Fórum >> Típusok >> 159

Shadin2014-02-01 18:57:34 // 47056
Azért ez furi. ePER szerint nem az a moci van benne, mindenképpen megnézném...
Shadin2014-02-01 18:51:45 // 47055
125e van az órán :-) Egyébként szép. Dömpi autójából kiindulva nem szabad elvetni a 8V-t, ha egyébként jó állapotú az autó.
Shadin2014-02-01 18:45:27 // 47054
Az nem is gond, de autópályán a vízpermet a szélvédő alsó negyedére szóródik aminek a fele a lapáton landol és a kosz meg marad. Szarcsi :-)
Haddel2014-02-01 18:03:53 // 47053
Enyém kb ugyanennyibe került ,és már ujabb motoros ,erősebb.De kép alapján szépnek tünik.
'''''2014-02-01 17:28:07 // 47052
Én hirtelen nem látok rajta semmi nagyon feltűnőt.Viszont a km biztos 200-fölött van mert nem merték kiírni.
.......................2014-02-01 17:24:11 // 47051
Szerintem drága,
Ennyiért én az újabb 2,0 jtdm et venném
,de szimpatikus a színe meg a felszereltség
droberto2014-02-01 17:21:05 // 47050
Javítok. Én kifejezetten szeretem, hogy spriccninél, csak később indul meg a lapát. Így van idő oldódnia kosznak illetve ha deres pöcizéssel fel tudom oldani a deret.
vik 159 sw AZ ALFÁTLAN :((((((2014-02-01 16:47:13 // 47049
Sziasztok . Egyik barátom nézegeti Ezt az autót
Mondjatok mar pár dolgot róla , hogy szerintetek ?
Haddel2014-02-01 16:02:00 // 47048
Ricsi 1472014-02-01 15:59:35 // 47047
S.O.S Valaki!! Hogyen kell a hatso ules tamlat kiszedni???
GTPeti2014-02-01 14:12:03 // 47046
A formában szerintem gyakrabban gyönyörködik az ember, mint ahányszor spricnizik. :P
droberto2014-02-01 13:54:28 // 47045
Engem ezek nem zavarnak, annál is inkabb az, hogy nincsen megtörve a légáramlat a motorházfedél által, és így mindenen vizet a lapátok alól visszafùj a menetszél az üveg közepére. :(
Shadin2014-02-01 11:04:29 // 47044
Izzító gyertya meghúzásának szükséges nyomatéka ~8Nm. Azt hiszem erre mondják, hogy érzéssel :-)
mzo2014-02-01 11:00:45 // 47043
No ezzel én sem vagyok kibékülve. A mosás szórásképe rendben van, de a törlés túl sokára indul csak el, van hogy több mp-be is beletelik mire törölni kezd. Ez néha elég veszélyes tud lenni. Az utólagos +1 törlés elméletben jó lenne, de a gyakorlatban legtöbbször valóban csak rontja a helyzetet, főleg ilyen időben.
Shadin2014-02-01 10:12:04 // 47042
Ezt az egy spriccelőt találtam: 156064094 Mindkét oldalra ez való. Lehet, hogy állítható csak nem jöttem még rá?
'''''2014-02-01 09:52:05 // 47041
Nekem nincs gond vele.
Ha valaki a seggembe jön tartósan,rá szoktam húzni hosszan az ablakmosót.Mivel a lámpamosóval egyszerre megy,egy fél vödör vizet nyom a kocsira és a szél egyből hátra szórja szét.Ilyenkor egyből fel szokták venni a rendes követési távolságot. :-)
Shadin2014-02-01 09:35:11 // 47040
Oda spriccel ahova kell? Ill. nem töröl túl sokáig a "pill. törlés" után, meg majd még 1x, hogy a végére ebben az időben tök uo. mocskos lesz a szélvédő mint a művelet megkezdése előtt? Nekem lassú tempónál a alulra a lapátokra spriccel, nagyobb tempónál nem is tudom, h hova. Fúvókát cseréltem, helyükön vannak, csövek, motor, nyomás rendben, és nem állítható semerre. Megnézem hátha módosították MY11-ben...
Piritu - 1.000.0002014-02-01 09:23:21 // 47039
Nekem jól működik.
Shadin2014-02-01 09:09:35 // 47038
Jó reggelt!

