Ferke2013-11-28 09:59:45 // 44306
A 90 helyett 107-et már elfelejtheted, az régen volt. Már más szabályok vannak, muszáj "jobban teljesíteni":))
Shadin2013-11-28 09:41:29 // 44305
100 helyett 94 :-)
David | Centocinquantanove2013-11-28 09:33:25 // 44304
Nekem ilyen méretű gummák vannak és kb ~6-7 km/h óra az eltérés a GPS és az óra közt, (130-nál már 8-9km/h) tehát az óra szerintinál ennyivel mentél lassabban. De ennek is nyilván lehet némi aprócska szórása.
David | Centocinquantanove2013-11-28 09:28:50 // 44303
Nekem ugyanez van. Az autó 2007/11 születésű. MONO gomb és AUTO/FULLAUTO mód van benne ami oldalanként külön állítható.
Páraérzékelő nincs benne, szóval a párásodásra csak gombnyomásra reagál olymódon, hogy klímakomp be, hőmérsékletet HI-HI állásba rakja, ventilátorok tökig fel, levegőáramot csak fentre veszi. Így megy 1-2-3 percig, majd magától visszaáll a gomb megnyomása előtti állapot paramétereire.
Amikor fűtésre tekerem a hőfokot (tehát a kint hidegebb van mint amit bent akarok) akkor van értelme működtetni a klímakompresszort? A motor által termelt hőt engedi az utastérbe úgyis. Vagy hiába van benyomva attól még effektíve nem működik?
Páraérzékelő nincs benne, szóval a párásodásra csak gombnyomásra reagál olymódon, hogy klímakomp be, hőmérsékletet HI-HI állásba rakja, ventilátorok tökig fel, levegőáramot csak fentre veszi. Így megy 1-2-3 percig, majd magától visszaáll a gomb megnyomása előtti állapot paramétereire.
Amikor fűtésre tekerem a hőfokot (tehát a kint hidegebb van mint amit bent akarok) akkor van értelme működtetni a klímakompresszort? A motor által termelt hőt engedi az utastérbe úgyis. Vagy hiába van benyomva attól még effektíve nem működik?
mex862013-11-28 09:27:19 // 44302
sztem ezen ne nagyon izgulj
(bär most nemtom hirtelen ez mennyivel mäs mint a gyäir méret)
van rähagyäs mig a trafi "bekattan"
eleve 90 helyett 107töl van bünti ha nem kiszedös mérés van
én anno mindig 90nél ora szerinti 110el tempomatoztam az ugy pont jo volt :)
(bär most nemtom hirtelen ez mennyivel mäs mint a gyäir méret)
van rähagyäs mig a trafi "bekattan"
eleve 90 helyett 107töl van bünti ha nem kiszedös mérés van
én anno mindig 90nél ora szerinti 110el tempomatoztam az ugy pont jo volt :)
Dömpi (il dottore)2013-11-28 09:21:48 // 44301
Sziasztok!
Van valakinek tapasztalata arról, hogy 215/55 R16-os kerékkel óra szerint 120-nál mennyit mutat a GPS? Azaz mennyi a valós sebesség? (ergo az óra lefeleé vagy felfelé csal?)
Ma reggel a kib@szott zsaruk megint kint voltak én meg 110-es seb.korlátnál kb. 120-al ereszkedtem.
(Nem tudom, ilyen bűnözés mellet mi a k*rva anyjukért nem a rablókat keresik, miért minket b@sztatnak?)
Van valakinek tapasztalata arról, hogy 215/55 R16-os kerékkel óra szerint 120-nál mennyit mutat a GPS? Azaz mennyi a valós sebesség? (ergo az óra lefeleé vagy felfelé csal?)
Ma reggel a kib@szott zsaruk megint kint voltak én meg 110-es seb.korlátnál kb. 120-al ereszkedtem.
