Fórum >> Típusok >> Giulia

Shadin2024-09-04 18:54:47 // 36795
Ez a Remus-é, de pofátlanul drága :-(
WarbiRunner (Gyuri)2024-09-04 18:53:37 // 36794
Az EBC-t nagyon lehúzzák a fórumokon, és a fékcentrum sem ajánlotta. Majd kitalálom. Ferodo, PowerbStop, Tarox, valamelyik..
Shadin2024-09-04 18:50:09 // 36793
Az enyém így csak a dob Tüv-ös :-)
SD2024-09-04 18:47:36 // 36792
Ez nem jött össze:D
SD2024-09-04 18:47:18 // 36791
Én ezeket nézegetem: ha már carbon akkor a QV akrán is az van:)



Eurocompulsion oldalról


Ezzel a gravirral olyan kicsit tré


na ez menő:)
SD2024-09-04 18:41:13 // 36790
És vajon a rottinger-re rá lehet-e aggatni a EBC yellow stuffot?:)))
WarbiRunner (Gyuri)2024-09-04 18:30:25 // 36789
Igen, tudom hogy forgalmazzák, már írtam is nekik. Egy lengyel gyártó tudtommal, de jókat hallottam róluk. Bár a gugli értékelésük csak 3.8 XD
A Tarox még amin töröm a fejem, hogy megéri e a plusz pénzt, tényleg annyira jó e.
SD2024-09-04 17:49:35 // 36788
Nekem az a feltevésem hogy két helyen vagyunk elásva:
- a lökös kipufogó vég visszadolgozik hangban
- a műanyag tálca ami dob előtt van az is kicsit..

de ha kimenne a hang a lökös utára akkor már jobb lenne valszeg...

Az akrának van ez a hangtompítós szerű kicsit drábább ez is menő...
De vannak noname cuccok is ilyenből, csak onnnan már a hatóság is látha hogy kipu van az autó alatt..

lehe 2500ft-os kipu toldó csővel kéne kipróbálni:D ha van ekkora
G-MANN🍀2024-09-04 17:12:45 // 36787
Te pontosan milyen véget vettél? Köszi
Shadin2024-09-04 16:59:14 // 36786
Ki kell próbálnom, hogy ha kivezetem a véget a lökös mögé akkor változik-e.
Nekem GPF-es és a gyári 65-ös üres cső végén van az axle-back Remus dob.
Pont attól féltem, hogy egy bizonyos magasabb fordulatszám tartományba dünnyög be, de csak alapjáraton tolja erősebben, de felhúzott ablaknál nem tolakodóan.
SD2024-09-04 16:37:44 // 36785
Na pont ebben az irányban gondolkozok, azért az Akrapovic az SS-re ez nem szentségtörés?:D

Nekem a dob nélküli cső megvan, és inkább 2000-3000 között röfög..
A véget ki kell próbálnom mielőtt megutálja a család:D

Kívül ről állat mód jól szól, csak menet közben nem tudom élvezni mert lebrummog mindent a drone:D
SD2024-09-04 16:35:58 // 36784
Ne is mondd, reggel 6-kor indultam a gyerekekért talán pénteken M3.. erre nézem levisz a google az M25-re.. és vissza sem visz az M3-ra.. utána hallom a hírekben hogy akkor gyilkolta le az ukrán kisbusz a terhes anyát a honda jazz-ban... de tényleg hajnalban indultam!! és tessék.. 3-as úton zergebaszó kertekalatt érkeztem miskolcra :(( rettenet..
Liquid2024-09-04 16:13:56 // 36783
eddig is bírták tartani a tempót, a tulajok viszont jobban szeretnek spórolni, vagy bennük van a hatótáv para, a fene se tudja. Hát az M1-en is Győr környékén nagyon nem látszik javulás :(
Úgy értem gyors autó eddig se volt, igen ritkán kell elengednem valakit, de nagyon nagy a forgalom, hacsak nem valami kancsó időpontban mozgok.
lieszko2024-09-04 15:40:51 // 36782
Nekem is volt drone, leginkább 1500-2000 rpm között az axle-back Supersprint Sport dobbal.
Aztán visszamentem én is a SS support-hoz, hogy mit lehet tenni és rábeszélt, hogy vegyem meg hozzá a hosszú csövet a leömlőtől, az mindegy, hogy a rezonátoros, vagy az annélküli verziót. (Nekem még nem DPF-es, ezen a részen egy pici dob van a gyári rendszeren ott, ahol neked a DPF van).
Sokat gondolkodtam rajta, hogy higyjek-e neki és öljek bele még 3 kilót abba a csaknem egyenes csőbe.
Végül rávettem magam és a rezonátorosat választottam, így lett teljes SS cat-back rendszerem
És igaza volt!!!
Csaknem teljesen eltűnt az a kellemetlen a bummogás alacsonyabb fordulatszámon.

