levágok otthon két 50ft-os sörösdobozt:D
Bár az lehet nem fékezi meg:D
SD2024-09-12 17:59:59 // 36999
SD2024-09-12 17:58:57 // 36998
Én úgy elméleti fizikuskodom:)
Jönnek a lökéshullámok a motor felől, kb. mint az optikai kábelben a fény, pattog.
A dobnál mindenképp abszorbeálódik, ezért a dob után lévő cső kimeneti nyílásánál,
180 fok irányban elindul (ez valóban minél hosszabb annyival iránítottabb már), ha kilépésnél közeli alkatrészt talál, esetleg saját frekvenciával akkor erős doboz hangot produkál a kaszniban, ez egy ideig, és egyétől függően lehet wow, de fárasztó is.
A kipufogó vég lökösön kívül vezetése azért tűnik jó megoldásnak mert így nem tudja berázni a kasznit, csak a gumi tartókon keresztül illetve amit maga a dob és a cső rezgése kelt.
Jönnek a lökéshullámok a motor felől, kb. mint az optikai kábelben a fény, pattog.
A dobnál mindenképp abszorbeálódik, ezért a dob után lévő cső kimeneti nyílásánál,
180 fok irányban elindul (ez valóban minél hosszabb annyival iránítottabb már), ha kilépésnél közeli alkatrészt talál, esetleg saját frekvenciával akkor erős doboz hangot produkál a kaszniban, ez egy ideig, és egyétől függően lehet wow, de fárasztó is.
A kipufogó vég lökösön kívül vezetése azért tűnik jó megoldásnak mert így nem tudja berázni a kasznit, csak a gumi tartókon keresztül illetve amit maga a dob és a cső rezgése kelt.
WarbiRunner (Gyuri)2024-09-12 17:23:22 // 36997
Ha a vége felé vastagodik a cső, az hangosít. Hogy mennyit, az teljesen kísérleti dolog, de tapasztalat. Igaz még Waresz érából, de akkor volt leghalkabb ha állandó keresztmetszeten és hosszan jött a gáz a végdobból.
G-MANN🍀2024-09-12 17:17:31 // 36996
zsoltee832024-09-12 16:45:52 // 36995
Nagyon szépen köszönöm a gyors segítséget!
Shadin2024-09-12 16:11:58 // 36994
A holnap reggeli indítás 90 mp-ét még felveszem.
Shadin2024-09-12 15:59:38 // 36993
Valóban :-) Ha levágja valaki a gyári végét, akkor lehet akár verbális tuning is belőle :-)
A bajom az, hogy nem akarok kilógatni egy am. brutál véget aminek más a szöge.
Olyasmi felé hajlok, hogy egy ilyesmi véget teszek rá a gyári kamugyűrűn belülre a megfelelő letörésre korrigálva.
A bajom az, hogy nem akarok kilógatni egy am. brutál véget aminek más a szöge.
Olyasmi felé hajlok, hogy egy ilyesmi véget teszek rá a gyári kamugyűrűn belülre a megfelelő letörésre korrigálva.
SD2024-09-12 15:49:04 // 36992
Az eredeti kipunál ez lehet tuning is, mert így csinálnak egy kis hangot agyon halkított autónak:)))
Másik ilyen zajforrás szerintem a hátsó csomagtartóban lévő műanyag teknő, mert az kb. semmit nem szigetel.. de ha vég kivezetődik az már ha leveszi az infra tartományban búgó hangot, akkor az állaaatt:)))
Másik ilyen zajforrás szerintem a hátsó csomagtartóban lévő műanyag teknő, mert az kb. semmit nem szigetel.. de ha vég kivezetődik az már ha leveszi az infra tartományban búgó hangot, akkor az állaaatt:)))
SD2024-09-12 15:47:08 // 36991
NA ez már valami!!! Sounds like a plan:)))
Örök hála ez a kísérlet nagy lépés az alfás nemzedéknek:)))
Örök hála ez a kísérlet nagy lépés az alfás nemzedéknek:)))
Shadin2024-09-12 15:14:31 // 36990
"Készítettem videót is a módodosítással, hangos videót nem csináltam, de a szignifikáns a különbség"
Ha valaki megnézi az albumot akkor az utolsó (második?) videó az eredeti állapot, sajnos nem jön át az a zavaró dünnyögés amit eltompít a csőhosszabbítás.
