Fórum >> Típusok >> 159

forrasr2019-02-26 21:40:35 // 115108
oké akkor legyen training...de a lényeg, hogy irigylem a szorgalmadat :)
mmmcsongor2019-02-26 21:37:54 // 115107
Igen, tuning lesz, de mivel nem tervezem eladni nem zavat, sőt :)
Shadin2019-02-26 21:10:32 // 115106
Jó döntés! Dehát így tuning futóműved lesz 🤣
Liquid2019-02-26 20:50:17 // 115105
Az a gond, hogy a laikus vevő nem tudja eldönteni, hogy ami meg lett csinálva, az jól vagy kókányul lett elvégezve. Pont a te géped a jó példa, valamit ügyködtek rajta de valszeg rosszul. A típust\motort nem ismerő vevő számára inkább negatív dolog, az hogy a hengerfej birizgálva volt. Ismeretlenül én is így lennék vele. Ismerve meg inkább vennék hibásat olcsón és én csináltatnám meg (ennél jobban nem hiszem hogy bárki is belemélyed a dologba, hacsak nem olaszautó buzi már régóta.) Az más kérdés, hogy mivel ez nem egyszerű valszeg rábaxnék :)
Egyszóval az hogy az autó hibátlan és jól működik inkább alapvetés mint komoly értéknövelő tényező.
mmmcsongor2019-02-26 20:36:07 // 115104
Shadin, osztottam, szoroztam, és főleg a fórumos postok alapján inkább egy új Eibach Pro kit mellett döntök. Azért kösz az ajánlatot
Giuntini2019-02-26 07:53:16 // 115103
Ott a pont! Nem a motorral van a gond! A fő állattság,, hogy 110 fok fölé megy a vízhőfok, és a műszer 90 fokot jelez.
Tegnap még megnéztem az AutoScour 2,4-es hirdetéseket. Nem egy és nem kettő van még 10 ezer euro körüli áron. De azok valóban patikák. Van egy olyan, amelyikben 260 ezer kilométernél hengersejes lett. Megcsinálva, a javítás óta 35 ezret ment, ha jól emlékszem 7 ezer euro. Tehát az téves hozzáállás, ha valami meg van csinálva igazoltan, az nem ér többet. Ezzel csak azoknak kedvezünk, akik eladás előtt összelapátolják és bármi áron, de menjen el. Legyen szórás, és a bontószökevények essenek ki a pakliból, és gyanútlanul senki se essen bele átverésbe. Ezzel csakis a szar árát törjük le... Nem csak a törött autók az átverések, hanem a hibás autók eladása.
Zolibácsi2019-02-26 07:29:28 // 115102
amúgy még mindig azt mondom, hogy a vízrendszer meghibásodása okozza a HF problémákat a 2,4 nél. És elég sok buktató van, pl. gyári műanyag légtelenítő, elöregedő műanyag tartály, stb...
Ha tettek volna bele vízszint figyelőt és egy rendes vízhőfok mérőt, szerintem fele ennyi HF hiba nem lenne.
Zolibácsi2019-02-26 07:14:48 // 115101
Inkább frászt kapjon mint hf repedést :)))
Giuntini2019-02-25 23:21:04 // 115100
Csak a szomorú tapasztalat! Mellette baromian szeretem! De mindegy, hagyom is! Gyuri is már frászt kap, és azt nem akarom!
Csabi2019-02-25 23:14:30 // 115099
Hát mondom, hogy nem tudsz róla :D
Giuntini2019-02-25 23:10:33 // 115098
Dehogy húzom le!
Csabi2019-02-25 23:07:45 // 115097
Emil, azért ez tényleg hülyeség már, hogy minden héten... Pont te húzod le -valószínűleg nem tudatosan- de mégis... :)
200ezernél egy 2,4 sem lesz csak úgy HF-es.
WarbiRunner (Gyuri)2019-02-25 22:45:28 // 115096
Köszi, ezt megnézem! :-)
Nándi2019-02-25 22:29:59 // 115095
Nekem is 2.4 em van sőt Q4 rosszat nem tudok mondani roluk!
