Fórum >> Típusok >> Giulia

Dömpi (il dottore)2015-06-27 19:30:36 // 636
Vérig sértetted az összes 159-tulajt, ráadásul minden alap nélkül. A véleményeddel egyedül maradtál.
Az Alfa Amore egyik legösszetartóbb közösségének tagjait próbáltad porig alázni...ÉS EZEK UTÁN MÉG NEKED ÁLL FELJEBB?

Én a helyedben az Alfa City-n nem nagyon mennék 159 tulaj közelébe!

(Egyébként a viselkedéseddel mindenki előtt lejárattad magad. Nem tűnt fel?
Na, ezért szólok!)

De szerintem mostmár tényleg zárjuk le! Örüljünk együtt a GIULIA-nak, mert egy iszonyat jó verda lett!
Szabi(kispalinagyobbikfia)2015-06-27 19:28:07 // 635
http://www.alfaromeopress.com/gallery/detail/1524
pe-Ti2015-06-27 19:22:00 // 634
Ciao!
Hol tudnék nagy felbontású képeket letölteni a Giuliáról? Linket esetleg valaki?
Tomi1472015-06-27 17:50:52 // 633
Bárki bármit mond, az ALFA megmozgatja az emberek fantáziáját! Nem véletlen, hogy ennyi photoshop készült, már az új Giulia megjelenése előtt!
Gondoljatok csak bele, hogy egy német "csoda" megjelenése előtt foglalkoznak-e vele?
Az ALFA mindig az érdeklődés és akár a viták középpontjában is áll!
Miért?

Mert ALFA!!!!
msd2015-06-27 17:40:49 // 632
Ez már azelőtt igaz volt, hogy a bemutató közelébe kerültünk volna. :)
GTPeti2015-06-27 15:09:52 // 631
DTM hátulról?



Mondja valaki, hogy nem a Giulia a legtöbbet photoshoppolt autó a világon...
GTPeti2015-06-27 14:47:33 // 630
What about a Giulia GranCabrio? :)

Halesz2015-06-27 13:46:44 // 629
GTPeti2015-06-27 13:40:44 // 628
320-ra talán már csekket sem küldenek. :D
mesa2015-06-27 12:39:53 // 627
Volt már egy 288 Km/ó kijelzős fotót valahol, az sem lenne rossz, de a 320 már kifejezetten megalázó erőfölény lenne! :)

Addig is variációk egy témára
Haddel2015-06-27 12:18:11 // 626
Okés,megoldom !😃 De 320 km/h az már tényleg szép lenne.
Zoli852015-06-27 12:15:14 // 625
Udv! Szerintem teljesen felesleges vitatkozni itt arrol, hogy milyen ez az uj Alfa. Eoben meg senki sem latta az utcan. Szerintem majd csak az utan kezdjetek a vitat :-).
Tedi2015-06-27 12:00:37 // 624
Bonts helyettem is :D Én épp dolgozom, szóval nem ihatok :)
Haddel2015-06-27 11:55:48 // 623
Azt hiszem,erre bontok egy sört! 😃
Tedi2015-06-27 11:26:30 // 622
Nemtom honnan az adat, de az alVolante szerint 320 km/h lesz a Julis vége. Hm...
Tedi2015-06-27 10:39:55 // 621
Még egy ilyen mondat, és kitérek a hitemből :D
Tomi1472015-06-27 10:28:37 // 620
Sokan végigizgulhattuk a bemutató perceit, így láttuk, amint a Giulia, mint egy titokzatos, gyönyörű nő egyszer csak bevonul a rivaldafénybe.
Azoknak, akiknek ehhez az élményhez nem volt szerencséjük, megosztanék pár egy rövid összefoglalót az aresei bemutatóról

https://www.youtube.com/watch?v=m1F2DljHM3A

https://www.youtube.com/watch?v=NoKRPU2NDGw (angol szinkronnal)

https://www.youtube.com/watch?v=_JkXcGqIwY0
mex862015-06-27 10:25:15 // 619
pff
na ez az ami igazán nem hiányozna nekem
rem a gyári lpg-t a csomagtartóban képzeled el nem pótkeréktartályként :D
úgy mégjobb...
vologya[kendács mester]2015-06-27 10:02:56 // 617
Lehetne gyárilag LPG-s vagy CNG-s is. Ezt is írjátok már fel a listara légyszi. Köszi. :-)))
mesa2015-06-27 09:36:42 // 616
Csak látszik, ki ért a design-hoz! ;)

Pont ezért hoztam fel, tükör azoknak a 159 tulajoknak/fanoknak, akik béjemvézik a Giuliát, miközben nem vélték felfedezni a hasonlóságot az előd modellben. Teljesen nevetséges lebéjemvézni, kívül/belül.

