Fórum >> Típusok >> 159

Kazes☻2019-04-30 18:49:45 // 116402
Normális autókon, mint pl. a 146, ez egy darabból van és nem tud így lefittyedni! ;)
WarbiRunner (Gyuri)2019-04-30 17:32:15 // 116401
WarbiRunner (Gyuri)2019-04-30 17:31:25 // 116400
Más. A hátsó kerék mögötti textil betétet mi rögzíti felül? Napok óta nyomozom, hogy mi kezdett el kopogni a hátsó futóműben. Minden feszesen mozog, normális úton ha direkt telibe támadom az aknafedeleket, bordákat, akkor sem csinálja, de ahogy a földútra leérek azonnal koppan. A minap megfejtettem, ez a textil betét csinálja. Fent ahol a két darab összeér ott furán eláll és megnyomkodva, megütögetve adja ezt az idióta hangot. Csak ennyi darabja van lelazulva, amúgy áll a helyén az egész. A túloldalon szépen összesimul ez a két darab és semmilyen hangot nem ad ha ütögetem.
tirex2019-04-30 15:37:54 // 116399
Amit itt elmondanak hibákat azok kb minden 270ezret futott autóra igaz lehet. Ezt a videót kár volt megcsinálni, két totál laikus hozzánemértő ember unatkozott. Kár volt azért a pár percért amit rászántam hogy megnézzem.
WarbiRunner (Gyuri)2019-04-30 15:01:26 // 116398
Nem tudom, nem olvasok Facebook kommenteket :-D Nem érzem annyira valóságtól távolinak ezt a videót, csak épp tesztnek gyengus :-)
Liquid2019-04-30 14:41:23 // 116397
Közvetlenül nem negatív, csak szerintem alaptalanul ráerősít a sztereotípiákra. Úgy értem hogy megerősíti a hozzánemértőkben azt, hogy az olasz autó szép de igazából szar, és ez nem jó.
Giuntini2019-04-30 14:31:56 // 116396
Nem kell érteni hozzá, csak éreznie kellene az autót! Ez Facebook kommentek csokorba gyűjtése egy videóban. Semmi több....
RomeoOne2019-04-30 14:01:13 // 116395
A legelső kommentben van egy link, amin egy nyikhajnak tűnő srác tesztel egy bordó 156 SW-t. Nem néztem végig, csak beletekergettem mindkét videóba, de az a teszt sokkal színvonalasabbnak tűnik, ott azért jobban érti a srác, hogy miről beszél.
WarbiRunner (Gyuri)2019-04-30 13:52:37 // 116394
Szerintem csak simán nem ért hozzá. Nyekereg neki is a futómű évente, mert a szerelők sem értenek hozzá és évente lengőkart cseréltetnek vele. Pont ezt tapasztalom, két felső lengőkar cserén vagyok túl (Lemförder), és ugyanolyan sz. r mintha hozzá sem nyúltam volna. Beállókon, hullámos úton fékezve, mélyparkoló lejáratban, földutakon nyekken, akármilyen finoman, óvatosan megyek. Nálam mióta elhoztam, 35e km-e ilyen és nem tudtam tartósan megjavíttatni. Pedig rohadtul zavar minden ilyen hang. A 2.4 hengerfej? Minden erről szólt itt is, igen, hajlamos. :-)
Tesztnek gyenge a videó, de hozzá nem értők pont így vesznek és tartanak fenn autót :-) Nem is akarnak érteni hozzá. Amúgy nem érzem negatívnak a konklúziót egyáltalán.
Giuntini2019-04-30 09:37:43 // 116393
Ha sz@rt rak bele, akkor minden prollémás...
Ez a Facebook hülyeseget szépen felsorolta.

A 2,4 baromságot ismét előhozta.... Könnyebben megreped mint az 1,9, de ez most mar tudom, következmeny! Már lerágott csont, felforrás miatt reped, és ezt mindenki tudja....

Mondja a wikipedia baromságot, hogy 2004-től gyártják. 2005-ben mutatták be, és utána kezdték árulni. Az sw meg 2006-tól, és 2014 elején még rendelhető volt, egyféle diesel motorral, a sedan 135 lóval es 170-el, az sw csak 170-el Business felszereltséggel. Az igaz, hogy 2012-ről nem gyártották, és ez Marchione döntése volt.

Semmi egyéni vélemény a formatervvel kapcsolatban! A hátulját miért kritizálják? Ezt valaki hülye kitalálta!! Az elkeskenyedő övvonal, a széttárt "lábak" a brutális sportos szélesség, sw-nél alacsonyra húzott tetővonal, a visszaköszönő hat lámpa. Nincs semmiféle benyúló nyitásra, nem praktikus de így gyönyörű!

