Kérj rá ajánlatot. :)
Fiat-Alkatrészek, Hegyalja, Ofi ... stb.
200-ra minimum számíts. 50 minimum a javítás.
De először diagnózis legyen.
droberto2020-02-08 20:51:20 // 6446
droberto2020-02-08 20:49:46 // 6445
droberto2020-02-08 20:18:47 // 6444
Nagyon jó kombó.
Te hoztad be?
Te hoztad be?
droberto2020-02-08 20:17:14 // 6443
1 pont, hogy HF-es. :)
De ez csak fotelharc.
A Saturnnak gondolom rohadt sok ilyen mocija volt. Lehetett egy megállaopodás, csak nem fogyott úgy, ahogy fogyhatott volna, aztán már Milánóban is útban volt.
De ez csak fotelharc.
A Saturnnak gondolom rohadt sok ilyen mocija volt. Lehetett egy megállaopodás, csak nem fogyott úgy, ahogy fogyhatott volna, aztán már Milánóban is útban volt.
droberto2020-02-08 19:33:22 // 6442
Mondanám, hogy nézzél ePer-t, de az 1.8-asról nincs semmi az online-ban.
droberto2020-02-08 19:26:48 // 6441
Ha felmegy a nyomásod, vagy felmegy a víz az HF gyanús.
De ezt így fotelből nehéz lesz megmondanunk.
Ezt rendesen le kell diagolni. Pl.
Vidd el Csörihez vagy más normális szerelőhöz aki ismeri valamennyire ezt Saturn erőforrást.
De ezt így fotelből nehéz lesz megmondanunk.
Ezt rendesen le kell diagolni. Pl.
Vidd el Csörihez vagy más normális szerelőhöz aki ismeri valamennyire ezt Saturn erőforrást.
droberto2020-02-08 19:23:23 // 6440
Ajaj...
Kerüld a gagyit.
Vagy gyári, vagy Metelli.
Kerüld a gagyit.
Vagy gyári, vagy Metelli.
droberto2020-02-08 19:23:19 // 6439
Szép vas nagyon!
Gratulálok.
Mit lehet róla tudni?
Gratulálok.
Mit lehet róla tudni?
droberto2020-02-08 19:23:14 // 6438
Én nem szenvednék a 2.2-essel semmilyen formában.
320k egy zsírúj motor.
320k egy zsírúj motor.
droberto2020-02-08 19:15:04 // 6437
Javaslom a használati útmutató elolvasását.
A piros zsineg a tanksapkát nyitja.
Az ajtót belülről egy csavarhúzóval tudod kinyitni. Van egy furat a műanyag burkolaton, és azon keresztül egy fémkart kell elmozdítani.
Jobb felső.
A piros zsineg a tanksapkát nyitja.
Az ajtót belülről egy csavarhúzóval tudod kinyitni. Van egy furat a műanyag burkolaton, és azon keresztül egy fémkart kell elmozdítani.
Jobb felső.
droberto2020-02-08 19:08:40 // 6436
Nem írtál márkát....
Ha olvastad volna a blogomat (amit ide belinkeltem akkor amikor szó volt róla), láthattad volna, hogy a gyári az Dayco.
Ha olvastad volna a blogomat (amit ide belinkeltem akkor amikor szó volt róla), láthattad volna, hogy a gyári az Dayco.
droberto2020-02-04 23:02:00 // 6435
Miért? A hármas pont közepéig a Dominik is el szokott jutni. :)
droberto2020-01-31 19:25:48 // 6434
Én is, de anno mérges voltam a gyártóra, hogy a FTÉ tárcsa cserére sehol sem hívta fel a figyelmet.
droberto2020-01-31 18:55:01 // 6433
A márkát megtaláltam a blogodban, hogy gyári. Jó döntés volt. :) Itt igazából csak a vízpumpával voltak problémák. Bár én ugye az AM-el is megjártam.
droberto2020-01-31 18:52:16 // 6432
A vezető görgőt és a hosszbordás szettet nem cserélted?
A többi cucc milyen márka?
A többi cucc milyen márka?
droberto2020-01-31 18:34:07 // 6431
150-170 között érdemes cserélni.
A gyári Dayco DVP1046
Valamiért fejből tudom a típusát. :)
Azt is tetem be. Azóta jó.
