Fórum >> Típusok >> Giulia

Stef2016-10-18 06:55:35 // 2539
Nekem nagy mákom volt annak idején. Amikor összeállítottuk az autót, kiderült hogy minden paraméterében megegyezően volt 2db ilyen leadott gyári rendelésetek. Így "csak" 3 hónapot kellett rá várnom! :)
RomeoOne2016-10-17 11:41:58 // 2538
Láttam. Mondjuk az csak egy 2-es. Egy 3-assal lenne értelmes összehasonlítani.
Béci Ɨ|ѯ2016-10-17 11:31:37 // 2537
Érdemes megnézni összehasonlításként a következő videót. Ugyanez a teszt az M2-es BMW-ről. Link
Kócosw2016-10-17 11:31:10 // 2536
persze, de akkor is jo jatek, oszt kesz..masra telleg nem jo :)
lehet sznobkodni vele ismerösök elött hogy figyeld a kezem mert csalok:
klatty klatty, es elvaltva :)
Rohodi Mihály2016-10-16 21:22:34 // 2534
Stef, mi varunk megint, mint 15 eve, barmilyen Giuliat akarsz is venni, valtofulekkel, vagy nelkuluk ;-) megjegyzem en is rendelnem a fuleket... Rendeltem Deltara is, Giuliettara is, Maseratin is volt. Ha vannak fulek, az egy lehetoseg :-) Ha valaki maganak rendeli, nem kell kompromisszum, kerheto ami a szive vagya. Regen ez mas volt, emlekszem a 156-osnal volt ugyfelunk, aki a sport csomag miatt 9 honapot vart az autojara..
Stef2016-10-16 21:05:28 // 2533
Na, örülök, hogy így már megértettük egymást! :)
Giuntini2016-10-16 20:39:10 // 2532
Most olyanokról vitatkozunk, aminek semmi értelme. Persze, hogy van olyan aki a kézi váltót szereti, és van olyan aki az automatát vagy duplakuplungosat. Én csak annyit mertem mondani, hogy a bolygóműves automata nem szerezi a manuál üzemmódot. Attól függetlenül, a QV biztos villámgyorsan vált a váltófülekkel. Lehet, hogy a ZF kitalált valami olyat, hogy teljesen egyenértékű a kézi üzemmódban a duplakuplungos váltóval. Nem véletlenül vettem automatát. Ma már az automata váltók sokkal fejlettebbek, mint korábban. Az évek folyamán vezettem Ferrarit, és más automata váltós autókat, és azt mondtam, hogy a következő autóm automata lesz. Ezt körülbelül másfél millió kilométer kézi váltós vezetés után tettem. Emellett vannak olyan karakterisztikájú motorok, amihez az automata sokkal jobban illik. Főleg a nagyobb teljesítményű, nagy súlyú autók. A 2.4-hez sokkal jobban illik az automata mint a manuális. Lineárisabban adja le a nyomatékot, emellett sport fokozatban valódi űber állattá válik. Csak ennyit akartam elmondani. Ez csak egy vélemény, és elfogadom mások véleményét.
Shadin2016-10-16 20:33:08 // 2531
szépségesség
Erhard 242 (Pure Energy)2016-10-16 20:25:33 // 2530
ez sem rossz választás
Erhard 242 (Pure Energy)2016-10-16 20:11:09 // 2529
én sem, nincs kedvem ismételni önmagam, egy dízel teljesen más, mint egy TB benzines, 200 ló felett meg még inkább más...
Don Gombóc2016-10-16 20:02:42 // 2528