(Nem tudom, ilyen bűnözés mellet mi a k*rva anyjukért nem a rablókat keresik, miért minket b@sztatnak?)
mex862013-11-28 09:16:27 // 44300
klimähoz:
2006.12. havi a vasam
amit észrevettem hogy ez is belsö keringetést tesz és klimät esöben
ebben van minden szenzor.
a 166osom egyzonäs automata klimäja ilyet nem csinäl.
2006.12. havi a vasam
amit észrevettem hogy ez is belsö keringetést tesz és klimät esöben
ebben van minden szenzor.
a 166osom egyzonäs automata klimäja ilyet nem csinäl.
mex862013-11-28 09:06:00 // 44299
Osramot mäsik topicban ajänlottam én is, sztem patent.
kär hogy viszonylag sürün kell cserélni.
mäsik téma: ällofütés nem egyenlö kieg fütéssel!
kär hogy viszonylag sürün kell cserélni.
mäsik téma: ällofütés nem egyenlö kieg fütéssel!
Giuntini2013-11-28 08:51:07 // 44298
Sziasztok! A világításom nagyon gyenge, főleg hogy most beköszöntött a tél. Normál gyári halogén van benne. Hogy tudnék javítani a világításon.
Szabolcs 1592013-11-28 08:34:47 // 44297
Az enyém német bent van minden kivéve állofüttés pedig 2007 es
Shadin2013-11-28 07:31:34 // 44296
Enyém Belga, és nincs benne :-(
ValeRossi462013-11-28 07:21:46 // 44295
Jó reggelt!
az enyém elvileg 2006-os,de van full auto gomb benne,és ahogy séd i írta,esőben folyamatosan bekapcsol a klima és a belső levegőkeringetés,ja és van kis A betű a belső keringetés gombon,van "mono" gomb is. Full gomb megnyomásával meg minden gomb világít.
Én lehet,h elvok tévedve,de van olyan 159-s amelyik nem xenon-os? csak mert itt olvasom az izzókról írt tapasztalatokat... :-o
az enyém elvileg 2006-os,de van full auto gomb benne,és ahogy séd i írta,esőben folyamatosan bekapcsol a klima és a belső levegőkeringetés,ja és van kis A betű a belső keringetés gombon,van "mono" gomb is. Full gomb megnyomásával meg minden gomb világít.
Én lehet,h elvok tévedve,de van olyan 159-s amelyik nem xenon-os? csak mert itt olvasom az izzókról írt tapasztalatokat... :-o
mzo2013-11-28 06:21:36 // 44294
Nekem sincs MONO gomb, akárcsak a Balkinak, helyette OFF van és FULL AUTO sem, csak AUTO. Akkor ahogy a Csabiii írta valószínleg a 2008-as modellfrisítéskor változtattak. Érdekes hogy nálad sem világít full auto módban a belső levegő keringetés A gombja.
Szóval valóban lehet benne szmog érékelő, nem csak véletlen volt hogy füstölős busz vagy kamion mögött átvált belső levegőre. Ez jó :)
Izzót én is cseréltem még szeptemberben, alap Bosch volt benne és elég halovány volt. Én GE Megalight plust vettem, ezzel már elégedett vagyok.
Szóval valóban lehet benne szmog érékelő, nem csak véletlen volt hogy füstölős busz vagy kamion mögött átvált belső levegőre. Ez jó :)
Izzót én is cseréltem még szeptemberben, alap Bosch volt benne és elég halovány volt. Én GE Megalight plust vettem, ezzel már elégedett vagyok.
Pityukoma2013-11-28 01:07:37 // 44293
Nos hazaértem. Mint a fekete és a fehér :-) Nagyon nagy a különbség! Az utolsó 40 méter kivételével közvilágított úton mentem hazáig, de ott is jelentősen jobb volt az elődjénél. Sokkal kontúrosabb a fény/árnyék határvonal, sokkal jobban látom a fénycsóva mozgását ahogy billeg a vas. Tök sötétben pedig még inkább kijön az a plus. Még a lakott területen kívüli tapasztalatomra vagyok kíváncsi. -majd beszámolok arról is-. Ezek tükrében nem hiszem hogy ott más lesz az érzésem.
