Nekem csak ajánlották,hogy rendesek és olcsók.Ilyen méretnél nem 1-2e ft a különbség szerintem.
Saját tapasztalatom nincs velük,lévén Metzeler ME880-assal járok,szerintem ez hamarabb fog elöregedni mint elkopni.
Jankesz2011-01-20 10:55:27 // 7845
SKrisz2011-01-20 10:55:26 // 7844
Mindazok mellett, hogy a Conti SportAttack, gyorsabban fogy, mint a benzin az üzemanyagtankból :) Utcai használatra szerintem luxus :) Max. 1500 - 2000Km a futásteljesítménye.
Longman2011-01-20 10:52:34 // 7843
Tehát mondhatjuk hogy az a hátránya a sport guminak a sporttúrával szemben - jelen esetben a Conti SportAttack-nak a RoadAttack-hoz képest - hogy kényesebb az üzemi hőmérsékletre, és addig nagyon csúszós..
Köszönöm, ez már egy nyomós érv.
Köszönöm, ez már egy nyomós érv.
Jimmi T.2011-01-20 10:50:30 // 7842
Benn vagyok. Ha lesz időpont akkor a nyári nagy menést is igazítom hozzá.
SKrisz2011-01-20 10:49:19 // 7841
Nem ismerős a hely, de ha mindenkinek OK lesz, részemről oda is mehet a szervezés :)
SKrisz2011-01-20 10:48:12 // 7840
Igen ez egy VZR 1800. Mail megy majd! Thx!
Jimmi T.2011-01-20 10:46:36 // 7839
Az első komoly perecem sport gumival volt. Előtte azon az út szakaszon évekig sporttúra gumival mentem. A sport ua. idő után kevésbé melegedett fel . A mai sporttúrák tapadásban hidegben melegben nagyon ott vannak. A hat éve bevezetett Roadtec Z6-al még tavaly is akkorát mentem a "Futa Strada"-n hogy jobbra is balra is hányta a szikrát. Szerintem egy új sporttúra jobb választás ha nem rendszeres pályázásra kell. Nekem is rendszeresen elgurul a gyógyszerem főleg a Bükk és a Mátra útjain de soha nem gondoltam hogy sportgumi kellene.
Totti (NagyVad)2011-01-20 10:45:45 // 7838
r17 ról rendeltem én is! Korrektek és nem vészesek az áraik!
Jankesz2011-01-20 10:44:33 // 7837
Dobj egy mail-t ide: jankovic.zsolt@fullgas.hu
jövő héten már dolgozom,utánanézek.
olyan 100e környékére emlékszem,de még tavalyról.
Ez VZR1.8 méret?
Azthiszem ez is jó forrás: www.r17.hu
jövő héten már dolgozom,utánanézek.
olyan 100e környékére emlékszem,de még tavalyról.
Ez VZR1.8 méret?
Azthiszem ez is jó forrás: www.r17.hu
Totti (NagyVad)2011-01-20 10:34:38 // 7836
Igy van túra úti célnak tudom ajánlani az Oszi tavat az osztrákoknál van egy nagyon fasza kis kemping! És az ut is nagyon motorozható! Voltunk már arra párszor!
SKrisz2011-01-20 10:27:46 // 7835
Ha már gumi a téma. Nekem sikerült lenulláznom a kicsikém kerekeit az első 10K alatt. Érdekes, hogy cruserről van szó, mégis a gumim peremei koptak zéróra :) Szeretek döntögetni, talán ez lehet az oka? :))))
Viszont az új szett egy vagyon lesz szerintem. Esetleg valakinek "jó forrása" ilyen méretű gumikra?
130/70HR18
240/40VR18.
Viszont az új szett egy vagyon lesz szerintem. Esetleg valakinek "jó forrása" ilyen méretű gumikra?
130/70HR18
240/40VR18.
SKrisz2011-01-20 10:24:12 // 7834
Most is azt mondom, ha lesz elegendő számú árdeklődő / jelentkező, akkor össze lehet hozni egy kellemes kis túrázós hétvégét :)
Jankesz2011-01-20 10:18:14 // 7833
Szerintem nézz körül a Fullgas-Pirelli oldalon,szinte mindig van akciós pár.
Kb. 45-55e-ből kijöhet egy szett.
Kb. 45-55e-ből kijöhet egy szett.
Jankesz2011-01-20 10:14:27 // 7832
Bár nekem most sajna Alfa helyett Fiatom lett, de motoros talira azért elgurulnék.
Persze két keréken.
Kiváló ötlet.
üdv
Persze két keréken.
Kiváló ötlet.
üdv
Totti (NagyVad)2011-01-20 09:33:38 // 7831
Konkrétan tavaly beszéltük! Én benne vagyok!
