Liquid2022-09-29 19:24:51 // 749
ez jó, megjegyzem :)
WarbiRunner (Gyuri)2022-09-29 11:22:40 // 747
Mindig is ezt csinálta, nekem szimpi. Én személy szerint már nem birok végignézni egy autó tesztet, hosszú, unalmas, mindenki mindent is el akar mondani, mert ha nem teszi, majd kommentben beszólnak, kijavítják, kiegészítik, jajj..
A Haleszék sztoris humoros vonala pl tetszett, de azt sem voltam képes végignézni, simán ugrottam egy csomó dumát benne. De tudom, meg kell felelni a kritikus és végletekig alapos többségnek :-)) Nos ez a faszi tojik erre, csak csinálja ami jól esik neki és ezt értékelem. A csaj választás az határeset, de belefér, ebben nem érzett rá az olaszos vonalra :-) Amúgy meg egy autóról videós ízelítőnek pont ennyi az elég. 7-8 perc, zene, vágóképek, egy kis elvont duma benne azért az átlag nézőnek szóló megfelelő hívószavakkal. Ha az Alfa marketingesei legalább ezen a szinten képesek volnának reklámot összedobni, már előrébb volna cég. Mert ugye ez nem kifejezett teszt, inkább amolyan ízelítő, kedvcsináló, amiben az üzenet pozitív. A Tonale viszi tovább a lángot, és bizony már prémium. Mi kell több? Napok után is emlékszem erre az üzenetére, a többi videó által alaposan bemutatott sok műszaki blablára pedig nem.
A Haleszék sztoris humoros vonala pl tetszett, de azt sem voltam képes végignézni, simán ugrottam egy csomó dumát benne. De tudom, meg kell felelni a kritikus és végletekig alapos többségnek :-)) Nos ez a faszi tojik erre, csak csinálja ami jól esik neki és ezt értékelem. A csaj választás az határeset, de belefér, ebben nem érzett rá az olaszos vonalra :-) Amúgy meg egy autóról videós ízelítőnek pont ennyi az elég. 7-8 perc, zene, vágóképek, egy kis elvont duma benne azért az átlag nézőnek szóló megfelelő hívószavakkal. Ha az Alfa marketingesei legalább ezen a szinten képesek volnának reklámot összedobni, már előrébb volna cég. Mert ugye ez nem kifejezett teszt, inkább amolyan ízelítő, kedvcsináló, amiben az üzenet pozitív. A Tonale viszi tovább a lángot, és bizony már prémium. Mi kell több? Napok után is emlékszem erre az üzenetére, a többi videó által alaposan bemutatott sok műszaki blablára pedig nem.
Liquid2022-09-29 11:05:03 // 746
Na a két csaj is megér egy misét a nagytudású tesztelő mellett :)
Giuntini2022-09-29 09:31:39 // 745
Én is így értettem! Betenni két ilyen agyatlan viaszbabát, hogy mondjanak véleményt.... Hát!
Liquid2022-09-28 23:32:39 // 744
Ez a csávó még mindig szégyen, de igazából semmi rosszat nem mondott, sőt szerintem tök pozitív volt.
Kazes☻2022-09-28 20:41:10 // 742
Buksi már 20.- án lefotózta (Alfa reklám), azóta biztos megszokták a népek és csak távolról gyönyörködnek benne! 😉😅
Giuntini2022-09-28 20:24:05 // 741
Etele plázában kiállítottak egy zöld Tonalét, ahogy láttam nem hemzsegett körülötte a tömeg.:(
GT Ɨ|ѯ2022-09-28 19:02:43 // 740
Nincsenek hozzá...
Kazes☻2022-09-28 18:35:27 // 739
Göbiénél minden esetre jobb... szvsz! 😀
Giuntini2022-09-28 17:35:49 // 738
Szégyen! Ez teszt????
gradvolttomi2022-09-28 17:12:52 // 737
GT Ɨ|ѯ2022-09-22 18:53:01 // 736
Eladásokról van már valami info?
Halesz2022-09-20 17:49:02 // 735
carver2022-09-12 20:57:43 // 734
jutúb feldobta a Pappas Tonale reklámját Rákóczi Ferivel. Ferit nagyon bírom, de a videótokhoz képest sehol sincs a Pappasos reklám. Ok, nem ugyanaz a műfaj de akkor is :D Toljatok egy rövidített verziót is!
Kazes☻2022-09-09 18:25:13 // 732
De sikerült megállni...! XD
Kazes☻2022-09-09 18:24:25 // 731
Áron a(z egyik) legjobb... csípom! :)
Halesz2022-09-09 17:52:12 // 730
Köszi!