Szóval köszönöm az ajánlást! Az egyik Te voltál Peti :-)
Szóval köszönöm az ajánlást! Az egyik Te voltál Peti :-)
Pityukoma2013-11-28 00:51:40 // 44292
Gratulálok hozzá :-) Minden részletében az alaposságod látszik rajta. Jól látom hogy tettél riasztót is? Sok ember lakása nem néz így ki. Ja az Alfát hol tartod? -csak vicc-:-D befér még Ő is?
Alfonis2013-11-28 00:14:13 // 44291
Nemsemmi! Grat hozzá. Ez már több mint garázs! :P
droberto2013-11-28 00:05:42 // 44290
Én még az izzókat nem cseréltem, de tervezem én is NightBreakerPlus-ok beszerzését.
A vélemények szerint ez a legnagyobb fénysűrűségű izzó. Az élettartama viszont kevesebb a hagyományosnál.
Egyébként én nem vagyok elégedetlen az 59 fényszórójával. A Tipo után megváltás!
A vélemények szerint ez a legnagyobb fénysűrűségű izzó. Az élettartama viszont kevesebb a hagyományosnál.
Egyébként én nem vagyok elégedetlen az 59 fényszórójával. A Tipo után megváltás!
droberto2013-11-27 23:59:59 // 44289
Üdv Cartársak!
Újra a fedélzeten. :)
Jó sok minden történt velem, mióta eltűntem. Most, hogy beköszöntött a tél és a hideg, több időm lesz az Amore-ra. Bár vigyáznom kell, hogy ne váljak (ismét) függővé. :)
Szóval egy kis képes beszámoló a teljesség igénye nélkül:
Elkészült a garázs:
(Köszi Pityukoma az öntapadós szigetelést).
Lecseréltem hétvégén a kerekeket:
A kerékcsavar rozsdával még mindig küzdök. A kupak minősége is hagy némi kívánnivalót:
Egy barátom alól kiütötték a Grande-ját. Helyette néztünk Brerát, de győzött a racionalitás. Bravo 2-őt vett, Sport felszereltséggel (bordó szín, antracit frontcsiszolt 17-es kerék, sportülés és kormány, karbonhatású műszerfal. Alcantara szerű ülés). 1.9-es 16V-es 150 Le-ős motor. Bazi jól megy. Sokkal jobban mint a 300 kg-al nehezebb 159. És persze sokkal kevesebbet is eszik. A Novitec-kel meg egy versenyautó! Kíváncsi lennék, hogy mi lenne, ha egy 2.4-es 159-el összekerülne. Futómű kiváló, gázelvételkor megindul a fara. ESP engedi a játékot. Egyszóval nagyon príma ár/érték arányú autó.
A szétszervózott érzéketlen kormányzás viszont nem tetszik.
Újra a fedélzeten. :)
Jó sok minden történt velem, mióta eltűntem. Most, hogy beköszöntött a tél és a hideg, több időm lesz az Amore-ra. Bár vigyáznom kell, hogy ne váljak (ismét) függővé. :)
Szóval egy kis képes beszámoló a teljesség igénye nélkül:
Elkészült a garázs:
(Köszi Pityukoma az öntapadós szigetelést).
Lecseréltem hétvégén a kerekeket:
A kerékcsavar rozsdával még mindig küzdök. A kupak minősége is hagy némi kívánnivalót:
Egy barátom alól kiütötték a Grande-ját. Helyette néztünk Brerát, de győzött a racionalitás. Bravo 2-őt vett, Sport felszereltséggel (bordó szín, antracit frontcsiszolt 17-es kerék, sportülés és kormány, karbonhatású műszerfal. Alcantara szerű ülés). 1.9-es 16V-es 150 Le-ős motor. Bazi jól megy. Sokkal jobban mint a 300 kg-al nehezebb 159. És persze sokkal kevesebbet is eszik. A Novitec-kel meg egy versenyautó! Kíváncsi lennék, hogy mi lenne, ha egy 2.4-es 159-el összekerülne. Futómű kiváló, gázelvételkor megindul a fara. ESP engedi a játékot. Egyszóval nagyon príma ár/érték arányú autó.
