Van ára. Persze, csak a QV-nek. Ausztriában 85900 Eurótól indul. Ebben még nincs benne a kerámia fék.
Kérdeztem, lehet-e tudni valamit majd a szélesebb közönségnek szánt verziókról, de semmi infó...
Vinnie2016-01-18 00:27:03 // 1605
Vinnie2016-01-18 00:24:14 // 1604
Igen. Sőt! Giulietta is volt. :D
Gondoltam, ezeket már mindenki ismeri, látta élőben. :)
Gondoltam, ezeket már mindenki ismeri, látta élőben. :)
Kazes☻2016-01-17 20:10:43 // 1603
Képeket azért beforgathattad volna...
Chianti2016-01-17 19:05:05 // 1602
Mindig is drágább volt, most is az. Viszont az olaszok a karbotechnikát már több mint 20 éve nyomják, a japánoknak meg a mai napig nincs pl. karbon hajtóművük. De nem akarom szét offolni a topicot, ha érdekel a téma, írj a falamra.
Viszont a Giuliára visszatérve, lehet kihagytam volna a karbon kardántengelyt, de a belső, meg a motortér anyagait jobban megválogattam volna. Persze értem a koncepciót (súlycsökkentés), de ez az autó igazán megérdemelt volna egy Maserati szintű belteret . Már csak azért is, mert ugye ez a csúcsmodell. Akkor milyenek lesznek a "polgári" verziók?
Viszont a Giuliára visszatérve, lehet kihagytam volna a karbon kardántengelyt, de a belső, meg a motortér anyagait jobban megválogattam volna. Persze értem a koncepciót (súlycsökkentés), de ez az autó igazán megérdemelt volna egy Maserati szintű belteret . Már csak azért is, mert ugye ez a csúcsmodell. Akkor milyenek lesznek a "polgári" verziók?
Huracan0072016-01-17 12:53:00 // 1601
Egy ilyen kaliberű autónál ezeket a hibákat nem értem, főleg annak tudatában, hogy mekkora a tét. Ha egy 3 milliós suzuki ról lenne szó rendben, de ez egy 20+ milliós autó...
.......................2016-01-17 11:05:11 // 1600
árban hogy viszonyul a Campagnolo a Shimano hoz?
Chianti2016-01-17 09:16:53 // 1599
Nos igen... ezért nem ismeri a világ "az olasz precizitás" kifejezést. Sajnos ez nem csak az autók terén van jelen.
OFF
Több mint 10 éves olasz országúti versenygépem van, full Campagnolo szettel. Imádom, mert gyönyörű az alkatrészek felületkezelése, formavilága, a működése nekem etalon. A váltás pl. hűen tükrözi az olasz mentalitást. Recsegős ropogós, izomból kell nyomni a váltókarokat, viszont cserébe gyors, pontos, van visszajelzésed, hogy megtörtént a váltás, mert odabassza a láncot a fogaskerékre. Vagy pl. a racsni hangja olyan, hogy már messziről meghallod ha egy versenygép Campa kerekeken gurul, mert úgy kerepel, hogy nincs szükség csengőre, ha pl. az erdőben lefelé gurulsz egy lejtőn. Minden állat és ember fejvesztve menekül! :o) Na meg a szerelhetőség. A mai napig minden alkatrész elérhető és rendelhető, és pofonegyszerű még a fékváltókarok javítása is! Tudom mert már többször csináltam. És végül a tartósság. Egy Campagnolo lánc elmegy 15-20.000 km-t minden gond nélkül, a fogaskerekek ennek a dupláját is simán tudják. A kerékagyak csapágyazása pedig megfelelő karbantartás mellett az atomtámadást is túléli!
Na ezek azok a dolgok, amiket pl. egy Shimano soha nem fog tudni!
ON
Szóval ezért ismeri a világ inkább az "olasz design", "olasz stílus" és "olasz életérzés" kifejezéseket.
Mindazonáltal az autó gyönyörű és biztos vagyok benne, hogy a menettulajdonságai legalább olyan lenyűgözőek mint a formavilága. Nagyon kíváncsi vagyok a "polgári" verziókra.
