Fórum >> Típusok >> Tonale

tdemeter2022-09-03 19:51:25 // 709
Ha kijöttek volna vele, akkor most nem sírhatnánk, hogy miért gyárt az alfa SUV-ot:)
Kócosw2022-09-03 19:15:42 // 708
igen ez mar többször volt téma...De sajna csak a Huszt bol tudok erre idézni : "Régi kor árnya felé visszamerengni mit ér? " 😔
Kazes☻2022-09-03 18:27:02 // 707
Bizony, de ezt már többször többen megénekeltük... de sajna attól nem változott semmi. Fiaték meg csak ültek és úgy csináltak, mintha gondolkoznának... aztán úgy tűnik túltolták és ez lett. 😒
Putyesz2022-09-03 17:59:51 // 706

Ezzel kellett volna kijönni 2004ben(komolyan mondom hogy ez még most is üt, egy napot nem öregedést). Nem tudom ki rajzolta, de jár neki a keksz.... Az alfának nem!!! ....akkor lett volna pénz előbb 159 utódra, 159-166-mito GTA verziókra... satöbbi!
Selmak2022-09-03 14:23:23 // 705
Már az is meglepő volt, hogy nem Pista volt a tesztelő, mert Göbi mindig az unalmas autókat kapja, ami Pista vagy Csík nagyon lehúzna.
Kócosw2022-09-03 13:32:30 // 704
ahogy mondja a fiatalember 😊
tdemeter2022-09-03 09:30:01 // 703
Tényleg rémes teszt volt… Nekem az egészben a volt a legzavaróbb , hogy nagyon felkészületlen volt emberünk. Nyögött , nehezen fogalmazott, valahogy az volt az ember érzése h egyáltalán nincs most kedve csinálni ezt, vagy hogy 3 perce van nála az autó és az alapján kell neki most egy komplett véleményt fogalmazni…
Elég gáz egy Speedzone epizódtól…
Halesz2022-09-03 00:57:09 // 701
Ráadásul szerinte 2017-ben mutatták be a koncepcióautót :(

Szeretem a Speedzone-t, de pont tőlük nem várnék ilyesmit.

És ő is mild hibridezi, de közben ez igazából nem az (De én is mondom egy videóban, ami még nem jelent meg, szóval emiatt nem hibáztatom :D )

Viszont a motort meg tök érdekesen elmondta, a 130 / 160 közti különbséget is.

DNA - D, azaz "double motor", dual power mode? hm... hogy mi? Azt még a tanulmányautó sajtóanyagában promózták így, gondolom, amikor együtt dolgozik az elektromos motor és a benzinmotor...

Halott a kormány? A Csík amikor ezt vezette, akkor halálra dícsérte a kormányzást és az tényleg nagyon jó.. Ezt nem is értem.

Macaaaaan??? Basszus, az a Stelvio kategóriája... :(

Misano Green! :) Na jóéjt.
Kazes☻2022-09-02 23:45:58 // 700
Igen, ezt én is kiszúrtam... plusz valami recseg/csörög a felvételen. 🙂
trxAlfa2022-09-02 23:27:20 // 699
Borzalmasan idegesít, hogy a tesztelő végig képzavarban van a kategóriákkal. X3-as BMW-t említi és a Macanhoz méri. Ezek a Stelvio ellenfelei.
Erhard 242 (Pure Energy)2022-09-02 21:01:02 // 698
Nem is persztizs mondjuk beltérre, premium mondjuk egy E merci, tényleg az a gombok, a bőr, a csendes suhanás de annyira steril hogy a fax kíván tőle.. semmi élményt nem ad, bezzeg egy Giulia vagy Stelvio ami mosolyt csak az arcodra és leszarod, hogy mi a prémium, mert azt csinálja amit akarsz és akkor 😎🤣
Kazes☻2022-09-02 19:45:53 // 697
Ezzel asszem vagyunk így egy páran... vennénk! :)
Putyesz2022-09-02 19:27:46 // 696
Egyetértek veled..... Az alfát nem tekintik presztízs autónak, ergo nem lehet vele menőzni.... Már az olyan körökben. Aztán mondták itt páran hogy Dr ha ez jól fogy, majd jönnek a rendes alfák.... Persze, a limitált kisszériás 50 misis típusok.... Mert csináltak két IGAZI Alfát, a giuliát és a stelviot.... De a mai világban az emberek 90%-a leszarja az autó valódi értékeit, és hát nem is jöttek a számok!!! Ezek után van még valaki aki reménykedik megfizethető árú IGAZI Alfában..... Pffffffffff, ébresztő, bili e lóg a kezdetek!
Szóval most kell venni giuliát, vagy stelviot.... Mert szerintem ezek az utolsó IGAZI alfák.... Olyan meghatározó mérföldkövekké válnak (vagy már váltak) mint anno a 75!!!!!
Bárcsak vehetnék egy giuliát.... 😅
carver2022-09-02 19:21:19 // 695
kár hogy most jött ki a Speedzone video, így az én benyomásom másodlagos, de:

