tdemeter2022-03-21 17:14:18 // 6539
Az ypsilonon 6.8 ;)
zgi5212022-03-21 15:01:20 // 6538
ilyen szinten nem mélyültem bele.. :)
nálunk úgy látom olyan 7.4 a városi átlag, városon kívül 1 literrel kevesebb.
nálunk úgy látom olyan 7.4 a városi átlag, városon kívül 1 literrel kevesebb.
Giuntini2022-03-21 07:34:14 // 6537
Az enyémnek ugyanez a motorkódja. Ugyanaz a motor, csak 78 lóra le van fojtva a motorvezérlésen keresztül. A Junior. A 78 lovas az új jogosítványosoknak készült, az ottani törvények szerint friss jogosítványosok nem vezethetnek 80 lovasnál erősebb autót. Ezért kapta a Junior nevet.
Az enyém 2011 március 24-én lett átadva és márciusban volt a váltás, akkor vették le a 78 16V-t a gyártásból, helyette lett a kétszelepes 78 lovas, annak más a motorkódja.
Érdekes, jogy a könyv semmit nem jelez, ez csak a motorkódból derül ki.
Mimdenesetre a legkevesebbet fogyasztó 1,4-es papíron a 78 lovas 16V.
A 95 lovas 16V továbbra is gyártásban maradt. Szerintem olcsósítás volt.
Az enyém 2011 március 24-én lett átadva és márciusban volt a váltás, akkor vették le a 78 16V-t a gyártásból, helyette lett a kétszelepes 78 lovas, annak más a motorkódja.
Érdekes, jogy a könyv semmit nem jelez, ez csak a motorkódból derül ki.
Mimdenesetre a legkevesebbet fogyasztó 1,4-es papíron a 78 lovas 16V.
A 95 lovas 16V továbbra is gyártásban maradt. Szerintem olcsósítás volt.
zgi5212022-03-21 06:28:04 // 6536
16V , de nem Multiair pl.? :o
a motorszám alapján a miénk hova tartozik szted?
Motorszám/kód 955A60001558840
Hengerűrtartalom 1 368 cm³
Teljesítmény 77 kW
a motorszám alapján a miénk hova tartozik szted?
Motorszám/kód 955A60001558840
Hengerűrtartalom 1 368 cm³
Teljesítmény 77 kW
Giuntini2022-03-20 09:49:28 // 6535
Arra jöttem rá, hogy az én MiTo-m nem 8V, hanem 16V! Ugyanis 2011 márciusban volt a váltás, az addigi négyszelepes 78 lóra fojtott motorokat akkor váltották. Az enyém pont márciusi. Megnéztem a motortípust, és tényleg az enyém a 16V lefojtott változata. Talán jobb is így, a 16V fogyasztása kedvezőbb a nyolcszelepesnél. Gondolom gyártási költség miatt váltottak, fölösleges volt a 16 szelepes motor, mikor a 8V-ből ugyanazt a teljesítményt kihozták.
Giuntini2022-03-19 20:56:41 // 6534
Tervbe volt véve, és a MiTo-val mentem volna, de sajna nem jött össze! Majd legközelebb!
zgi5212022-03-19 19:58:25 // 6533
zgi5212022-03-17 12:00:44 // 6532
ertem , koszonom a tippet.
TUYUNGA2022-03-17 09:11:21 // 6531
Üdvözlöm!
Kérdésére a javaslatom a következő lenne:
a probléma lehetséges oka: a hangszóró perem sérült, esetleg tekercs sérült.
Legyen kedves szemrevételezéssel megvizsgálni, a védőrács eltávolítása után!
Kérdésére a javaslatom a következő lenne:
a probléma lehetséges oka: a hangszóró perem sérült, esetleg tekercs sérült.
Legyen kedves szemrevételezéssel megvizsgálni, a védőrács eltávolítása után!