Longman2011-01-20 09:25:02 // 7830
Igen a Pirelli-t is dícsérik.
Tavaly a Motorrevüben voltak összehasonlító tesztek, ott is jó eredményt ért el.
Ahogyan a Conti is a sportgumik között, 2. lett.
Nekem 2 lehetőségem lenne most, a RoadAttack vagy ez a SportAttack.. Csak nem tom melyik mellett döntsek. Tavaly év közepétől ezen agyalok hogy milyen gumit vegyek. Addig-addig gondolkoztam hogy már teljesen kukásak lettek a mostaniak. :)
Hogy mire használom? Én nyáron ezzel járok munkába, tehát van egy nagy hányad városi közlekedés. Aztán elég sokat megyek utassal is túrázni, no és módszeresen és rendszeresen van "gyógyszer elgurulás" is, és akkor térdig szeretem dönteni.
Szóval igaz többcélú használat.
Viszont a csapatást szeretném minél biztonságosabban véghezvinni, ezért gondolkodtam inkább a sportgumin..
Tudom h hamarabb el fog kopni, de most nagyon kevés pénzért tudok hozzájutni, tehát ez nem szempont.. Ezen kívül van hátrányos tulajdonsága ezeknek a gumiknak?
Szóval azért még gondolkodom melyik legyen a 2 típus közül.
Tavaly a Motorrevüben voltak összehasonlító tesztek, ott is jó eredményt ért el.
Ahogyan a Conti is a sportgumik között, 2. lett.
Nekem 2 lehetőségem lenne most, a RoadAttack vagy ez a SportAttack.. Csak nem tom melyik mellett döntsek. Tavaly év közepétől ezen agyalok hogy milyen gumit vegyek. Addig-addig gondolkoztam hogy már teljesen kukásak lettek a mostaniak. :)
Hogy mire használom? Én nyáron ezzel járok munkába, tehát van egy nagy hányad városi közlekedés. Aztán elég sokat megyek utassal is túrázni, no és módszeresen és rendszeresen van "gyógyszer elgurulás" is, és akkor térdig szeretem dönteni.
Szóval igaz többcélú használat.
Viszont a csapatást szeretném minél biztonságosabban véghezvinni, ezért gondolkodtam inkább a sportgumin..
Tudom h hamarabb el fog kopni, de most nagyon kevés pénzért tudok hozzájutni, tehát ez nem szempont.. Ezen kívül van hátrányos tulajdonsága ezeknek a gumiknak?
Szóval azért még gondolkodom melyik legyen a 2 típus közül.
SKrisz2011-01-20 09:17:14 // 7829
Már 1 - 2 szezonnal ezelőtt is volt róla szó, de aztán idő és lelkesedés :) hiányában elmaradt a dolog, de azt hiszem, idén rá kellene feküdni a témára:
Kedves motoros Amore tagok! Mit szólnátok egy 2 kerekű Alfa találkozóhoz? Egy kellemes nyári hétvégén össze kellene hozni egy motoros találkozót (ideális esetben ottalvós, partizós hétvégét), ahol az Alfa tulajok másik énjét is fel tudnák fedni! :) Ha az ötlet meghallagató fülekre talál, akkor azt hiszem szép lassan nekiállok leszervezni az eseményt! :)
Szóval? Kedv lenne hozzá?
Kedves motoros Amore tagok! Mit szólnátok egy 2 kerekű Alfa találkozóhoz? Egy kellemes nyári hétvégén össze kellene hozni egy motoros találkozót (ideális esetben ottalvós, partizós hétvégét), ahol az Alfa tulajok másik énjét is fel tudnák fedni! :) Ha az ötlet meghallagató fülekre talál, akkor azt hiszem szép lassan nekiállok leszervezni az eseményt! :)
Szóval? Kedv lenne hozzá?
Jimmi T.2011-01-20 08:23:17 // 7828
A tesztekben dicsérik. Egyik ismerős használta de nála sarkos lett mert főleg egyenes motoros. Én csak a Metzeler Roadtec Z6-ot használtam (eddig 8 garnitúra ment le) de mára már fejlesztettek jobbakat. Tavasszal a Pirelli Angel St jön. Állitólag remek guma!
Kovi2011-01-19 20:53:57 // 7827
Én motoros boltban dolgoztam ott dicsérték.
Persze nem a pályázok!:-)
Nem tudom neked mire kell?!
Persze nem a pályázok!:-)
Nem tudom neked mire kell?!
Longman2011-01-19 19:52:29 // 7826
Sziasztok!
Continental SportAttack gumiról van valakinek tapasztalata?
Continental SportAttack gumiról van valakinek tapasztalata?
