Fórum >> Típusok >> Giulietta

Föckös2022-12-01 10:06:53 // 13031
Lökhárító:

Érdemes megnézni Vialetto Tony csatornáját Youtube-on.
(más miatt is, elég részletes anyagokat tesz fel)
Párszor levettem már, elég gyorsan lehet haladni vele:
Sárvédőnél 4db csillag csavar, illetve egy 30as torx a felső részen.
Ez után egy olyan 200db 30as torx alul, és felül 55ös torx (ha nincs, akkor impusszal helyettesíthető, ha nem tépték meg)
Célszerű a lenti torx csavarokból nem az első sort csavarozni le, hanem a másodikat, és csak azt, így visszailleszteni könnyebb lesz.
ha minden csavar lent van, akkor kipattintod két oldalon, aztán felül kiakasztod a fényszórók felett, és utána lehúzod a lökit.
A kábelek, és a vízcső is engedni fog annyit, hogy letedd a földre. Amire leterítettél mondjuk egy pokrócot.
A szélvédőmosó tartálynál le tudod húzni a csövet, van ott egy gyorscsatlakozó.
Ha tele a tartály, akkor valami lavórral, vödörrel stb készülj, ez a gyorscsati nem a legmagasabb ponton van sajna.

Visszafele ugyanez fordítva.

Nekem a nagycooler felszerelése volt cca 2 óra, pedig vágni kellett, patentanyákat kellett fúrni stb.

Ha nincsenek a csavarok begyógyulva, akkor elég hamar fog menni.
Én nem akartam sokat küzdeni alul, így cca 15centit emeltem az autón, térkövekkel, aztán az összes csavart meglazítottam racsnis kulccsal, és utána pici csavarbehajtó géppel hajtottam őket le.

Hol vetted a rendszámtábla világítást?
Éppen csere előtt állok, dobálja a hibákat rá.
Föckös2022-12-01 09:53:44 // 13030
Ülésfűtés:
-ha megszakad a fűtőkör, vagy kiég, akkor nem fog működni.
-ha megszakad az átvezető kábel, pl az ülőlapról a derékhoz, akkor nem fog működni.

nekem sajnos kijutott mindkettő...
mesa2022-11-25 23:01:56 // 13029
Köszi!
Ez megnyugtató. Reménykedem benne, hogy nem szakad le a csati :-)
Rendeltem kettőt egy kábeles,t, meg egy BT-s, a Netdigiről. Ha megjön a foxpostra, majd beszámolok, mire jutottam velük.

Pár izé már meg is jött, tankajtó zsanér- tengely, ablakmosó kupak, tíz karosszéria patent, meg egy 2016-os scudetto. Utóbbit nem tudom még, mekkora szívás cserélni, illetve levenni az első lököst, mivel ablakmosó és csak "simáról" találtam videót.


Raktam be LED paneles rendszámtábla világítást, ami felkarcolja az aszfaltot, olyan erős, pótoltam a kiégett izzót az ajtóban a pocsolyafényhez, itt észrevettem, hogy a hátsó ajtókárpit aljában csak kitörhető "vakdugó" van, világító test az nincs. Nem tudom, hogy kábel van-e kiépítve és csak egy lámpát kéne rádugni vagy sem?
Németh Lajos2022-11-25 21:09:54 // 13028
Szia. Ez 100% jó lesz hozzá:
https://netdigi.hu/spd/1356/USB-ELM327-V1-4-OBDII-EOBD-CANBUS-FT232RL-usb-fiat

Ezt használom és a színes adapterekkel mindent tudok vele csinálni. Lancia Phedra-hoz is működött
alfa1562022-11-25 16:30:48 // 13027
Azt még nem majd holnap már nem volt rá idegzetem. Köszi a tippeket azért.
pettinke2022-11-25 12:11:00 // 13026
megmérted, hogy az ülés alá eljut-e a delej, mikor bekapcsolod? hogy a kapcsoló világít, az még nem jelent semmit :D
pettinke2022-11-25 12:09:55 // 13025
elvileg pedig a kábelekkel együtt még egy ilyen kínai ELM / BT fossal is kéne menjen a GT is meg a Giu is, nálunk van másodpéldányként egy ilyen. vannak olyan műveletek, amihez nem elég gyors, de azért 90%-ban megy. valaha kifejezetten Fiathoz igazítottként árulták.

