Fórum >> Típusok >> Giulia

carver2020-07-25 21:06:49 // 16507
+a médiában is rendszeresebben jelennek meg Alfa Romeoval kapcsolatos hírek...
carver2020-07-25 21:03:13 // 16506
Sziasztok,

mostanában kevesebbet vagyok itt, ha beszéltetek róla akkor sry, de nekem nagy öröm, ezért gondoltam mindenképp megosztom.

Nem tudom feltűnt-e nektek de szaporodnak az Alfa hirdetések, reklámok, jobban jelen van az AR a köztudatban. Egyre több bannert látok online és most megjelent egy bitang óriás plakát az M1-M7 kivezetőn a Mountex előtt is!

Hajrá FCA Magyarország csak így tovább!

Nyilván még nem ennek a hatása de egyébként meg mintha több Alfát is látnék mostanában az utakon.

Egyik nap hazafelé motorral Váci út- XI ker között 25 perc alatt 3 Stelvio.
Pár nappal később Budaörs Gazdagrét között 2 Giulia (nem itt laknak mert én igen, ismerem azt az 1 Giut aki erre lakik).

Pénteken Bartók Shell kúton találkoztam egy új QV tulajjal, mindjárt meg is invitáltam az Amore-ra...

És a régi 147,157,159, Breraból is mintha több lenne az utakon...

Vagy több Alfás vette elő újra az autót vagy csak a szemem áll rá egyre jobban az Alfákra...