Én rontok el valamit, vagy a 159 ablak mosó és törlő rendszere egy kalap szar?
GTPeti2014-01-31 23:48:19 // 47037
Még a szakközépben mesélte a technológia tanárom:

Bement egy csavarboltba és meg akarta tudni, hogy pontosan milyen anyagból van egy csavar (vagy szög):
Boltos: - Acélból.
Tanár: - Jó, de pontosan milyenből?
Boltos: - Hogyhogy milyenből... hát szögacélból!

:)))
Dömpi (il dottore)2014-01-31 23:21:41 // 47036
Mi az a plüssös borítás ott a kormányon?
Erhard 242 (Pure Energy)2014-01-31 16:49:20 // 47035
lassan kezdek elveszni a króm világában :)))
Nem tök mind1 milyen? Meg kell venni ami rávaló és ennyi....
David | Centocinquantanove2014-01-31 13:49:00 // 47034
Igazad van, elnézést is kértem már egyszer!

Igazad van, van benne króm de a keménységi osztály szempontjából nem releváns! Az, hogy készíthető e egy acélfajtából 8.8-10.9 vagy akár 12.9 minőségű csavar ahhoz a legnagyobb szerepe a széntartalomnak van. Nagyobb keménységhez több szénre van szükség. A krómtartalom sok más mellett például a korrózióállósághoz kell és ennek semmi köze a csavar osztályához.
Vannak sajtolható, vannak forgácsolható, vannak rugóacélok stb, ezek ötvözésben mások egy picivel, hiszen némileg más tulajdonságokra van szükség, de a közös lényeg ezekben is a szén.

Nincs igazad abban, hogy a 12.9-es csavar csak forgácsolt lehet. Egyszer ha gondolod egy sör mellett tudunk beszélgetni a csavarokról és az alapanyagokról... :) De itt és most ezt a témát én lezártnak tekinteném ha nincs rá válaszod.

Engem egy cél vezérelt mikor ebbe belementem, hogy a cartárstnak hasznos tanácsot, költségkímélő ötletet adhassak, nem pedig az, hogy szabványokon huszárkodjunk.
Vermacy2014-01-31 13:47:33 // 47033
Nem Rosso :-(
.......................2014-01-31 13:34:17 // 47032
"A linken amit lehet olvasni az tökéletesen rendben van, de amit te írsz - már meg ne sértődj - de jó nagy tájékozatlanságról árulkodik... :)
"
ne személyeskedjünk ,
de nekem van igazam :

van a 12,9 es minöségben KRÒM

This alloy steel shall contain at least one of the
following elements in the minimum quantity given:
chromium 0.30%, nickel 0.30%, molybdenum
0.20%, vanadium 0.10%.
[img1]
elsö oldal
David | Centocinquantanove2014-01-31 13:25:59 // 47031
És én ezen szabványnak melyik részével vitatkoztam? :D
.......................2014-01-31 13:22:50 // 47029
Class 12.9
Alloy steel; quench and tempered

nem én mondom hanem a szabvány :
ASTM F568M
.......................2014-01-31 13:21:25 // 47028
a huszonezresben :
+hosszabb csavarok vannak,
+ speckó 10 mm er rugós alátét
+ a kisebb laptávú anya
vzolee2014-01-31 13:00:25 // 47027
csak az ára nem király :)
zoltankublik2014-01-31 12:49:02 // 47026
elméletileg ez kell bele, de ez akkor derül ki amikor le van minden bontva.
biztonság kedvéért megvárom, amíg készen lesz az octaviánk, hogy ha mégsem jó akkor legyen mivel járni
David | Centocinquantanove2014-01-31 12:45:45 // 47025
Ha tényleg ilyen kell, ilyet szerintem hülyeség venni huszonezrekért...
.......................2014-01-31 12:40:01 // 47023
király,
360 lóerö egy 159 SW ben
zoltankublik2014-01-31 12:39:34 // 47022
http://www.ebay.com/itm/EXHAUST-MANIFOLD-STUDS-M8-x-43mm-10-PACK-ALFA-CHRYSLER-MANIFOLDS-KIT-CARS-/291065962969?pt=UK_CarsParts_Vehicles_CarParts_SM&hash=item43c4e221d9
David | Centocinquantanove2014-01-31 12:19:56 // 47021
A linken amit lehet olvasni az tökéletesen rendben van, de amit te írsz - már meg ne sértődj - de jó nagy tájékozatlanságról árulkodik... :)
Itt most nem fejteném ki, mert szerintem anynira úgysem érdekel senkit, legyen elég annyi, hogy csavargyárban ténykedem és nem mint takarító. :)

