kando.2006-02-15 09:31:28 // 304
[halkan megjegyzém, én olyan dolgot se bánnék, ha pl a 33-ast is újra gyártanák :)))) :-PPP]
kando.2006-02-15 09:30:41 // 303
Na, akkor én emlékszem jól, hogy csak az 1986-ig gyártott GT-k (meg még sok-sok régi alfa, ami ma újra van, ráncfelvarrva, annak az elődei) voltak RWD-sek..
Kár.. :((
Szerintem egy újonnan gyárott régebbi modell hátsókerékkel is nyerő lenne, biztos, hogy vennének olyant is.. :)
Alfista2006-02-15 09:28:54 // 302
Amint azt írtam, ma már más idők járnak és nincs hátsókerekes Alfa GT sem, sajnos! :-(((
kando.2006-02-15 09:25:53 // 301
Az új GT is ezek szerint hátsókerekes?
TarP2006-02-15 09:18:47 // 300
Jó, de gondolom nem szívesen tennél egy vadiúj Alfa GT-be két cementeszsákot a bőr hátsóülésre :)
Alfista2006-02-15 08:52:35 // 299
Ezt csináltuk mi is, 50kg-os cementeszsák befigyel a csomitartóba, aztán nyomás!:)))
csocsi2006-02-15 08:50:38 // 298
Igen, kicsit másabb volt a zsiga. A hátulja télen mindig tele zsákkal volt megpakolva a súly miatt :-)))
Willy2006-02-15 08:48:20 // 297
Mondjuk az enyém nem valami vadállat gép, de a hóban szinte ugyanolyan könnyen elmegy mint az elsőkerekes. Én kellemesen csalódtam az RWD-ben. Egy kis súlyt bele kell pakolni a csomitartóba, és szinte bárhol elmegy. Ráadásul nagyobb élmény is vele autózni. :-)
kando.2006-02-15 08:44:33 // 296
:-)))
Na igen, érdekes dolog lehet....
Ha valaha 75-t veszek, V6-ot akarok ;-)
Alfista2006-02-15 08:42:29 // 295
El tudom képzelni, hogy egy 75 3.0 V6-ot hogy lehet terelgetni havas úton!:-))
kando.2006-02-15 08:38:24 // 294
Én csak gyakoroltam azzal, sokat nem vezettem.. De a megszokáshoz nem rossz, csak ha Alfával megy az ember, még inkább figyelni kell, az erősebb motor, könnyen kidobja magát.. :)))
De ez is élmény :)
ABS viszont nekem nincs, nem is igazán tapasztaltam, nem tudom, mennyire jó dolog az..
Alfista2006-02-15 08:35:34 // 293
Annak idején én ugye zsigulival tanultam vezetni és később is sokat mentem vele télen-nyáron. Akkor ez volt és meg kellett tanulni. Most nagyon el vagyunk kényelmesedve, téliguma, ABS meg minden.
kando.2006-02-15 08:25:10 // 292
Télen talán valóban nem ideális, az biztos... de amúgy...:))))
TarP2006-02-15 08:23:33 // 291
Háát, Egy Maserati 4200 GT-t vezettem.
Élmény, az biztos, főleg a 390 ló :), meg a kereszbefordulási kísérletek :)
De most télen nem biztos, hogy azt választanám egy Mecseki túrázásra...
Az elsőkerekesnek is megvannak a előnyei.
kando.2006-02-15 08:18:53 // 290
Én csak (egyelőre) ültem benne, de élmények az is fantasztikus volt :)))
Seriff2006-02-14 18:05:01 // 289
Ez igaz, RWD viszi a pálmát!
Alfista2006-02-14 18:02:47 // 288
Nem akarom túlpörgetni a dolgot, de gyerekek, aki ment már húzósan egy hátsókerekessel, az tudja, hogy ezt az érzést nem lehet semmivel sem pótolni!
Próbálja ki, aki még nem tudja, addig hiába lököm a sódert!:)))
SERPENTE2006-02-14 16:16:19 // 287
Igen, hátsó hajtást szándékosan nem írtam....mert szerintem az egy szubjektiv dolog!
Amikor az autógyárak elmentek az elsőkerékhajtás irányába, azt nem ok nélkül tették!
kando.2006-02-14 16:12:35 // 286
Én csak Serpnte összeállításához akartam hozzáírni...
Enyém sem hátsókerekes; akkor úgy fogalmaznám, hogy ha már kétüléses, kétajtós, legyen hátul a hajtás, akárcsak egy gtv-ben.
