerint nem ide való, nem nekünk találták ki.
A gumi valóban nem olcsó rá, a legnagyobb sebességindexű amerikai szabványos cucc kell rá, amennyire tudom itt magyarországon zömmel csakis rendelésre lehet kapni.
Tipikus ámerikai megjelenés. Véleményem szerint nem ide való, nem nekünk találták ki.
A gumi valóban nem olcsó rá, a legnagyobb sebességindexű amerikai szabványos cucc kell rá, amennyire tudom itt magyarországon zömmel csakis rendelésre lehet kapni.
Erhard 242 (Pure Energy)2013-11-21 08:24:22 // 43973
az előttem válaszoló leírt mindent...Te élj ebben a hitben és mosolyogj ..én is azt teszem, főleg azon, hogy olvasol a neten pár dolgot és már értesz hozzá és kiajánlasz potom 40-50e ft-os akkukat aminek értelme nem sok egy 59-be bár én a helyedben egy 150ah-s akkut eszkábálnék az autódba és ha elmész az Andokba ott is indít -30 fokban, meg haza tudsz jönni önindítózva üa nélkül :P
Alfonis2013-11-20 22:59:36 // 43972
ezt tuti h most kezdte el nemrég csinálni?
Mert ha ez a folyamatos valamilyen kitűnő hangra gondolsz akkor nem gáz mert nekem is ilyen.:P Több videót láttam ahol éppen másra kellett figyelni de ezt a hangot ott is hallottam. :P
Mert ha ez a folyamatos valamilyen kitűnő hangra gondolsz akkor nem gáz mert nekem is ilyen.:P Több videót láttam ahol éppen másra kellett figyelni de ezt a hangot ott is hallottam. :P
GTPeti2013-11-20 22:58:39 // 43971
"Egy spirálcellást megnéznék egy városi körtúra alatt, amikor 10km alatt 10x indítod be az autót az 50Ah-jával..."
Az égvilágon semmi baj nem lenne vele...
Az égvilágon semmi baj nem lenne vele...
Liquid2013-11-20 22:52:49 // 43970
láttam, irigyellek :)
Jövőre valszeg nekem is aktuális lesz
Jövőre valszeg nekem is aktuális lesz
Csabi2013-11-20 22:33:00 // 43969
a jelenleg kapható AGM akksik a csúcsot képviselik, pont azért mert egyben hordozzák azokat a tulajdonságokat amiket pl a spéci akksik nem tudnak, az emlegetett spirálcellások és társaik....
Nagy indítóáram, nagy kapacitás, hosszú élettartam, ect...
Egy spirálcellást megnéznék egy városi körtúra alatt, amikor 10km alatt 10x indítod be az autót az 50Ah-jával...
Nem azt mondom, h AGM kell az Alfába, de ha a legjobbat akarod akkor azt veszed ennyi.
Az árban viszont már nincs akkora különbség, nem a duplája...
"feszültségügyileg ingadozás mentes" (ezen azért jót derültem) miért termeli az áramot, miért nem ingadozik a feszültsége?
Nagy indítóáram, nagy kapacitás, hosszú élettartam, ect...
Egy spirálcellást megnéznék egy városi körtúra alatt, amikor 10km alatt 10x indítod be az autót az 50Ah-jával...
Nem azt mondom, h AGM kell az Alfába, de ha a legjobbat akarod akkor azt veszed ennyi.
Az árban viszont már nincs akkora különbség, nem a duplája...
"feszültségügyileg ingadozás mentes" (ezen azért jót derültem) miért termeli az áramot, miért nem ingadozik a feszültsége?
Dömpi (il dottore)2013-11-20 22:13:29 // 43968
most maradok a kiszemelt PZN-nál, annál is inkább mert itt van 300 m-re (nem kell érte Bp-re menni)
amúgy lejjebb láttad mit lőttem?
amúgy lejjebb láttad mit lőttem?
Liquid2013-11-20 22:10:54 // 43967
pedig a Conti nagyon jó, nem véletlenül drága :) Pont ilyenem van most. Nekem pont az Energy nem volt szimpatikus. Egyébként meg egy SportContact előbb fogy el mint elöregszik, mert tapad :)
Liquid2013-11-20 22:05:45 // 43966
én 80-ast vettem, az még elfér a tálcán
Dömpi (il dottore)2013-11-20 21:52:49 // 43965
ez ránézésre nem új, amúgy nem vagyok Conti párti (eddig mindig Michelinem volt, már a Fiaton is Michelin Energy volt és 8 évet lehúzott)
GTPeti2013-11-20 21:44:10 // 43964
Egy spirálcellás Optima 50Ah-s mégis elég akár egy kombájnba is. Ha nincs tartós hosszú terhelés (ami miatt nagy kapacitás kéne), akkor az indítóáram a fontos. Emiatt elég az 50Ah is. A hagyományos akksik esetében (is) a kapacitás, nagyobb mérettel, elektródafelülettel és emiatt magasabb indítóárammal jár. De attól, hogy hagyományosból 800 Amperhez 80Ah-s akksi kell, egy spirálcellásból egy 50Ah-s is tud 850 Ampert. (Ráadásul -20 fokban.)