a csatlakozó aljzatot arra tervezték, hogy évente egyszer rádugj valamit, kötelező szervizkor. amúgy még sose láttam olyat, hogy az leszakadt volna
alfa1562022-11-25 12:07:36 // 13024
A kapcsoló szerintem jó mert világítanak is, csatlakozók össze vannak dugva, bele nem térdeltünk meg az a fura hogy mind két oldalon egyszerre romlik el.
Piritu - 1.000.0002022-11-25 11:51:40 // 13023
Az a helyzet hogy te is és mi is egy "hekkelt" kiolvasót használunk. A gyárival nem lenne semmi gondod, az 5 éve volt 2 milla használtan :-)
pettinke2022-11-25 11:36:30 // 13022
hát ...
- kapcsoló jó-e?
- csatlakozó az ülés alatt össze van-e dugva?
- ép még a fűtőszál az ülésben? (sajnos ezt ki lehet nyírni, az idők során ha pl. beletérdelnek, akkor hajlamos szétszakadni)
mesa2022-11-25 11:34:49 // 13021
Színes adaptereim már vannak, csak semmire sem mentem velük, mert régi típusú az USB kábelem (és benne van az ellenállás) :)))
Sajnos úgy látom, hogy nem tudok olyat venni, ami a GT-hez és G-hez is egyszerre jó lenne.
De legalább ha lenne egy BT-s, ami elég kicsi és benne maradhat az autóban, hogy a DPF-et lehessen monitorozni és ne kelljen egy lapotopt hordozni...

Ez a csatlakozó is, az egész úgy fityeg, bizonytalan a felfogatása és el sincs takarva, mint a GT-n. Rádugni, lehúzni is f.sok egy kütyüt, nem is értem, gyárilag ezt a rögzítést hogy gondolták ? .:D
alfa1562022-11-25 11:34:15 // 13020
Sziasztok! Ülés fűtés gondom van. Konkrétam nem fűt egyik sem . A biztosíték jó az megnéztem. Merre induljak tovább ? Ötletek tippek? Köszi.
pettinke2022-11-25 00:03:58 // 13019
Van ott a bal szélső "napocska áthúzva"-gomb, azt nyomd meg...
Viccek kívül: nem tudom, ezzel sose tököltem. A telefon navigál, nem az autó.

A kábelek mellé adapter, vagy fordítókábel, vagy hogy mondjam kell. A Multiecuscan honlapján fent van, hogy mihez, milyen színű ODB fordító való.
Van persze olyan OBD kütyü, aki saját magán belül tudja ezeket kapcsolgatni, de azt szerintem nem akarod megvenni. http://tiecar.net/products.html
mesa2022-11-24 22:34:10 // 13018
Újabb kérdés.
A z Uconnect 6,5 kiégeti a szemem éjjeli módban.

- Automatán nem lehet állítani a fényerőt, viszont feketére vált a térkép de még mindig kaszott erős
- Manuálban levehetem 4-ig (lejjebb nem engedi), viszont fehér marad a navi

Bugos a szoftver!
- ha a főmenü Settingben átkapcsolom manuálba, majd rögtön vissza is autóba, akkor éjjeli a mód (sötét navi) és minden klappol, egyébként kiég a szemem, ahogy írtam

Lehet ezt még tovább finomítani,. vagy ez ilyen ?
Illetve akiknek frissebb verziójú szoftver fut, azokon ezt a bugot már orvosolták?
:D

