Fórum >> Típusok >> 159

Shadin2014-04-06 10:28:52 // 51256
Minél nagyobb kerék van alatta annál kevésbé szeret gyorsulgatni, ill. annál többet eszik ezeknél a gyorsulgatásoknál. Tipikusan városi szopás.
BP- Debrecen autópályán nyaralós pakolás, 5 fő, padlógáz ~6L :-)
Napi ingázás szabályok betartása, finom vezetés ~7,3 és ahogy én teszem ezeket az etapokat dinamikusan, na akkor ~8.
tdemeter2014-04-06 10:25:32 // 51255
Nos, a c4 grand picassu 1.6 HDI utan ebben a kocsiban akarmit csinalok az nekem mar dinamikusnak szamit:) Elso elmenyem volt vele, hogy nem ertettem, mirol beszel az aki erre a kocsira azt irja, hogy alulmotorizalt:) Szamomra kurvara nem az, pedig 1.9-es 8v, 120 lo.
Shadin2014-04-06 10:24:38 // 51254
Erhard! Visszakerül kedden az EGR mentes racing program a gépre! Várom a sziporkákat :-D
tdemeter2014-04-06 10:24:02 // 51253
Ami szamomra jo kerdes, hogy mit erdemesebb: nagyobb fordulat szam, nagyobb nyomatekkal=erosebb motor, konnyebben mozgatott kaszni, vagy epp forditva, lassu fordulat, kissebb nyomatek=nehezebben mozgatott kocsi, de a lassabb fordulat miatt varhatosan kevesebb fogyi?
Tudom ezek nagyon tudomanyos megkozelitesek, de hiaba, ilyeneken agyalok mostanaban:)
Shadin2014-04-06 10:22:44 // 51252
Százhalombatta-Budapest :-)
Kíváncsi lennék, hogy más mit nevez dinamikus autózásnak, mert szerintem ebben is erősen különbözőek vagyunk :-D
Shadin2014-04-06 10:20:49 // 51251
Krúzoláskor ez jó technika, de én pl. forgalomban folyamatosan ~1800giri felett tartom.
tdemeter2014-04-06 10:19:08 // 51250
Dunakeszi-bp-dunakeszi vagy autopalya mondjuk gyor vagy miskolc.
Shadin2014-04-06 10:19:07 // 51249
Mondom én :-) Csak BP nem tetszik neki...
tdemeter2014-04-06 10:18:27 // 51248
Hmm....
Ez erdekes, enis mondhatnam, hogy dinamikusan nyomom neki, de nem vezetek vadul.
Te autopalyazol? En nekem vegyesen autopalya/varos. A fordulatszammal te foglalkozol?
En pl ha nem muszaj akkor ne porgetem, 100nal mar 6-osban nyomom, nem erzem szukseget, hogy 2000-nel jobban forogjon a motor, csak gyorsitaskor max.
Shadin2014-04-06 10:18:03 // 51247
BP környékén ennyit fogyaszt. Nekem ~8 :-)
Laosz1562014-04-06 10:13:48 // 51246
nekem 1.9 8V-téli 16os felnikkel,dinamikus vezetessel atlagfogyasztas 5,9 liter,nyari 17es kerekekkel 6-6,1 liter...
Shadin2014-04-06 10:12:29 // 51245
Akkor kész van :-)
Shadin2014-04-06 10:11:15 // 51244
Kész van már :-)
tdemeter2014-04-06 09:55:31 // 51243
Hella!
Paran irtatok itt fogyasztast...
Nalam 1 honapja van a vas, kb 3x tankoltam eddig bele, premium shell uzemanyagot, de nekem 7.4/100 akarmit csinalok is.
Az igaz, hogy szeretem nyomni neki, de nem sok ez egy kicsit? Maskonak hogy lesz 5.5?
A kocsiban 100e km van es gyonyoruen huz, nem szaggat nem szarakodik, de ennyit eszik...
Masoknak is?
Piritu - 1.000.0002014-04-06 09:10:33 // 51242
Nekem már a harmadikat "fogyasztja" a szomszéd macskája. Éjjel fenn alszik a kocsi tetején.
Erhard 242 (Pure Energy)2014-04-06 08:50:19 // 51241
a héten volt bent egy emberke arra panaszkodott, hogy az újonnan vett 59 TI-jére 20-25e km-ként kellett vennie az új gumit, mert lenyalta a belsejét ... az zsír lehet egy szezon, egy szett
GTPeti2014-04-05 23:00:17 // 51240
Okos ember veszélyeztetett helyen preventív magatartást tanusít. :)
Már csak anyagi okokból is... olcsóbb a motortérbe tenni egy Marderschreck-et, illetve az autó alá tenni egy nagy darab nyúlhálót, mint a csöveket és kábeleket pótolni...
_ÁRPÁD_2014-04-05 22:51:20 // 51239
Még nem vettem komolyan az efféle "fenyegetést" , mert mindig elkerülték az autómat :)
De most utol ért engem is sajnos :(
Giuntini2014-04-05 22:45:38 // 51238
A Bridgestone Turanza-ra 20ezret írt, amit én nem hiszek el. Ennél azért többet kell futnia.
GTPeti2014-04-05 22:35:15 // 51237
Azért remélem védekezel... (Ld. blogom)
_ÁRPÁD_2014-04-05 22:32:13 // 51236
Igen csak tudnak kellemetlen dolgokat művelni... holnap átnézem a motorteret is, de remélem "el volt foglalva" az antennával és kifáradt azon... :(
Így megkímélve a többi gondtól :)
GTPeti2014-04-05 22:26:45 // 51235
A köTSög nyestek belőlem is előhozzák a rosszabbik énemet, pedig szeretem az állatokat... De ezeknek a "felprogramozása" nagyon el lett q.va "a gyárban".
Dömpi (il dottore)2014-04-05 22:25:45 // 51234
és a Bridgestone-ra?
_ÁRPÁD_2014-04-05 22:22:06 // 51233
Ezzel sem a kiscica játszott :(