Ha valaki megnézi az albumot akkor az utolsó (második?) videó az eredeti állapot, sajnos nem jön át az a zavaró dünnyögés amit eltompít a csőhosszabbítás.
Shadin2024-09-12 15:05:36 // 36989
Végeztem egy kis kísérletet és megállapítottam, hogy a Remus a vége rövidsége miatt valóban a lökhárítóba röfög, de nem kicsit.
Így már azt is el tudom képzelni, hogy visszaörvénylik a kipufogógáz és egy esetleges tömítetlenséh miatt az utastérbe is be tud jutni, pláne ha a lehúzott ablakkal még segítünk is neki. Bár én ilyet nem tapasztaltam, de párom érzékeny ilyenre és a Giulia-ba állandóan fáj a feje. Nekem is elég gyakran, még a Remus előtt is.
A teszt igazolta, hogy a meghosszabbított cső a zavaró rezonálósabb alapjárati ill. hidegindítós dúsítós üzemben jelentkező hanghatás nagy részét elnyomja, ill. jelentősen csökkenti.
A kipufogó vége a díszkarika tetején mérve 14 cm-rel beljebb végződik:
Készítettem videót is a módodosítással, hangos videót nem csináltam, de a szignifikáns a különbség. link
ui.: SD! Must have egy gusztusos vég!
Így már azt is el tudom képzelni, hogy visszaörvénylik a kipufogógáz és egy esetleges tömítetlenséh miatt az utastérbe is be tud jutni, pláne ha a lehúzott ablakkal még segítünk is neki. Bár én ilyet nem tapasztaltam, de párom érzékeny ilyenre és a Giulia-ba állandóan fáj a feje. Nekem is elég gyakran, még a Remus előtt is.
A teszt igazolta, hogy a meghosszabbított cső a zavaró rezonálósabb alapjárati ill. hidegindítós dúsítós üzemben jelentkező hanghatás nagy részét elnyomja, ill. jelentősen csökkenti.
A kipufogó vége a díszkarika tetején mérve 14 cm-rel beljebb végződik:
Készítettem videót is a módodosítással, hangos videót nem csináltam, de a szignifikáns a különbség. link
ui.: SD! Must have egy gusztusos vég!
zsoltee832024-09-12 13:43:28 // 36987
Sziasztok!
Gyors kérdés. 2.0 benzines Giuliához, Stelviohoz hol vennétek motorolajszint érzékelőt?
Gyors kérdés. 2.0 benzines Giuliához, Stelviohoz hol vennétek motorolajszint érzékelőt?
Shadin2024-09-11 20:35:24 // 36984
SD2024-09-11 19:09:18 // 36983
De ha a házán ott a púp felül mi lenne benne? Persze elég drága sorsjegy:D
WarbiRunner (Gyuri)2024-09-11 18:33:04 // 36982
Na annyit megtaláltam, hogy a MY21-es nyitott difijén lévő kódszámon Eu6 Final Q4 difi is van, tehát jó eséllyel féltengelyt nem kell cserélni.