A gyári Dayco DVP1046
Valamiért fejből tudom a típusát. :)
Azt is tetem be. Azóta jó.
droberto2020-01-27 19:49:55 // 6430
Először szerintem arra gyere rá, hogy miért levegősödik a hűtővíz rendszered?
Megvan már a szivárgás helye?
Megvan már a szivárgás helye?
droberto2020-01-26 16:10:36 // 6429
Gondolom nem rám értetted.
Én csak egyet értetem a Zsoltival.
Alapjáraton szar (nyilván az 1.9-étől jobb), fordulaton meg zseniális az öthengeres dízel. :)
Csak valaki járna már rendesen után a HF repedés titkának. :)
Én csak egyet értetem a Zsoltival.
Alapjáraton szar (nyilván az 1.9-étől jobb), fordulaton meg zseniális az öthengeres dízel. :)
Csak valaki járna már rendesen után a HF repedés titkának. :)
droberto2020-01-26 16:01:27 // 6428
Jöhetne egy ilyen Ghibliben. :)
Szegény ember Maserja. :)
Szegény ember Maserja. :)
droberto2020-01-26 15:07:54 // 6427
Még mindig alapjáratról volt szó. :)
Egyébként a dízelben is a befecskendezés a hangos. Hangos a kamrás, a PD és a CR is. Ettől van ronda hangja. Mindegy hány hengeres. Lehet rajta finomítgatni, szigetelni de el nem fog sosem tűnni.
Az emberek többsége ezt a nyers fémes hangot nem szereti. Kellemetlen a frekvenciája.
Vsz. nem egyről beszélünk, és te más hangra gondolsz. :)
Egyébként a dízelben is a befecskendezés a hangos. Hangos a kamrás, a PD és a CR is. Ettől van ronda hangja. Mindegy hány hengeres. Lehet rajta finomítgatni, szigetelni de el nem fog sosem tűnni.
Az emberek többsége ezt a nyers fémes hangot nem szereti. Kellemetlen a frekvenciája.
Vsz. nem egyről beszélünk, és te más hangra gondolsz. :)
droberto2020-01-26 14:00:31 // 6426
Úgy értem, a zsírúj céges dci Daciák.
droberto2020-01-26 13:59:03 // 6425
Igen. Akkor mész vele fordulatból és nem nyomatékból. Ezt most jobban hirtelen nem tudom megfogalmazni. A lényeg, hogy nem szabad járatni. Már a DPF miatt sem. Az is rühelli.
droberto2020-01-26 13:55:49 // 6424
A dízel az dízel. Nem a hang az erénye alapjáraton, főleg nem hidegen. A 2.4 fordulaton csodálatosat szól, de ne felejtsük el, hogy nem is négy hengeres.
De ez más kérdés. Alapjáratról volt szó.
Egyébként meg, ha halk egy dízel alapjáraton az nem a legjobb jel a befecskendezők állapotát illetően. Miután az enyémbe újakat vettem pont olyan hangosan kelepelt mint az új boschos dci-k.
De ez más kérdés. Alapjáratról volt szó.
Egyébként meg, ha halk egy dízel alapjáraton az nem a legjobb jel a befecskendezők állapotát illetően. Miután az enyémbe újakat vettem pont olyan hangosan kelepelt mint az új boschos dci-k.
droberto2020-01-26 13:42:00 // 6423
Magyarul fordulatból menj és ne nyomatékból.
droberto2020-01-26 13:41:03 // 6422
A dízelnek az 1-2 percnél tovább történő alapjárati járatás nem szerencsés. Alig van veszteséghője, úgy lassan melegszik. Illetve olajnyomás se sok van még.
Sokkal előbb bemelegszik, jobbat teszel a motornak, ha finoman elindulsz vele. Legyen egy kis fordulat, hogy legyen valamennyi olajnyomás, de ne nyomd nagyon, hogy ne legyen magas turbó és rail nyomás.
Sokkal előbb bemelegszik, jobbat teszel a motornak, ha finoman elindulsz vele. Legyen egy kis fordulat, hogy legyen valamennyi olajnyomás, de ne nyomd nagyon, hogy ne legyen magas turbó és rail nyomás.
droberto2020-01-26 13:36:55 // 6421
De ahogy írtad is, nem új kora óta van nálad.
