Fórum >> Típusok >> Giulia

Halesz2020-06-05 16:00:32 // 15934
Annyira tudtam, hogy több lesz :)

Azt hiszem ezt a videót büszkén kirakhatják az alfások bárhová!
WebM2020-06-05 15:57:44 // 15933
Detto :D
G-MANN🍀2020-06-05 15:52:15 // 15932
És tényleg egy ÁLOM!👍🍀😁
WebM2020-06-05 15:51:02 // 15931
Grat a tipphez! :)
G-MANN🍀2020-06-05 15:48:54 // 15930
Prémium!👍🍀
G-MANN🍀2020-06-05 15:48:31 // 15929
😁😉👍
G-MANN🍀2020-06-05 15:48:17 // 15928
👍😁😁
Fornitore2020-06-05 15:37:14 // 15927
Szép volt!Köszi hogy elvitted a gépet.Most már nyugodtan aludhatok😊😊
Fornitore2020-06-05 15:34:26 // 15926
Nem maradtunk szégyenbe😊.Vártam már nagyon és szuper az eredmény!Éljen!!
Giuntini2020-06-05 15:29:12 // 15925
Winkler szerint ez a motor a 200 lóval csak az Alföldre jó...
Totalcar a saját szakújságíróját égette most le!😊
Giuntini2020-06-05 15:18:19 // 15924
Szép munka Alfa! Csak ezt az emberek is értenék....!
RomeoOne2020-06-05 15:08:15 // 15922
Az álom szó már copyright :D
Álom© by G-MANN :DDD
R33Z2020-06-05 15:05:10 // 15921
Köszi, Igazán nem lopnám G-MANN szavait, dehát ez akkor is Álom :)
Röviden, a legkívánatosabb "tárgy" amit valaha birtokoltam.

Este írok majd választ a 4C fórumba, hogy ne a Giu-t OFFoljam szét.
R33Z2020-06-05 15:00:09 // 15920
Naaa, a teljesítményt jól eltaláltam :)

"Mivel ez a pad koztudottan minimalisan lefele csal, ezert en sikeres meres esetere 216HP@362Nm-t tippelek :D"

Király, élmény volt nézni ezt az epizódot!
GTVili2020-06-05 14:39:07 // 15919
https://totalcar.hu/magazin/technika/2020/06/05/eromero_alfa_romeo_giulia/