A szétszervózott érzéketlen kormányzás viszont nem tetszik.
Alfonis2013-11-27 23:41:59 // 44288
hja tuti. Nekem a gombok is mások kicsit vagyis a nyilak rajta. enyém 2009. 06 hó :P
GTPeti2013-11-27 23:41:08 // 44287
Kíváncsian várjuk az eredményt. Most pont ez a téma a Szerelőműhelyben. :)
Alfonis2013-11-27 23:41:03 // 44286
drága? Bár a km elég kevés a 2008 as évjárata mellé. Élőbe meglesés után mondanám csak, h drága vagy nem...
Én ennél is azt mondanám, h alapos átnézés után ha minden igaz a leírtakkal és minden stimmel akkor nem drága. (am feketébe nem is tetszik annyira) :P
Én ennél is azt mondanám, h alapos átnézés után ha minden igaz a leírtakkal és minden stimmel akkor nem drága. (am feketébe nem is tetszik annyira) :P
Pityukoma2013-11-27 23:37:14 // 44285
Lehet hogy évjárat függő ? Ahogy Csabiii159 Cartárs is írta. Az enyém 2007. 06. havi gyártású.
Alfonis2013-11-27 23:33:47 // 44284
nekem nincs full auto csak auto üzemmód. És magától nem kapcsolja be a klímát. vagyis még nem vettem észre. Autoba van bármit megnyomok akkor kimegy Auto módbol és marad a manuális. Mono helyén off van. De az auto mód mindig jól teszi a dolgát :)
Pityukoma2013-11-27 23:32:46 // 44283
Többetek ajánlására ma vettem Osram Night Breaker Plus izzókat. Kíváncsi leszek rá, mert most Bosch volt benne, ami vetekszik egy gyertya fényével -de tényleg nagyon gyenge-, elötte Philips volt. Azzal láttam rendesen. Ránéztem a fényszórók beállítására is. Kíváncsiságból még a ködlámpákat is ellenőriztem, ha már úgy is ott a műszer -úgy sem volt még nálam soha nézve- Ha haza értem beszámolok a tapasztalatról.
Svéd2013-11-27 23:18:51 // 44282
Nálam,ahogy elkezd esni,azonnal bekapcsol a klima.
Pityukoma2013-11-27 22:41:40 // 44281
Az "Auto" gombot meynyomom akkor "Full Auto" módban dolgozik. Ha a hőfok állítón kívül elállítok valamit akkor átvált "Auto" módba. Oldalanként is lehet Auto/Full Auto módot választani. Valaki már írta hogy az övén csak Auto mód kapcsolható. Nem tudom mitől függ, lehet hogy összefüggésben van szmog érzékelővel (az enyémben van).
A képek minőségére nem vagyok büszke :-D
Csabi2013-11-27 22:36:15 // 44280
Valakinél volt hasonló, az elosztó szelep hibásodott meg, vagy dugult el és azért csak az egyik oldalon történt a mosás...Meg is néztem MES-ben, elvileg kikapcsolható, akkor nem kell a csatit lehúzni...na majd kipróbálom, de köszi a tanácsot! :)
Csabi2013-11-27 22:32:21 // 44279
MONO-OFF gomb évjárat függő. A pontos évet nem tudom, de talán 2007-től váltottak. Onnantól kezdve már csak OFF gomb van.
A klímát a páraérzékelő kapcsolgatja, ha úgy érzékeli, h szükség van rá...az független az épp kiválasztott módtól... pl én kikapcsoltam(MES-sel) a páraérzékelőt, h ne kapcsolgassa autban.
A klímát a páraérzékelő kapcsolgatja, ha úgy érzékeli, h szükség van rá...az független az épp kiválasztott módtól... pl én kikapcsoltam(MES-sel) a páraérzékelőt, h ne kapcsolgassa autban.