ma amíg 3 éves (3??? hogy a francba repült el ez a 3 év?) szervízen volt a Giu, kértem egy Tonale tesztvezetést, kedves Carnetes kereskedő Alfacitys autóval készségesen eljött velem, beszélgettünk.

Szóval az én benyomásom: tudjátok hogy elnézőbb vagyok a Tonale-val szemben mint ti legtöbben, de még így is elkövettem azt a hibát hogy (persze épp leadtam a Giut) a Giuliához hasonlítottam az elején. Na ezt nem szabad, a 200 lovasból átülve a 130 lovas családi autóba - hogy is mondjam - nem ragad magával az a jól ismert alfás vigyor. Na ezt nem szabad csinálni, értelemszerűen semmilyen szempontból nem helyettesíti a Giuliát, nem is arra való. az 1,5-ös motor persze hogy lustább, a váltó kevésbé okos és kevésbé gyors (nem ZF), a gáz, fék nyúlósabb, de ha váltott is a 1,5 soha nem fog kilőni. D-n kívül mást én biztos nem használnék - de hát ugye ezt már az újabb Giuliákról is mondtátok. Kanyarban sincs az az érzésed hogy gokartban ülsz.

De abban a pillanatban, hogy rájön az ember hogy nem a Giuhoz kell mérni, akkor azt látod, hogy benne ülsz egy szépen, (a szalonban található Citronenekhez, Fiatokhoz, Jeephez viszonyítva mindenképp) prémium szintű designnal, anyagokkal berendezett autóban, ami a méretéhez, kategóriájához képest remekül fekszi az utat (próbáltam megbillenteni, nem billeg), szépen elnyeli az egyenetlenségeket, 20-as kerékkel is halkabb 150-nél mint a Giulia (!), jól használható a csomagtere, a hátsó üléssort többször összehasonlítva a Stelvioval állítom hogy 3 ember jobban elfér hátul még úgy is hogy valószínűleg 2xpár centivel keskenyebb. Sokkal kisebb (alig létező) kardánalagút van benne (amiben nem tudom mi fut mert kardántengely ugye nem), a középső ülés is használható hosszútávon és az övcsat szépen el van tüntetve, nem csinál 2 újabb lyukat a hátsódra mire odaérsz Pécsre.

A hátsó ablak nekem kicsit klausztrofób, magas az övvonal és a ránézésre szép, felkanyarított ablaknyúlvány sokat elvesz a kilátásból. Az első ülés megfelelően komfortos (és nem mellesleg gyönyörű). Az LCD kijelzőn tűélesen látszik a virtuális kilométeróra és fordulatszámmérő, mint ahogy a tablet is végre szépen adja ki a nagyfelbontású tolatókamera képét.

Tehát igazából mindent megkap az ember amit egy iskolába, oviba, anyóshóz, apóshoz, bevásárolni, Balatonra stb járós autótól vár és még többet is.

Két bökkenő van. Amikor beleülsz jót érzel de nincs az átütő érzésel, hogy hű basszus ez milyen luxus ezt megérdemlem, meg hogy a többiek a kanyarba sincsenek ehhez képest.

De ami ennél nagyobb baj az az ára. Értem hogy az X1 meg a többi német is ennyibe kerül, meg hogy a Speciale van kiállítva, de vajon mennyire lesz kapós egy 130 lovas kevéssé ismert családi autó 17 és fél milláért? És hogy még kontrasztosabb legyen a dolog ott áll mellette 17 milláért egy szép fehér Giu síbedával meg jópár extrával 200 virgonc lovacskával. Értem én hogy azzal kezdtem hogy nem a Giuliával kell összehasonlítani, de azért annyira nem prémium, nem sportos, nem futurisztikus stb hogy a németprémiumhívők elcsábuljanak de annyira meg drága hogy a CX30-asoknak meg Kaskájosoknak eszébe se jusson elcsábulni.