OFF
Több mint 10 éves olasz országúti versenygépem van, full Campagnolo szettel. Imádom, mert gyönyörű az alkatrészek felületkezelése, formavilága, a működése nekem etalon. A váltás pl. hűen tükrözi az olasz mentalitást. Recsegős ropogós, izomból kell nyomni a váltókarokat, viszont cserébe gyors, pontos, van visszajelzésed, hogy megtörtént a váltás, mert odabassza a láncot a fogaskerékre. Vagy pl. a racsni hangja olyan, hogy már messziről meghallod ha egy versenygép Campa kerekeken gurul, mert úgy kerepel, hogy nincs szükség csengőre, ha pl. az erdőben lefelé gurulsz egy lejtőn. Minden állat és ember fejvesztve menekül! :o) Na meg a szerelhetőség. A mai napig minden alkatrész elérhető és rendelhető, és pofonegyszerű még a fékváltókarok javítása is! Tudom mert már többször csináltam. És végül a tartósság. Egy Campagnolo lánc elmegy 15-20.000 km-t minden gond nélkül, a fogaskerekek ennek a dupláját is simán tudják. A kerékagyak csapágyazása pedig megfelelő karbantartás mellett az atomtámadást is túléli!
Na ezek azok a dolgok, amiket pl. egy Shimano soha nem fog tudni!
ON
Szóval ezért ismeri a világ inkább az "olasz design", "olasz stílus" és "olasz életérzés" kifejezéseket.
Mindazonáltal az autó gyönyörű és biztos vagyok benne, hogy a menettulajdonságai legalább olyan lenyűgözőek mint a formavilága. Nagyon kíváncsi vagyok a "polgári" verziókra.
Chianti2016-01-17 08:46:09 // 1598
Irigyellek! Ha Alfacityben tényleg ott lesz, biztos vagyok benne, hogy ismét rekordot dönt majd a látogatók száma. Bár azt kétlem, hogy ott is bele lehet majd ülni.
osee_selespeed2016-01-16 21:51:53 // 1597
Nem, csak ez a kettő. Azt biztos valami nagyobb szabású showra viszik majd.
Liquid2016-01-16 21:50:55 // 1596
csak a "szokásos" 2 QV
.......................2016-01-16 21:48:59 // 1595
a diesel Gulia nem volt kint ugye?
osee_selespeed2016-01-16 21:40:17 // 1594
Néhány részlet:
Öklömnyi kipuffok
Dícséretes méretű csomagtér
Gagyin lakkozott szénszálas borítás
Elégséges fej és lábtér hátul (193cm-vel mondom ezt)
Kígyós szelepsapka
Jó vezetési pizició
Szép kormány, amit eddig is tudtunk
Könyöklő alatti rekesz (Talán töltő funkcióval?)
Gyenge minőségű lábtér
Alacsony minőségű motortéri anyagok
Mindemellett nagyon tetszett, olyan amilyennek fotók alapján képzeltem. Viszont, ha ezek a dolgok így maradnak, félek, hogy nem érik el az általa várt sikereket.
Öklömnyi kipuffok
Dícséretes méretű csomagtér
Gagyin lakkozott szénszálas borítás
Elégséges fej és lábtér hátul (193cm-vel mondom ezt)
Kígyós szelepsapka
Jó vezetési pizició
Szép kormány, amit eddig is tudtunk
Könyöklő alatti rekesz (Talán töltő funkcióval?)
Gyenge minőségű lábtér
Alacsony minőségű motortéri anyagok
Mindemellett nagyon tetszett, olyan amilyennek fotók alapján képzeltem. Viszont, ha ezek a dolgok így maradnak, félek, hogy nem érik el az általa várt sikereket.
Liquid2016-01-16 21:13:59 // 1593
Meglátogattuk mi is a ViennaAutoShow-t.