Tedi2011-01-19 19:29:13 // 7825
Kócosw2011-01-16 13:29:30 // 7824
jah enis megneztem itt Sifiben milyen szepen mennek a 11-12 fokban a motorosok,nyeltem egy nagyot,aztan bementem az eddzöterembe... :S :))
imi1562011-01-16 13:22:33 // 7823
Ma délelőtt nem tudtam ellen állni a januári tavasznak,a 11-12 foknak és a napsütésnek,így felkeltettem téli álmából a desmoparipát.
Vidáman indult elsőre,pedig már vagy két hónapja nem mentem vele.
Csaptam egy jó kis karikát a környéken.Azt nem mondom,hogy melegem volt,de ennek ellenére a mosoly széles volt az arcomon:-))!
Vidáman indult elsőre,pedig már vagy két hónapja nem mentem vele.
Csaptam egy jó kis karikát a környéken.Azt nem mondom,hogy melegem volt,de ennek ellenére a mosoly széles volt az arcomon:-))!
mesa2011-01-14 16:19:07 // 7822
Pedig Zsolti kapott még egy sanszt!
Egy ideig nyomta még a kétülésessel a bohóckodást, aztán beülhetett egy Indycar autóba! De sajnos, a tesztnapon, a második kanyarban lezúzta, így többet nem ajánlották fel az ülését
Egy ideig nyomta még a kétülésessel a bohóckodást, aztán beülhetett egy Indycar autóba! De sajnos, a tesztnapon, a második kanyarban lezúzta, így többet nem ajánlották fel az ülését
Kovi2011-01-12 18:18:49 // 7821
Kovi2011-01-12 18:17:08 // 7820
Kovi2011-01-12 12:52:33 // 7818
Xixo2011-01-12 01:52:32 // 7817
Mint Zsóti, aki az efegy után már nem is talált újabb kihívásokat! :))
Kovi2011-01-11 18:01:14 // 7816
Mike.2011-01-11 08:38:13 // 7815
Szokták mondani, hogy a csúcson kell abbahagyni. Minden áron versenyezni, szerepelni egy futottak még kategóriás csapatnál, versenysorozatban nincs értelme ... szerintem.
Belga2011-01-11 08:32:20 // 7814
"Egyre lejjebb adja." -- tehet mast? Ez egy uri muri, az is volt mindig es most nincs penz. Vagy megy abban a sorozatban, amire adnak neki penzt, vagy szogre akasztja... Ez van.
Belga2011-01-11 08:29:25 // 7813
mesa2011-01-09 20:43:02 // 7812
Még egyszer: nem Superbike, hanem Superstock.
Egy vacak betétfutam az SBK alatt.
Erről van szó, ne keverjük a szezont a fazonnal :)
Egy vacak betétfutam az SBK alatt.
Erről van szó, ne keverjük a szezont a fazonnal :)
Satti2011-01-05 16:09:12 // 7810
A Superbike sorozatban tul.képpen utcai, széria motorok szerepelnek, persze egy kissé "sportosítva", de elvileg könnyebben motorozhatóak, mint a motogp nagy gépei, sztem nem okozna neki gondot, no de majd kiderül, hogy mi lesz.
mesa2011-01-05 16:03:55 // 7809
Egyre lejjebb adja.
Szerintem ez gáz!
De lássuk be, már a MotoGP idején kiderült, nem tudja megülni a nagyobb gépeket.
Egy ezres Superbike-kal megint a mezőny végén botorkálna
A Superstock meg nem érdekel senkit !!!
Ez az igazság
Szerintem ez gáz!
De lássuk be, már a MotoGP idején kiderült, nem tudja megülni a nagyobb gépeket.
Egy ezres Superbike-kal megint a mezőny végén botorkálna
A Superstock meg nem érdekel senkit !!!
Ez az igazság
Jimmi T.2011-01-05 14:39:58 // 7807
V2 vagy V4 esetleg vörös színben mindenképp előnyösebb lenne. Talán az eredmények is jobban jönnének mint egy Kawán.
DéZé2011-01-05 11:51:37 // 7806
A zöldet már úgy is megszoktuk... Maradhat a ruha, bukó, stb.
De komolyra fordítva a szót, azért az itt említett Apriliás lehetőség nekem jobban tetszene:
http://www.nemzetisport.hu/nso_hirek/gyorsasagi-motor-talmacsi-a-moto2-bol-a-superbike-ba-mehet-2058206
De komolyra fordítva a szót, azért az itt említett Apriliás lehetőség nekem jobban tetszene:
http://www.nemzetisport.hu/nso_hirek/gyorsasagi-motor-talmacsi-a-moto2-bol-a-superbike-ba-mehet-2058206
Satti2011-01-04 17:33:32 // 7804
Nna, Talma tesztelni fogja a Kawasaki R10-et a Pedercini csapatnál, talán még is lesz SBK szereplés.