Milyen OBD II-es kütyüt /kábelt használtok?
Nekem van egy KL kábelem, semmire sem jó a Giuliettánál, illetve két BT-os, de azokkal csak az "Engine"-hez lehet csatlakozni ...
Szeretnék egy olyan eszközt, amivel a "Board " computerhez IS, meg mindenhez is lehet csatlakozni :)) Csak nem tudom már melyik legyen, mert három feleslegessel sem jutok előrébb :)
Marcika2022-11-24 21:42:02 // 13017
3. éve lesz, hogy tulajdonlom a giut. Én csak most vettem észre, hogy a “belső levegő keringtetés” gomb 3 állású.
Úgy hogy itt abba is hagyom a magyarázkodást..
Föckös2022-11-21 09:24:50 // 13016
hát szénné nem, a szenesedéshez magas hőmérséklet kell:-D

De igen, a klímának ki kell szárítania a belső levegőt, teljesen.

Hátul is megy a fűtés?
Én többnyire elzárom hátul.
Aztán nagyobb kanyarodás után érzem, hogy hideg jön előre.

Hátul nekem is volt olyan hogy párásodott, lehet hogy ez az oka.
Egy próbát megér.
Marcika2022-11-20 18:13:36 // 13015
Az szuper
Tegnap kicseréltem a pollenszűrőt, biztos ami biztos.
A klíma indul, tavaly új kompresszor, új kondenzátor.
A kondenzkifolyóból tud kifolyni víz. Igaz a kondenztálcát nem tudtam tesztelni.

Most nem esik az eső, mégis klímával vagy anélkül 10 perc autózás után hátul már párásak az üvegek. :/

Tegyük fel: lamellaállító, és nem jön frisslevegő.
Klíma szénné szárítaná a belső levegőt, nem?
Föckös2022-11-19 21:24:23 // 13014
és ezek azok az alkatrészek, ahol van létjogosultsága a 3d nyomtatásnak
mesa2022-11-19 20:45:09 // 13013
Megvan a navigáció hangerő! :) Sosem keresném Help menüben :D , de valamiért a digók oda tették, íme
mesa2022-11-19 20:31:39 // 13012
A lamella állító fogaskerékből eltűnnek a fogak és nem nyitja ki. Sakmps szét kell szerelni és átforgatni a fogaskereket oda, ahol még ép, vagy kiékelni icit a pollenszűrnél az alját, hogy tudjon friss levegőt kapni az utastér. (Crománál mi ezzel szívtunk)
Föckös2022-11-19 16:27:42 // 13011
pollenszűrő???
klíma biztosan működik? mert annak marhára le kéne nyomnia
Marcika2022-11-18 20:42:26 // 13010
Sziasztok!

Párásodnak az ablakok. A klíma sem fújja le. A fűtővíz nem fogy.
Van esetleg ötletetek?
mesa2022-11-16 22:31:07 // 13009
Küszöbre nem kaptam választ, de k9zben lejött a GDrive-os térkép mentés. Jó sokáig szívta, aztán a végén derült ki, hogy 126 GB pedig a NA, ROW,mapokat UK, DE, IT update-eket ki is töröltem :DDD

A térkép frissítés nem is annyira izgat most, miután olvastam, hogy a "Performance mode"-ot be lehet kapcsolni. Na az, sokkal jobban mozgatja a fantáziámat, hogy lássam az olaj hőfokot!

