Nem tudom te mit éreztél, de az ég világon semmi negatív nincs egy XL-es gumival. Főleg hogy a 159 méretében nem is nagyon van más. A RunFlat esetleg lehet másabb, de az több mint erősített. Az erősített oldalfal a súlyindex velejárója, az pedig valamilyen szinten méretfüggő.
Hogy érted azt, hogy a gyorshajtottál érzetre? Hangos volt? Mert az inkább minta...
Liquid2018-09-22 10:06:35 // 111806
berobbantam2018-09-21 23:51:57 // 111805
Hello
Nem erősített oldalfalú gumija van véletlen?Én avval legeltem be a 156-on.Most lekopott és vettem normált.Soha többet erősített.1 hónapig a kilóméter órát lestem.Folyton gyorshajtásba keveredtem úggy érzésre😃
Nem erősített oldalfalú gumija van véletlen?Én avval legeltem be a 156-on.Most lekopott és vettem normált.Soha többet erősített.1 hónapig a kilóméter órát lestem.Folyton gyorshajtásba keveredtem úggy érzésre😃
ZoliNix2018-09-21 23:07:15 // 111804
Látkák= lapátkák.
Ez a szr azt hiszi tudja mit akarok írni....
Ez a szr azt hiszi tudja mit akarok írni....
ZoliNix2018-09-21 23:04:25 // 111803
Most nekem sem mutat, de ki lettek szedve a látkák mikor beszivta a fele bandát.
Előtte kicsit megmozdult a mutató alapjáraton is.
Lehet hogy el volt koszolódva, vagy már nem voltak a helyükön a lapátok.
Előtte kicsit megmozdult a mutató alapjáraton is.
Lehet hogy el volt koszolódva, vagy már nem voltak a helyükön a lapátok.
WarbiRunner (Gyuri)2018-09-21 21:21:28 // 111802
Rájöttem.. váltógomb csere lesz ebből :-S
Ha lefelé nyomom az egész váltógombot, akkor engedi R-ből P-be szépen simán.
Ahogy nézem nem is én szedtem ezt le először. Ezt az AO fórumin is írták, a váltógomb leszedős topicban :-) Könnyen le fog jönni, mert előtted már úgyis le volt szedve :-D
Na nálam is így van. Meglesem majd, hogy tuningolható e valahogy, vagy egy 40-es ugrott.
Legszívesebben elhajítanám az egész műanyag baszt, és tennék rá egy alu golyót a'la Ferrari. Lenyomva venné az R-t, P-t. :-)
Ha lefelé nyomom az egész váltógombot, akkor engedi R-ből P-be szépen simán.
Ahogy nézem nem is én szedtem ezt le először. Ezt az AO fórumin is írták, a váltógomb leszedős topicban :-) Könnyen le fog jönni, mert előtted már úgyis le volt szedve :-D
Na nálam is így van. Meglesem majd, hogy tuningolható e valahogy, vagy egy 40-es ugrott.
Legszívesebben elhajítanám az egész műanyag baszt, és tennék rá egy alu golyót a'la Ferrari. Lenyomva venné az R-t, P-t. :-)
Liquid2018-09-21 20:11:06 // 111801
úgy-úgy :) Szoktam is mondani, hogy a bátorságom előbb fogy el minthogy bármi bizonytalanságot mutatna.
Smith2018-09-21 17:12:37 // 111800
Egyetértek, semmi baj nincs a Ti-vel, és úgy befexi a kanyart vele, hogy néha már én fosok, hogy borulunk. De nem. Oda van szögezve az úthoz, bármilyen kanyart képes volt eddig bevenni. Akárki beül, csak les, hogyan tud ez kanyarodni. Brutális.