Giuntini2022-03-17 08:57:37 // 6530
Lassan megnézetem.
zgi5212022-03-17 08:35:01 // 6529
átnyomtam Jazz -re. de ha loudness ON akkor itt is rezonál :( szal marad az OFF egyelőre. bár így érezhetően nincs semmi mély.
klíma jó a kis szöcskében? lassan kell majd :)
klíma jó a kis szöcskében? lassan kell majd :)
Giuntini2022-03-15 17:29:01 // 6528
A Rock szerinem nagyon rossz! Én a kemény zenét szeretem A Rock rádiót hallgatom, de szerintem a beállítások között a Jazz a legjobb...
zgi5212022-03-15 15:45:12 // 6527
sztem igen, asszem rock ra van allitva
de a skacok telorol hallgatnak zenet fm atjatszoval
de a skacok telorol hallgatnak zenet fm atjatszoval
Giuntini2022-03-15 07:03:30 // 6526
Equalizert használjátok?
zgi5212022-03-14 22:03:34 // 6525
eddig jo volt, egy hete rossz kb. :(
Giuntini2022-03-14 20:34:28 // 6524
A loudness-t én is hagyom a mély eléggé berezonál.
zgi5212022-03-14 20:27:09 // 6523
jobb ajtoban elkezdtett rezonalni a mely, csak akkor hallgathato a radio, ha a loudness off
mi tortenhetett vele? vege? 😔
mi tortenhetett vele? vege? 😔
GT Ɨ|ѯ2022-03-14 19:09:23 // 6522
nekössé nem vagy te betony:-))
Giuntini2022-03-14 08:49:42 // 6519
Kár hogy nem az 59-es sorszám!:)
Kócosw2022-03-14 08:11:33 // 6518
legyen mit barkácsolni🤣
GT Ɨ|ѯ2022-03-14 07:13:13 // 6517
igen, az 58-as sorszám:-)
köszi, el leszünk vele pár évet
köszi, el leszünk vele pár évet
Giuntini2022-03-14 06:55:02 // 6516
Láttam a facén, aladtad a Bussót, tehát ez lett!!
Giuntini2022-03-14 06:53:38 // 6515
A tiéd limitált Superbike széria? Nagyon szép!
GT Ɨ|ѯ2022-03-14 06:16:30 // 6514
Giuntini2022-03-13 22:18:33 // 6513
Giuntini2022-03-06 22:33:18 // 6512
Hidd el, nekem ad élményt! A szűk városi utcákban, a könnyedén mindenhol találok vele helyet. Nem hasonlítható össze a 159-el, mert ahol a 159 fuldoklik, a MiTo él, és fordítva: autópályán vagy a húzós gyors kanyarokban a MiTo elvérzik vele szemben.
Giuntini2022-03-06 21:09:27 // 6511
Elhiszem! Igazából ez egy kozmetikázott Punto.
Selmak2022-03-06 20:31:18 // 6510
Nekem 4 éve van, mentem vele 80000 kmt, volt időm tapasztalatokat szerezni vele, azon kívül, hogy egyenesben nagyon me tud indulni, semmi élményt nem ad. A 146om sokkal stabilabb volt és jobban kanyarodott.
zgi5212022-03-06 18:45:42 // 6509
nincs mit! szivesen, lenyeg hogy a meglevo zarbetet operalod ki es teszed at az uj hazba..
David_Mito2022-03-06 18:34:36 // 6508
Akkor szerintem ez lesz. Bárhogyan forgatom, zárom, bármilyen irányba is csinálom, utána ugyan úgy simán kivehető. Akkor ez csere lesz....szuper. Köszi!
zgi5212022-03-06 18:33:30 // 6507
ha nem tudod bezarni egy fel fordulattal akkor elromlott, rendelsz egy tanskapka , hazat es kicserelheto .van tutorial video a temarol a youtube on.
fiat tipushiba orokseg
fiat tipushiba orokseg
David_Mito2022-03-06 17:58:44 // 6506
[Tanksapka]
Hülyekérdés: hogyan kell bezárni a Mito-n a tanksakpkát?
Próbáltam már:
- A használati utasítás, kézikönyv szerint
- Youtube-ról
- Ezer egyéb más módon
Bármit csinálok, nem zárja be, simán ki tudom csavarni és venni. Elég zavaró, mert nekem akár hetekig is áll az autó a ház előtt a parkolóban. A mostani helyzetben idő kérdése, hogy megint éjszaka járják az utcákat és leszívják az üzemanyagot. Ha nem tudom bezárni, akkor lehet a sapka a hibás? Mit lehet tenni a zárral ha cserés? Vagy egy szervizben esetleg ezt is orvosolni tudnák?
Köszi!
Hülyekérdés: hogyan kell bezárni a Mito-n a tanksakpkát?