Shadin2024-09-11 17:44:34 // 36981
A felső az a biztosan nem Q2,
az alsó meg vagy ez vagy az :-(
From ePer for Giulia - in bold you have LSD (939 option code active - mean mentioned and without !):
for 2.0 AT8 cars:
55274955 KW147 + 531 + TTRWD + CAMAT
55274951 KW147 + 939 + TTRWD + CAMAT == Mopar 68420735AA
55285032 939 + (ECOCF6, ECOCN6B, ECOCN6D, ECOE6D)
46350559 939 + (ECOCF6, ECOCN6B, ECOCN6D, ECOE6D, ECOUL125)
az alsó meg vagy ez vagy az :-(
From ePer for Giulia - in bold you have LSD (939 option code active - mean mentioned and without !):
for 2.0 AT8 cars:
55274955 KW147 + 531 + TTRWD + CAMAT
55274951 KW147 + 939 + TTRWD + CAMAT == Mopar 68420735AA
55285032 939 + (ECOCF6, ECOCN6B, ECOCN6D, ECOE6D)
46350559 939 + (ECOCF6, ECOCN6B, ECOCN6D, ECOE6D, ECOUL125)
SD2024-09-11 16:37:43 // 36979
96k + szállítás gondolom
141k+szállítás
Ezeket a differenciál ház alapján azonosítottam, és megjegyezte az ebay hogy már nézegettem.. :)
141k+szállítás
Ezeket a differenciál ház alapján azonosítottam, és megjegyezte az ebay hogy már nézegettem.. :)
WarbiRunner (Gyuri)2024-09-11 15:49:30 // 36978
Én meg azt olvastam hogy vékonyabb a Super féltengelye bizonyos évjárattól. Tippem szerint amikor megszűnt a Superhez a performance package.
Shadin2024-09-11 14:50:38 // 36977
Más cikkszámon van a féltengely is, de állítólag ua.
eBay-en december óta nincs elérhető áron LSD, pláne nem 130-ért :-)
eBay-en december óta nincs elérhető áron LSD, pláne nem 130-ért :-)
SD2024-09-11 14:07:48 // 36976
Abay-en láttam ilyen 130 körüll.. meg nem tiszta hogy kell-e hozzá másik féltengely is?
Shadin2024-09-11 13:52:43 // 36975
Van egy eladó LSD (46350559) egy lengyel csoprtban 240-ért plusz szállítás...
RomeoOne2024-09-11 10:48:45 // 36974
Figyelj, az AI prompt kb. az volt, hogy rajzolj nekem egy Alfa emblémás, pajzs alakú Alfa hűtőmaszkot, amit ötvözz a Rotschildekre jellemző elemekkel :DDD
SD2024-09-11 10:48:24 // 36973
Hogy sikerült generálni ezt? nekem a ChatGPT lefagyott mikor megkérdezdem:D
SD2024-09-11 10:43:38 // 36972
Még mindig bénán írtam: Rothschild na:D
És amúgy egy vöröspajzs nevű fogadóban bérelt anno a család lakosztályt és onnan ragadt rájuk a név:D
És amúgy egy vöröspajzs nevű fogadóban bérelt anno a család lakosztályt és onnan ragadt rájuk a név:D
SD2024-09-11 10:42:11 // 36971
Annyi hogy bénán írtam, mert az RotSchild de ássz!:D
WarbiRunner (Gyuri)2024-09-10 20:25:18 // 36969
Uhhh ez jó 🤣
SD2024-09-10 11:53:59 // 36968
Akkor kell csinálni ScudettoRosso aka RotShiled találkozót is :D
RomeoOne2024-09-10 10:56:47 // 36967
Ez valójában egy Bilderberg-csoport találkozó volt, csak álcázva :)))
SD2024-09-10 10:32:38 // 36966
Mi ez az elitista kirekesztő Q találkozó:))) Mert hogy nehogy lemaradjatok a Veloce meg Dízel giuliák mögött?:D:D:D
Megnekergesselek kakucson megint:D
Megnekergesselek kakucson megint:D
RomeoOne2024-09-09 21:49:25 // 36965
Na jó, csak megírtam újra a kisregényt :)
Blog - 2. magyar Giulia Q és Stelvio Q találkozó
Blog - 2. magyar Giulia Q és Stelvio Q találkozó
Piritu - 1.000.0002024-09-09 21:01:42 // 36964
A TS-nél meg 100e - és volt itt Cartárs aki 160e felett nehezményezte hogy "Már cserélni kell?" :-)
Shadin2024-09-09 20:41:11 // 36963
WarbiRunner (Gyuri)2024-09-09 20:31:53 // 36962
Lehet. A Giuliettánál én néztem be ugyanazt mint Shadin XD
De ott is a 30e alatt ott a 48 hónap rublika. Na mindegy. Az 1.4-nél 30e, a 2.0-nál 60e. Nekem soknak hangzik.