Mind1 is, valahogy azt érzem hogy a vírus ellenére mintha javulna a márka megítélése, remélem nem csak azt látom amit látni szeretnék...
Giuntini2020-07-24 14:26:56 // 16505
Egyetértek mindennel amit írsz! Annyit hozzátennék, hogy a 159 darabszáma is nagyon kevés volt a legyártott 150 ezer autóval. A 156-ból 450 ezret gyártottak. Annyit még hozzátennék, hogy a 159-el hatalmasak voltak az elvárások, az óriási minőségugrás reklámja miatt, ami valahol igaz is volt. A 159-ből nagyon sokat vettek cégek, nagyon sokan ültek át BMW-ből vagy Audiból. Jól is fogyott az első két évben, sokkal jobban mint ahogy a Giulia elindult. Akkoriban ezt a kategóriát a dízelek uralták, utólag hiba volt ennyire háttérbe szorítani a benzineseket. Aztán jött a válság és a negatív kampány a súly miatt. Szépen lassan, de igazából nagyon rövid ciklus után leáldozott a 159-nek, pedig azt senki sem tagadhatja hogy formailag na... Megismételhetetlen!!!
A Giuliát en is úgy látom, csakis Alfások veszik, flottanak nem, és ami érdekes Olaszországban sem a rendőrség, a csandőrség vagy a financok nem ugranak. Ez is baj! Helyette vesznek olcsó Seatot, meg egyebeket.
Szerintem a Stelvio az, amelyik képes kihúzni falatokat a németek szájából. Mindent lever, egyedül a Porsche Macan lehet ellenfél, de azzal szemben meg árelőny van.
Erhard 242 (Pure Energy)2020-07-24 12:35:02 // 16504
egyet értek, hosszú távú társ lesz nálam is...
R33Z2020-07-24 11:30:34 // 16503
Gyártási darabszámot is figyelembe kell venni. Valljuk be, nem hasított az eladás igazából sosem, annak ellenére, hogy az autó baromi jó :S Ez így összességében jobb értéktartást fog eredményezni. Mostani helyzet alapján a dízel is jó értéktartónak számít, a benzin különösen jónak. Szinte biztos vagyok benne, hogy ezt a modellt nem fogja leértékelni a piac. 80%-ban olyan emberekhez jutott Giulia akik rajongók, senki sem akar szabadulni tőle, ezek jellemző átlagos megtartása szerintem lesz akár 6-8 év is, a maradék 20% forog a piacon, meg a kehesek. A MY2020 pedig semmi olyan csábító újítást nem hozott, ami indokolna egy esetleges cserét a rajongóknak.
Giuntini2020-07-24 10:03:19 // 16502
Azért Erhard ha tárgyilagosak akarunk lenni, abban az időben, a válság kellős közepén, pont ez a szegmens bukott a legjobban. Várjunk még egy pár hónapot, hogy ez a mistani válság mennyire érezteti hatását. Ha nem lesz vevő, óhatatlanul esni fog az ár.
Giuntini2020-07-24 10:00:24 // 16501
Szerintem szándékosan csinálta! Bedobott egy provokatív kérdést, amire normális választ kapott. Mintha tök mindegy lett volna amit mondunk, hihetetlen alpári stílusban folytatta...
Szerintem nincs Alfája, vagy volt, és most a face-n ekézi az Alfás közösséget. Ő tulajdonképpen azt akarta hallani, hogy a Giulia szar.
Erhard 242 (Pure Energy)2020-07-24 08:41:21 // 16500
akkor számoljunk én anno 3 évesen vettem a 2.4-et 4.2 milláért 80e km-rel 10-11 között volt az új ára, a legolcsóbb Giulia delej 9.8 volt talán, most max 80e km-rel 4 évesen 16500 5.8 milla.. akkor itt a válasz, hogy még a dízel sem produkálja azt az áresést, mint az 59 anno...a benzinesről meg ne is beszéljünk....
RomeoOne2020-07-24 08:25:37 // 16499
Ja, meg is van. 9557 hsz.
RomeoOne2020-07-24 08:20:24 // 16498
Nem alaptalan a gyanú, nagy valószínűséggel. Tavaly, azt hiszem év elején itthon is volt egy fekete dízel, talán 5 milla körül. Akkor még meglepően alacsony volt az ár. Mindenki oda meg vissza volt, hogy így megy le a dízelek ára a botrány miatt stb.
De szerencsére létezik már a JSzP és meg lehetett nézni róla az eredetvizsgás képeket. Hát kiderült, hogy totálkárosan hozták az országba, nemhogy egy ép elem nem volt rajta, még a váza is el volt nyomorodva sztem, azt is úgy kellett visszahúzni. És úgy építették újra. Ha valami olcsó annak oka szokott lenni...
Halesz2020-07-24 08:16:59 // 16497
Ezt én sem értettem. Aztán töröltette is magát...
Piritu - 1.000.0002020-07-24 07:39:01 // 16496
Bennem mindig felmerül a kérdés hogy ez a pár darab miért olcsóbb? Mi baja van hogy ennyire szabadulni akarnak tőle? Amikor kocsikat nézegettem mindig az jött le hogy az alsó polccal mindig van valami. Hacsak nincs nagy mákod és jó a vas, de az a lottóötös kategória.
Erhard 242 (Pure Energy)2020-07-24 06:12:06 // 16495
Mivel ez nem királyság nincs uralom, jobb ha megint pár évig lelépsz az sem baj ha örökre addigra tanulsz egy kis kultúrát, addigra gombokért kapsz Giuliát, addigra mi már másik topicban leszünk :))) Sajnos ahogy megy le az ára vele együtt jön a legalja..
leopop32020-07-23 23:29:12 // 16494
Arra én is és faterom is :)
leopop32020-07-23 23:28:01 // 16493
*sincsen
leopop32020-07-23 23:27:05 // 16492
Apukám marha régóta akar Giuliát egy dolog tartja vissza hogy nincs SW. Neki nagyon kell a munkájból kifolyólag a csomagtartó. (Ajánlottam Stelviót neki azt mondta SUV-ről hallani sem akar) Szóval a lényeg régóta nézegetjük azért az árakat mindketten de ennyiért nincs még az alap dízel sem.
Giuntini2020-07-23 23:23:57 // 16491