Lexlutor2013-11-27 22:06:24 // 44278
Így van kétszer annyi vizet fogyaszt mint a szélvédő mosó. Cső átmerője is kétszer akkora. Lehet hogy eldugult a spricnid. Mosó nélkül 3x tovább tart a vízmennyiség. Mosás után minimális különbséget látok, de nem egettverő. Ha le akarod húzni a csatit bal dobbetétnél vedd ki a két csavart a peremén. Utána be bírsz nyúlni mögé,így nem kell levenni a lökháritót.
Erhard 242 (Pure Energy)2013-11-27 21:58:57 // 44277
volt már ilyen a történelemben....meg kell venni aztán mikor már 6-7 kilót rászórtak, és még mindig szar akkor el lehet gondolkodni megérte e....
mzo2013-11-27 21:58:45 // 44276
Na most nálam ez valahogy úgy működik, hogy amit Fullauto-nak neveztek, az idáig nekem vezérelte a belső levegő keringetést is, ami ugye azzal járt hogy a gombon világított a kis A betű. Nem tudom, hogy van e benne levegő szennyezettség érzékelő, de az biztos hogy ha megálltam, akkor általában átváltott belső levegő keringetésre,, reggel hideg indításkor is sokszor belső levegő keringetésre kapcsolt, vagy nyáron melegben is volt sokszor hogy így kezdte a klímázást, és -bár lehet véletelen- de néha mintha buszok mögött haladva is átkapcsolt volna belső levegő keringetésre. Ez idáig oké. Amit ti AUTO-nak neveztek, az az a állapot amikor a klímát (klíma kompresszort) kikapcsolom, viszont benyomom a belső levegő keringető gombot úgy hogy világítson rajta az A betű. Máshoz nem nyúlok max a hőmérséklet állításhoz. Ilyenkor ebben az állásban én azt vettem észre hogy ugyanúgy kapcsolgatja a levegő keringetést, a ventilátort, a befújt levegő irányát is, sőt magát a klímát (klíma kompresszort) is! Esős időben pl egyszer csak menet közben bekapcsolta a klímát (elkezdett világítani a klíma gomb) majd egy idő után kikapcsolta. Mondhatnám hogy automatábbnak tűnik az AUTO állásban mint az -elvileg- valóban automatában a FULLAUTO-ban. Ugyanis FULLAUTO-ban nem kapcsolgatja szemmel láthatóan a klímát (bár lehet a háttérben megteszi) de a klíma gombja folyamatosan világít. Ha viszont hozzányúlok a ventilátor állításhoz, vagy a befújt levegő irányához (pl lábra állítom) onnantól kezdve már csak abszolúte Manuális üzemmódban működik a levegőztetés, nem szabályozza az egyik funkciót sem. Egyébként nekem FULLAUTO-ban azt írja ki AUTO, nem FULLAUTO, de ez mellékes. Amit érdekesnek találok, az az hogy FULLAUTO-ban idáig kapcsolgatta a belső levegő keringetést (világított a kis A betű) de kb egy hete ez megszűnt. Ha manuálisan bekapcsolom a belső levegő keringetést (világít a kis A) akkor meg ugye már nem FULLAUTO-ban van, :) A belső levegő keringetés gombja egyébként jó ha megnyomom világít. Nálam hátsó ablak fűtés bekapcsolásakor nem kezd el működni a klíma, (legalább is a gombja nem világít) és nekem nincs MONO gombom sem, helyette OFF gomb van, amit egyébként én sem tudtam megfejteni, hogy mi alapján szerelték az autókba egyiket vagy másikat.
Huh jól belebonyolódtam mi? :) Sok sikert az értelmezéshez :))
Huh jól belebonyolódtam mi? :) Sok sikert az értelmezéshez :))
Giuntini2013-11-27 21:41:11 // 44275
Érdekelne a véleményetek. A Használtautón van egy hírdetés Alfa 159 sw 2.4 jtdm aut. 7356509 mindössze 1996000ft-ért. Csak úgy furdalja az oldalamat a kíváncsiság. Valaki látta ezt az autót? Szerintem senkinek sem érdeke 5-600000ft-al ár alatt eladni az autóját. Pláne ha úgy hirdeti makulátlan. A 216000km nem eget verő, a külföldről behozott autók kilométere nagyrészt manipulált. Amikor kerestem autót a használtautók között, főleg olasz hirdetéseket néztem, röhögőgörcsöt kaptam a 2007-es autók 110000km-én. A 2.4-es motorokkal kint minimum lehet számolni évi 40000km-es futásteljesítménnyel. Vagy ez az autó mégsem olyan makulátlan hiszen már jó ideje fenn van.
