Fórum >> Típusok >> 159

Liquid2019-06-16 20:23:30 // 117352
Olyasmi :)
Giuntini2019-06-16 19:35:38 // 117351
Nem kell ezt túldramatizálni! Rá kell vágni jó gumikat, jó fékeket, nem a TI-n van a lényeg, hanem azon, hogy valóban prémium cuccok legyenek rajta! Tegnap a balatonlellei lejárón M7-ről 80-al kanyarodtam, ahol 40-es tábla van. Jó hogy annál jobban is lehet átlagautósnak kanyarodni, de én éreztem, 80-ál még benne voltak a tartalékok. Hihetetlen a Michelin Pilot Sport. Nem kell ide űber TI futómű, jó gumival 17-essel is akkorát lehet vele kanyarodni hogy az csak na! Ez a gumi abszolút No 1. Ezen nincs mit vitatkozni! Csak ámulok és bámulok. "Isten őrizz hogy elengedjem az aszfaltot"- ez a mottója.
RomeoOne2019-06-16 19:09:19 // 117350
Éni s úgy sejtem. A LuXuS-ból RiboNukleinSav lett :DDD

Kíváncsi vagyok, a TI kerekek, a tükörburkolat meg a küszöbök átkerülnek? Meg lesz majd valami Bilstein ültetés?
Shadin2019-06-16 18:52:57 // 117348
A kinyomó oldali munkahengeren.
Csabi2019-06-16 17:13:07 // 117347
Mi is történt, lecserélődött a 2,4 egy Tbi-re ? :)
WarbiRunner (Gyuri)2019-06-16 15:19:32 // 117346
Gratula! :-DD
Majd számolj be, hogy milyen!
Milyen a nem Ti futómű, hiányzik e a hang, milyen vezetni a 2.4-hez képest.
Kíváncsi vagyok.
yani🍀2019-06-16 15:12:44 // 117345
Gratulálok!
Giuntini2019-06-16 13:34:06 // 117343
Gratula!
Benyomások?
Liquid2019-06-16 13:19:52 // 117342
Megérkezett :)
vexdecore2019-06-16 13:19:09 // 117341
Sziasztok.

Tudja valaki, hol van a kuplung hidraulika légtelenítő szelep?
droberto2019-06-15 19:27:31 // 117340
Szarolaszok!
yani🍀2019-06-15 18:31:08 // 117339
Egy jó nap. Köszönöm srácok!
Vittorio1592019-06-15 14:06:04 // 117338
Nekem a trw tök kussba van, anyósnak Delphinlett belerakva az nyikorgós volt a bezsírzásig...
Elvileg a Lemförder az istencsászár lengőkar dehát manapság már semmi sem tuti...
zoli9782019-06-15 09:19:18 // 117337
Hú köszi ez ki is ment a fejemből.
droberto2019-06-15 08:10:36 // 117336
Meg kéne nézni ePerben a cikkszámokat.
zoli9782019-06-15 07:27:25 // 117335
Nem lett szétszedve, gépen nézte meg nekem Manky, a poti nem érzékel semmit az első 1-1,5cm-en. Egy komplett csere is jó lenne csak nem tudom, hogy meg egyezik-e az automata a kézivel.
Haddel2019-06-14 23:43:27 // 117334
Bizony,otthon,két jutalom sör után😃😃
droberto2019-06-14 23:33:58 // 117333
Ha nem javítható, akkor csak cserélni tudod. :)

Nem látunk bele, szét még nem szedett szét senki ilyen.
Fényképet se raktál fel a belsejéről.
Fotelből ezt nem tudjuk megmondani.
droberto2019-06-14 23:32:05 // 117332
Nekem meg pont a rekkenő hőségben, csinálta most először a 200+-os gyári a nyüsszögést. :)
Remélem elhagyja.
droberto2019-06-14 23:30:54 // 117331
Gondolom otthon volt már amikor írta.
droberto2019-06-14 23:24:45 // 117330
Ugyan már...
Ész kell mindenhez.
droberto2019-06-14 23:21:31 // 117329
"Folyamat ordít,srácaink már ki vannak.Ma már mutatták neki, hogy elverik." - :)))
Nem lehet egyszerű most ez nektek....
Haddel2019-06-14 22:43:41 // 117328
Ma elég sokat mászkáltam a városban,dugóban is ,de végig 90 fokon állt a mutató,pedig 37 fok volt a külső hőmérséklet a kijelző szerint.
Süti1592019-06-14 22:38:36 // 117327
Terv a mai napra: reggel indulás, Cserkeszőlő->Budapest XIII->XIX, délután kisfiam ballagása.
És ami ebből lett: Cserkeszőlő->XIII a szokásos kényelmes utazás minden gond és probléma mentes. XIII->XIX kanyarodok ki a Hős utcából a Pongrác útra és derült égből villámcsapás nagy fémes roppanás. Gondoltam utolért a rugótörés, lehúzódtam egy utcába, megnéztem az autó bal eleje leült, megemeltem, a lengéscsillapító alsó rugótányér leszakadt. Elakadás jelző és 20 km/h hazagurultam.
Délutáni ballagás már a nagy fiam kocsijával.
Belegondoltam, hogy mennyire szerencsés vagyok, hogy ez nem a pályán jött 130 km/h :-) -nál.