Próbáltam már:
- A használati utasítás, kézikönyv szerint
- Youtube-ról
- Ezer egyéb más módon
Bármit csinálok, nem zárja be, simán ki tudom csavarni és venni. Elég zavaró, mert nekem akár hetekig is áll az autó a ház előtt a parkolóban. A mostani helyzetben idő kérdése, hogy megint éjszaka járják az utcákat és leszívják az üzemanyagot. Ha nem tudom bezárni, akkor lehet a sapka a hibás? Mit lehet tenni a zárral ha cserés? Vagy egy szervizben esetleg ezt is orvosolni tudnák?
Köszi!
zgi5212022-03-06 17:53:05 // 6505
nalunk a 17 es felni van 205/45
en jonak erzem a kormanyzast
viszont a peres gumi nagyon kemeny futomuvet hoz, sztem a tied komfortosabb
biztosan
nalunk varosban 7-8 liter
akkor megy lentebb ha hosszabb uton megyunk
a 77 lovas kevesebbel beeri
en jonak erzem a kormanyzast
viszont a peres gumi nagyon kemeny futomuvet hoz, sztem a tied komfortosabb
biztosan
nalunk varosban 7-8 liter
akkor megy lentebb ha hosszabb uton megyunk
a 77 lovas kevesebbel beeri
Giuntini2022-03-06 13:05:48 // 6504
Igen, persze ez így van! Tökéletes kis városi autó. Én elégedett vagyok vele, jó döntés volt.
tdemeter2022-03-06 11:43:12 // 6503
Nézd, ez egy jól átszabott fiat grande punto, nagy dolgokat ne várj tőle. Arra pont jó amire vetted, ettől még nem lesz sport autó. És ez így van jól.
Giuntini2022-03-05 21:58:55 // 6502
A másfél hét tapasztalata alapján én a kormányzást másképp látom. Valóban alulkormányzott a kanyar bejárati ívénél, viszont kigyorsításkor a kimeneti íven túlkormányzottá válik.
Az enyémen 195/55 r16 gumik vannak. Elképzelhető hogy a 17-es felniken másképp viselkedik.
Az tény, hogy kanyarodásnál az elején meglepetést okozott ez a viselkedés, de miután kiismertem, a városban hihetetlenül tempós kos dög.
Az enyémen 195/55 r16 gumik vannak. Elképzelhető hogy a 17-es felniken másképp viselkedik.
Az tény, hogy kanyarodásnál az elején meglepetést okozott ez a viselkedés, de miután kiismertem, a városban hihetetlenül tempós kos dög.
Giuntini2022-03-02 21:11:27 // 6501
Dehogyis!
Olajcsere, szűrők, gyertyacsere stb.
Olajcsere, szűrők, gyertyacsere stb.
Kazes☻2022-03-02 16:34:52 // 6500
Máris elrontottad?! ;)
Giuntini2022-03-02 12:30:47 // 6499
Selmak2022-03-02 06:11:28 // 6498
Futóm, kormányzás. Na pont ez az egyik gyenge pontja. Kormányszervó bugos, gyakoriak hibaüzenetek. A szögjeladó a bűnös, de ez köztudott. Az elcseszett futómű geometria és a rúlméretezett gumik miatt katasztrofálisan alulkormányzott. Ami jó tapadás viszonyok között a direkt kormány elfed, de nem ideális tapadási viszonyok mellett tolja ki az orrát a kanyarba és nem akar befordulni.
Giuntini2022-02-28 18:11:16 // 6497
Nagyon tetszik ez a kis mitugrász! Hihetetlenül jól kanyarodik, nagyon jó a kormánya. Ami nagy meglepetés, hogy belül egyáltalán nem kicsi! Sokat kritizálták a kemény műanyagok használata miatt, de egy ilyen kisautónál egyáltalán nem zavaró, és baromi strapabíró, lásd az enyém 10 éves, és nincs nyoma. A városi fogyasztása nekem nagyon baráti, ha összevetem a 2,4-el. Két kilométer alatt a víz felmelegszik, rövid távokon ez igen nagy előny.
Szóval egyelőre úgy érzem, jó döntés volt! Sokat vaciláltam, hogy két autót fenntartani mennyire költséges, de így számolgatva, és az, hogy a 159-et tényleg csak hosszú távokon használom (vasárnap Esztergomban voltam vele), úgy érzem hogy kevesebb a stressz.