:-)
Golyszi2020-06-05 13:31:45 // 15918
hát köszi srácok.
Kezdenek körvonalazódni itt a dolgok.
Nem lesz olcsó, és ellenben jó komplikált. De kitartok!
Angelo Bianco2020-06-05 12:41:03 // 15917
Őszintén... Nem mértem le.
A 159 SW lefért. Megnéztem a Giu hosszát 4640 mm a 159 4661 mm. Tehát rövidebb is így nem is gondolkoztam tovább.
TtK2020-06-05 12:31:44 // 15916
Polifoam a falra a kocsi mögé ;)
tdemeter2020-06-05 12:31:08 // 15915
A 159-nél mennyi volt?
Egyébként hány centi hosszú a garázsod? Én is épp házvásárlás előtt vagyok, nem szeretnék kisebb garázst, mint amekkora kell a julisnak
TtK2020-06-05 12:30:27 // 15914
Egyszerre húzod a két váltófület. Próbáld ki az is, hogy manualba van húzva a váltókar és úgy húzod egyszerre a füleket :)
Angelo Bianco2020-06-05 12:14:38 // 15913
Az a baj hogy tényleg nagyon szűkös a hely tényleg 5cm van! Nem tudna ez sem funkcionálni. Csak egyszer kell egy kicsit is nem odafigyelni és rögtön kopp lenne.
Nekem valami fix megoldás kell.
Azért köszönöm a tippeket mindenkitől (is)!
Giuntini2020-06-05 11:42:03 // 15912
Ez a hivatalos sorrend! Amerikai régi autókban is így van. N egy normál üres állás, neutral, P-ben reteszel. Egyébként semmi baj noncs mikor áttolod P-be D-ből N-en keresztül, mert lehet érezni mikor kapcsol. Nem azonnal teszi be R-be, lehet érezni egy másodperces késlekedést.
A másik, hogy mikor lámpánál nyomod a féket, ket három másodperc múlva N-be rakja. Ezért felesleges tologatni a kart N-be. Ha hirtelen kapod le zöldnél a lábad a fékről, érzed hogy kapcsol.a D.
Angelo Bianco2020-06-05 11:38:20 // 15911
Ha nem húzod meg elöl a "ravaszt" (vagy minek nevezik?! :D) és úgy lépteted akkor egyesével lépked.
R-N-D
Erhard 242 (Pure Energy)2020-06-05 11:35:29 // 15910
hosszan húzod 2őt ugrik, röviden egyet...
G-MANN🍀2020-06-05 11:22:27 // 15909
Javaslom ezt 👍
tdemeter2020-06-05 11:17:39 // 15908
Julisnál okosan, ott nem kell átugornod az N-t, egyből D van. Most így hirtelen nem is tudom, hogyan kell betenni N-be... Asszem sosem próbáltam még eddig
WarbiRunner (Gyuri)2020-06-05 11:13:27 // 15907
Hát az szerintem is túlzás, és lámpánál kiteszem N-be simán, egy dologra kell figyelni. Ezt pl. hosszabb autópályás menet, vagy nagy terhelés után érdemes elkerülni! Ugyanis N-ben nem megy az olajkeringetés sem, az eleve túl forró, túl híg olajnak jobb ha van hűtése. A Giuliánál nem tudom hogy van ez megoldva.
RomeoOne2020-06-05 11:12:50 // 15906
Szerintem ennek biztonsági relevanciája van. Valami gyökér híresség is meghalt, mert N-ben hagyta a SUV-ot és rágurult a bejárón. Aztán rakás pénzre perelik az autógyártót. Így ők beleírják a sablonszöveget a manual-ba és lám, lehet rá mutogatni, ha a Darwin díjas kinyírja magát a kocsival.
tdemeter2020-06-05 11:09:52 // 15905
Az offos xtrailem könyvében szó szerint az szerepel, hogy csak nagyon ritka esetekben szabad berakni, főleg szervíz célokra. Elgondolkoztam rajta, hogy ha ez igaz, akkor mekkora baromság már, hogy a p és a D között van, vagyis mindig, minden használatkor át kell húzni a kart felette. Gyakorlatilag bármikor véletlen is teheted n-be. Emiatt én kissé parasztvakításnak érzem ezt, ha bármiben is kárt okozna akkor nem így oldották volna ezt meg...:)
WarbiRunner (Gyuri)2020-06-05 11:01:29 // 15904
WarbiRunner (Gyuri)2020-06-05 11:01:19 // 15903
Az N-ben leállítás az lényegében szerviz mód, a 15ö9-nél biztosan. Pl kerékcseréknél én N-ben állítom le az emelőn, így tudják tologatni, és nem erőltetik a reteszelés ellenében.
Giuntini2020-06-05 10:54:32 // 15902
Így van, csakis P-ben szabad leállítani. A 159 egyből sípol. Nem is tudod kivenni a kulcsot.
Az N csak arra szolgál, ha sorompónál állsz, hosszú perceket akkor kiteszed N-be vagy garázskapu nyitásnál.
TtK2020-06-05 10:34:15 // 15901
Az automatikus kéziféket ki lehet kapcsolni a beállításokban. Nekem is ki van kapcsolva, A P megfogja vizszintes helyen az autót. Ha nagyon kell a kézifék (100 megállásból egyszer), bekapcsolom kézzel.
tdemeter2020-06-05 09:36:39 // 15900
Szerintem nagyon nem rendeltetésszerű nem p-ben leállítani.
Másfelől az enyém olyan, hogy nekem sosem kell p-be rakni, mert ha leállítod magától abba rakja. Az orrán lévő parkolóradar ha már folyamatosan sípol nekem nem is engedi továbbmenni az autót.
Angelo Bianco2020-06-05 09:18:15 // 15899
Nekem sikerült! Bár nyomkodtam elég rendesen a gombokat-karokat! :)
-N-be leállítottam.(hozzáteszem elég döccenve-rántva állt le így a motor)
-de abban a pillanatban a kézifék be is húzott
-asszem akkor még vissza kitudtam engedni a kézit
-de ahogy kinyitottam az ajtót megint visszahúzott a fék
-gyújtás vissza, fék ki és akkor tudtam tolni, illetve húzni szoktam.