Ami tökéletesítette, az az volt, hogy a gyári fake kipufogó véget lecseréltem egy ebay-es karbonmintás (de nem akrapovic feliratos!!!) toldatra, így ténylegesen a lökhárító utánra került a vége a rendszernek. Ég és föld a csak axle-back rendszerhez képest.
Semmi zavaró bummogás, drone, vagy rezonancia.

Hogy melyik hozott többet a konyhára így utólag már nem tudnám megmondani, de javaslom kezd a végekkel, az jóval olcsóbb. A 101 mm-es átmérő még pont elfér a gyári helyett, nem ütközik a lökhárítóba sehol és baromi jól mutat.
SD2024-09-04 15:03:42 // 36781
A mai EV-k amik nem 100km-es hatótávval rendelkeznek, meg utána 2.5 óra töltés 10kW-tal:P Azok már bírják tartani az autópálya tempót.

Szerintem ezzel már nincs gond, sőtt a mostani megemelkedett bírságolással megint nagy mértékben rendezettebb az attópálya.. Szinte tempomattal lehet közlekedni.

Én most a gumikkal vagyok úgy hogy mivel az egyik szett kapott kakucson, a másik szett amúgy is ideiglenes tuning setup, nem kéne már feszíteni a szerencsét, az hogy mellesleg ez nagyrészt szabálykövető közlekedést jelent az csak nem várt mellékhatás:D Csak azt nem értem hogy lesz a végén mégis 9+ a fogyi az a pár gyorsítás?:D Mindig?:D
Liquid2024-09-04 14:35:22 // 36780
okés, ezesetben Te vagy az üdítő kivétel :)
Shadin2024-09-04 14:28:37 // 36779
Akkor az EGR szintén pipa...
SD2024-09-04 14:21:26 // 36777
Azt figyelheted megy be a garázsba elő sem veszem a hónapban ha betiltotta az alfa a kocsimosást:D
SanyiJTD2024-09-04 13:46:34 // 36775
Akkor majd figyelem a piros Giuliákat és átintek 😆
RomeoOne2024-09-04 13:44:38 // 36774
Ez egy coming out? :DDD
Shadin2024-09-04 13:42:41 // 36773
Hát valóban nem találom, egy hibaforrás pipa :-)
SD2024-09-04 13:39:40 // 36772
Én 120-al megyek:D
SanyiJTD2024-09-04 13:32:11 // 36771
Nem flexelek, megosztottam a tapasztalataim :)
SD2024-09-04 13:29:15 // 36770
A válaszomra biztos tudod a kérdést?
Szívom a véred mert villany flexelsz a benzinvérű fórumon?:D
SD2024-09-04 13:28:28 // 36769
Miért nem?:) 2100ft-os üzemanyaggal?:D
SanyiJTD2024-09-04 13:25:33 // 36768
A kérdésedre nyilván tudod a választ. Nem kívántam 120-al menni mögötte. :)
SD2024-09-04 13:21:04 // 36767
És nincs rajt követő tempomat?:)
SanyiJTD2024-09-04 13:14:49 // 36766
Én is a saját tapasztalataim alapján nyilatkozok, sosem tudok menni a külsőben a Teslaval, mert folyamat feltartanak az egyéb autók pl 3.0dizel audi Q7… sosem mentem meg kamion mögött…
SD2024-09-04 11:39:18 // 36765
Én is valahogy így számolom, hogy gumi, karbon, downpipe, csipsz, optika:)))
Ez jó mulatság férfimunka:D hutyutyut, meg hrrr-t-t-t-t-t-t-t, ta-ta-ta paff meg minden is ezek mind csak a kiteljesedés a lelkibéke, a segédrendszerek állagmegóvásához fontosak:)
Az ideális családi autó...:D