Igen, jóval halkabb, a mikrofon azért felhúzta kicsit a háttérzajt is.
Az egész csatorna célja inkább az, hogy szórakoztatva mutassa be az autókat, Áron nem veszik el nagyon a részletekben a többi videóban sem :)
Én eddig 5 videót csináltam vele, ezek a korábbiak :)
Piaggio
Abarth 500
Elektromost Fiat 500
Stelvio Quadrifoglio
Igen, jóval halkabb, a mikrofon azért felhúzta kicsit a háttérzajt is.
Az egész csatorna célja inkább az, hogy szórakoztatva mutassa be az autókat, Áron nem veszik el nagyon a részletekben a többi videóban sem :)
Én eddig 5 videót csináltam vele, ezek a korábbiak :)
Piaggio
Abarth 500
Elektromost Fiat 500
Stelvio Quadrifoglio
Halesz2022-09-09 17:47:41 // 729
majdnem kicsúszott, mit gondolok :D
Kazes☻2022-09-09 12:18:14 // 728
"mobilozni nem lehet az autóban, de közben meg telerakják akkora ki... kijelzőkkel, hogy így, amit te is mondasz..." - vajon mire gondolt a költő?! 😉😅
carver2022-09-08 22:52:12 // 727
Gratula Halesz, nagyon jó lett, vicces, a párbeszédek pörgősek. Jó a kép és hangminőség is rendben van, bár nem tudom mennyivel ment Áron mert nekem sokkal halkabbnak tűnt (most mondta 110-zel) na akkor viszont csalóka a hang mert ennél sokkal halkabb a Tonale.
Talán annyi hogy jók a vágóképek (főleg a belsők) de én az autópályás résznél a legtöbb esetben 1-2 másodperccel vagy a külső felvételeknél akár még tovább tartanám, nekem egy kicsit túl gyorsan el vannak kapva. A vége viszont zseniális :) (kivéve a gázfröccs hangját, az kicsit fáj...)
Nyilván ez nem egy összehasonlítóteszt ahol minden apróságot ki akar elemezni az ember hanem inkább egy kedvcsináló, de annak nagyon jó, én ez alapján a videó alapján azonnal vinném 😍
A traktoros betét meg priceless 🤣
Talán annyi hogy jók a vágóképek (főleg a belsők) de én az autópályás résznél a legtöbb esetben 1-2 másodperccel vagy a külső felvételeknél akár még tovább tartanám, nekem egy kicsit túl gyorsan el vannak kapva. A vége viszont zseniális :) (kivéve a gázfröccs hangját, az kicsit fáj...)
Nyilván ez nem egy összehasonlítóteszt ahol minden apróságot ki akar elemezni az ember hanem inkább egy kedvcsináló, de annak nagyon jó, én ez alapján a videó alapján azonnal vinném 😍
A traktoros betét meg priceless 🤣
VKG699!!! (4x156+75)2022-09-07 14:31:27 // 726
Nem létezik már a felső középkategória. Minisuv, kicsisuv, középsuv, nagysuv, kurvanagysuv kategória létezik. Semmi más.
Gyártanak a6ot meg 5ös bmwt, nézd meg az eladásaikat a q5höz q7hez meg az x5höz képest...
Gyártanak a6ot meg 5ös bmwt, nézd meg az eladásaikat a q5höz q7hez meg az x5höz képest...
Giuntini2022-09-07 13:41:45 // 725
Én nem a bálna méretű autókra értettem, hanem a felső-közép kategóriára, és azért ebben jelen volt az Alfa. A hetvenes évek közepéig a 2000-es Alfa, ami akkoriban felső-közép méretosztály volt. Aztán ahogy nőttek az autók, az Alfetta már csak középnek számított, majd a 90-est felsőbb kategóriába léptették, ahol ott játszott az Alfa 6. Ez két eléggé sikertelen típusnak számított, de a 164 hatalmas ugrás volt! Főleg Olaszországban óriási eladásokat produkált. A 166 fogyott, de ezt a sikert nem tudta megismételni, aztán a 159-el úgy gondolták, hogy kiváltják a 166-ot, de tudjuk, a belső tér nagyságával nem versenyezhetett.
A Tonalén én azt látom, mint a többi ilyen jellegű autón. Városi autónak túl nagy, viszont utazóautóként ilyen kis motorral nem hiszem hogy megfelelő. Igen, ez valóban olyan autó, amely első Alfás vásárlóknak készült, és annak teljesen jó! Városban el lehet vele boldogulni, mondjuk otthontó munkahelyig, hétvégi családi kirándulásokra is megfelelő, mellette ad egy magasabb vezetési élményt, mint kategóriatársai.