Attól még Alfa a 145-6-7 és az összes többi is, a 33 is, GT is, GTV is ;-))
SKrisz2006-02-14 16:09:37 // 285
Akkor igencsak kevés igazi Alfa szaladgál napjainkban az utakon:((
kando.2006-02-14 15:55:36 // 284
hátsókerekes hajtás !! :-)))
SERPENTE2006-02-14 15:54:54 // 283
Megróbálom deffiniálni az Igazi Alfa fogalmát:)
2 ülés
2 ajtó
pörgös motor-gyönyörű hang
formatervezett egység és irigykedő pillantások:)))
Ahogy én látom:)
Seriff2006-02-14 15:43:43 // 282
TarP2006-02-14 12:58:06 // 281
Lehetne pl egy 6C Competicione,
Valami kis olccó V6-os motorral :)
TarP2006-02-14 12:50:42 // 280
Normál hétköznapi használatra az elsőkerekes olcsóbb/jobb/eccerűbb/könnyebb/biztonságosabb, mint a hátsókerekes autó.
Mivel az ambeek jó része hétköznapi autónak veszi, így érthető, hogy első kerekesek lesznek.
Az erősek pedig összkerekesek.
Nincs ezzel semmi gond.
Ami hiányzik a palettáról, az egy könnyű és erős autó, ami (itt talán jobb) hátsókerekes lenne.
Sajnos tényleg hiányzik...
Alfista2006-02-14 12:36:25 // 279
Vipex!
Zárjuk le az ügyet! Szvsz sokkal jobb lesz, ha személyesen találkozunk és egy jó ital mellett megbeszéljük a világ dolgait, akarom mondani Alfáék dolgait!:)))
vipex2006-02-14 12:23:25 // 278
Alfista,
"Egyik ember ezt gondolja igazinak, a másik meg azt." valaki definiálja már nekem mi az, hogy igazi? akkor nekem nem igazi Alfám van vagy neked? Mi az Igazi Alfa Romeo fogalma, vagy mindekinek más? Szerintem a szó nem jó ezzel volt bajom. Hívd inkább kedvencnekvagy mittudomén, szóval én a szóhasználattal vitatkozom mert visszatetszést kelt bennem és szerintem sokakban mert azt sugalja, hogy nekem már nem is igazi csak egy hamisítványom van.
"Gondolod, hogy egy 20-25 éves GTV-t hajtanék melózni?" fastcar kollega jópár évig használta erre :-)))
"Egyébként úgy tűnik, mintha te lennél az Alfa megbízott embere!" jó lenne sok mindent másképp csinálnék például rávenném őket, hogy csakis hátsókerekes sportautókat gyártsunk és jó olcsóért adjuk :-))))) Szerintem túl komolyan veszed.
De komolyra fordítva a szót az Alfa Romeo csődbe ment ez tény A Fiat megvette ez is tény a Fiat ebbe és sok más felvásárlásába szintén majdnem csődbe ment most keresik az identitásukat szerintem amin mi vitatkozunk, hogy az Alfa jó útón jár-e. Szerintem igen szerinted nem ez van. ezzel nem is tudok vitatkozni. Ez azért nem olyan nagy probléma. Én azt tudom, hogy pld egy hátsókerekes autót soha sem vennék hétköznapra, pláne az én kategóriámba megfizethető max 2.0l motorral mert ennek szerintem semmi értelme hétvégi autót egyenlőre nem tudok venni ha vennék akkor az biztosan élvezetért venném tehát valszeg hátsó vagy összkerekest vennék elsőre példa a 149 és 159 másodikar a Brera Q4 vagy ha nagyon jól állok a 8C szeritem de csak szerintem.
vipex2006-02-14 12:01:12 // 277
Ok visszavonom :-))) nem minden Alfa igazi :-)))
Alfista2006-02-14 11:33:29 // 276
Vipex!
Dolgokat azért ne mossál össze!
Azért vettem 156-ot, mert ilyen korú Alfa nem volt transaxle, a formája pedig tökéletes. Gondolod, hogy egy 20-25 éves GTV-t hajtanék melózni?!
Egyik ember ezt gondolja igazinak, a másik meg azt. Ezzel hiába is vitatkozol, ez egy vélemény!
Egyébként úgy tűnik, mintha te lennél az Alfa megbízott embere!
kando.2006-02-14 00:23:11 // 275
Mindegyik szép, jó, ez egy különleges márka :)))
Az tény, hogy Arna-t se nagyon látni már... (a kooperált japán vasat inkább...)
Az olasz történelmet meg asszem tanulmányozom, mert fura nekem kicsit olvasni, hogy szocialista ipar tömegterméke, vagyis inkább érdekes :) Mindenesetre ezt az országot már látni szeretném :))
GTPeti2006-02-13 23:47:05 // 274
"maradjunk annyiban minden Alfa igazi."