GTPeti2013-11-20 21:41:36 // 43963
AGM=felitatott elektrolitos akksi
spirálcellás=feltekert elektródák, emiatt nagyobb felület és kisebb belsőellenállás
A kettő nem szükségszerűen jár együtt, bár spirálcellásból csak AGM-es létezik. Ellenben AGM-ből van "sima" elektródás is. Pl. pont a ZAP termékei között.
spirálcellás=feltekert elektródák, emiatt nagyobb felület és kisebb belsőellenállás
A kettő nem szükségszerűen jár együtt, bár spirálcellásból csak AGM-es létezik. Ellenben AGM-ből van "sima" elektródás is. Pl. pont a ZAP termékei között.
GTPeti2013-11-20 21:39:24 // 43962
Az én 156-omban is volt AGM akksi. Sajnos egy alattomos fogyasztó miatt hamar vége lett a karrierjének. De addig elég szépen muzsikált. Egy barátomnak a faék egyszerűségű L300-ában van Optima. Csak élvezi a jó tulajdonságait (vagyis a könnyebb indítást).
Mindamellett én - mikor visszakaptam az árát - vettem egy 80Ah-s ZAP Silver-t kevesebb, mint a feléért. Ez is egy remek akksi és így számolva 5 év után minden nap ajándék lesz. (Az Optimánál a 10 év reális elvárás.)
Mindamellett én - mikor visszakaptam az árát - vettem egy 80Ah-s ZAP Silver-t kevesebb, mint a feléért. Ez is egy remek akksi és így számolva 5 év után minden nap ajándék lesz. (Az Optimánál a 10 év reális elvárás.)
Piritu - 1.000.0002013-11-20 21:38:03 // 43961
A szulfát ellen egy CTEC töltő kitűnően véd, emiatt felesleges drágább akkut venni.
Egy előnye van: jobban káromkodsz majd, ha ki kell dobni a drágábbat :-))
Egy előnye van: jobban káromkodsz majd, ha ki kell dobni a drágábbat :-))
Erhard 242 (Pure Energy)2013-11-20 21:34:01 // 43959
várjunk azért, tudod mit jelent az AGM? Ne keverjük össze a "csúcs" technológiát meg a valamiért kitalált technológiát...
2004-es autóban nincs start-stop még is egy E mergába ilyen akku kell azért mert ez feszültségügyileg ingadozás mentes, ha mást raksz az autóba akkor nyekereg...na van ilyen az alfába? sőt ezekbe még kell egy 12V-os 12A-es kis akku is ami a műszerfalat táplálja... no akkor szerkesszünk ilyet az Alfába is?
Ha annyira a csúcsra mész vegyél spirálcellás akkut de AGM rendszer tökfelesleg ha nem kéri az autó :P
2004-es autóban nincs start-stop még is egy E mergába ilyen akku kell azért mert ez feszültségügyileg ingadozás mentes, ha mást raksz az autóba akkor nyekereg...na van ilyen az alfába? sőt ezekbe még kell egy 12V-os 12A-es kis akku is ami a műszerfalat táplálja... no akkor szerkesszünk ilyet az Alfába is?
Ha annyira a csúcsra mész vegyél spirálcellás akkut de AGM rendszer tökfelesleg ha nem kéri az autó :P
Csabi2013-11-20 21:23:50 // 43957
így is meglehet közelíteni...de nekem ez úgy hangzik h felesleges csúcs minőséget belerakni az Alfába...de miért is? minden tulajdonsága csak pozitív, sokkal kevésbé szulfátosodik, jobban felveszi a töltést, és jobban le is adja,lehet sorolni....
Az hogy gyárilag start-stopos autókba rakják...persze mert oda más nem jöhet szóba jó esetben....de egy széria kocsi is szívesen élvezné a tulajdonságait csak hülye lenne a gyártó azt tenni bele...
Az hogy gyárilag start-stopos autókba rakják...persze mert oda más nem jöhet szóba jó esetben....de egy széria kocsi is szívesen élvezné a tulajdonságait csak hülye lenne a gyártó azt tenni bele...