A fő formatervezési bravúrt szinte senki nem veszi észre! Az egy vonalban futó kilincsek szépsége, ezekhez igazodó indexbúrákkal!

Teszt? Információk begyüjtése, és továbbégetése. De a tulaj is érdekes! Hülyeségeket beszél! Erre az autóra mindig kell költeni! Ez a duma! Generátor, ékszíjtárcsa, ezek mind előjöhetnek.
Shadin2019-04-30 09:00:57 // 116392
A szomszéd lány izgalmas, de drága és hisztis is ;-)
Piritu - 1.000.0002019-04-30 06:56:42 // 116391
Mondjuka nagy teszt elott kitakarithattak volna a vasat. A sofor labtere kritikan aluli...
Haddel2019-04-30 05:27:29 // 116390
Nem lesz jó. Én azt javaslom vegyél egy újat ,és azt kezeld le lakkal.
Valószínü ,hogy már tiédben is össze van égve vmi.
Én mikor a régit megcsináltam,kb egy hónapig volt jó.Az új már két éves,eddig hibátlan.
Blogom róla
szelod92019-04-30 00:49:24 // 116389
Újabb esti agymenés eredménye: Az én rádiom is gyengén veszi a jelet. Szokásos antenna talp oxidációs betegség... Arra gondoltam, hogy szétszedem, megcsiszolom stb, de összerakás előtt kapna egy réteg átlátszó körömlakkot vagy lakkot (esetleg valami mást?) ami nem hagyná, hogy újra eloxidálodjon a lap. Mit gondoltok róla? :D
szelod92019-04-29 23:06:52 // 116388
Kicsit azt éreztem a videó nézése közben, hogy sajnos "belenyúlt" a srác a tutiba és ez rányomta a bélyegét az egészre :/
Liquid2019-04-29 22:49:07 // 116387
Ez a csávó tök fogalmatlan, meg a szegény tulaj is, mindenesetre szépen felsorolja a szokásos sztereotípiákat.
Haddel2019-04-29 22:47:58 // 116386
😃 Én 270ezer körül cseréltem ki a gyárit😃
Liquid2019-04-29 22:36:56 // 116385
Nem is tudtam, hogy a lengőkarok problémásak
Haddel2019-04-29 21:18:14 // 116384
szelod92019-04-29 20:07:33 // 116383
Ezt nagyon sokszor veszem észre saját magam is. Például ott az M6 vége, az M0 irányába. 80-as tábla szép íves, döntött kanyarok. 140-150 körül könnyedén el lehet fordulni ott. Amikor meg valaki elém kerül nem értem, hogy miért nem megy már. Ezek után átülök a szüleim Puntojába és már 100 körül azt érzem, hogy esne le az útról...
Giuntini2019-04-29 19:01:36 // 116382
Pont jól látod azt, hogy ez az autó kellő önkontrollt kíván. Nagyon lehet menni vele, bele tud vinni az olyan sebességbe, ami a forgalom többi résztvevőjének már sok!
WarbiRunner (Gyuri)2019-04-29 19:01:32 // 116381
Értem, csak már gyanakodok.. :-D
Giuntini2019-04-29 18:58:21 // 116380
Ironilusan írtam! Humor volt!!
WarbiRunner (Gyuri)2019-04-29 18:29:09 // 116378
Vagánykodás? Licit? Pont ezt írom, abszolút nem. Ez az autó az, amitől lehiggadtam és nem tolom fel alá mint egy bolond :-D Megyek vele gyorsan, de nagyon távol áll ez mindenféle vagánykodástól. Nagyon nagy ráhagyással kezelem, a tél óta pláne. Én részemről elengedtem ezt a témát, nem keresem, nem erőltetem. Használom, gyönyörködök benne, élvezem a különlegességét, az erejét, a hangját és kész. Ez olyan, mint mikor egy álom szép csajba szerelmes akarsz lenni :-) Ezt nem lehet akarni. Aztán jön a kis egyszerű szomszéd lány és belezúgsz valami miatt. Amit mások úgysem értenek, hiába magyarázod :-) Szóval felesleges :-)
Ugyanitt szomszéd lány kerestetik :-DDDD Addig azért megtartom a jó csajt, mert ez már csak így megy :-DDD Törés meg ne legyen senkinél semmiért :-D
RomeoOne2019-04-29 18:13:18 // 116377
Nem gondolkodtál még MX-5-ön?
RomeoOne2019-04-29 18:06:37 // 116376
Én még "vagánykodásból" sosem törtem autót. Mert amikor "vagánykodok", minden érzékszervem ki van hegyezve. 3-szor volt kisebb törésem, mind a 3 fáradtság miatt koncentráció hiánya miatt volt.
Giuntini2019-04-29 17:30:39 // 116375