De ha lehet választani, inkább hasonlítson az Alfa egy prémium bajorra, mint egy alap franciára! SZVSZ
:)
mesa2015-06-27 09:30:45 // 615
Részedről a téma lezárva?
Te sértegetsz ordenáré hangon ember! Miközben saját magadat hazudtolod meg, egyik mondatod üti a másikat!

Azt mondod te mindenkit szeretsz akinek alfája van ,de engem kezdésből elküldtél a francba, később leköcsögözöl?

HONNAN VESZED EZT A HANGNEMET EMBER?
NE AKARD MÁR MEGMONDANI TE KI MÉLTÓ AZ ALFÁJÁRA ÉS NEM, CSAK MERT NEM EGYEZIK VELED A VÉLEMÉNYE
GT Ɨ|ѯ2015-06-27 08:57:07 // 614
( like szóró )
Kazes☻2015-06-26 22:31:21 // 612

:)
GTPeti2015-06-26 20:02:55 // 611
Ez az. Alakul a Requirements List. A végén pedig elküldjük Marchionne-nak. :)
LacUS2015-06-26 20:00:27 // 610
És amikor eléri az 500e, gariban újra cserélik :D :D
GTPeti2015-06-26 19:47:05 // 609
Azt kihagytad, hogy legalább 500ekm-t várunk el megbontás nélkül. ;)
BeeGee2015-06-26 19:29:41 // 608
Egy litert fogyasztó 1.6 triplaturbós jtd-vel, 300LEvel ami kerül 10.000 euróba újonan, a köt szerviz meg 1000 ft ba :)
Igazad van, ezek full hüjék hogy erre nem jöttek rá... :))
Dömpi (il dottore)2015-06-26 17:59:22 // 607
Bocsi "msd", ezt mesa-nak szántam, csak mérgemben benéztem a nicknevet.
GTPeti2015-06-26 17:57:51 // 606
Forza Giulia Polizia Edition. :)

GTPeti2015-06-26 17:53:11 // 605
Én arról beszélek. :) A Giu új 2.2-es dízeléről. Most látom, hogy ti meg nem. Ja, oké. :D
Speed2015-06-26 16:59:13 // 604
Félre értés ne legyen, szép is jó is. Biztos nem szívesen szállnék ki belőle. Csak szerintem egy picit lehettek volna merészebbek.
Dömpi (il dottore)2015-06-26 16:15:15 // 602
múlt és jelen! nekem valahogy igenis átjön...leginkább a karakter és a megjelenés
Giuntini2015-06-26 16:12:32 // 601
Én örülök, hogy ilyen lett a Giulia! Ez az autó tetszeni fog a német autó imádóknak is. Szerintem az Alfa megtalálta az utat, amivel autót el lehet adni manapság. Megmaradt egyedinek, de mégis jobban elfogadható. Kíváncsi leszek majd az eladásokra. Az 510 Le-s motor, pedig reklám értékű. Lám az Alfának is van egy M3 verő nagyágyúja! Ez a lényeg. Gyanítom, hogy az Alfa akármilyen über sportkocsit hozott létre, a német autós újságírók soha nem fogjál elismerni, hogy jobb mint egy M3, RS4 vagy C63 AMG.
Piritu - 1.000.0002015-06-26 15:15:58 // 600
Nem átütni kell - mint már többen is írták - hanem eladni.
A 4C-ből hányat adtak el Mo-n? (Karbonos négyajtósból se fogyna több, mert drága lenne.) Várjuk meg, hogy a Giulia-ból hányat adnak el. Ha tényleg becsúszik 10 alá a kisebb modellek ára, gyanúm hogy jóval többet. A sikert nem az erős autók hozzák, hanem a jó alapmotorok. Igen, az akár egy duplaturbós 2 literes négyhengeres is lehet. (A csodaszép 156-ból is gyanúm, hogy 1,6TS-ből és 1,9 JTD-ből adták el a legtöbbet, az hozta a sikert, nem a 3,2V6.)
A bevétel dönt, hogy mint márka túlélünk-e, nem az átütés.
WarbiRunner (Gyuri)2015-06-26 15:07:04 // 599
Yess...ezt várom én is :-)
WarbiRunner (Gyuri)2015-06-26 15:05:57 // 598
Ez akkor volt, amikor a dízel pedig adagolós, örvénykamrás. Kéz a kézben bonyolódnak mind a benzin, mind a dízel motorok, nincs ezen mit rágódni.

