Erhard 242 (Pure Energy)2014-01-15 15:47:17 // 46256
az nagy találmány 4-5 rugó és fél év :)
mzo2014-01-15 15:35:46 // 46255
Ha a külső plexire gondolsz ott van még a polítozás is mint opció a lámpa cserén kívül.
ValeRossi462014-01-15 12:54:18 // 46254
20 ezer körül van szettben,de ők is azt ajánlották.úgyhogy köszi :D
ValeRossi462014-01-15 12:51:45 // 46253
Melyikre gondolsz? külső plexi vagy a kis kerek belül? :)
.......................2014-01-15 12:24:06 // 46252
.......................2014-01-15 12:16:04 // 46251
"nem szabályos,akkor marad a szem kimeresztés este pályán."
inkább nekimész az Ifának amin nem ég semmi lámpa?
inkább nekimész az Ifának amin nem ég semmi lámpa?
Erhard 242 (Pure Energy)2014-01-15 12:08:47 // 46250
a puntonak behomályosodik a burája ott cserélni kell a komplett lámpát
Liquid2014-01-15 12:04:23 // 46249
akkor sorry :)
megkérdem Őt ...
megkérdem Őt ...
Erhard 242 (Pure Energy)2014-01-15 12:02:21 // 46248
Skull írta
Liquid2014-01-15 12:00:35 // 46247
azt hiszem Te írtad hogy a computerben a xenon-nál lehet valamit állítani a magasságon/távolságon a MES-sel.
Hogy megy az? Mert megnéztem de nem láttam olyat ami erre utalt volna.
Hogy megy az? Mert megnéztem de nem láttam olyat ami erre utalt volna.
ValeRossi462014-01-15 11:44:40 // 46246
Puntonak :)
Alfában gyári xenon van nekem.
az utólagos xenon meg ugye nem szabályos,akkor marad a szem kimeresztés este pályán. azt hittem van valami erősebb izzó ami kicsit jobban világítja be az utat :(
Alfában gyári xenon van nekem.
az utólagos xenon meg ugye nem szabályos,akkor marad a szem kimeresztés este pályán. azt hittem van valami erősebb izzó ami kicsit jobban világítja be az utat :(
Erhard 242 (Pure Energy)2014-01-15 11:21:58 // 46245
ahogy előttem írták utólagos xenon van csak...bár az 59 lámpája elég jó szerintem
.......................2014-01-15 11:13:03 // 46244
gyenge a fényszóró?
rakj bele utólagos xenont 4300K est,az elég sárga ahhoz ,hogy nem veszik észre
meg nappali ledet ,nappal csak a LED ég ,így nem szúrnak ki a sünök
rakj bele utólagos xenont 4300K est,az elég sárga ahhoz ,hogy nem veszik észre
meg nappali ledet ,nappal csak a LED ég ,így nem szúrnak ki a sünök
ValeRossi462014-01-15 11:03:18 // 46243
Megrendeltem az EBC fékszetett..istenem nagyon húúúúzóóóóós....remélem tudja is amit kell neki.
Esetleg valaki tud jó megoldást projektoros lámpa hatékonyságára? Erhard esetleg mint régi motoros? :D
Esetleg valaki tud jó megoldást projektoros lámpa hatékonyságára? Erhard esetleg mint régi motoros? :D
.......................2014-01-15 10:44:43 // 46242
igen ,az van benne gyárilag,
17 collos mankókerék
szép 135 szélees virsligumi
17 collos mankókerék
szép 135 szélees virsligumi
.......................2014-01-15 10:43:14 // 46241
ATE betét + tárcsa nem csikorog
Vermacy2014-01-15 10:36:20 // 46240
A fehér trutyiró nem hallottam ,de kapható rézpaszta. Szintén ugyanerre való. Majd ki is próbálom, mert mi rézzel forrasztunk, heti ~400 kilót használunk. Talán nem túnik fel 1-2 gramm :o)
Vermacy2014-01-15 10:34:17 // 46239
RF gumit kell venni, legalább hátulra... Nekem a téli az a hátsó tengelyen. Nyárin majd elgondolkozom amikor cserés lesz.
Giuntini2014-01-15 10:33:16 // 46238
Mankókerék létezik a nagyfékes 159-hez? 2.4 jtdm.
Vermacy2014-01-15 10:32:14 // 46237
Vazze! Ilyenről még nem is hallottam...
Vermacy2014-01-15 10:30:24 // 46236
Pusztuljunk együtt, Nekem is!
Tegnap át is vizslattam a hahut és a BLS-ben ugyanez az 1,9-es Fiat dízel van... Mondjuk a CTS jobban bejön. A nagyon kevés autók közés tartozik, ami ezüstben is bejön.
Tegnap át is vizslattam a hahut és a BLS-ben ugyanez az 1,9-es Fiat dízel van... Mondjuk a CTS jobban bejön. A nagyon kevés autók közés tartozik, ami ezüstben is bejön.