Kell rendelnem ezért kábelt, vagy BT-s OBD II-s olvasót, lehetőleg MO-ról...
Tudtok ajánlani valami konkrét egységet, kábelt, amivel minden funkció elérhető? Ami a GT-mbe jó, ide nem, sajnos. Azzal csak az Engine (ECU)-hez lehet csatlakozni. Érdekes. (GM korszak?)
WarbiRunner (Gyuri)2022-11-16 13:47:45 // 13008
Köszönöm, megnézzük azt a szűrőt. Már vettem is a fiatalkatreszek-ről ilyen szűrőt, csak elmaradt a legutóbbi szerviznél a csere.
Föckös2022-11-16 13:36:09 // 13007
ha tudnátok hány kereskedő hozott be olyan autót ide, ami konkrétan nem indult, nem volt benne kompresszió, és ezért rohadtul lealkudta. Aztán MA egység átmosás meg olajcsere után csak az autókozmetikára költött, és adta el az autót busás haszonnal...
én kettőt biztosan ismerek.
forrasr2022-11-16 12:45:44 // 13006
Gyuri,
a turbó olajozócsőben is ellenőrizd/cseréld a szűrőt újra.(hollanderben van). Gyárilag egy nem jó minőségű műanyag kosaras szűrő van benne, amelyik szeret elmállani a hőtől és elégtelen lehet a kenése a csigának.

Én vettem gyári új hollandert de aztán nem volt szívem betenni. Kapott szűrő nélküli hollandert-nem látom értelmét a turbó előtt egy kis keresztmetszetű szűkítő alkalmazásának.
/ha oda kerül valami akkor el is tömődik jelentős részben,így olaj hiányában megy tönkre a turbó-nem rosszabb mintha belemenne kb/ -de nyilván nem kerülhet oda érdemi szennyeződés gondos karbantartás mellett.
WarbiRunner (Gyuri)2022-11-16 11:40:23 // 13005
És akkor visszajutunk oda, hogy a Giulia szűrője nem cserélhető és tisztítható...
A Giuliettánál 20e km-enként cserélem a szűrőt, az olajat pedig évente/10ezrenként. Ez szerintem többet számít neki, mint hogy Selénia vagy nem, ugyanis az olaj funkciója (!) hogy lebegteti a szennyeződéseket, ami természeténél fogva felakad a szűrőn, és a hőtől ami ott van, rá is ég. Ez elkerülhetetlen.
Én sem paráznék egy új autónál ezen, ezt egyszerűen el kell engedni.
forrasr2022-11-16 11:39:12 // 13004
Szia,
Sok találgatást olvasgattam a témában-de sajnos nem egyértelmű az eredmény,hogy mechanikus eredetű akár olajozásra visszavezethető vagy éppen solenoid meghibásodása a modul halála.
Két autó amiről tudok az egyik a sajátom- 137e km-nl kellett cserélni a modult- előző két tulaj betartotta a 30ezres olajcsere periódust(nagyjából 25-28ezer km-enként cserélgették az olajat)-szervizkönyv szerint mair szűrője nem volt cserélve.
Másik autóban rövidebb olajcsere periódust tartottak 10-15e-km-es periódusokkal, abban 125e körül kellett cserélni. Volt itt akinek ennyi km alatt már a 3. modul volt az autójában-és van aki 200 e felett jár és nem kellett még cserélje.
győri szervizben mondták volt jeep amiben 2000e km-t bírt- azt is mondták a Giuliáknál nem jellemző probléma...szerintem csak idő kérdése és lesz több is ilyen hibával, csak ugye most járnak a benzinesek abban a korban, hogy elérjék a modul élettartamának a végét. (külföldi fórumokon mindegyik típusnál előjött amiben multiair rendszer volt-amerikai vonalon is a 2,4 benzineseknél úgyanúgy mint a kéthengeres 500as fiatoknál)

Az enyémet márkaszerviz cserélte nem adták vissza a modult-vissza kell küldjék mint egy cseredarabos alkatrészt az volt a mondás. A másik modult ami hozzám került szétszedtem, semmi jelentős olaj lerakódás, vagy kopás nem volt tapasztalható. (solenoidokat még nem tudtam megvvizsgálni-és nem is tudom, hogy jönnek ki-nem látszik oldható kötésnek roncsolás nélkül-piacon a solenoid száma alapján alkatrészt sem találtam)

Hiba tünet mindegyiknél égéskimaradás egy hengerben hideg indítás után-hozzá tartozó hibakóddal- melegen mindegyik tette még a dolgát.
Ami lényeges olajcsere után lehet csinálni kalibrálást a modulra amit javasolnak.(sztem kb átöblíti ezzel a benne lévő töltetet-de ez csak tipp)

Mes-ben: olajcsere: "This procedure will reset all the adaptive parameters of the UniAir module from the control unit after an engine oil change. Turn the key OFF and wait 60 seconds after successfull execution of this procedure to let the ECU reset its internal registers."