mex862013-11-27 21:27:39 // 44274
a 166-omról tudok nyilatkozni
olasz piacos, gyárilag nincs kieg fűtés, és bőrös volt ülésfűtés nélkül...
első extrája lett kb az ülésfűtés hogy hozzám került azután :)
cimbim (forrasr) egy osztrákot vett, abban gázolajos Webasto kieg fűtés volt és elvileg az összes osztrákban is van (nem állófűtés!)
olasz piacos, gyárilag nincs kieg fűtés, és bőrös volt ülésfűtés nélkül...
első extrája lett kb az ülésfűtés hogy hozzám került azután :)
cimbim (forrasr) egy osztrákot vett, abban gázolajos Webasto kieg fűtés volt és elvileg az összes osztrákban is van (nem állófűtés!)
Giuntini2013-11-27 21:09:32 // 44273
Én is csodálkoztam a fűtésen, az enyém Ausztriából (Salzburg) származik, rögtön olyan meleget tol, hogy a szám tátva maradt. Biztos hogy van valami kiegészítő fűtés benne. Lehetséges hogy az olasz piacra gyártottak nem ilyenek.
Giuntini2013-11-27 20:59:03 // 44272
Nekem 2.4 jtdm van, szinte elindulás után elkezdi a meleg levegőt fújni, bár a hűtővíz még tök hideg. Viszont a motor nagyon nehezen melegszik be.
Csabi2013-11-27 20:53:22 // 44271
Igencsak...nálam nem működik a jobb fele, csak a bal fényszórókat mossa, de nem veszem észre a különbséget a mosott és a nem mosott között, ugyanúgy piszkos mindkettő...
már megfordult bennem, h lehúzom a csatit a motorról(talán MES-ben kikapcsolható, még nem néztem...) ...és akkor nem kell olyan sűrűn tartályt tölteni:P
már megfordult bennem, h lehúzom a csatit a motorról(talán MES-ben kikapcsolható, még nem néztem...) ...és akkor nem kell olyan sűrűn tartályt tölteni:P
David | Centocinquantanove2013-11-27 20:53:13 // 44270
Úgy van ahogy Piritu mondja, tehát az AUTO és a FULLAUTO mód között van némi különbség.
AUTO módban te választhatod meg a levegőáramlás irányát és intenzitását.
Ilyenkor a klímakompresszor csak manuálisan indítható/kikapcsolható és a külső-belső légkeverés is csak gombnyomással állítható.
FULLAUTO módban egyedül a hőfokot tekerheted fel-le, minden mást az automatika állít be (légáram iránya, intenzitása, kompresszor működtetése, külső belső légkeverés).
FULLAUTO módban ha hőmérsékleten kívül bármit állítasz, akkor visszaáll AUTO módba.
Elvileg az A betű a szóbanforgó gombon az automatikus módot jelenti, tehát magának szabályozza, hogy mikor enged be kintről friss levegőt. Nem lehet, hogy csak az A betű háttérvilágítása ment ki?
De egyes modellekben van ilyen levegőminőség vizsgáló cucc, ami egy bizonyos mennyiségű károsanyag tartalom (pl kipufogógáz) elérésekor magától átáll belső levegőkeringetésre, és mindaddig minimalizálja a külső levegő beengedését, amíg a kritikus szint alá nem esik a károsanyag tartalom.
FULLAUTO módba való váltáshoz az AUTO gombot kell megnyomni, és ki is írja, hogy FULLAUTO.
Az első vagy hátsó ablak fűtésekor üzemmódtól függetlenül a kompresszor bekapcsol, majd magától ki is kapcsol pár perc múlva.