Ez a szürke azért ütős nem? :-)
Putyesz2016-10-16 19:54:55 // 2527
Tudod...ez az unalmas jürgenszürke!!!!
De a giulia ebben is ütős,sőt sportosabb is sokkal mint abban a sötétkék vmiben!!!!:))))))
RomeoOne2016-10-16 19:52:15 // 2526
Ennél többet tényleg nem tudok mondani. Én, ha automatát vennék, az nem azért lenne, hogy ne kelljen váltással kínlódnom, hanem hogy rövidítsem a váltási időt, és kiiktassam az emberi hibát. Félreváltás, rosszul kuplungolás stb. Ezerféleképpen el lehet bénázni, ha gyakorlott is az ember. A gép meg nem hibázik.
Én szeretem kontrollálni a gépet, azt, ha én parancsolok neki. Akkor váltok el, amikor én akarok. Nem amikor az algoritmus jónak gondolja. Ha úgy akarom, kihúzatom kettesben 8ezerig, hogy üveghangon visítson a motor. Lehet, hogy soha nem tenném meg. De ha akarnám megtehetném. Én vagyok a főnök és nem az elektronika.
Lehet, hogy ez neked egyáltalán nem szempont, ezért neked ez nem is meggyőző érv. Én megértem, nem akarom senkire ráerőltetni a nézeteimet, sőt... Nem is várom el senkitől, hogy megértse az enyémet. Cserébe engem sem érdekel, hogy ki hogy szereti, amíg nem akarják megmondani nekem, hogy hogy kéne nekem is hozzáállni :)
Shadin2016-10-16 19:44:20 // 2525
Ha olyan lenne a váltógomb is akkor lenne fasza. Na jó így is fasza. Az első Veloce ami 4 milla alatt lesz, na az az enyém lesz. Mindegy milyen színű, mi van még benne, már benzinesre vágyom, de az is mindegy :-D
Erhard 242 (Pure Energy)2016-10-16 18:56:14 // 2524
ok akkor kell :))) Egyébként alap felszereltségre is jól megpakolták a Veloce-t nagyon szimpatikus remélem jó sokan vesznek nálunk nyugatabbra :D
Shadin2016-10-16 18:45:56 // 2523
Szerintem qurva jól néz ki a a vasdarab ottan :-D Ez már jó indok!
Erhard 242 (Pure Energy)2016-10-16 18:11:09 // 2522
De oltárian haragszom :))) Persze mindenki azt vesz amit akar csak nem értettem miért annyira überfontos egy automatába a váltófül és eddig nem kaptam meggyőző érveket
Stef2016-10-16 17:42:05 // 2521
Nem vagyok versenyző típus, még csak nem is gyorsultam egyik Alfás talin sem, és a ringre se járok hetente versenyezni... :)
Tbi-m sincs, és nem is tudom milyen lehet.
Remélem azért nem haragszotok, hogy ÉN mindezek ellenére továbbra is benzines Giuliát vennék váltófülekkel.
Szerencsére most már több változat is rendelkezésre áll, és mindenki választhat kedve szerint! Ezen aztán kár veszekedni... :)
Erhard 242 (Pure Energy)2016-10-16 16:27:28 // 2520
Ha lenne egy tibid akkor tudnád miért nem adják ki manuálváltóval a gyulát...
Erhard 242 (Pure Energy)2016-10-16 16:22:09 // 2519
Jah ez szép ez melyik szürke?
Erhard 242 (Pure Energy)2016-10-16 16:13:50 // 2518
Jah bocs elfelejtettem, hogy ennyi versenyző van itt akik gyorsabban váltanak, mint a sport fokozatú zf váltó elektrónika és ez szükséges a hétköznapokban vagy inkább a ringen ahová hetente járnak versenyezni :))))
Stef2016-10-16 15:27:51 // 2517
Erhard azt mondta: "minek kell valakinek az automata, ha váltogatni akarja?"
Stef azt mondta: " mert nincs más"

De tovább megyek, ha lenne a benzinesből kéziváltós, akkor is az automatát venném és csak fülekkel.

Az, hogy te hogyan használod vagy nem használod a tiédet, szerencsére csak rád tartozik. :) Én igenis szeretném használni azokat a váltófüleket! Hallgasd meg a QV-n, hogy milyen eszméletlen gyorsan vált! Gyakorlati értéke nem sok? Nem hinném! Hogy mennyire bírja majd a váltó, az 2-3 éven belül úgy is kiderül...