Szóval nem egy egyszerű az eljárás és valószínű nem is rendeltetésszerű. Nem tetszett ahogy a motor leáll.
Angelo Bianco2020-06-05 09:06:28 // 15898
Fával csináltam már az 59-nél is, de valószínű kicsi volt mert nem egyszer ha egy kicsit is nagyobb lendülettel mentem neki akkor majdhogynem felment rá. Utána nem is próbálkoztam többet vele mert nem okozott problémát a kézzel való mozgatás.
De itt más a helyzet... Valószínű ilyen irányba kell gondolkoznom.
RomeoOne2020-06-05 08:55:56 // 15897
2.0 Super, jelenleg
tdemeter2020-06-05 07:10:25 // 15896
Ez az, igen, innen vettem. A méretre nem emlékszem, de asszem azt auto alapján választottam valahogy.
Erhard 242 (Pure Energy)2020-06-05 06:53:46 // 15895
Nem gond de ha kinyitod a vezető oldali ajtót egyből Pbe rakja én nem tudtam tologatni...
zgi5212020-06-05 06:24:05 // 15894
erdekes, nekem tobbszor volt mar, pl benzinkutnal, hogy magallas utan nem nyomtam P -t csak a leallitottam. leallt es a valtokaron P jelent meg. (D es alltam a feken)
Ernest2020-06-05 06:15:08 // 15893
"melyik az a legolcsóbb benzines konfig? kérdésemre tud valaki releváns választ? nemekem 159-ben volt ilyen, és majd szeretnék ilyen Julist is
berobbantam2020-06-05 05:42:36 // 15892
Szia.
Mikor bent van a helyén a garázsba az autó tegyél a hátsó kerekek mögé egy zártszelvényt keresztbe.Autóval ki állsz.Zártszelvény lefúr.Utána mindíg ennek engeded neki lassan a kerekeket.Akkor nem kell tologatni.
Giuntini2020-06-05 00:17:24 // 15891
Gratula a 4C-hez! Milyen?
R33Z2020-06-04 23:35:03 // 15890
Hétfőn életemben először jartam Bonyhádon :) Gondoltam beköszönök, de nem akartam zavarni, meg sietésben is voltunk Pécs oda-vissza (a Mátra után 😄).
Megyek az M6on sokkal, erre a távolból feltűnik egy jó kiálláasú Piros Giu, na mondom ez Tomi lesz 🙂. Egy piros Veloce volt oldalán matricával, azután szépen mentünk egy tempóval kultúráltan. Annyi bogár van felétek, hogy az botrányos 🙂.
Lev2020-06-04 23:27:33 // 15889
👍Pünkösdi királyság:)
R33Z2020-06-04 23:25:39 // 15888
Racevét:/
Átérzem a helyzetet... Gödöllői dombság dettó, van néhány kritikus szakasz, ahol napi szinten vadveszély áll fenn... A világon nincs annyi őz, mint errefelé és hiányosak a vadkerítések. Errefelé is megy a hiszti a vadásztársasággal... Tavaly raktam az egyik kocsimra Siren7 vadriasztót, 90 környékén tényleg elég jól visít, hogy mennyiben megoldás nem tudom. Eleve lassan járok ezeken a szakaszokon 70-90, de amely vadakkal azóta találkoztam, visszafordultak vagy megálltak. Az Alfáimra is kellene tenni, most, hogy ez történt Veled eszembe is jutott. :/
R33Z2020-06-04 23:06:41 // 15887
Pünkösdi Mátrázási 🍀


zümi1662020-06-04 22:40:23 // 15886
Köszi Srácok a biztatást, rám fér, igénylem is Tőletek folyamatosan :-))
Tudom hogy nagyon is megéri, kitartok ameddig kell!!
Február óta minden hónap legelején hívom a szalonos emberem, hogy híreket kapjak Tőle, remélem legközelebb a gyártás tényleges beindulásáról fog beszámolni!
zümi1662020-06-04 22:31:28 // 15885
Köszi! :-)
Ha jól okoskodom, elvileg már minden olyan Giulia megérkezett az országba, s át is vették, amit még a vírusos leállás előtt legyártottak. Szóval itt húzhatunk egy vonalat, innentől kezdve azok jönnek majd, amíg a reménybeli júliusi újraindulás után készülnek el.
Kíváncsi leszek, vajon kinek fog érkezni az első, remélem jelentkezni fog itt. Egyáltalán hányan várnak még arra, amire én is. Biztos ragadt bent jó pár rendelés...Ez csak úgy eszembe jutott :-))
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.