Amit javasoltak a győri szervizben,hogy nem tesz jót a modulnak ha sok napig le van állítva az autó indítás nélkül, mert akkor jobbal leürül a modul és többször megy elégtelen kenéssel az indítás során.
Nagyjából szerintem érdemes számolni a modul cseréjével 120-150ekm között (üzemórás jellegű sok esetben az előfordulása), Giuliettához már olcsóbb az alkatrész és nem nagy bontással jár a csere, várhatóan Giuliához is lesz majd kedvezményes ár.

Javítás szerintem két esélyes, mert ha egyik solenoid feladja feladja majd egy másik is, aztán lehet szétszedni megint-és minden bontás egy rontás ahogy egy barátom szokta mondani...
SD2022-11-15 21:41:23 // 13003
Végül is akkor megint csak oda lukadunk ki hogy szeretni kell, gondozni, aztán meglátjuk mit dob. Végül is azt a gyárban sem mondták hogy örökké jó lesz:P
Csak így egy ilye érintetlen paripával néha jó lenne tudni hogy ez is szalad 300ekm-et, mint a régiek:)
És nyilván én mint a 30 év mulvai tulajdonosa most magamnak akarok tanácsot adni hogyan óvjam:D
mesa2022-11-15 19:57:45 // 13002
Nekem spsem volt MA motorom, de egy időben rágtam a témát!

Egy elég jelentős eu-s alfás szerizyhálózat vezetője megírta a tuti MA témában.
A lényege röviden: ha időnként megjáratod, rendesen cseréled a bele való olajat, sokkal hamarabb, mint az előírt, lényegében évente, cseréled vagy tisztítod a MA szűrőt, meg még egy-két varázslás tudományába vesző vezetéstechnikai tipp, akkor 50%-kal kevesebb az esélye, hogy akkor menjen tönkere, amikor... :-)

Szerintem ezen kár agyalni addig, ameddig nem probléma. Használd, ahogy jól esik, időnként add meg, ami jár és élvezd!
SD2022-11-15 16:39:40 // 13001
Ide is be tolakodnék:)

Sziasztok friss Giulia tulajként és nem friss alfásként, jöttem tüzet szítani:)))

Szóval a Giu fórumban elkezdtük körbejárni a MultiAir kérdéskört, és azok az autók elég újak még hogy nagy tapasztalat legyen belőle, elvileg más is maga az egység.

Ettől függetlenül van pár eset ahol már gariban cserélték, és van ahol pont lejárt a gari.
Minden esetben ingadozó alapjárat és missfire előzte meg.

A kérdésem az hogy nektek akik már több tapasztalattal bírtok mi gyilkolja meg a MultiAir egységet?

Amit eddig olvastam találtam:
- ritka vagy nem megfeleleő olajcsere
- MultiAir szűrő csere elhanyagolása

Ezen kívül nálatok kinek pusztult meg az egység?
- Aki állandóan tiltáson forgatta
- Vagy aki nyomatékból röfögteti

Mik az élethosszabbító praktikáitok:
- sűrűbb olajcsere?
- egyéb trükk?

Ha megdöglött van-e már aki diagnosztizálja, javítja, mik a jellemző hibák?
Törkik, kopik, menet szakad, szelenodid megy el?

Javítható-e?
Érdemes-e pl: egy rosszat elrakni?
Most a Giuliákon a márkaszervít csak cseréli és ott 1m+ a mutatvány.
Nem sűrű eset de előfrodult már.
mesa2022-11-14 19:38:01 // 13000
Gyári küszöb levétel küszöbön áll.