Reméltük, hogy nem lesz kordon a Giulia körül, és nem hogy nem volt, de be is lehetett ülni a rossba! Hááát ütős élőben is. Nagyon jó anyagok, igényes belső, irdaltlanul alcsonyan ül, hatalmas karbon fékeken. A hátsó diffúzor is állat. Beültem előre és hátra is. A karbon ülés mögött van hely még úgy is hogy szinte koppig hátul volt az első ülés, a fejtér már más kérdés, én elfértem a 182 centimmel, de a fejem felett kb 2-3 centi volt csak. De ki nem sz@rja le! :)
Ja és ami még fontos: a egész kiállításon a legszebb hostess csaj, a legszebb ruhában a Giulia mellett állt természetesen! :)
Reméltük, hogy nem lesz kordon a Giulia körül, és nem hogy nem volt, de be is lehetett ülni a rossba! Hááát ütős élőben is. Nagyon jó anyagok, igényes belső, irdaltlanul alcsonyan ül, hatalmas karbon fékeken. A hátsó diffúzor is állat. Beültem előre és hátra is. A karbon ülés mögött van hely még úgy is hogy szinte koppig hátul volt az első ülés, a fejtér már más kérdés, én elfértem a 182 centimmel, de a fejem felett kb 2-3 centi volt csak. De ki nem sz@rja le! :)
Ja és ami még fontos: a egész kiállításon a legszebb hostess csaj, a legszebb ruhában a Giulia mellett állt természetesen! :)
.......................2016-01-16 10:31:46 // 1592
a képről úgy tűnik hogy sok benne a hely
Vinnie2016-01-16 00:39:22 // 1589
Kazes☻2016-01-15 20:43:13 // 1588
Guszti... :)
Zagato2016-01-01 21:14:00 // 1587
Azért én legjobban a V6 2,9 literes Ferrari motoros 510 Le változatra leszek kiváncsi.... Az azért arcpirító lesz....ebben az új "D" kategóriában...
deportivo2015-12-22 19:07:38 // 1586
Jó lenne már élőben látni egyet!
Erhard 242 (Pure Energy)2015-12-22 15:11:17 // 1585
no akkor 2-3 év és .... :)
Liquid2015-12-22 14:33:28 // 1584
nagyon bíztató :)
kíváncsi vagyok fogy fognak alakulni az árak
kíváncsi vagyok fogy fognak alakulni az árak
Tedi2015-12-22 13:51:23 // 1583
Kazes☻2015-12-17 19:25:49 // 1581
:)
.......................2015-12-16 12:56:34 // 1580
Pont nem látszik rendesen a csonk a dpf en,az a lila vezeték az
Ami érdekes lenne ,hogyan oldották meg a nyomásszabályzott olajszivattyút
(Reméljük nem úgy mint a TDI legendásan szar hexagon tengelye)
És hogy marad e a régi swirl szívósor ,vagy változik azis?
Ami érdekes lenne ,hogyan oldották meg a nyomásszabályzott olajszivattyút
(Reméljük nem úgy mint a TDI legendásan szar hexagon tengelye)
És hogy marad e a régi swirl szívósor ,vagy változik azis?
Liquid2015-12-16 11:14:59 // 1579
így jobban hangzik
.......................2015-12-16 09:05:34 // 1577
A DPF után köti le a kipufogógáz t ,így nincs korom benne
Ez a kisnyomású kipuff gáz visszavezetés
Kell lenni még egy pillangószelepnek a kipuffban is hátrafelé
Egy folytás Hogy alapjáraton (mikor a turbo nem szív)is kellő térfogatáram menjen vissza
Ez a kisnyomású kipuff gáz visszavezetés
Kell lenni még egy pillangószelepnek a kipuffban is hátrafelé
Egy folytás Hogy alapjáraton (mikor a turbo nem szív)is kellő térfogatáram menjen vissza
Giuntini2015-12-16 08:55:31 // 1576
Úgy tudom, a BMW-nél is így van.
Liquid2015-12-16 08:53:05 // 1575
nem vagyok meggyőződve arról hogy a kormot ráküldeni a turbora jó ötlet, de biztosan van megfelelő érv mellette
.......................2015-12-16 04:32:13 // 1574
Az új 2.2 jtdm
450 Nm 200 lóerő
Euro 6 ! Add Blue nélkül!
