Fórum >> Típusok >> Giulia

Golyszi2019-05-02 19:26:09 // 9469
Na ez az infó hiányzott! Így összeáll a kép!
LEDek megrendelve! H7 H11 H15. majd dobok képet ha már nem ilyen sárga...
tdemeter2019-05-02 19:23:41 // 9468
De mér?:) 280 ló kell, rész mód meg nem?:)
tdemeter2019-05-02 19:23:38 // 9467
De mér?:) 280 ló kell, rész mód meg nem?:)
Golyszi2019-05-02 19:22:40 // 9466
Én voltam
Erhard 242 (Pure Energy)2019-05-02 19:12:46 // 9465
az nekem nem köll :DDD
Erhard 242 (Pure Energy)2019-05-02 19:12:31 // 9464
de jó, hogy ott ki lehet kapcsolni a pilácsot...
gradvolttomi2019-05-02 18:46:39 // 9463
Szia, Te álltál ma reggel (fél 7-7) előttem a Göcseji út, temető, Spar, Mol stb piros lámpánál?
pettinke2019-05-02 18:28:19 // 9462
LED-es DRL csak a xenon fényszóróhoz jár. ha halogén a fényszóród, akkor izzós a DRL is.
tirex2019-05-02 18:23:17 // 9461
Végre alaki 20-as felnit tesz a Julisra! Ezt is megértem hálistennek. Tuti állat lesz!
Norby2019-05-02 18:07:13 // 9460
Akkor te vitted el a halasit?! Gratulálok!
Golyszi2019-05-02 17:24:05 // 9459
Kapcsoló:

Nappali menetfény:

Tompított :

Refi:

Index :


Szerintetek?
Shadin2019-05-02 17:13:44 // 9458
És a Rece üzemmód váltó? ;-)
Erhard 242 (Pure Energy)2019-05-02 16:10:06 // 9457
Gombsor megérkezett, 7végén nekifeszülök...
Golyszi2019-05-02 16:06:09 // 9456
De nem ám...Meló után lefotózom milyen pontosan.
RomeoOne2019-05-02 15:43:09 // 9455
És nem égeti itt a DRL-t? A led pont ezt tudja, ha DRL, akkor DRL, ha meg index, akkor színt vált és villog
Golyszi2019-05-02 15:31:15 // 9454
az én lámpám tök nem ilyen :)
Ahol a LED csík van az USA verzióban, nekem itt van az irányjelző...
DLR meg szimpla helyzejelző. Marad akkor a izzó "LED-esítése"

Meglepődtem ezen, nem is gondoltam hogy nincs benne.
Magyar piacos, 7" és 10"os kijelzővel. No sebaj...
RomeoOne2019-05-02 14:57:47 // 9453
*DRL - Daytime Running Light
USA videó, azt mondja, hogy automata állásban égeti a menetfényt, ha nincs sötét. De a kézikönyv adja a legbiztosabb választ :)
Erhard 242 (Pure Energy)2019-05-02 14:52:05 // 9452
bekapcsolni biztos nem kell, alapból világít a nappali menetfény ...lehet csak egy izzó akkor az alapfelszereltségnél, ködlámpásat sem láttam még eddig
Golyszi2019-05-02 14:10:21 // 9451
Sziasztok,

segítsetek, :)
Hogy van ez a DLR?
Ami nekem fura, hogy Giulettában alapszinten járt a DLR. Most vagy én nem találtam még meg hogy kell bekapcsolni(amit kétlek) vagy csak "izzós" nappali menetfény van benne?
Nem is értem :D
Erhard 242 (Pure Energy)2019-05-02 11:44:37 // 9450
Stelvio lenne vinném :)
G-MANN🍀2019-05-02 10:38:54 // 9449
Esetleg valakinek egy gyári sötét pajzs? Biztosan megegyezünk. :-)
pettinke2019-04-30 11:54:27 // 9448
Il diametro del fungo a szeleptányér átmérője, dehát az valóban gombát is jelent. azért a gugli annyira nem okos, hogy rájöjjön a szövegkörnyezetre.
RomeoOne2019-04-30 11:03:17 // 9447
Lehet náluk ez rá a szakszó, Giuntini tudná megmondani. De pl. ha egy magyar szöveget akarnának elolvasni és abban szerepelne az "olajgomba" kifejezés, hát megszenvedne vele a fordító, az tuti :D
TtK2019-04-30 10:08:40 // 9446
Nagyon érdekes cikk, bár kicsit agyalni kell, hogy a google mit minek fordít. A szeleptányért pl. 'fungus'-nak, azaz gombának. :) Bár ha belegondolunk igaza van a digóknak, tényleg gomba alakú..
Kiváncsi vagyok a Wartburg-üzemmód ;) hosszú távon okoz-e eltérést (nyilván okoz) és milyet a két hengersor alkatrészeinek elhasználódásában. Pl. a gyertyák vagy a fúvókák elméletileg hamarabb tönkremennek a bal hengersorban, mivel többet üzemelnek.
RomeoOne2019-04-29 23:08:34 // 9445
Jó cikk. Angolra egész jól fordítja a google szerintem
R33Z2019-04-29 22:48:54 // 9444
Quadrifoglio 2.9 V6, technikai reszletek Gianluca Pivetti-tol:
2.9 V6 biturbo