Mivel én is Alfák szervizeléssel foglakozom kimerem jelenteni hogy semmivel nem rosszabb mint egy 1.9 sőt több 1.9 et hengerfejeztem mint 2.4 et a 2.0 meg szerintem silány minőségű most újittatom fel a turbóját és a turbófelújítàssal foglalkozo faszi azt kérdezte tölem hogy "insigniájé"? 2.0 literes és 136Le viccc!
Giuntini2019-02-25 22:29:41 // 115094
Nekem az van! Én nagyon tudom ajánlani!
Nándi2019-02-25 22:21:44 // 115093
Nálunk Győrbe bekeverve beflakonozzák és kb 1 napd van rá hogy elhasználd vagy hűtőbe rakva több! Fészekáruház "piktor"
WarbiRunner (Gyuri)2019-02-25 22:18:10 // 115092
Köszi! 2k-s az csak kompresszorral megy gondolom?
WarbiRunner (Gyuri)2019-02-25 22:17:20 // 115091
Remélem is hogy nem itt tájékozódnak a leendő vevők.. nekem már az életkedvem is elmegy ettől a 2.4 parától. Az autómtól pláne.
Az van, hogy az azért nem igaz, hogy minden héten kerül egy hengerfejes eset. De hogy minden héten elolvashatjuk egyszer ezt, az hót ziher. Már a múltkor befilctollaztam a vízszintet, hogy biztos nem eszi e. :-( Többet nyitogatom a motorháztatőt mint az ajtaját, és nem azt nézem, hogy hol lehetne egy jót autózni, hanem hogy mennyi egy dpf pucolás, hol van olcsón porlasztó,subito-n van e hengerfej, hol újítanak jól turbót... és egyáltalán honnan kerítek itt bárkit aki vállalja.. Akkor írjuk ki a főoldalra, a 2.4 szar, ne vegyél.
Nem tudom elítélni azt aki vesz egyet lelkesen, idejön infóért, és csalódottan eladja pár hónap múlva..
Nándi2019-02-25 22:14:34 // 115090
Én az enyémet át csiszoltam majd 2k -s akril festékkel lefujtam!
szelod92019-02-25 22:08:11 // 115089
Ugyanez a helyzet. A városi járatot átvette egy Punto Evo. Azóta egy literrel esett az átlagom nekem is. A "rekordom" 6.1 volt M1 Budapest-Győr távon GPS szerint 128 tempomattal. Egyébként a 6-7 között mozog. Mondjuk szeretek lendületesen menni.
Angelo Bianco2019-02-25 22:05:25 // 115088
Hali! Vélemények és tapasztalatok fúrt, mart (vagy mindkettő) féktárcsákról? Érdemes, jobb lehet? Nem volt még senkinek az ismerős köreiben...
fazek2019-02-25 21:52:34 // 115087
Haladtam normál tempóval. Ami szerintem fontos változás a korábbi 7 literes átlagomhoz képest,hogy már nem használom rövid távon. Arra vettem egy kisautót. Ezt a fogyasztást kirándulások alkalmával nyugodt közlekedéssel értem el. Az viszont jó érzés,hogy lehet minimális fogyasztással is használni, de ha kell azért meg tud indulni a drágám :D
Erhard 242 (Pure Energy)2019-02-25 21:51:49 // 115086
nem osztom, valamit kevertek attól, hogy HF lett cserélve az nem érték növelő ha nem egy hibamentes autó, olyan amilyennek lennie kellene, mivel hibás HF-jel 1 milla alatt lehetne eladni, jó HF-jel meg 2 milláért....
Nándi2019-02-25 21:48:51 // 115085
Sziasztok!
159 hez keresek gyári faceliftes nagynavit! Persze megfizethető áron!
fazek2019-02-25 21:42:33 // 115084
Ez igaz :D Nem tiportam neki...
Macccy2019-02-25 21:30:24 // 115083
Ezt hogy a csába? :) Csináltam egy majdnem teli tankos mérést, igaz előváros, város is, délbuda, főút, kevés pálya: 7.1 L lett. Kevésszer nyomtam neki én is, ügyeltem a sima haladásra, ahol lehetett tempomat és zöldhullám. Hétvégén aztán pályán figyelgettem a pillanatnyit, 6.2 körül ivott, ezt az 5.6-ot nagyon ritkán láttam kiírva.
Smith2019-02-25 21:19:24 // 115082
"Az évjárat, az extrák és a méter."

