Fórum >> Típusok >> Giulia

Shadin2024-09-09 13:00:29 // 36949
És hol fog nekem viszonteladni Squadra-tuning-ot?
SD2024-09-09 12:58:38 // 36948
Vannak jó cuccaik:))) Láttam ott volt a Q találkozón is?:)

GTA ülés occsóért?:)))
RomeoOne2024-09-09 12:46:33 // 36947
Egy libanoni srác, akinek van néhány jó kapcsolata.
Shadin2024-09-09 12:44:08 // 36946
Nekem nem tiszta ez az Etuners itt MO.-n, kik ők, hol vannak?
SD2024-09-09 11:45:48 // 36945
Hát nekem eddig nem jött ki hogy milyen rendszer szerint eszegeti a vizet.

Az első nagyobb rátöltés nem sokkal vásárlás után volt azt elfogadtam hogy idomultak a csövek.

Aztán egyszer jóval utána láttam hogy a másik tartály van minimumon, feltöltöttem.

Most harmadik ilyen észlelés hogy a anyósoldali tartály volt kb. 2/3-on min és max között..

Tényleg egy kupicányi ment rá, akkor bekevertem egy 0.5L-es flakonban hát az még félig van az összes rátöltéssel 30k alatt.

Ja 30k lett előző héten:)
Piritu - 1.000.0002024-09-09 10:51:05 // 36944
Hmmm…
Mindig tudtok újat mondani.
Nekem se Giulietta, a Super se a Veloce nem kért vizet….
(Mondjuk a TS-ek se)
A Superből 60-nál kivett gyertyákon semmit se lehetett látni, még elektróda fogyást se nagyon.
SD2024-09-09 10:46:06 // 36943
Naugye:)))
SD2024-09-09 10:45:45 // 36942
most már sajtó nyilvános: Szóval leveleztem a Squadra tuninggal és épp megboltotlák az Etuners-el hogy Mo-n is lesz chiptuning opció:)))

Azért nem írtam eddig, mert levélben már nekem jelezte, hogy ez a terv de már kint van facebook-on is szóval már nyilvános is hip-hip-hurrá:)))

Amiért én levelet írtam igazából az hogy megkérdezzem az én kis turbommal mit lehetne kihozni a gépsárkányból.

Erre viszont az a meglepő válasz jött hogy nem az enyimen van kisturbo, hanem a 280HP-re lett téve egyel nagyobb.. ami nem igazán jelent amúgy levegőszállítás töbletet.

Hüpp. akkor 300ló?:)

Ja és lehetséges az ECU klónozás, így kvázi hotswap lenne az ECU, nem kéne vissza flashelni szervízre, hogy nehogy szétvágja egy gyári update:)))

Hmm:)
RomeoOne2024-09-09 10:44:34 // 36941
Majd megnézem, hogy tényleg kevesebbet mutat-e, ha újra beindítom... Lehet, hogy csak lejtőn álltam :DDD
SD2024-09-09 10:40:10 // 36940
Rá kéne kicsit tölteni:) Csipegeti:)
RomeoOne2024-09-09 09:47:44 // 36939
Most a hétvége után már az enyém is 2 egységgel a max alatt mutatt az olajszintet. Úgy tűnik csak lehet vele csipegtetni az olajat, ha eléggé hajtja az ember :D Azt hiszem, olyan 7-8k kilométernél tartok a júliusi csere óta. Lehet, hogy a kövi szezon elején, március-áprilisban beiktatok egy köztes olajcserét. Mert kövi júliusig még tervezek néhány nagyobb túrát :D
WarbiRunner (Gyuri)2024-09-09 09:24:49 // 36938
Vátóoljara én 80e-re emlékszem valami ZF ajánlásból, de óriási hibát az sem követ el aki 100e-nél cserélteti. Csak legyen egyáltalán cserélve.
WarbiRunner (Gyuri)2024-09-09 09:22:51 // 36937
Érdekes mennyire megengedő a gyertyákkal a gyári előírás. Az 1.4 esetében városban sokat használt autón két évet ír. A 2.0 Multiairnél csak km függő. Sokallom a 60e-t.