Szoval ez megsem egy "szimplan csonkolt" Ferrari. A Ferrari motorok alapjaibol es tapasztalataibol taplalkozik, teljes Ferrari mernoki garda altal, de uj fejlesztesrol van szo. Pivetti volt az elso Philippe Krief mellett akiket Marchionne atiranyitott a Ferraritol, vegul 800 fos stabra duzzadt fel a garda, akik dolgoztak a projekten. Jo lenne erteni szorol szora, amit ir, de meg a google fordito alapjan is azt erezni, hogy ok tenyleg szenvedelybol fejlesztettek ezt az autot. Marchionne megmondta, a feladat ujraeleszteni az Alfa Romeot, minden tudas mehet a Ferraritol, de a projekt nem bukhat el. Meg is lett az eredmenye. 🍀
Szabolcs 1592019-04-28 08:20:11 // 9443
Gázolajszűrő csere megtörtént km 34 ezer
tdemeter2019-04-27 16:40:51 // 9442
Skacok! Úgy alakult, hogy vasárnap délután valamikor én is útba ejtem majd a Mátra környékét. Valaki írta már, hogy melyik út amelyiken érdemes menni, de kiesett sajna.
Segítenétek?

Szerintem olyan du. 5 körül jutok oda, ha valaki akar talizni, annak welcome!:)
tdemeter2019-04-27 16:35:13 // 9441
Hát az elég sz.rul hangzik:(
Erhard 242 (Pure Energy)2019-04-27 16:25:22 // 9440
Én először azt hittem egy hajszál de újhúzásra sem tűnt el.. komplett cserélik? Pedig csak egy füstüveg a kijelző előtt... Jah és nem csak alul vannak repedések, ha nem a díszléc alatt is van egy hosszú repedés, meg oldalt is van már egy
R33Z2019-04-27 15:56:02 // 9439
Megneztem tuzetesebben bazz. Nem porszemek vannak az enyemen sem, hanem ezernyi apro repedes a belso felen, ez tukrozodik vissza. Cseres lesz, ez anyaghiba, ha polikarbonat, ha lexan vagy valami mas. Irjak, hogy bizonyos olajszarmazek kemikaliakkal nem kompatibilis, viszont en mikroszalas kendon kivul nem toroltem semmi massal. Nem a lapot cserelik, hanem a komplett egyseget. Remenykedjuk, hogy az az elolap mas anyagbol keszult.
Norby2019-04-27 08:04:55 // 9438
Én már néztem őket. Szépek. Viszont nem automaták.
Golyszi2019-04-27 05:57:44 // 9437
Sziasztok,
Giulietta QVm tegnap elvitték. Így már kirajzolódott teljesen az út 😊
Kedden megy halasra megnézni az a 2db Giu2. 2desőt.
Elsősorban a grafitra pályáznék. Van valami infótok a 2 verdáról?
Keresgéltem hibatípusokra a neten de sokat nem találtam.
Mire figyeljek jobban?
RomeoOne2019-04-27 01:39:24 // 9436
Egyébként találkoztam ma az M0-n, az 5-ös környékén az M7 felé tartva egy fekete Brerával, amin a Giulia 19"-es karika felnijei voltak. A rendszáma talán PW-vel kezdődött, de már nem emlékszem. Meglepő volt.
RomeoOne2019-04-26 22:27:37 // 9435
A ma megjelent Égéstérben is megjelenik az Alfa. Konkrétan QV. Nem csoda, a Nürburgringről van szó. A vége felé kerül szóba
Liquid2019-04-26 17:24:30 // 9434
"A biztonsági tartalék erre nagyon jó szó." - pontosan így van
Giuntini2019-04-26 16:40:20 // 9433
Ez az effektus volt, mikor Suzuki Swift 1,3 Van-al jártam a céges dolgok miatt. Városban fürge volt, a könnyű kasztni miatt elég volt a dinamika, de városon kívül.... Ott meg lehetett tanulni előzni, hogy mibe lehat belemenni és mibe nem.... Inkább az utóbbi volt többségben....
Viszont egy 200 lónál erősebb autó a budapesti forgalomban inkább hátrány. Érzed hogy az autó szenved, nem érzi jól magát... Igaza volt Zolibácsinak, a 2,4 arra van kitalálva, hogy ne 140-el menjél az autópályán. Arra bőven elég a 150 ló is. És itt jön a képbe, hogy hol tudsz menni a 200 lovas autóval. Én a 200 ló legnagyobb előnyét az előzéseknél látom, illetve a tudat hogy iszonyatos tartalékok vannak. Ha valaki ésszel használja a nagyobb teljesítményt, az a biztonságot is növeli. A biztonsági tartalék erre nagyon jó szó.
Giuntini2019-04-26 15:38:15 // 9432
Aki hagyja magát rábeszélni egyliteres Mondeóra, meg is erdemli...
Liquid2019-04-26 15:22:32 // 9431
Kb. egyetértünk :)