Szóval félek hogy - bár értem hogy kell a palettába ez az autó - nem ez lesz az ami felrepíti az Alfát a fellegekbe. Azért adjuk meg az esélyt a később jövőknek. Lesz ugye 160 lovas, plug in hibrid stb, azzal azért tennék még egy próbát, mert szépnek tényleg szép az autó - amennyire egy szedánfetisiszta ezt meg tudja ítélni...
Kazes☻2022-09-02 19:20:30 // 694
Ááá... porschés... 😉😁
Kazes☻2022-09-02 19:18:50 // 693
Pista azt hiszem jobb lett volna. 😀
Selmak2022-09-02 12:45:20 // 690
Majd felvásárolják ezt is kínaiak mint pinalogósékat.
Erhard 242 (Pure Energy)2022-09-02 12:18:59 // 689
egy dodge-ot értelmes benyás motorral, pluginben elfogadnék de sajtreszelő nem kell...
WarbiRunner (Gyuri)2022-09-02 10:16:17 // 688
MIt vártatok? Miért és kik vennék? Nem sok esélyt adok neki, de ne legyen igazam továbbra sem. Azt felejtsük már el, hogy bárki valaha BMW vagy Merci helyett veszi. Nem és pont. Ez nem megy. Vannak ismerőseim akik ebben a bűvkörben mozognak, sok pénzük (értsd nagyon sok) van, nagy szemekkel pislognak ha az Alfa Romeo szót kiejtem a számon. A szemükben ez dácsia, ezen nincs mit szépíteni. A célközönség épp most szegényedik, éli fel a tartalékait. De ha esetleg mégis autót vesz, nem sok érv van a Tonale mellett.
Kazes☻2022-09-02 09:41:47 // 687
Zseniális...🙄
😅
WarbiRunner (Gyuri)2022-09-02 09:39:48 // 686
Hali, itt vagy a tónál e?
Seggem alatt Tónále,
lerobbentam tó(l)nál e?
Erhard 242 (Pure Energy)2022-09-02 08:13:24 // 685
elmaradtak, mint a borravaló ...a Giulia/Stelvio párost már 2013-14ben kellett volna kihozni, a Tonalet 2016-ban, abból ez elektromost 2020-ban és más lenne a pénzügyi helyzet ...kissé elkéstek a fiúk, bár innen szép nyerni
Kazes☻2022-09-02 08:07:38 // 684
Vágom a szitut, attól függetlenül gondoltam... kacsintgattam is! 😅
Halesz2022-09-02 00:46:11 // 683
Igen, de ezzel a YouTube algoritmusát szeretnénk kicsit megdolgozni :) Szóval csak az ottani kommentelők között sorsolunk :)
Kazes☻2022-09-02 00:09:50 // 682
Itt is lehet sorsolni! ;)
Halesz2022-09-02 00:06:21 // 681
Jó kis vita kerekedett itt is a Tonale vs. Hornetből. A YouTube adásunk alatt is érdemes kommentelni amúgy, mert most Alfa Amore ajándékcsomagokat lehet majd nyerni :)

Megtisztelnétek, ha ott is elmondanátok a véleményeteket. :)

A link: https://youtu.be/CBfWgTRasRs

Sajnos, amit Carver írt, nagyon beszédes: a darabszámok rémisztőek. Dodge menni fog, mint a franc, Tonale pedig hozza majd a Stelvio számait kb. Én ezt tippelem most, és tudom, negatív vagyok... De megint azt látom, hogy hiába írnak mindenütt csupa jót a Tonaléról, valahogy nem indult be a dolog... És most az itthoni eladásokról ne beszéljünk, hamarosan megkapom a júliusi/augusztusi eladási adatokat, hát az is izgi lesz...
Ti hogy érzitek ezt?
Giuntini2022-09-01 23:38:32 // 680
Ha ebből lesz új 8C akkor legyen! Ha ebből lesz méltó 164 (166), akkor legyen.... Le kell nyelnünk a békát!. Egyébként a Dodge külsőleg egy alaposan elrontott Tonale. Ezt így kell néznünk.
Legalább nem mi vesszük a Nissan dizájnt (Arna), hanem mi vagyunk az etalon.
WarbiRunner (Gyuri)2022-09-01 21:57:57 // 679
Az ugyanott gyártott ugyanúgy kinéző, ugyanolyan autó, az számomra ugyanaz. Ha a 20e Tonale Hornetként kel el, akkor úgy. Ennyire számít az Alfa Romeo mint márka konszern szinten. Szívbaj nélkül darálják be, ha haszontalanná válik. :-(
Kazes☻2022-09-01 15:12:20 // 678
Ezt nyilván mindenki érti... csakhogy most kb. olyan lett, mint a Fiat Ducato vs. Peugeot Boxer... épp csak kicsit más, viszont jobban motorizált alapból.
Főleg aki nem friss alfás, annak már azt hiszem sok kezd ezekből lenni... úgy a nyolcvanas évek vége/kilencvenes évek elejétől... kb. 😐
Persze annak is örülhetünk, hogy megvan még a kedvenc márkánk és vagy így, vagy úgy, de fogyni fog a portéka... csak már más... újabb béka 🐸... 🙂
carver2022-09-01 13:16:00 // 677
engem is kiakasztott mert egyrészt utálom a koppintásokat (gondoljatok bele ha ezt mondjuk egy kínai cég dobta volna piacra mekkora lenne a felháborodás). De ez kőkemény gazdasági megfontolás szerintem.