Peace! :)
Giuntini2016-10-16 14:48:21 // 2516
Na nekem ez a problémám a QV automata váltójával. Nem a duplakuplungos van benne, hanem a nyolcfokozatú ZF automata. Szerintem ezért van hagyományos kézi. Ez a nyolcfokozatú a Veloce csúcsbenzinesébe is remekül passzolhat, de én a QV-ben szívesebben látnék egy olyan automatát, ami a Ferrarikban van.
RomeoOne2016-10-16 14:40:22 // 2515
Igazad van, én sem a hagyományos automatára gondoltam, hanem a sportváltókra. De feltételezem a QV-ben ez van. És hogy a Veloce-t is lehet ezzel kérni. A múltkor az Aston Martin Vanquish szekvenciális autováltójáról néztem meg egy videót, hogy hogyan működik. Na az sem arra lett kitalálva, hogy hagyjad mindig magában dolgozni :)
Giuntini2016-10-16 14:31:31 // 2514
Egyet értesz vele vagy nem, ismétlem, a váltósok mondták, a kézi kapcsolgatás nem tesz jót a hagyományos nyomaték váltónak. Csak egy opció, amit bizonyos szükségesetekben lehet használni. A bolygóműves váltó alapból automata, azt arra találták ki, hogy a gép váltson. Ez nem manuális váltó. A robotizált kézi, illetve a duplakuplungos a kézi váltásokra van kitalálva. Ez sokkal jobban vált kézi üzemmódban, viszont automatában nem vált olyan simán, mint a bolygóműves, mint ami a Giuliában van. A Giuliettában viszont TCT váltó van. A mostani duplakuplungosok más simán váltanak, megközelítik a bolygóművesek simaságát.
RomeoOne2016-10-16 14:22:05 // 2513
Nagyon nem értek egyet. Igenis kell a lehetőség, hogy én mondjam meg, hogy mikor akarok váltani egy sportautóba. Addig húzom ki egy bizonyos sebességig, ameddig én akarom, addib bőgetem magas fordulaton, ameddig én akarom és nem az elektronika. És azért akarok automatát, ha ilyen igényeim vannak, mert még én áttolom a másik fokozatba kézivel is, az több, mint fél másodperc, még ha ügyes is vagyok. A gép meg vált mondjuk 0,2 sec alatt. Na ez a nem mindegy.
Plusz mégis kényelmesebb, hogy nem kell mindig nekem váltogatni, van amelyiket elintézi a gép. Például érdekes volt látni, hogy amikor a körrekordot megtette a Giulia QV a Nürburgringen, akkor lefele váltást egyet sem láttam a pilótától. csak telibefékezett és hagyta, hogy az automatika tegye a dolgát. De felfelé már ő kapcsolgatott.
Giuntini2016-10-16 14:14:46 // 2512
Erhard azt mondta, hogy nem az automata nem kell neki, hanem a váltófüleket sz..rja le. A bolygóművesnek a kézi váltás nem igazán tesz jót. Csak ennyit mondott. Nekem automatám van, és tudod hogy hányszor használtam manuálban...? Csak opció, de gyakorlati értéke nem igazán sok.
Putyesz2016-10-16 13:25:30 // 2510

