Fórum >> Típusok >> 159

mex862014-03-04 21:54:59 // 49456
de ez a picike
nekem szemre is nagyobb van :)
én a 330ra vok kiváncsi
GTPeti2014-03-04 21:51:37 // 49455
OFF Srácok, goto Pihent topic, katt a linkre. A mai estétek témája ez lesz. Szerintem. :) ON
Dömpi (il dottore)2014-03-04 21:49:04 // 49454
íme a terv:
Dömpi (il dottore)2014-03-04 21:33:50 // 49453
SZVSZ 1 db-ot nem fogsz kapni.
Egyébként miért nem fényezteted le az összeset? Egyszerűbb, olcsóbb...
Giuntini2014-03-04 21:24:49 // 49452
Tud valaki csak 1db. 17"-os sokküllős felnit? Az egyik az én kocsimon eléggé karcos, ha sikerülne vennem, egy jobb állapotút, azt betenném pótkeréknek, így az is megoldódna.
Erhard 242 (Pure Energy)2014-03-04 21:17:56 // 49451
jól meglestem az 535d-t egy kis turbó van a nagy elé rakva sorban én erre szavazok, csak nem sok a hely a blokk előtt... kap egy jó kis progit, a lendkereket lehegesztjük és ennyi :D
'''''2014-03-04 21:15:11 // 49450
Akkor legalább a következő vasamhoz lesz honnan lenyúlni a technikát. :-)
Erhard 242 (Pure Energy)2014-03-04 21:00:38 // 49449
a Brera lesz megpiszkálva de én más úton fogok elindulni...dupla turbó meg nagy cooler :P
droberto2014-03-04 20:51:37 // 49448
Remélem VTT-re összeáll neki a verda. Mindenesetre komoly fába vágta a fejszéjét. :)
Shadin2014-03-04 20:43:37 // 49447
Én meg lemaradtam valamiről :-D
droberto2014-03-04 20:40:24 // 49446
Nem segítettem, nem értek hozzá, a te ötleted volt, csak beszélgettünk. :)
Shadin2014-03-04 20:23:22 // 49445
Milyen szögben vágjam az sw hátulját?
Erhard 242 (Pure Energy)2014-03-04 20:08:20 // 49444
Brera-t beszámolok :)
'''''2014-03-04 20:06:56 // 49443
Drobertonak köszönöm a mai elméleti segítséget! Igaz,ha néha benéznél a dízel topikba,már megbeszéltük volna! :-)
'''''2014-03-04 20:04:04 // 49442
Visszatértél az igazi sötét oldalra! :-) Megpiszkáljuk ezt is vagy csak eladásra megy?
'''''2014-03-04 19:37:09 // 49440
A másik is megvan még?
156er2014-03-04 19:17:45 // 49439
Mit lehet róla tudni? :)
Szabolcs 1592014-03-04 19:15:53 // 49438
Megvan a nyertes continental sport contact 3 lesz meg is rendeltem üdv
Shadin2014-03-04 17:38:17 // 49437
Ide vele! Olcsóbb cserét beszámítasz ? :-D
Shadin2014-03-04 17:34:48 // 49436
Azért hozzátenném, hogy van egy 2011-es frissítés ami ezeket a problémákat orvosolja. Azóta nincs LIMP.
Erhard 242 (Pure Energy)2014-03-04 16:54:49 // 49435
ugyan annyi csak nagyobb a nyereg :)
Erhard 242 (Pure Energy)2014-03-04 16:39:31 // 49432
esetleg ha valakit érdekel...keressen 2.4 209 le...

Szabolcs 1592014-03-04 15:49:09 // 49431
Mèg mindig azon töprengek hogy milyen nyári gumit vegyek ,de passz Hankook conti ,Michelin good yeer nokian ,
Chianti2014-03-04 15:30:37 // 49430
...köszi a válaszokat, a későbbiek folyamán lehet sort kerítek 1 optimalizálásra...remélem akkor is számíthatok a segítségetekre, ki az akihez (ár / megbízhatóság arányban) érdemes elvinni a gépet...
mzo2014-03-04 15:24:16 // 49429

így néz ki a Brembo, már amennyire látszik
mex862014-03-04 15:06:17 // 49428
330as häny dugos?
az mind brembo csak alfa felirattal vagy bremboval?
David | Centocinquantanove2014-03-04 14:31:12 // 49425
2007-es a vas szóval akor ATE a fékrendszer és 305-ös a tárcsa? Jól értem?
Alfa GT-Csaba2014-03-04 14:16:59 // 49424
A gyári 150 le és a megírt 180-ra között hatalmas a különbség!Tapasztalat :-)
Erhard 242 (Pure Energy)2014-03-04 14:13:12 // 49422
2008 előtti vagy utáni, az ATE előtti és egy dugattyús, a Brembo 4 és utáni....mindegyiknél a tárcsa 305, a 2,4-nek 330....
Liquid2014-03-04 14:07:59 // 49421
a mérete alapvetően meghatározza, a 305, és 330 Brembo, a kisebbek ATE, de majd kijavítanak :)
Erhard 242 (Pure Energy)2014-03-04 14:07:13 // 49420
semmit nem érsz el, annyira nincs kihegyezve ugyan ez a motor a GT-ben 170 lovas...
Liquid2014-03-04 14:06:39 // 49419
a tüdőrák? az van DPF-el is, allergia dettó, világbéke meg attól van hogy nem szopok vele :D
mex862014-03-04 13:41:06 // 49418
szoftfrissités a gyári progi hibáit küszöböli ki, gyär adja ki.
attol nem lesz ältaläban rugalmasabb meg ugrosabb a kocsid vagy max minimälisan