Ezt az arcot! Hihetetlen! Feltesz egy kérdést, válaszolunk és kirohan. Jobb lenne ha átrohanna a fészbunkra, ott megy ez a stílus.
Liquid2020-07-23 23:08:33 // 16490
benéztem a rendezést, de nem sokat változtat.
Húha az első oldal vége már 18e, és 50 oldal van, tényleg esett az ár okoska.
Tudodmit, ráfogjuk a korodra a nagy arcod jó? :)
Kellog2020-07-23 23:02:34 // 16489
preis aufsteigen aztán kiadja okoska :)
Liquid2020-07-23 23:00:28 // 16488
nem kell erőltetni ami nem megy :)
Liquid2020-07-23 22:59:55 // 16487
Azért nézd meg mégegyszer tesó :) Arra a 14ezresre gondolsz ami 18e? Mármint ennyi a legolcsóbb Giulia a Mobile-n...
Érdemes volt powerkedni.
Kellog2020-07-23 22:59:38 // 16486
Ez az oldal semmit nem változott.. Voltam már itt fenn pár éve csak akkor is ilyen nagyképűek uralták :) Régi motoros. Olcsójános meg a tudod ki... turkálj a saját zsebedbe... :)
Piritu - 1.000.0002020-07-23 22:53:46 // 16485
No ezt a hsz-t lerajzolhatnád taccspaddal, jól mutatna a garázs falán :-DDD
Erhard 242 (Pure Energy)2020-07-23 22:49:40 // 16484
Ahogy látom neked van a legnagyobb :))) Ne haragudj de nem baszom meg látom ide is jönnek az olcsójánosok...
Liquid2020-07-23 22:49:24 // 16483
az áresés azt jelenti, hogy minden változata esett, ott még nagyon nem tartunk
Liquid2020-07-23 22:48:50 // 16482
Most mi a bajod konkrétan? Ezen a fórumon nem szokás így kirohanni, ez nem a fészbúk wazze. Szerintem senki nem írt rosszindulatból, én se. Csak arra próbáltunk rámutatni, hogy a csak az első szériás dízelek, meg a töröttek olcsók, most ha ez bánt, akkor elnézést kívanok.
Piritu - 1.000.0002020-07-23 22:48:29 // 16481
Vannak itt páran akik egy jó "áresett" Giuliára vágynak már régóta, csak nem nagyon találtak :-)
Kellog2020-07-23 22:48:10 // 16480
menj fel mobilere vagy az autoscountra aztán meglátod.. van ott 180 lovas is 14e euro..
Ki beszélt itt velocerol? Az volt a kérdés ki mit gondol róla h esik az ára......
Kellog2020-07-23 22:43:36 // 16479
Itt mindenkinek mekkora pofája van geci :D Sima általános kérdés volt, baszátok meg semmi rossz indulat nem volt benne, erre rám förmed mindenki... kit érdekel ha egy dizelben 100e-200e km van... nem kmre veszünk autót amúgy se...
Liquid2020-07-23 22:28:12 // 16478
hát ha 20e alatt tudsz benzinest, akkor vevő vagyok rá :)
Giuntini2020-07-23 22:24:04 // 16477
A 159 áresése akkor következett be, mikor elkezdték behordani a bontószökevényeket. 2013-ban mikor vettem átlag 35 hirdetés volt a Hahun. Lesz áresés, a flottadízelekkel, majd 7-8 éves korukban, mikor a harmadik tulaj szabadul tőlük 350 ezerrel az órájukban, és szépen visszatekerik 120 ezerre. Elkezdődik a szarolaszozás, és akkor kezd esni az ára.
Egyébként 2007-es BMW 320d-k is 1 millió alatt indulnak, gondolom olyan is lehet.
Erhard 242 (Pure Energy)2020-07-23 22:08:51 // 16476
Melyik? A legalja max ... benyást hozhatsz 10et is kpra megveszem :)))))
RomeoOne2020-07-23 22:02:08 // 16475
Hát ilyet nem tudom hol látsz, az első szériás, sokat futott full fapad 150 lovas dízelek vannak 18 ezerért és ez csak a legalja. A benzines Veloce-ből az első szériások is 30ezerről indulnak.
Kellog2020-07-23 21:38:34 // 16474
3 évesen 13 -15ezer euro :) Csak ezért kérdezem igen...
Szabolcs 1592020-07-23 21:24:13 // 16473
Enyém be bent van a lejtmenet de nem tudja csak a stelvio
Szabolcs 1592020-07-23 21:22:14 // 16472
Giulia kapja de a lejtmenet gombot ki szedem
tdemeter2020-07-23 21:19:43 // 16471
Jah,egy pillanatra azt hittem hogy a giulia kapja 😁
Milyen vicces lenne benne egy lejtmenet vezérlő 😁😁
Szabolcs 1592020-07-23 21:17:10 // 16470
jöhet újabb meló
sas-1592020-07-23 20:44:54 // 16469
Én 5,5 - 6 m Ft-ért vettem újonnan a 159-et. Igaz kb 2 éves volt 0 km-rel.
10 év múlva 200 e km-rel eladtam kb 1m Ft-ért.
Ez nem durva áresés így sztem.
Ettől függetlenül persze úgy érzem hogy többet ért volna olyan jó autó volt.
tirex2020-07-23 20:41:38 // 16468
A giulia 20collal az igazi na! Penge nagyon!
Erhard 242 (Pure Energy)2020-07-23 20:30:58 // 16467
lassan 4 évesek is vannak, úgy látod, hogy a 159 sorsára jutott?
farki2020-07-23 20:02:36 // 16466
Ezt nem tudom, de már többször működött...
Kellog2020-07-23 19:56:40 // 16465
Mi a véleményetek a Giulia áresésről? 4-5 év és a 159 sorsára jut?
WarbiRunner (Gyuri)2020-07-23 15:16:30 // 16464
No igen. Én bebiztosítottam magam, remélem vagy 8 évre. Kézi váltó, egész jól reagáló eu5 benzin motor. Csak úgy kéri a gázfröccsöket visszaváltáskor XD És ettől függetlenül az adagolós TD még sokkal direktebb, csak még 8 évre már merész vállalás lenne. Az én utolsó mohikánom az 1.4 turbó.
tdemeter2020-07-23 14:44:07 // 16463
Milyen hülyén nézne ki az én kisfékesemen:)
tdemeter2020-07-23 14:43:25 // 16462
Asszem pont ezt csinálják most a németek a teslával, rájöttek, hogy ott is megtévesztő az önvezetés kifejezés... Egyetértek, ezek még nagyon nem önvezető cuccok, csak annak valamilyen korai alapjai.
RomeoOne2020-07-23 14:42:27 // 16461
Stelvio 20"-as kerekek a Giulián:

tdemeter2020-07-23 14:38:44 // 16460
Nyilván sehogy, a cél nem is ez, csupán, hogy kevesebbet üssenek el belőlük.
Liquid2020-07-23 14:08:32 // 16459
Balesetek voltak és lesznek is, csak másfélék. Esetleg ha már minden önvezető akkor kevesebb. Járdáról féktávon lelépő gyalogos, meg idióta biciklis/motoros akkor is lesz, meg lesz nagyon sok olyan amikor visszaadja a vezérlést, hogy danger van.
Persze mindent lehet minimalizálni, de kérdés, hogy akarunk-e egy 10-zel csorgó városi, és egy 45-tel robogó városon kívüli közlekedést. Nyilván sarkítok, csak próbálom kicsit átláthatóbbá tenni a rózsaszín ködöt az önvezetés körül.
És a legfontosabb a felelősség: akkor lesz bármi előrelépés, ha a gyártóé a felelősség. Addig viszont még iszonyat nagyot kell fejlődni, hogy ezt meg lehessen lépni.
Egyébként nem értem mit buziznak a törvényhozók ezzel, én speciel betiltanék minden önvezetésre való utalást akkor ha azért nem vállalnak felelősséget, mert ez így ugyanolyan néphülyítés, mint az hogy a villanyautó zöld és megmenti a földet.
Giuntini2020-07-23 14:03:33 // 16458
Az amerikai példák mindig sántítanak! Például a csodalatos egészségügyi ellátás. A koronavírussal sem tudnak semmit sem kezdeni, mert az ő rendszerük, szemléletük nem képes ezzel megbirkózni.
Náluk mindennek faék egyszerűnek kell lennie, ugyanakkor minden kényelmi funkcióval ellátva.
Önvezető funkció 110 lm-es engedélyezett sebességnél még nem fegyver! Német autópályán 300-nál ne önvezetősködjön egy autó! A 159-nél os a Cruise Controll csak 185 km/h-ig használható. Ez egy ésszerű korlátozás, jó, hogy a gép még beszélyhelyzetben nem tudott közbeavatkozni. Én például mikor tempomattal megyek, mindig úgy tartom a lábam, hogy rögtön közbe tudjak avatkozni. Egy önvezető funkcióval, de még az adaptív tempomatnál is lankad a figyelem, annak ellenére, hogy az utóbbit nagyon hasznosnak tartom.
Olaszorszagban szerintem halott dolog az önvezetés. Egy Brenner autópályán, az Appenineken, de bárhol egyszerűen használhazatlan.
Ismét mondom, ez az elkényelmesedett és világukról nem tudó amerikaiaknak jó.
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.