2000 Bar befecskendezési nyomás
Solenoid injektorokkal (ez nagyon jó hír)
Tulajdonképpen a jól bevált 2.0jtdm továbbfejlesztése
Öntöttvas blokk marad(hálistennek)
Nagyobb furat
Nagyobb löket
Kiegyensúlyozó tengelyek et is kap
Érdekesség még a kifugogógáz visszavezetés a turbo elé történik
És végre eltűnt a nagy "mumus"az egr müanyag fedele
450 Nm 200 lóerő
Euro 6 ! Add Blue nélkül!
2000 Bar befecskendezési nyomás
Solenoid injektorokkal (ez nagyon jó hír)
Tulajdonképpen a jól bevált 2.0jtdm továbbfejlesztése
Öntöttvas blokk marad(hálistennek)
Nagyobb furat
Nagyobb löket
Kiegyensúlyozó tengelyek et is kap
Érdekesség még a kifugogógáz visszavezetés a turbo elé történik
És végre eltűnt a nagy "mumus"az egr müanyag fedele
.......................2015-12-15 11:43:25 // 1572
nem zavarja ,sőt
parndorfnál figyeltem ,játszanak a madarak azzal ki tud átrepülni a lapát között
komolyan ,ez nem vicc
parndorfnál figyeltem ,játszanak a madarak azzal ki tud átrepülni a lapát között
komolyan ,ez nem vicc
Jimmi T.2015-12-15 11:37:08 // 1571
Piritu - 1.000.0002015-12-13 20:10:13 // 1570
Vagy tizenöt éve az egyik munkatársammal Herbolzheimben tudományosan megvizsgáltuk a kérdést.
Akkor telepítettek az ottani Shell kúthoz egy hatalmas turbinát és a szálloda teraszáról jól rá lehetett látni.
Egy délutánt, estét és bő egy rekesz sört áldoztunk fel a megfigyelésre. Egy madarat se láttunk nekirepülni a rotoroknak, meg egyet se láttunk amelyik össze vissza röpködött volna zavarában. Sz@rtak a rotorra a madarak, élték a világukat tovább :-DD
Akkor telepítettek az ottani Shell kúthoz egy hatalmas turbinát és a szálloda teraszáról jól rá lehetett látni.
Egy délutánt, estét és bő egy rekesz sört áldoztunk fel a megfigyelésre. Egy madarat se láttunk nekirepülni a rotoroknak, meg egyet se láttunk amelyik össze vissza röpködött volna zavarában. Sz@rtak a rotorra a madarak, élték a világukat tovább :-DD
Liquid2015-12-13 19:58:23 // 1569
jaja, Mosonmagyaróvár mellett is azzal ellenérveltek a sötétzöldek, hogy zavarja a madarakat,főleg a túzokokat, érdekes módon ez a zavarás csak a határig tart, mert 10km-rel odébb a 100x annyi turbina se zavarja a madarakat...
berobbantam2015-12-13 19:42:35 // 1568
Mezőtúr melett van egy szélturbina kb 6-8 éve.Még sose volt elindítva,mert a madarakat zavarja a hangja.Állítólag.
Putyesz2015-12-13 19:29:00 // 1567
Liquid2015-12-13 12:27:59 // 1566
nálunk erősebbek a sötétzöldek sajna
Liquid2015-12-13 12:25:50 // 1565
na jó ebben ismét van igazság, majd meglátjuk mire jutnak vele... :)
.......................2015-12-13 10:14:40 // 1564
Jól tudod ,az osztrákoknál van sok vizierőmű is
Volt egy atomerőművük ,de nem üzemel ,mivel van villany máshonnan is
De a lényeg hogy folyamatosan építik a szélerőműveket
Volt egy atomerőművük ,de nem üzemel ,mivel van villany máshonnan is
De a lényeg hogy folyamatosan építik a szélerőműveket
Zsolt1552015-12-13 09:51:49 // 1563
Ha jól tudom, az osztrákok sem a szélenergiára alapozzák kizárólag a saját ellátásukat. De az biztos, hogy kisérletezni kell az új előállítási módokkal, módszerekkel.