Hát ez biztos, mert a legtöbbről ezeken kívül semmi mást nem lehet tudni. Ez látszik, ezel alapján dönt a vevő. Ráadásul a jövőbeni vevők nem itt tájékozódnak, hogy 2.4 hengerfej csere, meg miegymás. Nem itt választanak autót, hanem a hahun a keresővel.
Itt majd csak utána jelennek meg, hogy Halló, Alfás lettem, megtetszett. Aztán majd 9 hónap múlva "eladó lett szretett Alfám"... :) Így megy ez, mind tudjuk :D
Giuntini2019-02-25 21:08:13 // 115081
Ebben neked igazat adok Erhard, csak a 2,4 esetében minden héten újabb és újabb hengerfejes esetek jönnek elő. Ezekben az autókban jó esetekben 150-200 ezer km van. Ha valaki megvesz egy hengerfejes autót, volt erre példa itt a körünkben, az számíthat rá, hogy hónapokig kiesik a gép, a másik hogy normális bontott hengerfej nagyon ritka, a harmadik, hogy új hf már nincsen. Tehát szerintem igenis Zoli esetében az értéknövelő tényező, hogy új hf-el árulja. A Facebook-on az Alfás csoportban mindennapos téma a 2,4 hengerfej. A másik oldal, hogy rengetegen vannak olyanok, akinek az autója nem volt, és nem is lesz hengerfejes. A jó ég tudja, hogy mitől jön ki a hengerfej repedés. Van olyan verzió is, hogy fl-ig hengerfejesek az autók. Mindenesetre a Facebook-on már össze-vissza beszélnek mindent, és sajnos ezt már nagyon sokan tudják. Az érem másik oldala, hogy vannak olyanok, akiknek az 5 henger hangja, és menetteljesítményei miatt mindenképpen ilyen kell. Nem mindegy, hogy Zoli egy olyan autót kínál, amire nem kell 6-700 ezret rálocsolni egy hengerfej miatt, és nem fog hónapokat egy szervizben állni, jó esetben, ha elvállalják.
Gyurinak meg nem riogatás a hengerfej, mert például ott van Liquid is, az övé sem repedt meg. Sőt Zoli bácsié is lehet hogy a kiegyenlítő csonk törése miatt lett hengerfejes. Az is tény, hogy 2008-tól már nincs számottevő hengerfej probléma.
Az enyémnek is van egy hihetetlen extrája: A leghalkabb 2,4-es:)
Gyapi Ɨ|ѯ2019-02-25 21:03:50 // 115080
nem nyomod neki eléggé!
fazek2019-02-25 20:22:13 // 115079
Egy szösszenet a 2.0 fogyasztásáról :-)
Egy-egy intenzívebb gyorsítást leszámítva, a szabályok betartásával hoztam össze.
Erhard 242 (Pure Energy)2019-02-25 20:11:03 // 115078
minden annyit ér amennyit kifizetnek érte kár ezen rugózni... a plusz javításokat nem igazán fizeti ki senki mivel alap, hogy működőképes legyen egy autó, ami számít a km, a felszereltség, az állapot és az ár, a ráköltött extrák senkit nem érdekelnek pl hiába van egy 59-en Ragazzon rendszer senki nem fog érte plusz 3 de még 1 kilót sem adni...
szelod92019-02-25 20:07:05 // 115077
Én sem akarok megszabadulni tőle. Tisztában vagyok vele, hogy milyen az autó állapota. Meghirdettem, mert jött egy ötlet, hogy átüljek egy Giuliettába. Próba cseresznye 😁
Zolibácsi2019-02-25 20:04:06 // 115076
igazat adok hogy az enyém is kicsit túl van árazva és mint mondtam azért van kitartva az ár, mert 1,8 ért jövőre is el tudom adni, ha nagyon meg akarnék szabadulni tőle. Egyenlőre hétvégi autó státusz :-)
tdemeter2019-02-25 19:23:59 // 115075
Persze, ez is lehet, de én szeretek teóriákat gyártani:)
'''''2019-02-25 19:07:42 // 115074
Á,az embereket nem lehet kiismerni.Az enyémet azért vitték el mert a km csak 105.000 volt benne.Nem is érdekelték az extrák.2.3-ért adtam el és kb 2.5-öt költöttem rá a 6,4-es vételáron kívül.Most 140.000km körül van benne de nincs gondja.Aszt hiszem hirdetik is.
tdemeter2019-02-25 19:05:38 // 115073
Ha engem kérdezel, nekem az a tapasztalatom, hogy a jó idővel arányosan csörög a telefon: Ha jó az idő (kisüt a nap) akkor egyből hívtak engem is. Amikor borult és gagyi volt hetekig, akkor meg sem csörrent...