Ennek a vagánykodási licitnek egyszer nagy törés lesz a végeDDD
WarbiRunner (Gyuri)2019-04-29 16:55:14 // 116374
A szórakozás és a négykerékkel csúszás nálam nem egyenlő :-) Ezt nem értitek, nem is kell. Tudom, hogy lehet vele úgy csúszni :-) Te is pont azt írod, hogy bátornak kell lenni hozzá. Pontosan. Nem magától értetődő amit csinál, nem érzed. Évek alatt fokozatosan el lehet erni a határait, néha mosolyogni egyet, hogy ez egész jó volt. Legközelebb még egy kicsit többet próbálsz majd, tapasztalatból, tudatosan. Ez ilyen. Engem a tempó annyira nem érdekel. Sose tudom mennyivel érek a kanyarba, egyszerűen nem figyelem. :-) Lehet 40-nel megyek ahol Te 70-nel :-DD
Shadin2019-04-29 12:50:25 // 116373
Meg a kanyar előtt a külső sávban futóművet is tudsz tesztelni a csatornafedeleken :-)
RomeoOne2019-04-29 11:05:00 // 116372
Lehet ezzel az autóval nagyokat szórakozni csak bátornak kell lenni, Gyuri!
Hétvégén a Rákoczi-hídra Budáról felvezető út 90°-os kanyarjának nekimentem 70-el, előtte betettem a kocsit a sávelválasztó közepére, aztán hajrá!
4 keréken csúszva sikerült bevenni, aztán 3-as, padló, ott is hagytam mindenkit a p.csába :DDD
WarbiRunner (Gyuri)2019-04-27 15:17:02 // 116371
Debrecenben tudok csak :-)
zoli9782019-04-27 14:58:25 // 116370
És Vas megyében esetleg tudnál esetleg valakit ajánlani? Vagy valaki más ismer itt valakit?
WarbiRunner (Gyuri)2019-04-27 14:50:25 // 116369
Valószínű sajnos. Az egyik kuplungja elkopott. Talán el tudod odázni egy kicsit még , ha Lubeguard adalékot teszel bele esetleg egy olajcserével. Növeli a tapadást a kuplungokon, a váltó szerelő említette nekem. A vége persze ugyanaz a sztorinak. Azért mutasd meg egy váltósnak is.
zoli9782019-04-26 23:34:31 // 116368
Automata váltós 1.9 ha padlógázt nyomok és mikor 4-ből 5-be vagy 5-ből 6-ba vált akkor egy kis ideig üresben bőg a motor nincs fél másodperc. A többi váltás rendben van, és ezt sem mindig csinálja. Lassan érik a váltó felújítás?
szelod92019-04-26 16:34:28 // 116367
Az kimaradt, hogy most Conti Sport Contact 5 van körben. Hidegen könnyen és hamar csúszik, viszont melegen már nagyon szépen tapad. Viszont nem igazán érezni a határokat, egyszer csak elkezd úszni 4 kerékkel
szelod92019-04-26 16:33:05 // 116366
Én inkább versenypálya szerűen szeretek csapatni. Erős féktáv, szépen kanyar csúcspontig beengedve, aztán onnan kigyorsítani. Nem tudom, hogy mennyit számít az állítható futómű, de nagyon beton stabilan lehet nagy tempóval kanyarodni vele. Az Alfa előtt egy B Vectrám volt 2.6 V6-tal. Na az nagyon orrtolos volt, de egyenesben okozott sok meglepetést 😁
WarbiRunner (Gyuri)2019-04-26 15:50:03 // 116365
Biztos jobb az 1.9, pláne az SW. 50kg mínusz az orrából, 50kg plusz a farára a berlina-hoz képest. A 2.4 orrán egyszerűen nagyon nagy a súly és ezt kb minden pillanatban érezni, ha nem tükörsima úton mész. Télen nagyon kiadja, esőben is kiadja. Száraz tükör aszfalton lehet nagyon menni vele, de azért nyilvánvaló, hogy csak a határok vannak olyan messze (az alapvetően szuper futómű geometria és a jó gumik miatt), hogy nem éred el az orrtolást, hanem még bőven azelőtt átterheled. A Conti gumikkal nekem nem volt az igazi. Pici por, bármi, és nyomta ki az orrát. Lehet fel volt keményedve már, nem tudom. Nyilván, gázelvétel, de abszolút nem csinálta szépen. Az a taktika, hogy direkt megtolom az elejét, majd gázelvétellel sodrásba teszem, nem igazán fekszik neki. Nincs instant ívre állás. A puha Vredesteinek már szépen tartják az elejét, lehet azért ésszerűtlenül gyorsan menni vele. De inkább a - borzalmasan gyorsan közelítünk, borzalmas nagyot fékezünk, csúszik 4 kerékkel és amikor már majdnem kint vagyunk, akkor tiporjuk a gázt - kombinációt szereti. Vagy szeretem vele, vagy hogy mondjam, hogy ne legyen vita belőle :-) Nem versenypálya akrobatikát kell elképzelni, nem vagyok versenyző, ezt érzem vezetve. :-D Ettől még gyorsnak gyors.