Ez volt a "táncparkett" ... hogy a görcs áll volna a lábába...
Giuntini2014-04-05 22:03:26 // 51232
Nagyon jól néz ki.
Szabolcs 1592014-04-05 21:46:50 // 51231
Hali a gumik Majd csak jövö hétvégén kerülnek fel remélem be välnak elötte is Continental Volt nekem nagyon be jöttek Halk tapad rendesen
Haddel2014-04-05 21:26:31 // 51230
kocsit=kocsin
Haddel2014-04-05 21:25:05 // 51229
Gratula ,szép :-)
Haddel2014-04-05 21:24:17 // 51228
Srácok ,én ma kicsit elszomorodtam ,észre vettem a kocsit ,több elemen tű hegynyi rozsdapöttyöket. Az mitől lehet? Kavics?
Giuntini2014-04-05 21:16:09 // 51227
Az újságírók a Michelinre 37000-et írtak, a Pirellire valamivel kevesebbet, a Contira csak 30-at.
Piritu - 1.000.0002014-04-05 21:08:14 // 51226
A futásteljesítmény érdekes dolog.
Az első garnitúrával (a gyárban rakták fel), vagy 45e km-t tettem meg. A másodikkal talán a 35e se lesz meg.
Dömpi (il dottore)2014-04-05 21:04:35 // 51225
Néztük! Nem csúszik semmi, tökéletesen fut!
Giuntini2014-04-05 21:02:13 // 51224
Ezekről az új Michelinekről csak jót tudok mondani. Kint voltam az autópályán, hihetetlenül csendesek, és baromi biztosak a kanyarban. Abszolút csúcs gumik. Ma megvettem az Auto Bild e havi számát. Ismert ez a folyóirat a német autó ajnározásról. És pont ebben a számban van a nagy gumi összehasonlító teszt, pont a 225/50ZR17 méretben. Azt írják, hogy ez a viszonylag ritka méret, egyre több prémium autón van. Természetesen a gumikat 3-as BMW-n tesztelték. A Michelin Primacy 3 magasan megnyerte a tesztet, maga mögé utasítva, a németek által agyonajnározott Continentalt is. Ár-érték arányt is megnyerte a nagyobb futás teljesítménnyel, jóllehet ez a legdrágább gumi. Csak ajánlani tudom.
Pityukoma2014-04-05 20:58:46 // 51223
Kész az ülésem:Blog Kár hogy csak 12 db kép csatolható a blogokhoz.
Ha valaki kedvet kapott hozzá akkor a javítható és a donor ülésszivacsot tovább adom:-)