De a legigazibb akkor is az ARNA. :))
vipex2006-02-13 23:33:23 // 273
Alfista,
Az Alfetta GTV a maga idejében egy nagyon drága autó volt drágább mint most a Brera a konkurensekhez képest. És nem is sportkupé hanem egy GT ami olyan jólcsikerült hogy sporautós tulajdonságai voltak az utolsó hagyományos értelemben vett sportkupé a Montreal volt és szerintem nagyon is jól követi a hagyományokat az Alfa mikor ennek utódjaként a 8C tervezi ( nyolc henger, Transaxle, könnyű stb ) akkor miért is nem követi a hagyományokat?
Egyébként arra céloztam, ha pld a 156-os anno Transaxle hátsóhajtású lett volna valszeg 1.5 drágábban lehetett volna hozzájutni. És nagyon sokan nem vették volna meg ami az Alfa végét jelntette volna. Látod neked sem Alfetta GTV-d van hanem egy elsőkerekes 156-d pedig megtehetnéd, miért is, akár egy Montrealt is vehetnél nem?
Amúgy ezt az "igazi" Alfa dolgot szerintem annyiszor lejátszottuk, pld veterán gyűjtő azu általad említett autókra biztosan azt mondaná nem "igazi" Alfa ez már egy szocialista kormány tömegterméke mert a háború után megszüntek az igazi Alfák. A 156-ra is sokan mondták nem "igazi" mert már Fiat, akkor mi is az "Igazi" alfa mi is az Alfa hagyomány hol kezdődik honnan mondjuk hogy ez már nem igazi ki mondja :-))) szerintem inkább hagyjuk és maradjunk annyiban minden Alfa igazi.
kando.2006-02-13 20:42:56 // 272
Huhh.. :))) :-PPP
Nagyon tetszik, belülről is, az nagyon bejövős, ahol a váltó van, tényelg sportautó, szinte kézre esik a váltó :-))))
Meg az orra, a kereklámpák... :)))
Alfista2006-02-13 20:39:18 // 271
Nézd meg az oldalamat!
kando.2006-02-13 20:32:26 // 270
Nem 159-re gondoltál ? :))
Bár a 156-nál se lenne rossz...
Múltkor a típusoknál megnéztem a 1750 GT Veloce-t, na hááát, azóta az első kedvencek közt van, akárcsak a ,,régi'' GTV :-))))
De, hogy nekem is lesz-e valaha...??
De mindenesetre nyugtatgatom magam azzal, hogy de, persze, egyszer lesz ;-)
Alfista2006-02-13 20:29:16 // 269
Vipex!
Maradjunk abban, hogy nekem az igazi Alfa Romeo az 1750 GTV és az Alfetta GTV! Én már csak ilyen maradi vagyok. Az lett volna egy nagy húzás, ha a 156 egy modern transaxle hajtást kap!:)))))
Én ilyenre vágynék!
Alfista2006-02-13 20:02:36 // 268
Nem igazán értelek! Mindegy, lehet én vagyok értetlen!:)
Miért nem tudom megvenni?
vipex2006-02-13 19:51:56 // 267
Szerinted a 8C nem RWD lesz :-)
már évek óta dolgoznak Alfáék egy új compact könnyű platformon a 8C is erre épül a 8C Spider már ezen gurult a sima 8C prototípus még maser alapokon, ez már egyszer beírtam még a topic elején
"ára az egeket verdesi" hát ez is Alfa Romeo hagyomány sosem volt egy népautó hál istennek :-)))) és remélem nem is lesz az, sajnos azá akarták tenni de az csődhöz vezetett, így én remélem, hogy viszatér a hagyományokhoz.
"Egyszóval: HÁTSÓKERÉKHAJTÁS!!!!!!!!" hát ez az ami pont azt jelenti, hogy sosem tudod megvennei :-)))
már évek óta dolgoznak Alfáék egy új compact könnyű platformon a 8C is erre épül a 8C Spider már ezen gurult a sima 8C prototípus még maser alapokon, ez már egyszer beírtam még a topic elején
"ára az egeket verdesi" hát ez is Alfa Romeo hagyomány sosem volt egy népautó hál istennek :-)))) és remélem nem is lesz az, sajnos azá akarták tenni de az csődhöz vezetett, így én remélem, hogy viszatér a hagyományokhoz.
"Egyszóval: HÁTSÓKERÉKHAJTÁS!!!!!!!!" hát ez az ami pont azt jelenti, hogy sosem tudod megvennei :-)))
Alfista2006-02-13 19:27:44 // 266
Természetesen nem a Fiat formáját akarom követendő példának állítani, hanem azt, hogy a hagyományokat követik. Az Alfánál miért nem lehetett volna egy középkategóriájú sportcoupét építeni, pl. az Alfetta GTV hagyományait követve. Engem nem hat meg az összkerék, meg külömben is az ára az egeket verdesi. Még használtan sem tudnám megvenni később, ha akarnám. De ebbe nem akarok újra belemenni.