Észrevettem, hogy egyik oldalról az összes patent elhalálozott a gyári sportküszöb alól. Így meg az egész el is csúszott egy fél centit. Tolni nem bírok rajta, új alsó =fekete) patentokat megrendeltem, de nem mennek a helyükre a z elcsúszás miatt
Le kell tehát vennem a küszöböt és a fehér gombokat a vájatokban arrébb tenni?
(Egyúttal lehet ki is fújnám viasszal a lyukakon át a belső küszöböt)

Kérdésem, hogy szedte-e már le valaki, mire kell számítani? Mivel lehet a legkönnyebben? (Egy videót találtam egy angol emberkével, valami műanyag pajszerrel ügyködött), nekem, persze max vonalzóm van műanyagból, amivel kevésbé sértsem fel a fényezést, illetve alis kárpit leszedő, de az lehet kevés lenne és előbb meghajlana, törne
mesa2022-11-14 19:27:37 // 12999
Zolibácsi, pettinke!

Köszönöm a választ! Ismerkedem a leírással, még a Magick-ról sem hallottam soha. :-)
Ha jól értelmezem, előbb kell egy ROM frissítés és utána arra a 2013-as térkép, majd arra egy 2017-es?

HA ez tényleg másfél óra és közben járatni kell a motort, akkor engem golyószóróval lelő a szomszéd ... :-D

Most letöltök mindent (UK, Italy kivételével), biztos, ami biztos.
Zolibácsi2022-11-13 19:29:47 // 12998
Igaz, de ahogy látom Mesa-nak ez meg jó lehet.
pettinke2022-11-13 19:18:47 // 12997
igen, ezt leírást találtam annó én is, de benne van - ahogy írtam - hogy csak bizonyos firmware verzió alatt működik. márpedig én frissítettem a rádiót, mert egy csomó funkció (pl. MP3 folder kezelés) teljesen kaka volt.
így lyukadtam ki oda, amit írtam: a gyári navi jó lesz C vágánynak...
Zolibácsi2022-11-13 10:11:18 // 12996
Én Fiat 500X-el jártam körbe ezt a témát. Egyik magyar hivatalos szerviz sem tudja frissíteni. Nem is értem hogy lehet ennyire fos a támogatás, hatalmas csalódás volt.
Ez a két oldal segített megoldani otthon a frissítést és 2022-es térképem van.
Leírás pontos, kivéve, az egyik fájlban van egy láthatatlan karakter amit cserélni kell, mármint a fájlt, abban az esetben ha nem frissül meg.


https://forum.xda-developers.com/t/uconnect-6-5-alfa-fiat-root-access.3828426/
https://www.alfaowner.com/threads/uconnect-map-update-2018.1173061/
pettinke2022-11-12 23:11:49 // 12995
Én pár éve körbejártam, akkor két út látszott:
- kereskedésben sok pénzért
- hackelve valami leirás alapján, de az újabb SW verzióra állítólag már nem volt jó.

Abban maradtunk, hogy nem kell, telefonról navigálunk amúgyis.
mesa2022-11-12 18:19:19 // 12994
Valaki tud segíteni térkép frissítésben?
Hiába regisztráltam a megfelelő helyen, Magyarországra nagy ívben tesznek... :P
Fogalmam sincs, van-e elérhető valahol Felhőben, vagy magánkézben... ;-)

Uconnect 6.5 verziószámok az autómban:


Software version: 14.10.0
NaviServer: 9.10.2.381395
Map database: CMCVP4EU;NQEU2012Q4;20130328

Nem tudom, ez dátum akar-e lenni mert az autó is későbbi gyártású, mint 2012Q4, de még 20140428-nál is :D
Marcika2022-11-12 09:44:02 // 12993
Szia!

Esetleg meg tudod adni, pontosan mit vettél és mennyiért?
Nem ismerem.
Jól értem, hogy van egy háttértár, amit a rádiócsati cdtár helyére csatlakoztatsz?
Hova szerelted be?