A lényeg, hogy vannak olyan alapanyagok, amiből készíthető 8.8-as és 10.9-es csavar is, tök lényegtelen, hogy mángorolt vagy forgácsolt módon, majd a gyártást követően a hőkezelés során válik egy csavarból 8.8 vagy 10.9. A krómnak ehhez itt kevéske köze van ha csak erről beszélünk...

És tényleg nem megbántani szerettelek volna, de ha ennek ellenére így érzed, akkor elnézést! Peace! :)
.......................2014-01-31 12:11:45 // 47019
valszeg a gyári is csak 8,8 as ,mivel mángorolt
.......................2014-01-31 12:09:39 // 47018
a 8,8 mángorolt,és sima ötvözetlen acál
10,9 és 12,9 ötvözött acél,tehát szenen és vason kivül króm is van benne
így ezek általában forgácsolással készülnek

acél mind a kettö

(a vas = öntöttvas)

Csavarok anyagai
.......................2014-01-31 12:02:23 // 47016
Ászokcsavar DIN 939
M8 metrikus
a méretét még csak megméred,de fogalmad nnics milyen az anyaga
10,9 vagy 12,9 ezek az ötvözöttek
David | Centocinquantanove2014-01-31 11:47:12 // 47015
Naná hogy ötvözött, mind ötvözött ami acélcsavar.
A 10.9 és a 12.9 között alapanyagilag annyi különbség van, hogy több szenet tartalmaz, hogy jobban edzhető legyen, hogy elérje a megfelelő keménységet.
A gyakorlatban ezek között olyan ordító sok különbség nincsen alapanyag tekintetében.
zoltankublik2014-01-31 11:40:59 // 47014
Nem fogok vele szórakozni, megveszem a gyárit.
.......................2014-01-31 11:32:06 // 47013
Ászokcsavar DIN 939
M8 metrikus
a méretét még csak megméred,de fogalmad nnics milyen az anyaga
10,9 vagy 12,9 ezek az ötvözöttek
David | Centocinquantanove2014-01-31 11:21:56 // 47012
Kéne tudni, hogy hogy néznek ki ezek pontosan. Ha szerelhető sima DIN-es csavarral, akkor azok jóval olcsóbbra kijönnek!
zoltankublik2014-01-31 10:43:51 // 47011
Ugyan ott vagyok postával együtt
méretek alapján le tudnám gyártatni , de azzal se lennék sokkal beljebb árban
így kénytelen vagyok megvenni a gyárit, nem ez lesz a legnagyobb alkatrész költségem ennél az autónál:D
vzolee2014-01-31 10:43:19 // 47010
Kipróbáltam, nekem is csak a bal első ajtót zárja be :/
Erhard 242 (Pure Energy)2014-01-31 10:34:16 // 47009
nem sokkal olcsóbb 23 ropi
Piritu - 1.000.0002014-01-31 10:24:21 // 47008
No, most ezeket kérdezd meg mondjuk Csöritől/Erhardtól is.
zoltankublik2014-01-31 09:51:52 // 47007
Megjött az ajánlat a Fiat márkakereskedésből a 8db tőcsavar+alátét+anyára
Az Ön által keresett alkatrészekre az alábbi árajánlatot tudom adni.

55207112 8178.-
55210138 14366.-
55206854 4089.-

Az árak bruttó árak és a 8 darabra értendők!
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.

Jelentem a moderátornak