Ezúton is köszönöm Shadin159 Cartársnak az instrukciókat, a szivacsokat és a linket a karikákról.
Csabi2014-04-05 20:54:19 // 51222
Az önindító előtt, alulról nézve...
Liquid2014-04-05 20:47:03 // 51221
frappáns válasz :)
Pityukoma2014-04-05 20:45:46 // 51220
Folyamatosan hűti a túlmelegedő ventilátort:-D
Liquid2014-04-05 20:07:12 // 51219
az öntözőkannának milyen szerepe van a száradási folyamatban? :DD
Liquid2014-04-05 20:05:35 // 51218
Panda rulez :)
Erhard 242 (Pure Energy)2014-04-05 20:05:25 // 51217
bakker 15-20 kg volt a trakesz kuplung a tárcsa szinterezve volt a szerkezet kb 500mm átmérőjű
Giuntini2014-04-05 19:49:42 // 51216
Köszi. Kicserélni nagy Was is das?
.......................2014-04-05 19:45:39 // 51215
Csúszik a szervót hajtó szíj azért remeg tekeréskor
.......................2014-04-05 19:42:29 // 51214
A brerán a kézifékbovden cseréhez ki kellett építeni az üléseket ,mindet
Szóval elmegy azért az idő is
Pityukoma2014-04-05 19:42:28 // 51213
Nem bírtam ki hogy csak holnap rakjam össze, meggyorsítottam a száradást. Blog mindjárt jön.
Giuntini2014-04-05 19:40:52 // 51212
Most, hogy felkerültek a nyári gumik, én is jobban érzem a kormánymű rezonálást álló helyzetben. Mi okozhatja? Ha magának a kormányműnek lenne baja, akkor szivárogna az olaj. De itt egy csepp sem hiányzik. A Cromámból dőlt az olaj, és ki kellett cserélni a komplett kormányművet. Mielőtt a Mareát eladtam, abból is el kezdett szivárogni. Ez a rezonálás érdekes. A téli gumiknál az utóbbi időkben hogy meleg lett, teljesen megszűnt ez a rezonancia álló helyzetben vagy minimális sebességnél. Most visszajött a vadiúj nyári gumiknál. Nem igazán zavaró, csak izgat hogy mi lehet.
.......................2014-04-05 19:36:37 // 51211
A motor hátulján van ,a tűzfal felöli oldalon,
Csak alulról lehet hozzáférni egyszerűen

Ja és kizárólag Boscht vegyél bele,vagy gyárit ,
A többi szar

A kábel is kontakthibás lehet
Pityukoma2014-04-05 19:35:56 // 51210
Nincs vita :-DDD ez itt ALFA fanok oldala:-)
Én idáig akármihez nyúltam a 159-en mindenhol ezt tapasztaltam. Egy kivétel volt, az a hátsó teló alsó csavarja (lásd blogom). Minden csak hozzáértés, gyakorlat kérdése. Ettől sokkal-sokkal szopósabb járművek vannak. Vannak olyan pl. francia vasak amiknél a fényszóró izzó csere is egy órás v.több elfoglaltság, vagy van olyan teherautó aminek a 4-es porlasztó cseréjéhez le kell szerelni a komplett kabint. Nekem volt 5db Fiat Croma 2.5TD és mindegyiknél bexart a bosch önindító, persze mindig nyaki érő hóban. Ott víz le, kiegy tartály le, kipufogó le és úgy lehetett hozzáférni az önindítóhoz. A 3.-nál már becsukott szemmel ment.
Basszus ne lennél olyan messze. Így csak drukkolni tudok hogy simán menjen a generátor cseréd:-)
Norby2014-04-05 19:03:46 // 51209
mondom tengely
Norby2014-04-05 19:03:18 // 51208
Tudja valaki hol van 2.4 nél a főtengej jeladó?
Lehet amiatt van a nehézkes indulásom (50 60 C fokosvíznél ) . Holnap ránéznék, ha valaki meg tudná mondani.

Köszi előre is!
Dömpi (il dottore)2014-04-05 18:26:51 // 51207
Mi most néztük Csabival kb. 1 órája.
Elvittük lemosni a motort, mert valahol szivárog valami és tiszta motornál ugye jobban látszik.
Utána meséltem Csabinak Csabiiii leírását. Ránéztünk a hosszbordásra, de nálam minden rendben, szépen fut. Sőt, a szabadonfutó sem tűnik 6 évesnek.
Azt mondta, hogy holnap konzultál kormánymű specialistákkal. Ha a szervószivattyú a ludas, akkor megkérdezi, hogy felújítás lehetséges-e. Jó lenne, mert van egy tartalékom.
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.

Jelentem a moderátornak