A víz fogyás szinte normális, bár nyilván valahol ez távozik a rendszerből. A Giuliettánál is ugyanez van, a minimumig leeszi pár hónap alatt. A Giulia is két szerviz közt a minimumig fogyasztja. Minden szerviz után úgy kaptam vissza, hogy fel volt töltve max-ra. Viszont ahol megáll a vízszint, az alá nem nagyon fogysztja egyik sem. Nem tudom miért.
Piritu - 1.000.0002024-09-09 06:43:10 // 36936
60-nál kell cserélni a gyertyákat.
SD2024-09-09 06:24:59 // 36935
a gyári ajánlás persze más, de nyilván nem ez a mérvadó ha hosszabb távon tervezel:

azt hiszem váltóolajra 120k vagy infinit

gyertyára 60k
SD2024-09-09 06:23:56 // 36934
Hűtővíznél valóban ha szivárog az baj, annak utána kell járni.

Nekem új garis autó, eddig 3 év alatt 3x töltöttem rá.
Teszem hozzá ha nem töltök a szervízben gondolom megtették volna, mert nem volt jelentős hiány de hogy minden szint max-on legyen.

Tehát valamennyi közeg távozása még szerintem normális, de ha folyamatosan ürül annak már utána kell járni.

3 év alatt ment az enyém mindkét körébe +0.5l ebben benne van a legelső amikor a turbo kör minimum szintre csökkent, gondolom akkor vették föl a formájukat a csövek.

Azóta ilyen kupicányi mennyiségeket tudtam csak.

De csak is hideg állapotban szabad vizsgálni a hűtővíz mennyiséget mert amúgy van hogy fölötte van a max-nak is.

Váltóolaj: emlékeim szerint pont ilyan 60k környékére javasolják azok akik szeretnék hosszan üzemeltetni.

Néztem róla videót akár otthon is meg lehet csinálni, persze megfelelő szakszervízben géppel még jobb..

Gyertyák: azoknak nem ilyen 40k környéki a életük? Tehát ha még nem volt akkor 60k-nál ajánlott, ha már volt akkor még lehet várni.
denil12024-09-08 21:04:55 // 36933
A hutoviz szine ha valtozik, akkor ott nagy baj van.
Tutela van venne, ami rozsaszin.
Az viszont jo gondolat,h csereltessem, mert szerintem a gyari van benne ami 3 eves.
Fekfolyadek 1 eves, azt nem bantom.

Barkinek valtoolajcsere volt mar?Hany km-nel?
Gyertyak? (Benzines)
RomeoOne2024-09-08 19:53:50 // 36932
Biztosan a mi csapatunk volt, de nem én. Írtam volna róla most egy jó kis blogot, már épp kész volt, mikor véletlen bezártam a böngészőt... Talán holnap nekilátok, ha lesz erőm. Vagy nem :D

Ez volt az útvonal, sztem telitalálat:
SanyiJTD2024-09-08 19:22:45 // 36931
Veled találkoztam Ajkán tegnap? Zöld Q -elöl rendszám nélkül- szorosan követte egy piros Q :)
SD2024-09-08 19:16:57 // 36930
Ha elhasználódás felderítés a cél:
- turbo oring
- hűtő légtelenítö csavarok
- hűtö sarka
- hűtővíz színe
SD2024-09-08 19:10:27 // 36929
És tényleg.. hát szegény oda volt, kétszer is sérült:/
Lev2024-09-08 19:07:24 // 36928
Hirtelen ezt találtam róla a galériában
denil12024-09-08 19:04:33 // 36926
Sziasztok!

Cartársaktól kérdezném,h 60k-nál a szokásos dolgokon kívül mit érdemes megnézteni, cserélni?Nem a gépkönyv érdekel, hanem a tapasztalat.
Gondolok itt ilyenre, hogy gyertyacsere ( ez Tjetnél kifejezetten ajánlott volt 30k-nál, minden cartárs megcsinálta), váltóolajcsere, stb.