Ilyen szempontból szerencsés vagy, mert tavasz jön, ilyenkor akar mindenki mindent lecserélni (autót, házat, nőt:)

Én biztos vagyok benne, hogy az én autómat az alábbi három dolog adta el: a jó idő, a szép fotók és a jó ár.
El kellett döntenem, hogy hetekig, vagy hónapokig akarom árulni.
Szerintem csinálj jó fotókat, lehetőleg napfényben, szép környezetben. Jó objektív sokat számít, egy telefonnal csak tucatfotókat tudsz csinálni...
Javaslom még a HDR fotók készítését is. Tőlem az új tulaj elkérte még a fotókat is :)

És igen, úgy van ahogy Warbi cartárs írja, én is mindenből gyári mániás vagyok és a hideg ráz ki tőle, ha valaki a tuningolt cuccokkal akarja eladni nekem az autót...
Ugyanakkor elgondolkoztató, hogy egy-egy tuningolt vas lehet jobban volt karbantartva, mint amit le sem sz.rt.k évekig..
tdemeter2019-02-25 18:57:37 // 115072
Minden számlám megvan a javításolról, patent állapotban is volt, mégsem kapnám meg azt az összeget...
Nemértem mit nem értesz ezen a mondaton:)
szelod92019-02-25 18:51:45 // 115071
Én ugyanezt jártam végig, amikor nézegettem a 159-eket
Végül úgy gondolom, hogy jól döntöttem, hogy nem mertem bevállalni a 2.4-et, mert nem sokat kellett költenem rá. Pedig majdnem 30 ezret mentem már vele.
WarbiRunner (Gyuri)2019-02-25 18:48:59 // 115070
1.2-ért láttam most a legolcsóbbat. De hidd el, másképp gondolkozik aki ilyet készül venni. Gondolatban végigfuttatja, hogy 1.2-ért megveszi, ha bármi van is 1 milla még rámegy, akkor 2.2-ért van egy tutira jó autója. Fogalma nincs arról, hogy egy 2.4 ha belenyúl, többet fog kérni. Pedig...ha nincs baja is évi fél milla ott marad..
WarbiRunner (Gyuri)2019-02-25 18:36:00 // 115069
Áhh már megint... :-( Emil.. öntve van a net 2.4-ekkel. Nem létezik, hogy mind hengerfejes volt, vagy épp az, vagy holnap az lesz. Ilyen nincs :-) Bármelyikőnké lehet az bármikor, de ez így akkora felesleges para amit állandóan belém is tesztek. Egy átlag vevőt meg tudod mennyire érdekli ez? Kb. semennyire. A szín, felszereltség, a felni és a km legyen az elképzeléseknek megfelelő. Hiába van azon az autón új hengerfej. Most nem Zolbácsit akarom bántani, a saját szempontjából tök igaza van, hogy kitartja az árat. De a 23 oldalból a 20.-on van. Elég sok fiatalabb és kevesebb futásúnak hirdetett van előtte utána meg a TI-k szép sorban. A nép meg eddig lát, ezzel nem tudsz mit kezdeni. Nem tudod megfizettetni igazán az állapotot (sajnos). Az évjárat, az extrák és a méter. Ez van..
Giuntini2019-02-25 18:29:23 // 115068
Van egy 2,4 Berlina 790 ezerért a Hahun. Na az milyen lehet?
WarbiRunner (Gyuri)2019-02-25 18:16:15 // 115067
Szerintem ez is, mint minden, egyén függő. Én pl gyári mániás vagyok, nem vennék tuning futóművel autót. Más meg másképp látja. Nem kritikaként, csak azért írom, hogy ami neked esetleg pozitív, az lehet másnak nem az. De mindenkinek úgysem tudsz a kedvére tenni :-) Szerintem pár szép fotó, jó leírás, aztán majd megjön a gazdája az autódnak :-D
Giuntini2019-02-25 17:58:33 // 115066
A másik dolog ami mondjuk a 2,4-eseket érinti erőteljesen! Senki nem tudja hogy a 200-250 ezret futott példányokban hány lehetett hengerfejes. Itt van a gond, mert nem lehet tudni, hogy melyikre került bontott hengerfej (a szerencsésebb), vagy megjavított. Zoli viszont gyári új hf-el árulja, ami 1 millió forint. Ilyen nincs a kínált darabok között.