Senki nem mondta, hogy a 130, vagy a 180 hajtás lenne a HF-nek.
Sőt a Zsolti is az mondta, nem, nem lesz minden 2.4 hengerfejes. Amire vigyáznak nem. Ne szívj mindent mellre!
Az ablak leengedés dologgal viszont tényleg butaságot mondott.
Senki nem mondta, hogy a 130, vagy a 180 hajtás lenne a HF-nek.
Sőt a Zsolti is az mondta, nem, nem lesz minden 2.4 hengerfejes. Amire vigyáznak nem. Ne szívj mindent mellre!
Az ablak leengedés dologgal viszont tényleg butaságot mondott.
droberto2020-01-26 13:27:42 // 6420
A 2.4 hidegen azért rendesen zakatol üzemszerűen. 🙂
A TBi, meg csak néhány másodpercig, és azt csak ha szar már a VVT tárcsa. Utána meg varrógép. 🙂
A TBi, meg csak néhány másodpercig, és azt csak ha szar már a VVT tárcsa. Utána meg varrógép. 🙂
droberto2020-01-26 13:13:14 // 6419
Pedig az elég valószínű, ha úgy nyomod neki, hogy nem meleg minden teljesen, akkor reped el.
Ennél többet nem lehet megállapítani, pontosabban eddig még senki se fejtette meg.
Ezzel kapocsolatban minden más csak vízió, mondhat bárki bármit.
Pl. megnézte valaki, hogy a HF-ek milyen cikkszámon voltak évjárat függvénéyben. Ezen cikkszámú HF-eknél összehasonlították a konstrukciót és az anyagösszetételt. Változtattak valamit a hőkezelési folyamaton? Voltak ezt érintő frissítések az ECU-ban?
Aki ezekre tud válaszolni jelentkezzen.
Addig meg fogadjuk el amit a Zsolti is mondott, annyi kieggel, hogy a leállításra is figyeljünk a visszahűtéssel. Mert igen is laikusként ez a lehető legjobb amit gondolhatunk és tehetünk.
Ugyanis azt nem hiszem el, hogy aminél ezt tényleg betartják, tényleg elreped 200-300-400 vagy akár 5-600k km-nél.
Annyi biztos, hogy ezek az E4-es öthengeres érzékeny konstrukciók.
Traktorhang az van alapjáraton, még az öthengernél is. Mihez képest? Egy traktorhoz meg bármilyen benzinmotorhoz képest. Ne legyünk elfogultak.
Ennél többet nem lehet megállapítani, pontosabban eddig még senki se fejtette meg.
Ezzel kapocsolatban minden más csak vízió, mondhat bárki bármit.
Pl. megnézte valaki, hogy a HF-ek milyen cikkszámon voltak évjárat függvénéyben. Ezen cikkszámú HF-eknél összehasonlították a konstrukciót és az anyagösszetételt. Változtattak valamit a hőkezelési folyamaton? Voltak ezt érintő frissítések az ECU-ban?
Aki ezekre tud válaszolni jelentkezzen.
Addig meg fogadjuk el amit a Zsolti is mondott, annyi kieggel, hogy a leállításra is figyeljünk a visszahűtéssel. Mert igen is laikusként ez a lehető legjobb amit gondolhatunk és tehetünk.
Ugyanis azt nem hiszem el, hogy aminél ezt tényleg betartják, tényleg elreped 200-300-400 vagy akár 5-600k km-nél.
Annyi biztos, hogy ezek az E4-es öthengeres érzékeny konstrukciók.
Traktorhang az van alapjáraton, még az öthengernél is. Mihez képest? Egy traktorhoz meg bármilyen benzinmotorhoz képest. Ne legyünk elfogultak.
droberto2020-01-26 12:11:53 // 6418
Mire gondolsz?
Azt jól mondta, hogy rendesen be kell melegíteni. Ne csak a 90 fokot várjuk meg.
Azt jól mondta, hogy rendesen be kell melegíteni. Ne csak a 90 fokot várjuk meg.
droberto2020-01-25 22:11:53 // 6417
WR PE (Pure Energy) kell bele, ami C-s olaj.
A B-s stresszeli a DPF-ed.