Dömpi (il dottore)2014-01-14 22:35:03 // 46235
Nézd meg a blogjaimban, hogyan indult a "kapcsolatom" a 159-emmel...kitartottam, és továbbra is Ő az ARKANGYALOM :)
159 Indigo Gray 2.4 Monster2014-01-14 22:06:17 // 46234
A patkány nevét még csak most kaptam :)
droberto2014-01-14 21:49:01 // 46233
Fincsi. :)
Piritu - 1.000.0002014-01-14 21:48:05 // 46232
Akkor az egyik "vetélkedő" meg is van.
Akár fogadásokat is lehet kötni. Aki jól tippelt rögtön ihat egy páleszt, aki nem, az csak 10 perc múlva :-DD
Akár fogadásokat is lehet kötni. Aki jól tippelt rögtön ihat egy páleszt, aki nem, az csak 10 perc múlva :-DD
droberto2014-01-14 21:45:24 // 46231
droberto2014-01-14 21:38:16 // 46230
Már alig várom. :)
Lehet csütörtökön kéne kezdeni? :)))
Lehet csütörtökön kéne kezdeni? :)))
Piritu - 1.000.0002014-01-14 21:34:10 // 46229
Dömpi (il dottore)2014-01-14 21:29:43 // 46228
Mondjuk ebben benne van részben a 4-dugattyús nyereg is.
Tavaly januárban már az enyémre is mondtad, hogy markánsabb, csak az eltérő nyereg miatt.
Persze ezzel nem azt akarom mondani, hogy az EBC tárcsa+betét nem tenne rá még pár lapáttal :)
Tavaly januárban már az enyémre is mondtad, hogy markánsabb, csak az eltérő nyereg miatt.
Persze ezzel nem azt akarom mondani, hogy az EBC tárcsa+betét nem tenne rá még pár lapáttal :)
Piritu - 1.000.0002014-01-14 21:28:24 // 46227
Dömpi (il dottore)2014-01-14 21:26:22 // 46226
Dömpi (il dottore)2014-01-14 21:21:16 // 46225
szerintem meg mindegy, csak ne műanyaglapátos legyen
Dömpi (il dottore)2014-01-14 21:20:12 // 46224
Nekem anno ruville görgők mentek bele és teflonbevonatú dayco szíjj.
Féktárcsa és betét nekem is esedékes lesz tavaszal. Viszont az EBC sporttárcsa SZVSZ 330-asban mutat jól. Nekem 305-ös. Szerintem annyival nem jobb az EBC, mint amennyival drágább. Én ATE-ban gondolkozom. A brembo-t sokan nem ajánlották.
A csikorgás amúgy nem attól függ, hogy milyen márkát veszel (értsd. a felsőbb kategóriások között), hanem a betét felszerelésétől. Van ugyanis egy fehér "takony" (a nevét nem tudom), amit a fékbetét alá kell kenni, mielőtt felrakod. Annyit tudok, hogy nem olcsó cucc.
Mikor a 147-en feleségemnek cseréltük a hátsó betéteket, akkor kente oda a szerelő. Neki nem csikorog, pedig csak "Roadhouse" betéteket rakattam, tekintve hogy a következő 2 évben kisbabázás miatt csak helyben fog furikázni napi 2-3 km-ert (otthon->ovi->suli->otthon), erre meg kár lett volna egy drága betét. Majd a tárcsával együtt a következő cserekor.
Féktárcsa és betét nekem is esedékes lesz tavaszal. Viszont az EBC sporttárcsa SZVSZ 330-asban mutat jól. Nekem 305-ös. Szerintem annyival nem jobb az EBC, mint amennyival drágább. Én ATE-ban gondolkozom. A brembo-t sokan nem ajánlották.
A csikorgás amúgy nem attól függ, hogy milyen márkát veszel (értsd. a felsőbb kategóriások között), hanem a betét felszerelésétől. Van ugyanis egy fehér "takony" (a nevét nem tudom), amit a fékbetét alá kell kenni, mielőtt felrakod. Annyit tudok, hogy nem olcsó cucc.
Mikor a 147-en feleségemnek cseréltük a hátsó betéteket, akkor kente oda a szerelő. Neki nem csikorog, pedig csak "Roadhouse" betéteket rakattam, tekintve hogy a következő 2 évben kisbabázás miatt csak helyben fog furikázni napi 2-3 km-ert (otthon->ovi->suli->otthon), erre meg kár lett volna egy drága betét. Majd a tárcsával együtt a következő cserekor.
Piritu - 1.000.0002014-01-14 21:19:44 // 46223
Apropó, mennyi lehet manapság egy Alfás defektjavító készlet? erősen gondolkodom, hogy a Pókba venni kéne egyet. A 110 literes csomagtérből elég sokat elvesz a pótkerék/emelő kombó.
Piritu - 1.000.0002014-01-14 21:17:32 // 46222
Bakker, azt hittem ilyen csak a filmekben van. Részvét.
(Amúgy tényleg nincs értelme megállni, a kivágott szélű gumi úgyis megy a levesbe. Akkor meg már olyan mindegy, hogy le van-e gyalogolva.)
...és dögöljön meg, aki ilyet csinál!