Az Alfának még rosszabb az (el)ismertsége Amerikában mint Európában, vajon mennyit lehetne eladni belőle? Valószínűleg egyébként sem nagyon befolyásolja a Hornet eladás a Tonale piacát Amerikában, mint ahogy a Hornet sem fogja csökkenteni az európai eladásokat. A brandet meg nem a Tonale fogja a magasba röpíteni Amerikában (sem) hanem a drága, különleges autók - amik vsz/remélem még csak most jönnek majd.

A Tonaleból 20.000-et szeretne eladni Imparato világszerte 2022-ben.

A Hornetből 14.000-et rendeltek az első 11 órában!

És mind Pomiglianoban készül. Itt sajnos felülírja a matek az érzelmeket....
GT Ɨ|ѯ2022-08-31 07:04:06 // 676
LE-ben nem annyira....
Kazes☻2022-08-22 11:22:34 // 675
646.hsz.
Giuntini2022-08-22 10:52:39 // 674
Így van! A másik, hogy a Dodge Amerikában az olcsóbb verzió lesz, az amerikaiak meg elég sznobok, az Alfa a prémiumságot fogja hirdetni. Valószínűleg a Dodge belső tere, felszereltsége puritánabb lesz. Ez még jó reklám is lehet az Alfának!
mesa2022-08-22 08:41:38 // 673
Annyira "nem tetszik" nekik, hogy közös gyártósoron készülnek Olaszországban! :DDD

Komolyan, honnan szalasztanak ilyen újságírókat?
Semmi alapja az egésznek. Nyilván tudtak róla, hiszen egy időben (pár év alatt), közösen fejlesztették a két modellt.
Ugyanaz a szitu, mint a Fiat Sedici / Suzuki SX4, amit meg Esztergomban toltak közös gyártósoron, vagy az Agila / WagonR+
GT Ɨ|ѯ2022-08-22 07:54:59 // 672
USA-ban Dodge-ként
Kócosw2022-08-21 19:52:59 // 671
nocsak, ilyet en nem hallottam eddig ..
GT Ɨ|ѯ2022-08-21 17:52:28 // 670
előjegyzik mint a cukrot pedig:-)
Kócosw2022-08-20 05:04:48 // 669
nincs új a nap alatt Uram 😁
Kócosw2022-08-20 05:04:12 // 668
Igen csak az a szitu hogy a nagy terv a darabszam növelésre az volt hogy az amcsi piacra valahogy bejutni.De akkor ezt sztem elengedhetik ilyen módon....
Greene2022-08-19 22:13:18 // 667
Csak amcsi piacra lesz a Hornet, ahol Alfát senki nem akar venni, a Dodge viszont egy közismert márka. A Stellantis is pénzből él. Ha ebből tudják majd finanszírozni az újabb Alfa modelleket akkor hadd csinálják...
Erhard 242 (Pure Energy)2022-08-19 21:00:36 // 666
És még megkapta a 2.0ás Giulia blokkot is 🤣🤣🤣
Kazes☻2022-08-19 20:41:21 // 665
Remek. Már be is váltak a felvetéseink, félelmeink. :(
Kócosw2022-08-18 15:35:18 // 663
ismetlem magam,megkell nezni a ducatit példaként ha arra vagy kivancsi mi történik egy olasz márkával ha konszern kezébe kerül.
Kazes☻2022-08-18 15:33:22 // 662
... még tegnap. 🙂
Kazes☻2022-08-18 15:32:35 // 661
A számból vetted ki a szót... mondhatnám... illetve mondtam is, itthon puffogtam egy sort a zasszony nagy örömére! 😒🤪😀
Erhard 242 (Pure Energy)2022-08-18 15:30:58 // 660
szerintem a következő lépés a Tonale, mint pug 3009 :DDD
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.

Jelentem a moderátornak