Amúgy ezek a mocsok olaszok olyat rajzoltak,h mai napig szerelemmel nézek az autóra. Ebben a hónapban lesz 3 éve,h nálam van de nem tudok betelni a látvánnyal.

Nagyon kíváncsi leszek az új Giura,h ott mit rajzolnak. Félek ha Imperato beleszól, akkor nem sok jóra számítok.
Lev2024-09-08 18:56:02 // 36925
jszp-ben meg tudod nézni, hogy mennyire
SD2024-09-08 18:47:11 // 36924
És tengelyig le volt gyalulva ugye?
Lev2024-09-08 18:45:12 // 36923
Igen,jól emlékszel. Tavaly novemberben már hirdették: RNJ-101 a rendszáma
SD2024-09-08 18:37:38 // 36922
Azt a Q:)))
SD2024-09-08 18:02:46 // 36921
Úgy emlékszem már volt téma de egy cartárs érdeklődik a vas iránt.



Jólemlékszem hogy ezt nagyon régen hirdetik, nagyon össze volt törve és ezèrt nem megy el?

Ha valaki nagyon jó állapotú, nagyon jó árú super/sprint/veloce tudatában van ne tartsa magában:)
RomeoOne2024-09-08 17:14:19 // 36920
2. magyar Giulia Q és Stelvio Q találkozó organized by RomeoOne :DDD
22. autó jött össze, ami 11230 lóerőt tett ki.

Itt még 3 autó hiányzott, de később már nem tudtunk úgy megállni, hogy mindenki ráférjen egy képre :D
Zselé2024-09-08 16:38:00 // 36919
Ez meg milyen ívnt??
RomeoOne2024-09-08 12:37:52 // 36918
Csak úgy repül az idő, ha jól mulat az ember :D


WarbiRunner (Gyuri)2024-09-07 20:14:21 // 36917
Megértem, vigyáznia kell velük. Azért két toldó nem a világ, az autóhoz nem kell közel engedni 😀
Shadin2024-09-07 19:39:09 // 36916
Nem szeretem a kipufogósokat :-)
WarbiRunner (Gyuri)2024-09-07 19:10:37 // 36915
70mm-es hasított csőtoldó nem felelne meg? Veszel, vagy bármelyik kipufogós csinál szerintem. Még a megfelelő szögben el is vágja.
Shadin2024-09-07 16:20:21 // 36914
A Super lökhárítóján a kipufogó kiállás szöge 40+°

Ha sleeper-ben akarom tolni, akkor nem nagyon találni hozzá idomuló véget :-(
Viszont a Remus vége tényleg nagyon rövid, a lökhárító mögé dörmög egy kvázi zárt térbe, mint egy bass reflex mélyláda.
Továbbá a vége 57 mm-es a két oldal együtt nem szűkítés persze, de csövenként tényleg kisebb, mint a bemeneten.
Giuntini2024-09-07 14:11:40 // 36913
Szerintem igen! A gyári fékbetétek puhábbak, valószínűleg kevesebbet is mennek el, de nincs zaj és reszelő hang. Sőt, szerintem kevésbé látszik a felniken a fékpor.
SD2024-09-07 12:06:52 // 36912
És a tárcsa km és betét elhasználódás jellemzően ugyan úgy alakul vagy valamivel rövidebb?

magyarul a jobb anyag ellensúlyozza a sajtreszelőt?:)
Giuntini2024-09-07 11:28:32 // 36911
Ha Rotinger tárcsákat használsz gyári fékbetétekkel, semmilyen hangot nem ad.
Giuntini2024-09-07 11:25:52 // 36910
Ugyanezen a véleményen vagyk én is! A legjobb ár-érték arányú termék!
SD2024-09-07 10:02:16 // 36909
Megint újabb karistokat fedeztem fel az autó alján :O... :D én már nem értem ez szeret hasoncsúszni?:D Vagy fogyóznom kéne?