285-ös gumi nem fog odaérni ha telipakolom?:D
SD2024-09-04 11:15:19 // 36764
Ofi hozatott be valmi csúcsszuper bevonatos luggatott tárcsát, nem is elszállt az ára.
Valamilyen hun homologizációt is csináltak hozzá:)



A bevonat nyilván lejön, de a többi felületet védi.
WarbiRunner (Gyuri)2024-09-04 10:53:04 // 36763
Igen, a kérdés, hogy mi van lekvárból. Pontosan ezt volna jó tudni.
Egy tuti, ha zsebre fék csere lesz hátul, az nem márkaszervizben és nem hulladék OEM cuccal fog történni.
RomeoOne2024-09-04 10:49:47 // 36762
Nem úgy van, hogy a multiair-ben nincs pillangószelep (meg szívóoldali vez.műtengely)?
Shadin2024-09-04 10:44:27 // 36761
Nem akartalak ráparáztatni :-)
De most hogy már tudom más is szopik vele, sokkal jobban tolerálom :-)
Meg azt vettem észre, hogy ha nem leugrok a pedálról, hanem elveszem finoman róla a lábam, akkor nem is jelentkezik.
Hüje kérdés, ezekben is van folytó/pillangószelepház? A #régenmindenjobbvolt autókban azokat pucoltam állandóan, hasonló jelenségek miatt...
Shadin2024-09-04 10:14:03 // 36760
Nekem pont alapjáraton ill. 1500 alatt brummog, onnan felfelé egyenletesen szól, szinte alig hallani bent. Pont ezért teszem én meg D-be, pláne lehúzott ablaknál :-)
RomeoOne2024-09-04 10:07:02 // 36759
Már van felnid, ami jó a karbonfékhez.... :D
SD2024-09-04 10:03:26 // 36758
Én a féknél arra gyanakszom, hogy vagy a fékbetét, vagy és a tárcsa is lekvárból van..
Új korától hülye hangot ad. szerintem nem tisztul ki a fék környékéről a fékpor és mint a smirgli szedi szét.. fogni fog, de hülye hangja van és gyalázza a táárcsát..

Kéne rendes minőségi tárcsát és betétet tenni rá és megnézni úgy mit mutat.. :P

Tényleg gáz hogy belerohad a tárcsába az odaégett betét darabka vagy nemtudom...

Boltba járni jó de azért mégis csak egy alfa:D
Liquid2024-09-04 09:41:51 // 36757
Értem és tudom hogy működik, azt is vágom mit fogyasztanak.
Viszont ezek szerint minden eset szélsőséges, vagy biztos mindenki autópálya tempóban megy vele csak akkor lassít le ha meglát a tükörben :D
Én csak a saját tapasztalataim alapján nyilatkozok, nem nagyon láttam még az autópályán a kamionoknál jelentősen gyorsabb ev-t, Teslat-t meg főleg nem.
RomeoOne2024-09-04 08:36:58 // 36756
Nem, főleg Teslákra gondolok. Nem a zöld rendszám alapján gondolom egy kocsiról,hogy EV, hanem, mert többnyire ismerem a típusokat :D
SD2024-09-04 08:36:37 // 36755
Ez azt bizonyítja hogy a villanyautónak is kell a karbantartás, de a benzines is elmegy 100k-t gyári olajjal:/
SanyiJTD2024-09-04 06:31:21 // 36754
Ez pont akkora baromság ,mint ,hogy az olasz autó szar. Kezdve azzal ,hogy nem is vitorlázik, legalábbis standard setup szerint biztos nem ,elképzelhető ,hogy beállítható.