Smith2018-09-21 17:10:51 // 111799
Ezt nem tudom megmondani. Nekem nem mutat semmit, az biztos. Talán a többiek is nyilatkoznak :)
WarbiRunner (Gyuri)2018-09-21 16:11:44 // 111798
Köszi :-)
_Ata_2018-09-21 15:32:42 // 111797
Gondolkodtam rajta, majd ha nem lesz mar masra kolteni :D
_Ata_2018-09-21 15:30:29 // 111796
Szép az a felni :)
WarbiRunner (Gyuri)2018-09-21 15:09:30 // 111795
Egyébként szerintem a 19-essel jobb a komfort, nekem sincs vele semmi bajom. Mondjuk Bp-n biztos megőrülnék és sajnálnám is használni, de itt nálunk nem vészes. Pedig reggelente 100m földút is van az útvonalban. Vicc, hogy a fél város kis utcákon erre kerül, de legalább becsülettel lesimítják pár hetente ezt a szakaszt :-)
Egyszer vezettem sima futóművel 159-et, azért úgy tényleg puhább, komfortosabb, viszont még kevesebb a visszajelzés az útról, elvész az autó maradék agresszivitása is :-)
Egyszer vezettem sima futóművel 159-et, azért úgy tényleg puhább, komfortosabb, viszont még kevesebb a visszajelzés az útról, elvész az autó maradék agresszivitása is :-)
Liquid2018-09-21 15:06:27 // 111794
kell egy jó is 18-as télre :)
WarbiRunner (Gyuri)2018-09-21 15:03:46 // 111793
_Ata_2018-09-21 14:56:28 // 111792
Köszi mindenkinek:) Szerintem is a optikailag a 19 es kerek all jol ennek az autonak. Es sajna jon a tel, lehet felrakni a 17est :(
Liquid2018-09-21 14:32:51 // 111791
úgyvan, egy járható út pl. a 225/55R17 az kellően ballonos.
De szerintem se extrán rázós TI. Az enyém most ráz mint a barom, de azért mert ütnek a felnik és szarok a gumik :)
De szerintem se extrán rázós TI. Az enyém most ráz mint a barom, de azért mert ütnek a felnik és szarok a gumik :)
psychoati2018-09-21 14:08:03 // 111789
De ha TI akkor tudtommal nagy fék van rajta -persze lehet, hogy rosszul tudom- és akkor 17-től kisebb nem megy fel.
Shadin2018-09-21 14:00:21 // 111788
Liquid2018-09-21 12:10:34 // 111787
Adja el a TI-t, és vegyen egy "normál" verziót.
Erhard 242 (Pure Energy)2018-09-21 11:51:18 // 111786
17" kerék, gyári normál rugók és nem fog rázni...
_Ata_2018-09-21 11:38:47 // 111785
Sziasztok! Egy ismerősöm kérdését továbbítanám, amíg nem regisztrált be, megkért:
Adott egy 159 TI verzió. Lehet rajta finomítani, hogy a rázósabb utakon se legyen ennyire kemény? Pl. a gyáriak helyett másfajta rugó vagy lengéscsillapítók javíthatnak a komfortosságán? Szeritnem nem sokat, de hátha valaki ment már ebbe az irányba :)
Adott egy 159 TI verzió. Lehet rajta finomítani, hogy a rázósabb utakon se legyen ennyire kemény? Pl. a gyáriak helyett másfajta rugó vagy lengéscsillapítók javíthatnak a komfortosságán? Szeritnem nem sokat, de hátha valaki ment már ebbe az irányba :)
Kroszter2018-09-21 10:22:56 // 111784
Az nagy baj ha az enyém megemelkedik kb az első jelölésig?
Erhard 242 (Pure Energy)2018-09-21 09:08:43 // 111783
akkor nyisd ki a szemed :)) a bőr összehúzásánál van vagy 2mm eltérés rohadt ronda, akkor inkább a varratás mivel a gyári meg horror... ezek a wishes alfás cumók is egy kalap szarok rendeltem pár dolgot a matricák még ok de a többi áhhhhh
WarbiRunner (Gyuri)2018-09-21 09:01:22 // 111782
A pénz a legkevesebb ahogy mondani szokás :-)
Megzsíroztam, és majdnem jó is, de most meg R-ből nem engedi P-be tenni. Vissza kell húznom N-be és onnan veszi csak a P-t, pedig a gomb most működik.
A beragadt gomb valamit okozott volna a kapcsoló szerkezetnek?
Leállítva P-ben elvileg nem lehet benyomni a gombot, viszont be volt ragadva, tehát leállításkor is benyomott gombbal állt. Ez okozhat valami bánatot neki?