Szokom a benzinest, fiam kocsija 145 QV.
Giuntini2019-06-14 21:18:41 // 117326
Ez így van. 34 fokban iszonyatos hőterhelés van regen közben. Én mindig leveszem a tempót 120-ra regen közben pályán. Városban viszont nem tudsz mit csinálni.
Fordjee2019-06-14 21:17:07 // 117325
Nem kérdeztem, de írok neki akkor.
Köszi.
Csabi2019-06-14 21:01:43 // 117324
Persze ha hengerfejes akkor hirtelen képes felugrani. Viszont ha egyszerűen csak túlmelegszik, akkor jelentős terhelés kell, hogy 110fölé menjen, pont ahogy Haddel írja. 1,5tonna +emelkedő stb.
Ezért írom mindig, hogy egy regeneráció kánikulában az igazi kínzás a motornak...
Csabi2019-06-14 20:56:44 // 117322
120-130foknál jelez.
Csabi2019-06-14 20:52:03 // 117321
Tavaly VTT-re menet 32°C-ban néztem, akkor is 96 fok körül stabilizálódott. Akkor már egy jelentős menetszél van, az segít.
WarbiRunner (Gyuri)2019-06-14 20:32:41 // 117319
Szerintem én is szerzek majd gyári szilentet bele, és soha többet semmilyen u. gy. alkatrész. . Nem lehet rosszul beszerelni, megnéztem.
Ha számítana, a hátsó nyekeregne, nem az első.
Shadin2019-06-14 20:28:03 // 117318
Shadin2019-06-14 20:25:09 // 117317
Nekem a PU szilentek csinálták ezt, fújkáltam teflonos lánc zsírral és egy darabig jó volt. Aztán kapott gyári cuccot, amit "rosszul" szereltem be, de azóta elment 39k-t és nem nyöszörög.
Giuntini2019-06-14 20:13:05 // 117316
Mikor kiírja, akkor más sajnos annyi... Legalábbis a 2,4-nél. Egy pillanat alatt megindul 130 fok felé.
Haddel2019-06-14 17:42:15 // 117315
Amúgy jelez is az autó,ha vészesen túlmelegszik?
zoli9782019-06-14 16:35:16 // 117314
Ma meglett nézve a gázpedál, úgy néz ki szar benne a poti. Megoldás egész gázpedál csere? Illetve ha igen akkor automata kézi gázpedál megegyezik?
Piritu - 1.000.0002019-06-14 16:31:13 // 117313
Erhard-it kérdezted?
Fordjee2019-06-14 16:03:33 // 117312
Sziasztok!

Hűtővízcsövet hol lehet kapni? Nézegetem, de nem nagyon találok sehol egyelőre.
Giuntini2019-06-14 14:10:47 // 117311
Bocs ez Csabinak ment!
Giuntini2019-06-14 14:10:05 // 117310
És nézted, hogy autópályán állandó terhelésnél, mondjuk 150-es tempónál milyen a vízhőmérséklet?
Csabi2019-06-14 13:35:25 // 117309
Ekkora terhelésnél simán túl tud melegedni. Valószínűleg nálad már ~110fok körül volt a víz, ami elvileg nem gond, csak ha feljebb megy...
Tegnap nézegettem 103-105 fokig simán felmegy egy kigyorsításnál, és 95fok alá alig akar hűlni.
pettinke2019-06-14 12:47:53 // 117308
demóval biztos nem megy.
minden, ami piros, csak a fizetős változatban érhető el.

hangmester2019-06-14 12:09:39 // 117307
Demó van. Egyszerűen nem tudok belépni a szervíz funkcióba, mert can dus hibát ír
Liquid2019-06-14 12:06:27 // 117306
milyen MES-ed van? DEMO-val úgy emlékszem nem lehet szervízt nullázni. A dízelnél, amúgy is 2 helyen kell nullázni.
WarbiRunner (Gyuri)2019-06-14 12:01:58 // 117305
A szilentek elhallgattak. Bármit csinálok 30 fok fölött nem szólalnak meg. Semmi pici nyösszenés. Mediterrán ribi.. majd épíek bele szilent fűtést :-)
Egyébként meg innentől anyag választás hiba, legközelebb már nem tennék bele Lemfördert, csak gyárit szalonból.
hangmester2019-06-14 11:58:26 // 117304
Szervusztok.
Olyan kérdésem lenne, hogy hogyan tudom a szervíz jelzéts kiütni az autó agyából.
A szeretett autóm elérte a 200 ezer km-ert és most arra kér, hogy cseréljek olajat.
Kb öt ezer km van az olajban.
Valaki?
MES-el próbáltam, de can bus hibát ír ki.
ELM327 olvasóm van.
Hibakódot tudok olvasni, de szervíz funkciót nem tudom elérni.
Giuntini2019-06-14 11:47:32 // 117303
Sajnos a hőfokmérő emelkedése nem játék! Még 110 foknál is 90 fokon áll, aztán kezd szélvészgyorsan emelkedni.... Ne tedd hengerfejessé a motorodat!
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.

Jelentem a moderátornak