A B-s stresszeli a DPF-ed.
droberto2020-01-25 21:24:50 // 6416
Leo ne viccelj már! Szerinted egy kartonnal be tudod azonosítani a szivárgás helyét?
Főleg úgy, hogy a motorvédő burkolat is rajta van.
Le kell venni a burkolatot, fel kell emelni azt alánézni. Vagy aknára állni.
Főleg úgy, hogy a motorvédő burkolat is rajta van.
Le kell venni a burkolatot, fel kell emelni azt alánézni. Vagy aknára állni.
droberto2020-01-25 20:00:04 // 6415
A Zsolti azért nagy Alfás ám.
Nem volt olyan rossz a videó. Persze nem mindent pontosan mond, de nem autószerelő illetve nem minden percét itt éli gondolom. Végtére is újságíró. :)
Nem volt olyan rossz a videó. Persze nem mindent pontosan mond, de nem autószerelő illetve nem minden percét itt éli gondolom. Végtére is újságíró. :)
droberto2020-01-25 19:56:16 // 6414
Javaslom, hogy a csöpögést alulról nézd, a motorvédő burkolat eltávolítása után. :)
droberto2020-01-25 19:32:54 // 6413
(Volt) Tech2-ős Zsolti! :)
droberto2020-01-23 20:57:47 // 6412
Gratula Pixiehez. :)
Ez a szín Stromboli Gray?
Ez a szín Stromboli Gray?
droberto2020-01-20 16:36:46 // 6411
Pityukoma írt róla blogot.
Második.
Második.
droberto2020-01-19 22:54:10 // 6410
Próba cseresznye...
droberto2020-01-19 22:51:23 // 6409
Ez erős túlzás volt talán. :)
droberto2020-01-19 22:48:47 // 6407
Lehet megtaláltam a számomra megfelelő megoldást ajtó beázásra (az egyik legfájóbb típushibára)
Butil-gumi ragasztó tömítőszalag
A 4 m talán elég mindegyik ajtó aljára...
Butil-gumi ragasztó tömítőszalag
A 4 m talán elég mindegyik ajtó aljára...
droberto2020-01-18 22:22:42 // 6406
Egyedi rendszám (is) volt rajta. :)
droberto2020-01-18 22:13:48 // 6405
Warbé magyarországi. :)
droberto2020-01-18 21:47:31 // 6404
droberto2020-01-18 10:16:17 // 6403
EU4 az összes 1.9 és 2.4 JTDm.
Sajnos.
Sajnos.
droberto2020-01-16 14:38:40 // 6402
A rézcső betétnek semmi más funkciója, nincs, csak, hogy ne tudd túlhúzni a bilincset, nehogy összerppantsd a műanyag csonkot. Ezért sem használok elvből AWAB bilincset. Már csak azért sem, mert ilyen kis átmérőknél főleg nem lineális kerület mentén a szorítóereje.
Csak is a gyári pattintós Oetiker bilincs a jó megoldás. A több az gány!
Az ördög a részletekben lakik. :)
Csak is a gyári pattintós Oetiker bilincs a jó megoldás. A több az gány!
Az ördög a részletekben lakik. :)
droberto2020-01-16 14:34:23 // 6401
Ja, úgy ahogy a Zoli. Kb 2-őt cserélt, de az újak egy hetet se bírtak ki.
Mivel csináld magad mozgalomban ment, még gar se volt.
Vicckategória.
Mivel csináld magad mozgalomban ment, még gar se volt.
Vicckategória.
droberto2020-01-16 14:33:05 // 6400
Van, a Yani megcsinálta.
Vízszint visszajelző a tartályra.
Ha elmegy a víz a kiegyenlítő tartályból a szemed közepébe kapod a hibaüzit. :)
Vízszint visszajelző a tartályra.
Ha elmegy a víz a kiegyenlítő tartályból a szemed közepébe kapod a hibaüzit. :)
droberto2020-01-16 14:31:54 // 6399
És mi lesz az új ami kárpótol? ?)
droberto2020-01-14 22:39:44 // 6398
Óhh de kár...
Sajnálom.
Mi a terv?
Sajnálom.
Mi a terv?
droberto2020-01-13 22:10:16 // 6397
Köszönjük hogy megosztottad velük.
Illetve külön köszi precíz leírást.
Illetve külön köszi precíz leírást.
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.