Maradjunk a hagyományoknál. Ezt az ALFA ROMEO-nál igazán nem kellene félre állítani. Nem csak a külsőt, a belső tartalmat is ehhez igazítani, megtartva a technika fejlődését.
Egyszóval: HÁTSÓKERÉKHAJTÁS!!!!!!!!
vipex2006-02-13 18:37:14 // 265
Alfista,
szerinted egy 3.2 Brera Q4 vagy egy 4.2 8C RWD nem elég sportos ?????? szerintem sportosabbak mint ez a Fiat tanulmány
Egyébként a képen látható autóban ültem is tavaly nagyon high-tec meg minden de nekem annyira nem jött be kivévé a színe bár ez a fényezés sokkal jobban ált az off civicnek on :-)
azért az a5 újságírója elég érdekes hogy azt írja nem sokat lehet tudni az autóról a European Institute of Design (Torino) diákjai (azt hiszem egy kis csapat 7-8 ember) tervezték tavaly diplomamunkának középmotoros és a teteje pont úgy nyilt mint a Ferrari Superamericának hátrasimult, belül nagyon vékony műanyag szerű ülések voltak benne és a fényezése azt hiszem 13 rétegű legalább is ilyenekre emlékszek tavalyról. Amúgy meg a Punto Grandeerősen módósjtott platformjára épül és szerintem ebben a formában nem igen lesz gyártásban.
Alfista2006-02-13 17:47:39 // 264
Elsőre offosnak tűnik, de nem az.
Kivonat az A5-ből.
Íme: Fiat X1/9 Coupe
"A közölt képeken kívül sajnos sokat most sem lehet tudni, ellenben már nem kell sokat aludni ahhoz, hogy végleg lelepleződjön az új modell. A motorról annyit tudunk, hogy egy 2.4 literes 20 szelepes 170 lóerős erőforrás lesz, a hagyományokhoz híven középre helyezve és a hátsó kerekeket hajtja majd."
Hogy ha a Fiat meg tudta csinálni, ami ugye nem kimondottan sporttos járgányokat gyárt és ugye ragaszkodott a hagyományokhoz,
akkor könyörgöm, az Alfa mééér nem????????????????????
Kivonat az A5-ből.
Íme: Fiat X1/9 Coupe
"A közölt képeken kívül sajnos sokat most sem lehet tudni, ellenben már nem kell sokat aludni ahhoz, hogy végleg lelepleződjön az új modell. A motorról annyit tudunk, hogy egy 2.4 literes 20 szelepes 170 lóerős erőforrás lesz, a hagyományokhoz híven középre helyezve és a hátsó kerekeket hajtja majd."
Hogy ha a Fiat meg tudta csinálni, ami ugye nem kimondottan sporttos járgányokat gyárt és ugye ragaszkodott a hagyományokhoz,
akkor könyörgöm, az Alfa mééér nem????????????????????
Balage2006-02-11 13:53:09 // 263
Qrva jó!
Baromi szépen megcsinálták, tényleg kell egy ilyen autó! :-D
Halesz2006-02-11 13:16:52 // 262
Nézzétek meg a letöltés menüben a Machinewarriors videot!!!!
Tom122006-02-10 14:54:51 // 261
Köszi, majd megnézem ott, de lehet, hogy még ismétlik...
Alfista2006-02-10 14:45:54 // 260
A Motorvision-ban láttam. Már az is ismétlés volt. De szerintem le is lehet tölteni a DSF honlapjáról.
Tom122006-02-10 12:38:26 // 259
Nem tudod, melyik műsorban / úgyis mindent 10x ismételnek/? Hátha még elcsípem...:-)
Alfista2006-02-09 14:01:39 // 258
Most volt tesztingelésen a DSF-en a Brera!
3.2 négykerekes változatot hajtották. Csupa jót mondtak róla. (kivéve az ára és a fogyasztása)
A hangja elég jó volt, hasonló mint a GTA-é. Viszont nekem még mindig ducinak tűnik egy kicsit. Nem látszik olyan nagyon sportosnak.
Különben szép.:)
FRC2006-02-06 12:26:40 // 257
Vegyetek nekem 1et és én szívessen elmegyek vele az összes talira
Halesz2006-02-03 13:46:52 // 255
99 %.
De ettől függetlenül a honda talira is jó lenne ha jönne Brera!!!! Szóval szervezzük meg azt a részt!