Gondolom megőrizte mindenről.a számlát, mind a hf-ről és a turbóról.
RomeoOne2019-02-25 17:48:29 // 115065
Akkor meg nem értem, hogy mire írtad nekem, hogy nem úgy van ahogy mondom. Én azt írtam hogy "Meg lehet kérni a felárát, ha igazolni tudod, hogy ez tényleg patent állapotban volt tartva".
tdemeter viszont azt írta, hogy "Ha annyit akartam volna kapni érte amennyiben volt..."
Erre írtam, hogy nonszensz...
Zolibácsi2019-02-25 17:47:38 // 115064
és ma mekkora vigyorral toltam le 200-nál egy duplakipuffos mercit...na ez a megfizethetetlen.... viszont 240-nél nem ment többet az enyém sem :-)
Giuntini2019-02-25 17:44:49 // 115063
Én nem azt mondtam, hogy a ráköltött árat vissza lehet hozni! De már a kedves autót venni szándékozó jelölt nehogy 1,8 milláért olyan autót szándékozzon venni, ami jobb mint az átlag! Zolinak akkor el kéne kérnie vastagon 5 milliót legalább! Én nem azt mondtam hogy ennyit kérjen, de nehogy egy lógó turbós, és vérző torkú másfél millióst hasonlítsunk már össze egy rendben lévővel! Nem az első oldal a mérvadó a hirdetéseknél! Te mennyit kérnél az autódért? Nem hiszem, hogy 2,5 millió alatt meghirdetnéd! Akkor ne várjuk már el mástól, hogy ő meg magának az ellensége! Zolinak nem sürgős, kivárja a vevőjét.
RomeoOne2019-02-25 17:31:09 // 115062
És Zolibácsi összköltsége 2,4 milla volt? Nem hiszem (és még így sem viszik el). A patent autók is lehetnek dupla áron, de ahhoz, hogy olyan állapotban legyenek, a dupla ár dupláját is lehet rá kellett költeni :)
Giuntini2019-02-25 17:20:15 // 115061
Most ne haragudj, de nem jó amit mondasz! Ha megnézel egy AutoScout hirdetést, akkor miert vannak teljesen patent autók dupla áron? A szépet és a ráköltést meg kell fizetni! Ne az 1 millió körüli mindenhol meghúzott újrafényezést igénylő autókról vagy motor és váltóhibásokról beszéljünk. Az átlagár 1,8-2 millió a viszonylag elvihetőknek. Igaza van Zolibácsinak, hogy 2,4 alatt nem adja oda. Gyári hf, új turbó, nem ütött és vert, amire indulásnál nem kell rákölteni 1 milliót. Egy autón lehet látni, hogy rendben volt tartva!
szelod92019-02-25 16:58:11 // 115060
Hétvégén mennek fel a 19" kerekek újra, megkapja a tavaszi waxot és lövök pár új képet, lehet segíteni fog. Igazából ezek csak ilyen talált fotók, amiből lett a hirdetès. Meg a belsőt is újra fogom fotózni, jobb fény mellett. Nem tartom egyenrangúnak az autót a 2,4 körül hirdetettekkel. Állítható futómű stb, amikor kerestem számomra ez értèknövelő szempont volt. Nem tudom, hogy az átlag vásárlónak ez milyen benyomást kelt.
WarbiRunner (Gyuri)2019-02-25 16:37:28 // 115059
Szerintem pár beállított fotó a Ti kerekekkel segítene. Plusz írod a bőrös műszerfalat, ami elég ritka ésnnagyon szép extra. Tegyél arról is fotókat. Az újpesti nepper hirdetéseit nézd meg, nagyon lehet vágyni azokra az autókra a fotók alapján :-) Árban lehet célszerűbb lentebb menni, de őszintén én sem tenném fel az enyémet olcsóbban. :-)
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.

Jelentem a moderátornak