(Amúgy tényleg nincs értelme megállni, a kivágott szélű gumi úgyis megy a levesbe. Akkor meg már olyan mindegy, hogy le van-e gyalogolva.)
...és dögöljön meg, aki ilyet csinál!
Piritu - 1.000.0002014-01-14 21:15:25 // 46221
Így van. A pofontól, amit Bulgáriába kaptam tuti görbült volna valami a 156-ban.
Liquid2014-01-14 21:03:44 // 46219
a 159-nek nagyságrendekkel robusztusabb, a futóműve mint a 156-nak
Dömpi (il dottore)2014-01-14 21:00:28 // 46218
Én futómúügyileg pont fordítva vagyok. 11 évig volt Mareám (a te Bravo-d nagytesója), és azon minden évben cserélni kellet elöl valamit valamelyik oldalon. Vagy stabirúd, vagy szilent, de volt lengéscsillapító csere is.
Az ARKANGYAL-on eddig csak a két alsó lengőkar szilent meg a jobbos lengőkar lett cserélve de csak azért mert kiszakadt a gömbfej porvédője, és az csak a lengőkarral együtt cserélhető.
Szóval futóművileg az alfa - legalább is a 159 - sokkal jobb, mint a fiat volt, szerintem.
(mellesleg lehet azért szívat az alfád, mert "patkánynak" hívod)
Az ARKANGYAL-on eddig csak a két alsó lengőkar szilent meg a jobbos lengőkar lett cserélve de csak azért mert kiszakadt a gömbfej porvédője, és az csak a lengőkarral együtt cserélhető.
Szóval futóművileg az alfa - legalább is a 159 - sokkal jobb, mint a fiat volt, szerintem.
(mellesleg lehet azért szívat az alfád, mert "patkánynak" hívod)
Liquid2014-01-14 20:51:16 // 46217
nincs mankókereked? 17-es lemezfelnin
Giuntini2014-01-14 20:35:09 // 46216
A mai nap kalandja: XI.ker-ben a Szerémi úton piros lámpánál a bal hátsó kerékhez áll a motoros, rázkódást érzek a kocsin. Zöld lámpa indulás, de már sejtettem mi történt. Ugyanis kb. 5 éve ez már ugyancsak a kerületben megtörtént. A rohadékja a cipő orrára erősített vágószerszámmal kivágta a gumit. Nem messze voltam a Fehérvári úttól, odáig elevickéltem, közben a motoros követett, és mutogatott, hogy defektem van. Várta hogy megállok, és nekiállok pótkereket cserélni. Az meg nincs, a sógorokhoz defektjavítóval ment ez a kocsi. Gondolom közben megszabadított volna egy-két dolgomtól. Kiordítottam neki, hogy rohadt tolvaj, itt már sokan voltak, a járdán keresztül elhúzott. Telefonáltam gumis haveromnak, öt perc múlva megérkezett, levette a kereket, majd hozott egy 45-öst tehát alacsonyabbat, ami a frászt hozta rám, a váltó hármas fölé nem kapcsolt. Persze mert azonos tengelyen eltért a kerekek fordulatszáma. Este ötkor ugrottam be a Pásztóyhoz szerencsémre volt egy használt jó állapotú Misi Pilot Alpin. Haverom utána felrakta, ez a mai játék egy huszasomba került. Meg plusz a pipától nem látok. Most már tényleg kell pótkerék, 17-es csak könnyűfémben van, az pedig kicsit húzós.
Erhard 242 (Pure Energy)2014-01-14 20:13:29 // 46215
nemtom a legjobb az ATE csak húzós
Shadin2014-01-14 19:50:52 // 46214
Ez igaz.
Szerintem a jó öreg Textar/Zimmermann sem a régi már. Emlékszel hogy vettem egy LPR-t próbából? Jobb mint a Tex.
Szerintem a jó öreg Textar/Zimmermann sem a régi már. Emlékszel hogy vettem egy LPR-t próbából? Jobb mint a Tex.
Erhard 242 (Pure Energy)2014-01-14 19:39:43 // 46213
egyébként meg egy nagy parasztvakítás az egész vesz az ember egy normális tárcsát gépműhelyben meg lyukakat vagy reszelőt is marnak bele kemény 3-4e ft-ért :)
Erhard 242 (Pure Energy)2014-01-14 19:37:44 // 46212
melyik egy ATE vagy Textar combo biztos nem ...a Brembo egy kalap szar szerintem nekem sosem kéne...
Shadin2014-01-14 19:35:14 // 46211
Pont erről beszélek :-D A 305-ös NEM Brembo elmelegszik már 130-ról is :-(
Shadin2014-01-14 19:33:50 // 46210
Pusztuljak meg, de nekem tetszenek ezek a 3 betűs Cadillac-ek :-D
Erhard 242 (Pure Energy)2014-01-14 19:26:18 // 46209
de van egy surrogó hangja
Erhard 242 (Pure Energy)2014-01-14 19:25:53 // 46208
gyorsnál az értem hogy 200 satu, 150 satu 170 satu és nem nyúlik el :P
.......................2014-01-14 19:23:39 // 46207
Ez nem zúg fékezésnél mint anno a Brembo maxx?