Kérdés mit értünk prémium alatt. Én inkább méretet mondanék.
Passat méretnél már azért 150 ló az alap.
Nagyon nem tudlak cáfolni mert létezik 1.0 Mondeo is :)
Zolibácsi2019-04-26 15:12:00 // 9430
85 lovas punto cabrioval tolom nap mint nap. Ez alatt biztos nem vennék én sem autót. De napi rohangálósra elég. Nagyobb családi autót én is inkább 200 le körül keresnék. Inkább úgy látom hogy a 80-110 lóerős átlag autók fel erősödtek 110-140 lóerőre és így igazodott hozzá a többi réteg is. Amit ti mondtok az a prémium autók belépő szintje szerintem, de cafoljatok meg.
Liquid2019-04-26 14:47:25 // 9429
150 lóerő alatt már nem nagyon van Giulia méretű autó. Persze van mindenkinek alapmotorja, de nem azt veszik jellemzően.
Liquid2019-04-26 14:45:08 // 9428
A lóerő egy szám, kell hozzá a tömeg is hogy legyen értelme beszélni arról mire mennyi az elég. Menj egy kört a 60 lovas Pandával, próbál meg előzni országúton a 70-nel tüttyögőket és átértékeled a dolgot :) A megfelelő lóerő/tömeg arány vagyis a megfelelő dinamika azért kell, hogy egyáltalán lehessen előzni anélkül, hogy ön és közveszés legyél. Városban nyilván teljesen mindegy hogy 60 vagy 260 lóval állsz a dugóban.
Zolibácsi2019-04-26 14:29:00 // 9427
Biztos te jobban át látod az autós piacot, de nekem mégsem az jön le, hogy mindenki 150-200 lovas kocsival mászkál.
Erhard 242 (Pure Energy)2019-04-26 13:07:53 // 9426
így van most kell kiélvezni amíg lehet ...
Giuntini2019-04-26 12:37:38 // 9425
Igen csak 1,6 turbo 200 lóerő más mint a 2,4 alap 200 lóereje. Ezek csak 4000-en üvöltve adják le teljesítményüket.
Én azt mondom 200 ló a határ. Onnan kezdve már felelősség a többi résztvevővel szemben is, helyettük kell gondolkozni. A teljesítmény növelésével nem gyorsul a reakció idő, viszont baromi gyorsan utol lehet érni a többit. A 2,4-el városban csak simogatni lehet a gázpedált, nincs helye türelmetlenségnek, mert nagy baj lehet belőle.
Shadin2019-04-26 12:17:52 // 9424
Kié a PED-700? Nem figyeltem :-(
Erhard 242 (Pure Energy)2019-04-26 12:12:28 // 9423
jah hát ő tiszta Zsémsz Bond, vörd iz nát enáff :DDDD
Erhard 242 (Pure Energy)2019-04-26 12:10:51 // 9422
mindenhol bakker lehet akkor nem egy országban élünk, ki beszélt városról ott a kerékpár is gyorsabb, mint a QV, KRESZ szabályai szerint egy 1.1-es Puntó is elég sőt még sok is ... hajrá sok sikert hozzá.
Második autónk egy fos Suzuki Vitara 140 ló ... tényleg nem emelkednek a lóerők áhhh kicsit sem csak benyás Alfából 200 ló az alap nézzünk egy Volvo benyás XC60-at jééé 245 ló a legalapabb, Vosvágen T-Rock 190 ló ...
tdemeter2019-04-26 12:04:48 // 9420
Igen és ilyenkor mindig elgondolkozok, hogy az egyre értelmetlenebb autók felé megyünk.
Ott van pl a tesla, isten tudja hány ló erővel.
Közben beletesznek egy autopilotot, ami most már ott jár, hogy városban is képes a lámpák értelmezésére vagy az elsőbbség megadására.
Szóval bent ülsz a teslaban, alattad minden évben több lóerővel és közben autopilotozol ami majd betartja a kreszt, a sebességhatárokat és ennyi.
Vagy ha holnap mondjuk kijön az új giulia hybrid, ami majd 350 ló lesz, ugyanezzel a motorral, akkor a qv meg lesz mondjuk 700, biztos lesz olyan, aki majd azért cserél 510-et mert az már gyenge.
Szóval nem értem hova ez az egész, amikor nyilvánvaló, hogy 20 év múlva már az is feltűnő lesz, ha saját autót veszel. Egyre jobban húzzák a gyártók felett a nadrágszíjat (lásd alkoholszonda beépítés - ááááá), előbb utóbb már nem fogsz tudni kövéret nyomni a kamion mögött, mert akkor lelőnek, plusz megy a csekk automatice.
Úgyhogy sorry, de a lóerőkben én sem hiszek.
Szerintem most az a világ van,amit még utoljára ki kell élvezni, aztán over ... A giulia erre tökéletes vas :)
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.