Előre is köszi!
Föckös2022-11-11 19:33:51 // 12992
hát.. én odacsaptam mellé egy loudlinket, és a blueandmet csak kihangosítóként használom. ..
Marcika2022-11-11 13:59:58 // 12991
Sziasztok!

Elérhetetlen számomra a blueandme oldala. Régen legalább egy egyszerű böngészővel meg tudtam nyitni (http miatt), de most már azzal sem.
USB elkezdte a "no media found" témát. Nem tudom újrainstallálni, mert nem tudom honnan letölteni.
Esetleg valakinek megvan a frissítés? Azt hiszem 5.6-ig tudtam frissíteni annó (Giu 2011)

Előre is köszönöm!
mesa2022-11-11 13:53:39 // 12990
Üdv!
Ezennel bejelentkezem a giuliettás tagok közé (is) :-)


Megvan a drága! Persze egy pár nap után jönnek elő a szerelemtől nem látott, vagy neki elnézett dolgok (pl., törött belső kilincs :D

Most olyan kérdésem lenne (majd jön a többi is), hogy a navigációnak/speed limit a hangerején lehet állítani? (Uconnect 6.5) Menet közben alig hallom, főleg zene mellett, hiába halkítja le a bal oldalt
Zadia2022-10-28 07:48:29 // 12989
Tegnap végre meg tudtam tenni egy nagyobb távot. 430 mérföldet autóztam a szerelmemmel és 6.3 liter fogyasztott el átlagba. A bosszúság az volt csak az egészben,hogy 4 dugót is végig álltam. 3 dugónál kerestem alternativ útvonalat. Gyönyörű hegyes,kanyargós útvonal. ÓÓÓÓ mondom de fasza lesz.erre ott meg javitótták az utat és kialakult egy 2,3 mérföldes sor. Beszoptam. Azért összeségében jó volt.
AlfaWatch2022-10-25 21:13:30 // 12988
Köszi szépen! Esetleg privátban el tudnád az elérhetőségét küldeni nekem?
forrasr2022-10-24 12:03:41 // 12987
Szia, Milyen motor van az autóban? 120 lovas vagy 170le multiair?
Föckös2022-10-23 18:24:48 // 12986
Kacsó András, Budakeszin.
AlfaWatch2022-10-20 16:43:53 // 12985
Sziasztok!
Régen jártam felétek, egy kérdést szeretnék feltenni, ha valaki tudna segiteni, az nagyon jó lenne. A kis Alfa most lesz 5éves és a szerviz is esedékes. Szerintetek szakszervizbe vigyem, utóbbi 3 alkalommal a Kelet-pesthez vittem, vagy keressek, esetleg tudtok ajánlani egy megbízható Alfához értő szervizest. Nekem ajánlottak egy szervizt Gödöllőn,akik olasz autókhoz értenek. Pestet részesíteném előnyben.
Köszi előre is mindenkinek a segítséget!
someday2022-10-19 08:11:19 // 12984
Sziasztok!

A kocsi aggasztó tűneteket produkál. Hidegen mikor indul - főleg reggel első indításnál - van hogy beindul majd lefullad.
Ma reggel viszont már inkább kétségbeejtő volt.
Beindítom, vacakol a fordulat, állnék ki és teljesen begyengül nem tudja eldönteni hogy lefulladjon e és furán-hangosan kattog valami a motortérből, mint a klíma mikor kapcsol.
Leállítotom, újraindítom és jó. :(
Ez valakinek ismerős, esetleg valami típus-tipikus?
Ma viszem szerelőhöz kábelcsere miatt, de az alfák mindig misztikusak a szerelőknek, jó lenne valami támpont.
Szabolcs 1592022-10-18 09:43:28 // 12983
alany egy Alfa Romeo Giulietta 1,6 jtdm 105le ,szerintetek
zümi1662022-10-15 14:15:17 // 12982
Azóta átböngésztem a hahut, valóban inkább 7 az a 8...
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.

Jelentem a moderátornak