Az érzet viszont ott van, bármi van a kanyarbejáraton, kicsi hullám, gödör, olyan érzés, mintha komplett el akarná nyelni az egész autót az ívkülső első keréknél valami. Ilyenkor szokott nyekkenni szépet a frissen cserélt felső lengőkar és az egész autón érződik, hogy sok neki. Meg nekem is. Belebólint, nekem meg összerándul a gyomrom. Nehéz a drága nagyon. Ennek előnye is van, nem sportolva hasmagasságát meghazudtolóan simítja maga alatt az utat, és autópályán előnyre fordul a hátrány, ott a nagy nehéz, masszív tank egy kényeztetéssé alakul. Mész bármennyivel, bármeddig, bármi van kint.. csendben.
szelod92019-04-26 14:18:16 // 116364
Az én 59-em 1.9 SW Ti szerintem nagyon jó súly eloszlásban. Talán még sose tolta ez az orrát szárazon, csak inkább vizes korforalomban, ahol kis ügyeskedéssel át lehet terelni az alulkormányzottságot túlkormányzottságba és lehet élvezkedni. Télen is meglepően szép íveket lehetett húzni kikapcsolt elektronikával. Nyáron pedig sín autó. Pedig azért ki szoktam autózni ami benne van :D
Shadin2019-04-26 13:17:55 // 116363
Valóban :-)
Liquid2019-04-26 12:32:39 // 116362
jókor szólsz :)
Giuntini2019-04-26 12:18:11 // 116361
Nem jó, mert alacsonyabb lenne, es akkor a garázsban már problémák lennének. Ez az 50-es meret egy katasztrófa, alatta és felette jóval olcsóbbak a gumik. Sajnos prémium méret, csak a BMW, a Merci, és a prémium gyártók használják. Tükrözi az ára...
Shadin2019-04-26 12:14:19 // 116360
235/40 R19 ~8000 Km
Shadin2019-04-26 12:11:04 // 116359
Én jó áron eladnám a RainSport 3 garnitúrámat, ha érdekel valakit jelezze.
Shadin2019-04-26 12:10:01 // 116358
Szerintem nem erről van szó. Ez az "olcsó" méret alternatívaként merülhetett fel.
Smith2019-04-26 11:18:01 // 116357
Már ha erről a méretről van szó, legalábbis ezt bogoztam ki visszaolvasva.
Smith2019-04-26 11:17:32 // 116356
Nem akarok beleszólni, de már 31000 Ft-tól indul az ára a Michelin PILOT SPORT PS4 235/45R17 guminak, az említett 50000-es listaárhoz képest. És semmilyen haver nem kell hozzá. :) Pár kattintás és hozza a futi.
forrasr2019-04-26 10:16:59 // 116355
Elvileg fennállhat, hogy a nagyobb futásteljesítmény miatt megtérül, de ha keveset mész akkor nem futja meg a max futást, mert elöregszik és azért cseréled, vagy másik extrém eset ha sérül és megy a "kukába" akkor megint nem tudja meghozni az előnyét, Liquid-el egyet értve, a legjobb ha olyat választ az ember amivel jól "érzi" magát, meg persze ne legyen az Ön és közveszélyes kategória. Az mindig fennáll, hogy úgy kell használni az autót amilyenek a képességei, értve ezt gumira futóműre stb. Ami még fontos, hogy el kell fogadjuk, ha valakinek más a fontos a választásnál, ez hasonló ahhoz, mint amikor valakinek más a szép, más a fontos, de attól még ami másnak jön be nem biztos, hogy abszolút értékben rossz, és nem is kell meggyőzzük a másikat mindenképpen arról, hogy csak az a jó ami szerintünk az.
tirex2019-04-26 09:21:53 // 116354
Köszi. Ez egy Eibach szett volt 50 juróért, mindegy akkor lesz új.
Erhard 242 (Pure Energy)2019-04-26 08:44:53 // 116353
nem stimmel annak más a rugója... egyébként meg 7500ft az új rugó darabja nem egy drága jószág
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.

Jelentem a moderátornak