Viszont nekem is van egy kérdésem. Egyes modellekben az alsó kerek gombsoron a középső gomb "OFF", de máshol "MONO" mint pl nálam is. Ez mitől függ?
AUTO módban te választhatod meg a levegőáramlás irányát és intenzitását.
Ilyenkor a klímakompresszor csak manuálisan indítható/kikapcsolható és a külső-belső légkeverés is csak gombnyomással állítható.
FULLAUTO módban egyedül a hőfokot tekerheted fel-le, minden mást az automatika állít be (légáram iránya, intenzitása, kompresszor működtetése, külső belső légkeverés).
FULLAUTO módban ha hőmérsékleten kívül bármit állítasz, akkor visszaáll AUTO módba.
Elvileg az A betű a szóbanforgó gombon az automatikus módot jelenti, tehát magának szabályozza, hogy mikor enged be kintről friss levegőt. Nem lehet, hogy csak az A betű háttérvilágítása ment ki?
De egyes modellekben van ilyen levegőminőség vizsgáló cucc, ami egy bizonyos mennyiségű károsanyag tartalom (pl kipufogógáz) elérésekor magától átáll belső levegőkeringetésre, és mindaddig minimalizálja a külső levegő beengedését, amíg a kritikus szint alá nem esik a károsanyag tartalom.
FULLAUTO módba való váltáshoz az AUTO gombot kell megnyomni, és ki is írja, hogy FULLAUTO.
Az első vagy hátsó ablak fűtésekor üzemmódtól függetlenül a kompresszor bekapcsol, majd magától ki is kapcsol pár perc múlva.
Viszont nekem is van egy kérdésem. Egyes modellekben az alsó kerek gombsoron a középső gomb "OFF", de máshol "MONO" mint pl nálam is. Ez mitől függ?
Lexlutor2013-11-27 20:44:54 // 44269
Behr termosztát jó , Gates nem jó ,cső szöge rosszul áll. (ezt olvastam)
Lexlutor2013-11-27 20:42:05 // 44268
Csere. Ha nem áll 90 foknál, tönkrement.
Szabolcs 1592013-11-27 20:19:14 // 44267
valaki tud valamit a termosztátrol nem akar feljebb menni a vizem 80 fok nál-4 fok ba szerintem ez nem jo
Lexlutor2013-11-27 20:19:12 // 44266
Inkább dizájn elem a 2x3 mosó.
Szabolcs 1592013-11-27 20:17:58 // 44265
ja akkor no para
Lexlutor2013-11-27 20:15:18 // 44264
Egyszerűbb és olcsóbb volt két mosóval. Csak fényszóróra kötelező.
Szabolcs 1592013-11-27 20:13:02 // 44263
nekem gyári xenon van de mind a 3 om lámpát mossa
mizooo2013-11-27 20:06:37 // 44262
A Full Auto-t hogyan lehet bekapcsolni? Nekem eddig csak az Auto-t sikerült.
Lexlutor2013-11-27 20:00:01 // 44261
Xenon Update: xenon "legalizálása"
Beépítés
Mosó beépités (ha valaki lemaradt)
Rendőrei most már nem látnak semmit. Mindent eldugtam. Csak a bólogatás nem működik, de nem hiszem hogy néznék az út szélén. Vagy más tapasztalat?
Beépítés
Mosó beépités (ha valaki lemaradt)
Rendőrei most már nem látnak semmit. Mindent eldugtam. Csak a bólogatás nem működik, de nem hiszem hogy néznék az út szélén. Vagy más tapasztalat?
Pityukoma2013-11-27 19:34:08 // 44260
Az egyik a "Full auto" a másik az "Auto" funkció.
zoltankublik2013-11-27 19:13:42 // 44259
Ment a válasz az oldaladra
Erhard 242 (Pure Energy)2013-11-27 19:04:41 // 44258
van, kell? :)
zoltankublik2013-11-27 18:32:59 // 44257
Ja és alsó motorvédőre lenne szükségem:D