...qurva jól néz ki ebben a színben!!!!!
Stef2016-10-16 13:11:24 // 2509
Pl azért kell az automata, mert a benzines azzal és csakis azzal kapható! :)
Csabi2016-10-16 11:36:02 // 2508
Ahogy nézem Észak-Amerikában lesz kapható....csak.
Csabi2016-10-16 11:33:11 // 2507
Giulia-hoz kapcsolódó wikipedia oldalon a táblázatban már csak a biturbós 350 lóvas verziónál van üres rész... (MultiAir mind)
Erhard 242 (Pure Energy)2016-10-16 10:28:00 // 2506
osztom... minek kell valakinek az automata, ha váltogatni akarja? Én konkrétan lesz@arom a váltófüleket azért vennék automatát, hogy tegye a dolgát, ha váltogatni akarnék arra ott a manuál váltó... ráadásul tényleg tönkre tudja tenni a váltót a váltogatás...elhiszem, hogy jól néz ki de a gyakorlati értéke nulla
RomeoOne2016-10-15 23:39:01 // 2505
Én valahol 300 ló körüli dieselről olvastam, legalábbis így rémlik. De amikor vissza akartam keresni, hogy is van ez pontosan, akkor sehol nem találtam. Lehet, csak behaluztam.
Giuntini2016-10-15 23:15:11 // 2504
Igaz az, amit a napokban valahol olvastam, hogy lesz egy 2 literes duplaturbós benzines 350 lóerővel?
Giuntini2016-10-15 23:13:32 // 2503
Mindenesetre a hagyományos bolygóműves automatáknál a kézi váltás nem igazán jó. Váltósok szerint a bolygóművesnek a manuál üzemmód nem igazán tesz jót. Egyébként nem is értem ezt a váltófül hóbortot. Aki automatát vesz, az jobban kedveli mint a kézi váltást. Sport üzemmódban, pedig minden felgyorsul, az autó viselkedése kimondottan agresszív és sportos lesz. Kézzel nem tudsz olyan gyors lenni a mindennapos használat során. A váltófüleknek egy duplakuplungos vagy soros váltónál van értelme, mint például a Giulietta TCT váltójánál.
Rohodi Mihály2016-10-15 23:03:56 // 2502
Ketto feknyereggel :-) 1 piros meg egy szurke
Csabi2016-10-15 22:06:51 // 2501
Nagyon őrzik a Veloce hangját, bármennyire keresem nem találom... Létezik, hogy még nem indították be? :)
Haddel2016-10-15 21:58:32 // 2500
Imádom ezt a felnit! Jó nagy fék van hátul is😃
Kazes☻2016-10-15 21:21:36 // 2499


Bimmerezőknek... ;)
Abarai2016-10-13 19:46:38 // 2498
A Selespeed műanyag füleiről gyorsan leszoktam, inkább tologattam a fütyit (váltókarnak ne nevezzük már azt az izét). Ezért is kéne kipróbálni. :)
Norby2016-10-13 19:21:53 // 2497
Az enyémben van, de nem jó :(
Lehet csak a kormány olyan
Piritu - 1.000.0002016-10-13 17:51:02 // 2496
Ááááhh, a Giulietta TCT-s, a fülekkel (vagy anélkül) olyan gyorsan tud váltani, mint kézzel - szerintem - senki. Még gázfröccsre se marad idő váltás közben :-DD
Piritu - 1.000.0002016-10-13 17:48:18 // 2495
A kérdés továbbra is áll. Ha tényleg annyira nem csíped a Totalcar-t mint ahányszor ennek hangod adsz, akkor miért olvasod? :-DD
Viccet félretéve, mivel borzolták fel ennyire a kedélyeidet a cikkben?
BCS2016-10-13 17:24:58 // 2494
Mivel ez a topic jobban pörög, meg a Giulia is vmilyen szinten megemlítődött "jeles" szerzőnk által, így a evidensnek véltem ide. Az információszabadság még mindenkit megillet, mondjuk a tényszerűség is jó lenne. :P
Kócosw2016-10-13 11:49:05 // 2493
jojatekok a fülek.. :)
csak kattogatod, ömeg valtogat... vissza 3 fel fel 3 :)
naggyon sznob :)
Giuntini2016-10-13 11:45:01 // 2492
Sajnos az enyém facelift előtti, nincsenek váltófülek, manuálban toszogatni a váltókart, meg nem az az érzés.
Erhard 242 (Pure Energy)2016-10-13 11:27:23 // 2491
jah multiair-t akartam :)))
VKG231!!! (156+75)2016-10-13 11:00:28 // 2490
Twinair? Az azér csak nem :) 900 köbcentivel nem megyünk sokra :D
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.