Szóval egyelőre úgy érzem, jó döntés volt! Sokat vaciláltam, hogy két autót fenntartani mennyire költséges, de így számolgatva, és az, hogy a 159-et tényleg csak hosszú távokon használom (vasárnap Esztergomban voltam vele), úgy érzem hogy kevesebb a stressz.
Giuntini2022-02-26 11:42:45 // 6496
Egyre jobban tetszik ez a kis szöcske! Nagyon jó a futómű, korménya nagyon közvetlen!
Tulajdonképpen az első két fokozat elindulásra szolgál. Hármasban mindent meg lehet oldani, negyedikben 40-el kanyarodsz a 90 fokos kanyarban, majd gyönyörűen kigyorsítasz.
Ha már 50-el mész ott az ötödik. A Sasadi úton az emelkedőn mindenhol lazán felment 4-ben, ott ahol a 159-et 60 fölé fel kell küldeni hogy felváltson.
Igazi kis városi matador! Mellette parkolni is könnyű vele kis mérete miatt.
Tulajdonképpen az első két fokozat elindulásra szolgál. Hármasban mindent meg lehet oldani, negyedikben 40-el kanyarodsz a 90 fokos kanyarban, majd gyönyörűen kigyorsítasz.
Ha már 50-el mész ott az ötödik. A Sasadi úton az emelkedőn mindenhol lazán felment 4-ben, ott ahol a 159-et 60 fölé fel kell küldeni hogy felváltson.
Igazi kis városi matador! Mellette parkolni is könnyű vele kis mérete miatt.
Giuntini2022-02-25 18:26:23 // 6495
Köszi!
Erhard 242 (Pure Energy)2022-02-25 18:11:34 // 6494
Menüben tudod párosítani, grat a macilacihoz
Giuntini2022-02-25 16:51:20 // 6493
Kérdésem, hogy működik a Blu&me rendszer? Hogyan tudom az androidos telefonommal összekapcsolni?
Giuntini2022-02-25 16:47:37 // 6492
A 2,4 más! Egyből észreveszed, és a konstrukció is más. Nagyon hátul van a Dpf.
Én is úgy érzem, szeretni fogom ezt a kis szöcskét!😊
Én is úgy érzem, szeretni fogom ezt a kis szöcskét!😊
zgi5212022-02-25 15:09:30 // 6491
én egyetlen 1x láttam a Julison a regen ikont a kijelzőn, mikor elhoztam a kereskedésből és volt benne 42km. :) azóta sem, pedig évek teltek el. tény, hogy kizárólag hosszú utakon használom, ha megyünk vele az min. 100km..
lehet ez a titka :)
és igen,MiTo a kis városi vagány. Oda való, nincs mese :) Élvezni fogod!!
lehet ez a titka :)
és igen,MiTo a kis városi vagány. Oda való, nincs mese :) Élvezni fogod!!
Giuntini2022-02-25 13:21:16 // 6490
Én azt érzem, hogy valahogy minden a helyére került. Nincs lelkiismeretfurdalásom, hogy beindítom a 2,4-et 2-3 km-es távra. Akkor inkább mentem villamossal. Nincs bennem stressz a városi tötymörgésben, dugóban, hogy mi zajlik le a motorban, nem stresszelem magamat a 14-15 literre emelkedő fogyasztással. Nem stresszelem magam a dpf miatt, hogy akkor indul el a regenerálás mikor le kellene állítani a motort. A nehezen bemelegedő motor miatt sem kell nyugtalankodnom.
A 2,4 ott jó és gazdaságos, ahova tervezték. Hosszú távra, autópályára, nagy sebességű utazásra. A MiTo meg a nagyvárosba. Tegnap lenyűgözött a városban. Pont ennyi kell. Se több, se kevesebb...
A MiTo vásárlásánál volt egy példa. Dunaharasztira kiértem, mikor elindította a regent. Még rákényszerültem egy 10 perces útra.
Szóval nincs stressz, a 2,4 verhetetlen autópályá
A 2,4 ott jó és gazdaságos, ahova tervezték. Hosszú távra, autópályára, nagy sebességű utazásra. A MiTo meg a nagyvárosba. Tegnap lenyűgözött a városban. Pont ennyi kell. Se több, se kevesebb...
A MiTo vásárlásánál volt egy példa. Dunaharasztira kiértem, mikor elindította a regent. Még rákényszerültem egy 10 perces útra.
Szóval nincs stressz, a 2,4 verhetetlen autópályá