130-as pálya tempónál 16kW körüli a fogyasztása ,ami komikusan kevés, nagyon szélsőséges esetben megy valaki lassabban vele. Persze ez modell függő, Model S az 20körül fogyaszt.

Egyszerűen a regeneratív fékezés annyira erős ,hogy nem szükséges használni az üzemi féket. 200km-alatt, egyszer sem.

Ahogy SD írja ennek következtében be tudnak rohadni a dugattyúk, betéteket úgy kell kiverni belőle (bár én már jártam így normál autóval is többször) :D A gyár ajánlja az évente szétszed-kipucol eljárást. Illetve a service üzemben van egy ilyen fék koptató funkció, akkor talán kikapcsolja vagy nagyon gyengére rakja a motorféket.
Peti16V2024-09-03 22:55:52 // 36753
Igen. Részletek itt.
WarbiRunner (Gyuri)2024-09-03 22:49:48 // 36751
Gyárira cserélted márkaszervizben?
Peti16V2024-09-03 22:49:38 // 36750
A hátsó Ate rendszerű.
WarbiRunner (Gyuri)2024-09-03 22:48:36 // 36749
Nálam is a 60e lenne a reális. Köszi a drukkot, még nem tudom a jó megoldást. Lehet ez egy egyedi anyaghiba, bár mintha rémlene hogy Erhard hasonlóan járt. Ő a tárcsát okolta inkább, nekem meg úgy tűnik hogy a betét van felkenődve és belesülve kb egy barna rétegként.
WarbiRunner (Gyuri)2024-09-03 22:44:07 // 36748
Nem is kopik. 30e km-nél még 7mm+ a betét vastagsága kívül, belül. Az tízezrenként 1mm kopás. Simán benne van még 20-30e. Könnyű autó, nagy fék, kicsi kopás. A tárcsa válla kb 0.2mm átlagban hátul. Az semmi.
Elöl minden szép, ott 6mm környékén van a betét, a tárcsa váll fél mili körül, szóval 50%-os.

Ez ki is adja azt, hogy 60e körül lenne reális a fékek cseréje. Sajnos a hátsó így nem maradhat, de egyszerűen nem tudom mi lenne a jó megoldás. A hibát kéne megérteni hozzá. A fékbetét kenődött fel, alapvetően az a rossz? A tárcsa anyaga ennyire kaka? Nem.tudom. Ha a tárcsa a ludas, fölösleges költségel szabályoztatni. Az is pénz, idő. Akkor inkább veszek két jobbféle tárcsát, új oem betétekkel.
Vagy a betét anyaga rossz? Akkor viszont nézni kéne valami használható betétet hátra.
A hátsó 320mm-es is Brembo rendszer amúgy? Vagy ATE?
Liquid2024-09-03 22:11:27 // 36747
élek a gyanúval hogy az autópályatempós zöldek PHEV-ek..
Peti16V2024-09-03 22:09:28 // 36746
Nálam most volt fékcsere 64e-nél. Elöl tárcsa+betét (már nyafogott miatta egy hónapja, de nehéz volt összehozni a szabik és nyaralás miatt), de a tárcsának már komoly válla volt. A betétén viszont csodálkoztam, mert 40-nél már egyszer cserélték. Mindezt úgy, hogy 90%- a bp-i dugókban araszolok…
Hátul a tárcsa nagyon szép állapotban volt, nulla váll, de a betétet szintén cserélni kellett. Bár nem álltam az autó mellett és nem mértem meg, így nem vagyok meggyőződve, hogy valóban feltétlen szükséges volt a csere, de mindegy, most egy darabig biztos nem kell hozzányúlni. Szerencsére jó munkát végeztek, zajtalanul teszi a dolgát és semmi változás a lassulás- és pedálérzetben.
De: az enyém q4, tehát elvileg kevesebbet használja a hátsó féket a stabilizáláshoz, mint a Te Supered, tehát nekem furán hangzik, hogy az az indoklás, hogy alig használja a féket.
De ettől függetlenül drukkolok, hogy megoldást találjatok a problémádra!
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.