neked amit szeretnél arra tökéletes gyógyir egy optimalizálás ami egyenlö chip :)
attól hogy megirják a kocsidat nem csak a csucsloeröt meg nm-ot tudják változtatni
Chianti2014-03-04 13:34:49 // 49417
Tuningmesterek! ...még mindig a szoftveres motortuninggal kapcsolatban kérdeznék...a szoftverfrissítéssel mit lehet elérni mondjuk 1 remap-hoz, vagy, 1 optimalizáláshoz képest? őszintén szólva nem nagyon szeretném a lóerők számát növelni - szerintem egy 1.9-es turbódízel 150 LE-vel amúgy is eléggé ki van hegyezve - viszont ha változtatna valamit a motor karakterisztikáján, tehát kicsit agilisebb, harapósabb lenne az alsó szegmensben, kvázi a turbólyuk hatást csökkenteni lehetne vele, akkor lehet elgondolkodnék rajta...tudom a súly miatt soha nem lesz rakéta, de ha kissé sportosabb lenne a gyorsulás (ha már Sportiva a felszereltség...) azzal meg tudnék barátkozni... :o)
David | Centocinquantanove2014-03-04 13:27:28 // 49416
Azt honnan tudom meg, hogy a fékrendszerem brembo vagy ATE? Lehet más is?
mzo2014-03-04 13:13:21 // 49415
Ha minden jol megy meg ket het es szogre akasztom az enyemet is. A helye mar megvan... :)
mex862014-03-04 13:12:22 // 49414
na Pityukoma sztorija volt az utolsó lökés ahhoz hogy számüzzem a szüröt.
inkább ültetek pár fát.
mzo2014-03-04 12:59:54 // 49413
Holnap en is lekapom rola az akksi sarut hatha az rendbeteszi.
Erhard 242 (Pure Energy)2014-03-04 12:58:04 // 49412
naaa és mi lesz a tüdőrákkal, az allergiával meg úgy egyébként a világbékével? :PPP
David | Centocinquantanove2014-03-04 12:38:42 // 49411
Ha nem vagyok indiszkrét, akkor honnan és mennyiért sikerült?
Nekem is ebben a témában kell mozognom az elkövetkezendő 1-2 hétben.
Liquid2014-03-04 12:23:38 // 49410
elképesztő mennyi szopás van ezzel a sz@r dpf-fel, nagyon nem bánom hogy az enyémben nincs...
Pityukoma2014-03-04 12:22:28 // 49409
Tegnap megrendeltem a nyári gumikat. Ez mellett döntöttem: Continental PremiumContact 5 215/55R16 93V. Remélem nem okoz csalódást:-)
Pityukoma2014-03-04 12:15:39 // 49408
Sziasztok:-)
Csak hogy ne maradjak inaktív a DPF témában leírom a tegnapi estem a "szeretett" szűrőnkkel: Éjszaka hazafelé észrevettem hogy elkezdte a regent. Persze most is mint mindig, akkor mikor már megállok a ház előtt. No akkor egy rüki és irány a jól kitapasztalt útvonalamon. Most ahogy írtátok is, a közlekedési szabályokat betartva olyan 2500-3000fordulat között tartottam a vasat. A ciklus végén pedig dobott egy Have engine checked üzit és a mil lámpa is virított. Már nem volt kedvem vele foglalkozni akkor. Ma reggel indít -a kis lámpa szépen virít-. FES rádug -kiolvas- nyomás érzékelő tartományon kívül. kitöröltem, azóta semmi:-) Egész délelőtt városoztam, ha gond lenne biztos visszaadná. Idáig nem tartottam közel állandó fordulaton a mocit, csak egy kicsivel pörgősebben használtam a regen alatt -vagy úgy is mondhatnám hogy meghúzgáltam az oroszlán bajszát. Azt hiszem visszatérek a bevett szokásomhoz:-) Ezzel + csak az a baj hogy a sünök nem alszanak :-(

Szerintem ezek az értékek nem rosszak egy full (kül) városi használat után. Már alig várom hogy jöjjön az az igazán kirándulós idő mikor végre ismét elemében lehet a pályán.
vzolee2014-03-04 12:06:28 // 49407
Én még mindig ott vagyok leragadva, hogy elmaradt a tél :/
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.

Jelentem a moderátornak