Jimmi T.2010-12-31 15:15:39 // 7803
Jimmi T.2010-12-31 14:55:06 // 7802
Büntető gép. Inkább egy Velorexen.
Jimmi T.2010-12-31 14:53:08 // 7801
Nagyon igaz! a superbike semmivel nem alantasabb mint az agyonsztárolt moto gp.Az idén sokkal élvezetesebb volt arról meg ne is beszéljünk hogy mikor még Troy versenyzett és VB címet szerzett az utolsó futamra a GP-be átruccanva mindjárt azt is megnyerte. Aki tud az tud.
Satti2010-12-31 13:16:53 // 7800
Elég gáz ez így, de azért azt nem értem, hogy amennyiben van rá lehetősége, akkor miért nem megy a superbike sorozatba, sztem az még nagyon jól menne is neki. Rengetegen nézik, nagyon népszerű és ráadásul az eu.sport mindig közvetíti, sokkal jobb lehetőség lenne, mint egy tesztpilóta állás, vagy a semmi!
Kovi2010-12-31 13:14:49 // 7799
Kovi2010-12-31 13:03:26 // 7798
A magyar világbajnoki a szezon végén Antonio Banderas istállójához, a Moto2-es Jack & Jones-hoz írt alá, de az két héttel később visszalépett a 2011-es sorozattól, így Talmácsi csapat nélkül maradt. Fizetni nem fog azért, hogy versenyezhessen. Ha nem lesz új csapata, abbahagyja, vagy tesztpilóta lesz.
Talmácsi Gábor a német „Speedweek” motoros újságnak és weblapnak jövő évi lehetőségeiről nyilatkozott, és egyértelművé tette, szívesebben menne a MotoGP-ben, mint a Superbike-ban, írja a MotoGPhírek.hu. [1]
„A helyzet eléggé hasonlít az egy évvel ezelőtti körülményekhez. Akkor
az Aprilia lépett ki és szűnt meg a Speed Up gyári csapat lenni, míg
most a Jack & Jones tette ugyanezt [2]. Továbbra is olyan csapatot keresek,
amely képes önmaga finanszírozni a versenyzést. Sajnos azonban az idő
vészesen telik.”
„Ha fizetnem kell az ülésért, akkor nem fogok tovább versenyezni. Nem értem, hogy egy korábbi világbajnoknak, aki ráadásul idén világbajnoki hatodik helyezett lett, miért kellene egy halom pénzt fizetnie azért, hogy versenyezhessen."
"A Superbike-ban szereplő Pedercini Kawasakitól kaptam ajánlatot,
azonban Superbike-ot nem ismeri annyi ember Magyarországon. Ha már
versenyzek, akkor mindenképpen magasabb szinten szeretném azt tenni, úgy, mint például a Moto2-ben.Talán a Dorna majd segít és szereznek nekem egy helyet. Ha ez nem történik meg, akkor talán abbahagyom a versenyzést vagy esetleg elmegyek tesztversenyzőnek.” – nyilatkozta a világbajnok.
Vazeg úgy néz ki nem csak én kezdem 2011-et munkanélkül!:-((((
Talmácsi Gábor a német „Speedweek” motoros újságnak és weblapnak jövő évi lehetőségeiről nyilatkozott, és egyértelművé tette, szívesebben menne a MotoGP-ben, mint a Superbike-ban, írja a MotoGPhírek.hu. [1]
„A helyzet eléggé hasonlít az egy évvel ezelőtti körülményekhez. Akkor
az Aprilia lépett ki és szűnt meg a Speed Up gyári csapat lenni, míg
most a Jack & Jones tette ugyanezt [2]. Továbbra is olyan csapatot keresek,
amely képes önmaga finanszírozni a versenyzést. Sajnos azonban az idő
vészesen telik.”
„Ha fizetnem kell az ülésért, akkor nem fogok tovább versenyezni. Nem értem, hogy egy korábbi világbajnoknak, aki ráadásul idén világbajnoki hatodik helyezett lett, miért kellene egy halom pénzt fizetnie azért, hogy versenyezhessen."
"A Superbike-ban szereplő Pedercini Kawasakitól kaptam ajánlatot,
azonban Superbike-ot nem ismeri annyi ember Magyarországon. Ha már
versenyzek, akkor mindenképpen magasabb szinten szeretném azt tenni, úgy, mint például a Moto2-ben.Talán a Dorna majd segít és szereznek nekem egy helyet. Ha ez nem történik meg, akkor talán abbahagyom a versenyzést vagy esetleg elmegyek tesztversenyzőnek.” – nyilatkozta a világbajnok.
Vazeg úgy néz ki nem csak én kezdem 2011-et munkanélkül!:-((((
Kazes☻2010-12-28 19:21:52 // 7797
Kovi2010-12-23 20:40:06 // 7796