A TD-re naponta csodálkozok rá és felteszem a kérdést magamban, hogy mi szükség ennél többre? Egy 19 éves 130e-t futott autó, mint egy ufó. Beülsz és tudod mennyire jó volt 1996-ban annak aki ezt kihozta a szalonból.
És bőven nem ez volt az akkori adagolós technika csúcsa, de az autógyártás csúcsa sem :-). Mivel jobb egy mai városban kerregős downsizing áldozat mini turbódízel ugyanennyi lóerővel sok bonyolult technológiával? Elárulom, hogy semmivel. Nyilván kevésbé zörög belül egy új autó, de ez is csak addig tart míg elhagyod a város táblát. Onnantól egy viccnek érződik a sok kis franc 1.4 dízel.

És mennyire elmosódik a modern technika összes előnye. Igen, persze, amikor épp a TD-vel rohangálok, akkor elnézően mosolyognak a "modern" autókból, amiknek az átlagéletkora mondjuk 10 év, és kb ez az egy ütőkártyája van a mai autóiparnak. Ciki régi autóban ülni, mert azt sugározza, hogy lúzer vagy.
.......................2015-06-26 15:04:04 // 597
százszor leírtam ,hogy a 4C mintára egy carbon lightweight Sedant kellett volna csinálni
az átütö lett volna
de egy biturbo motorra alapozni a sikert?
Piritu - 1.000.0002015-06-26 15:03:35 // 596
Akkor most már rajzolhatnál is valamit a táccspaddal :-DD
Erhard 242 (Pure Energy)2015-06-26 15:00:16 // 595
kicsit szétoffoltuk a topicot....én örülök, főleg hogy lesz biturbós 300 lovas benyás is :)
Piritu - 1.000.0002015-06-26 14:56:17 // 594
Szerintem nincs gond azzal később se, csak tudomásul kell venni, hogy pénzbe kerül. Mint ahogy a prius akkuja is egy idő után. Ha ugyan annyi Ft-ot szánsz rá km-enként később is, mint az első 150 ezren, akkor gondtalan életed lesz :-))
Piritu - 1.000.0002015-06-26 14:51:58 // 593
"kritizálni könnyü" - kb két oldal óta ezt teszed, erre próbáltam utalni.
Okosat nem mondani kell, hanem csinálni.
Az Alfa meglépett egy - szerintem - nagy húzást. Ráadásul elsőre a csúcsmodellt mutatta be. Többet nem tudunk, sőt a bemutatott autó csomagtartóját sem láttuk. Mi alapján dönthetünk, hogy ez így nem jó, mást kellene csinálni? A vezetőség így döntött, ebbe tolták a pénzt. Meg még sok minden másba, amiről szintén nem tudunk semmit. Cserébe hasznot várnak.
Az hogy ez okos volt-e vagy sem a vásárlók döntik el, nem mi itt egy piaci szempontból jelentéktelen honlapon.
Dőljünk hátra és várjuk meg, hogy mi lesz belőle. Nem kell még rohanni, egyenlőre nem lehet megrendelni.
Erhard 242 (Pure Energy)2015-06-26 14:44:04 // 592
sok sikert hozzá :) a dejzel akkor jó ha kevés méterrel veszed és 150e-nél eladod....
Piritu - 1.000.0002015-06-26 14:41:38 // 591
Jelenleg két konkrét motorról beszélünk, hogy nincs köztük különbség erőben. Pedig van. Az egyikbe bepakolhatsz még 50 lovat, a másikba nem. Az egyikben van még potenciál, amit sokan ki is használnak. A másikban már nem sok.

De ennek még mindig semmi köze a Giulia-hoz.
Jimmi T.2015-06-26 14:40:43 // 590
az Alfa nem egy racionális döntés, ahogy nem is egyszerűen a helyzetváltoztatás eszköze. amíg van elégethető benzin a földön egy " petrolhead " miért beszél mindenféle villanyos szarról ? arra ott vannak a japó förmedvények. aki spórolni akar az nem vesz alfát. aki meg annyira jól keres, ne sírjon hogy drága a benya !
Erhard 242 (Pure Energy)2015-06-26 14:39:10 // 589
akkor rakjuk helyére a dolgokat :)
Mi nincs a TBi-ben: porlasztó, EGR, magasnyomású, változó szívósor...ami van 2db lambdaszonda, kettőstömegű, injektor ...
Jimmi T.2015-06-26 14:38:43 // 588
molto buono :-)
.......................2015-06-26 14:38:20 // 587
ha tudsz okosabbat akkor modnj egyet :)
kritizálni könnyü
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.