Megzsíroztam, és majdnem jó is, de most meg R-ből nem engedi P-be tenni. Vissza kell húznom N-be és onnan veszi csak a P-t, pedig a gomb most működik.
A beragadt gomb valamit okozott volna a kapcsoló szerkezetnek?
Leállítva P-ben elvileg nem lehet benyomni a gombot, viszont be volt ragadva, tehát leállításkor is benyomott gombbal állt. Ez okozhat valami bánatot neki?
Shadin2018-09-21 08:35:45 // 111781
Miket nem találtok bakker...
yani🍀2018-09-21 07:57:43 // 111780
Ezt képről nem jelenteném így ki. Én újrahúzattam, de ha most kellene, biztosan kipróbálnám.
RomeoOne2018-09-21 07:53:40 // 111779
Nem szép ezeken a bőr :/
Smith2018-09-20 22:23:39 // 111776
A manuális Ti-be csak 30000.
Smith2018-09-20 22:19:15 // 111775
Van. 42400 Ft.
WarbiRunner (Gyuri)2018-09-20 18:29:32 // 111774
Ez egyébként kapható újonnan? Van valami beszerzési forrás?
WarbiRunner (Gyuri)2018-09-20 17:47:13 // 111772
Láttam :-) Én jobban jártam, mert nekem beragadt, szóval bárhova tudtam kapcsolni, de baromi zavaró a tudat, hogy véletlenül is be lehet tolni R-be.. Megzsíroztam, most jó megint.
yani🍀2018-09-20 17:47:10 // 111771
Gyorsabb voltál:-)
RomeoOne2018-09-20 17:45:25 // 111769
yani🍀2018-09-20 17:44:12 // 111768
Ezt már a Bazsó is szóvá tette.
WarbiRunner (Gyuri)2018-09-20 17:25:35 // 111767
Kroszter2018-09-20 15:44:31 // 111766
Alapjáraton nektek hol áll a turbónyomás zéron?
Liquid2018-09-20 14:47:25 // 111765
210e körül cseréltem a 4 első lengőkart, gyáriak voltak.
TRW került bele.
TRW került bele.
WarbiRunner (Gyuri)2018-09-20 11:26:55 // 111764
Lemförder ;-)
fazek2018-09-20 10:24:00 // 111763
Nyikorgás miatt először felső lengőkart cserélnék. Keresd Erhard242 kartársat itt a fórumon. Nála kapsz jó áron!
Kroszter2018-09-20 10:16:06 // 111762
303 ezer jelenlegeg:) akkor lehet a lengokart kene kicserelni, az ugyis biztosabb es mivel eddig gondolom nem nagyon volt, ideje is. Lengokar vetelhez valami tuti tipp? Melyik markat erdemes stb?
Tocke2018-09-20 07:59:44 // 111761
Csak alátámasztani tudom, először a gömbfej kezdett kopogni és nem sokkal később a szilent is megszólalt.
WarbiRunner (Gyuri)2018-09-19 21:00:50 // 111760
Én a felsőt írtam! Felső lengőkar a valószínű, de meg kellene nézetni mielőtt bevásárolsz. Egyébként én eltettem a kiszerelt lengőkart, átszilentezve még jó lehet simán, a gömbfejnek semmi baja és mégiscsak gyári...
yani🍀2018-09-19 20:20:53 // 111759
Még korábban meg azt javasolták többen is, hogy inkább a lengőkarokat érdemes cserélni. Ma kicseréled a szilenteket, eleve kettő van oldalanként, holnap meg tönkremegy a gömbfej.
Liquid2018-09-19 20:18:17 // 111758
Az alsó lengőkar hátsó "nagy" szilentje az egyedüli ami magában cserélhető. Azt tudni kell, hogy ezzel a cserével kb. 10-30e km-t adsz még az alsó lengőknek, utána azok is cserések lesznek.
Mennyi km van a gépedben?
Mennyi km van a gépedben?
Smith2018-09-19 20:16:53 // 111757
De attól, hogy szerepelt egy hozzászólásban, attól még nem biztos, hogy neked is az nyikorog. Álló helyzetben, csak szemrevételezéssel, nem lehet megállapítani. Mutasd meg valakinek aki át tudja mozgatni.