De ott is a 30e alatt ott a 48 hónap rublika. Na mindegy. Az 1.4-nél 30e, a 2.0-nál 60e. Nekem soknak hangzik.
Piritu - 1.000.0002024-09-09 20:22:10 // 36961
Nem véletlenül nincs a könyvben, semmi értelme sincs az évtől függésnek.
Félreértés lesz.
Mi megy tönkre a gyertyában az állásban? Ellenben az átugrott szikrák koptatják az elektródákat, az viszont km-t jelent.
Az TS-ben tizenvalahány év után cseréltem, semmi bajuk se volt. A fater Fordjában is 16 év után lett cserélve.
Félreértés lesz.
Mi megy tönkre a gyertyában az állásban? Ellenben az átugrott szikrák koptatják az elektródákat, az viszont km-t jelent.
Az TS-ben tizenvalahány év után cseréltem, semmi bajuk se volt. A fater Fordjában is 16 év után lett cserélve.
WarbiRunner (Gyuri)2024-09-09 19:42:40 // 36960
Elnézést ne kérj, lényeg hogy ezek szerint ajánlott 4 évenként a gyertya is. Ha Csaba javasolta, neki hiszek :-) Reálisabban hangzik mint az évektől független 60e (nálam az 6 év).
Shadin2024-09-09 18:57:13 // 36959
Én kérek elnézést, a 4 év az valóban nincs csak a 60k évtől függetlenül.
Csak ráragadtam a 60k vagy 4 évre, mert én is már megvettem a gyertyákat, meg a hosszbordást is a 60k-s szervizhez.
Csak ráragadtam a 60k vagy 4 évre, mert én is már megvettem a gyertyákat, meg a hosszbordást is a 60k-s szervizhez.
WarbiRunner (Gyuri)2024-09-09 18:47:47 // 36958
Az 5-ös pont vonatkozik rá, vagy én nem látom mit kell nézni :-)
Shadin2024-09-09 17:06:37 // 36957
WarbiRunner (Gyuri)2024-09-09 16:41:29 // 36956
A gyertyacserére a 4 év nekem pl nincs. A Giulietta kézikönyv ír max időtartamot, a Giulia csak km-t.
Shadin2024-09-09 16:27:39 // 36955
Ezek benne vannak a kézikönyvben is.
WarbiRunner (Gyuri)2024-09-09 15:30:46 // 36954
Szuper, ezt így jó összeszedve látni. :-)
denil12024-09-09 14:46:42 // 36953
Beszéltem Timpauer Csabival az érdi szalonból és elküldte a hivatalos lapot,h mit kell megnézni / cserélni 60k-nál (vagy 4 év ) benzines Giunál a szokásos olaj, szűrők, stb. felül
- Gyertyák
- Ékszíj
- Fékfolyadék ( idén már cserélve volt )
- Hűtőfolyadék
- Váltóolajról beszéltünk, ismeri a témát, ő is azt mondta,h 80-100k között simán mehet
- Gyertyák
- Ékszíj
- Fékfolyadék ( idén már cserélve volt )
- Hűtőfolyadék
- Váltóolajról beszéltünk, ismeri a témát, ő is azt mondta,h 80-100k között simán mehet
SD2024-09-09 13:14:15 // 36952
Szerintem ez nincs kicsukva:)
RomeoOne2024-09-09 13:04:24 // 36951
Szerintem bárhol, ahol megbeszélitek :)
WarbiRunner (Gyuri)2024-09-09 13:01:33 // 36950
Nem hogy velem boltolták volna, azán fél év múlva Multiairt is programoznánk :-)
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.