Jó csak műanyag elem de lassan oda jutok hogy valami harci karbon bevonatot kell neki, haspáncél mert ez az állandó pacsmagolás elfogy a touch up paint-em:D

A lükös alja.. jó a küszöb Monaco-ból hazafele lett olyan megint.. mert aludtak a gyereke, tudtam hogy le fog érni, de nem volt szívem felébreszteni őket, pedig fel kellett volna:D

A kipu most a legalacsonyabb pont a 70-es középcső pár csentit kilóg:D

áááá, kéne öltetés?:D
quash2024-09-06 21:40:52 // 36908
Én Rotingert használok már legalább 6-8 éve.
159-en is az volt, most Giulián is az van elől. (csak fúrt)
Teljen megvagyok vele elégedve, nem nyikorog, nincsen durván hangja a furatok miatt.
Fogni is teljesen jól fog, normál utcai körülmények között.
Árban is teljesen jó.
WarbiRunner (Gyuri)2024-09-06 19:52:07 // 36907
Lehet, persze. A Taroxnak van amúgy.. Ettől függetlenül erre jutottam én is, lehet hogy túllövés a célon. A Rotingerről nagyon jó véleményeket találtam, szerintem kipróbálom a T1-et hátul.
Shadin2024-09-06 19:13:25 // 36906
Lehet, hogy nem véletlenül nincs?
WarbiRunner (Gyuri)2024-09-06 17:38:41 // 36905
Köszi a linkeket, igen, velük is leveleztem egyet, ez is a listán van. Kár hogy high carbon hátsó nincs, de így is az egyik szimpatikus opció ez.
Shadin2024-09-06 17:29:14 // 36903
Rotinger 320 mm tárcsa
Rotinger betét
Katalógus

Innen sem drágább mint itthonról.
De Ofiék a MO.-i viszonteladói...
Shadin2024-09-06 17:21:03 // 36902
Semmivel nem volt jobb cserébe hangos volt.
berobbantam2024-09-06 17:17:56 // 36901
Csak halkan mondom a nagyobb tárcsán nagyobb a felület.A betét lehet ugyanakkora de a hő nagyobb felületen oszlik el mivel nagyobb az átmérője.Ezen felül ha ugyanakkora erővel nyomod a tárcsának nagyobbat fog fogni mert a nagyobb átmérő miatt nagyobb erőkarral fogja a tengelyt.Megfordítva kicsit.Ugyanakkora fékhatáshoz nem kell annyira taposnod a féket,nem fog annyira surlódni és melegedni.Amúgy nekem a 156-on zimmerman furt mart tárcsa van,ferodo betéttel.Olyan 150k kilóméter van benne.A betét jó 50%-os.A tárcsának van kb fél mili válla.Igaz ez diesel és azért van motorfék is.A hangja viszont brutál.Ahogy fog az is.Normál esetben semmi hangja.De ha nagyot kell fékeznem mint az ikarusz bubuja😂
WarbiRunner (Gyuri)2024-09-06 15:39:37 // 36900
Semmilyen klubról és polcozásról vagy skatulyáról nincs szó. A Giulietta körben Ate-t kapott mindenből. Nyikorog mint az állat, de amúgy fog. :-) Az EBC-nek egyszerűen utánaolvastam, a tárcsák jók, a betét véleményes. Egy betét van ami kb egységesen és mindenki szerint szinte típusfüggetlenül jó, az a Ferodo DS2500. És az persze nincs a Giuliához XD
A Giuliánál azért nem akarok Ate-t, mert a gyári is az, és nem jó. Oké, lehet egy hibás batch. A BMW-s srácok sem dicsérik, nem kettő féket cseréltek már. Hogy létezik, hogy azt a hőt nem viseli el, amit az első jobban terhelt, alig nagyobb tárcsák igen? Vagy pont a betét választás rossz a tárcsához? Nem tudom elképzelni azt a szitut, hogy hátul megég, elöl nem. Csak ha anyaghiba. A Tarox és az EBC rotor is azért jön képbe mert talán jobb az alapanyag minősége.
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.