Erhard 242 (Pure Energy)2015-12-13 09:40:48 // 1562
poén kedvéért elolvastam egy tesztet 3om elektronyos autóról hát elég vicces itt még jobban csalnak, mint a hagyományos autóknál, a megadott gyári érték 190-200km-nek a felét tudják....ez elég gáz, 10-12millás árukhoz képest...jah meg a töltés 8-13 óra...na itt tartunk jelenleg azaz 4 éve...no mikor megjelent a 156 1.9JTD a maga 105 lovával 2003-ban már Mjet volt 140-nel stb, stb kicsit gyorsabb volt a fejlődés..
.......................2015-12-13 09:39:52 // 1561
A határ túl oldalán már 500MW villanyt termelnek az osztákok
Ha elautózol látod hogy irdatlan sok van kb 1000oszlopon forog a szélkerék
És azt is hogy semmit nem zavar
20Km er keletebbre vagy 5darab van
A határon a szél elfárad ugye?
Ez Magyarország itt Putyin felé fújnak a szelek
Ha elautózol látod hogy irdatlan sok van kb 1000oszlopon forog a szélkerék
És azt is hogy semmit nem zavar
20Km er keletebbre vagy 5darab van
A határon a szél elfárad ugye?
Ez Magyarország itt Putyin felé fújnak a szelek
Zsolt1552015-12-13 08:43:43 // 1560
Lehet egy megoldás, ha hozzáférhető helyen van elhelyezve. Illetve a súlya is olyan, hogy könnyen mozgatható legyen.
Zsolt1552015-12-13 08:34:01 // 1559
"... Ennek nagyjából a felét várhatóan nem Hollandiában termelik ki, hanem külföldi, főleg skandináv forrásokból szerzik be. ..." Ez olyan mint Németország, hogy bezárják az atomerőműveket. Inkább Franciaországból veszik, ahol atomerőművekben állítják elő. De a lényeg, hogy náluk nem lesz olyan baleset mint Fukushimában.
Zsolt1552015-12-13 08:24:13 // 1558
Amig nincs megfelelő töltőhálózat, addig nem igazán életszerű. Például hazaérsz este 6 körül, felteszed töltőre az autó, majd lemész éjfélkor, hogy arrébb állj, mert más is szeretne tölteni? Vagy éppen Te keresed ki ad helyet neked a töltéshez, hogy reggel el tudj indulni? Vagy a hetedik emeletről leengedi a hosszabbítót az ember a parkolóig?
Pár hete írták valahol, hogy egy Teslás és egy BMW-s egymásnak ugrott, mert egy töltőhelyre egyszerre ketten akartak beállni.
Pár hete írták valahol, hogy egy Teslás és egy BMW-s egymásnak ugrott, mert egy töltőhelyre egyszerre ketten akartak beállni.
Zsolt1552015-12-13 08:07:05 // 1557
Egy Budapest méretű város ellátáshoz kb. be kellene fedni vagy a Balatont, vagy az Alföldet. Olyan erős széljárás nincs, hogy annyi szélerőművet üzemeltetni lehessen, amennyi kellene.
Zsolt1552015-12-13 07:41:36 // 1556
Alternatívának jó, de egyébként nem tartom életszerűnek a jelenlegi villanyautózást. Nem mondom, hogy zsákutca, de miből kellő energia a feltöltésükhöz? Mostanában az is gond, ha nyáron a sok klíma vagy télen fűtés megterheli az elektromos rendszert. Ha egy-két millió autót még rákötnek esténként, akkor gyakorlatilag az ipari fogyasztókat szinte végleg kizárnák a felhasználásból.
Az autópályákon a felsővezetékről történő áramellátással a Mercedes kísérletezett kamionokkal kapcsolatosan. De közel tíz év tesztelés után leálltak vele, mert a nem tartották sem gazdaságosnak, sem kivitelezhetőnek.
Az autópályákon a felsővezetékről történő áramellátással a Mercedes kísérletezett kamionokkal kapcsolatosan. De közel tíz év tesztelés után leálltak vele, mert a nem tartották sem gazdaságosnak, sem kivitelezhetőnek.
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.