A Tonalén én azt látom, mint a többi ilyen jellegű autón. Városi autónak túl nagy, viszont utazóautóként ilyen kis motorral nem hiszem hogy megfelelő. Igen, ez valóban olyan autó, amely első Alfás vásárlóknak készült, és annak teljesen jó! Városban el lehet vele boldogulni, mondjuk otthontó munkahelyig, hétvégi családi kirándulásokra is megfelelő, mellette ad egy magasabb vezetési élményt, mint kategóriatársai.
Halesz2022-09-07 11:14:17 // 724
Hoztam még egy Tonale tesztet. Nyomokban Sprint Zagatót és Haleszt is tartalmaz :)
https://youtu.be/N58gBR98hZw
Állítólag jobb, mint a Göbi tesztje, valaki azt írta kommentben... :) :) :)
De kritizáljátok meg jól, mert én is tanulok belőle.
https://youtu.be/N58gBR98hZw
Állítólag jobb, mint a Göbi tesztje, valaki azt írta kommentben... :) :) :)
De kritizáljátok meg jól, mert én is tanulok belőle.
Tommi2022-09-07 10:37:42 // 723
A nagy szedánok gyakorlatilag kihatlak, alig van rájuk kereslet... A német trió, a Lexus meg még páran csinálnak bálnákat, de kb ennyi... Az Alfa pedig sosem képviseltette magát igazán ebben a szegmensben.
Sportkocsit inkább "érzelmi projektként" tudnának csinálni, amikor megvan a kellő forrás (profit) a többi modell eladásból, hogy egy ilyet is tartsanak a palettán, mert nem egy rétegmodellből fognak meggazdagodni... Jelenleg ez nem fér bele.
Azzal egyébként egyetértek, hogy az Alfánál nemcsak mostanában van karcsú modellpaletta, sosem voltak az az óriási kínálatú márka :)
Sportkocsit inkább "érzelmi projektként" tudnának csinálni, amikor megvan a kellő forrás (profit) a többi modell eladásból, hogy egy ilyet is tartsanak a palettán, mert nem egy rétegmodellből fognak meggazdagodni... Jelenleg ez nem fér bele.
Azzal egyébként egyetértek, hogy az Alfánál nemcsak mostanában van karcsú modellpaletta, sosem voltak az az óriási kínálatú márka :)
Giuntini2022-09-07 00:20:23 // 722
Abban egyetértünk, hogy a tipuspalettát bővíteni kellett volna! 2007-ben kész volt a 159 GTA V8 Ferrari motorral, a válság elvitte, mint ahogy a 159 eladásait. Kész volt a MiTo GTA, nem csinálták meg, pedig méltó ellenfele lett volna a Mini JCW-nek.
De azt is tegyük hozzá, hogy az Alfa modellpalettája mindig szűkősebb volt a német prémiumokhoz viszonyítva. A hetvenes - nyolcvanas évek Quattroroute árlistáiban az Alfa fél oldalt tett ki, míg a BMW-Mercedes három oldalt.
A nyolcvanas években sem volt sokkal erősebb a típuspaletta, mégha azok jóval különbözőbb autók is voltak! 33/75/164/Spider..
Igen, kelleme egy nagy sedan mindenképpen és egy igazi sportkocsi!
De azt is tegyük hozzá, hogy az Alfa modellpalettája mindig szűkősebb volt a német prémiumokhoz viszonyítva. A hetvenes - nyolcvanas évek Quattroroute árlistáiban az Alfa fél oldalt tett ki, míg a BMW-Mercedes három oldalt.
A nyolcvanas években sem volt sokkal erősebb a típuspaletta, mégha azok jóval különbözőbb autók is voltak! 33/75/164/Spider..
Igen, kelleme egy nagy sedan mindenképpen és egy igazi sportkocsi!
Kazes☻2022-09-06 23:13:04 // 721
A Stellantisnál jelenleg ez több márkából van megoldva... sajna, vagy egyelőre még úgysem. 😉
Na, jó... még viccnek is rossz! 😀
Na, jó... még viccnek is rossz! 😀
SzJanos2022-09-06 22:11:39 // 720
Igen, az ő példájuk is mutatja, nem rossz a kínai tőke beáramlása, mert ők építkezni akarnak.
#Giuntini
Akkor lennék bizakodó, ha a következő nagyobb autószalonon bemutatnának 3 különböző méretkategóriában szedánokat + kombi változataikat, 2 új SUV-ot a Tonale mellé, plus egy mérges morgó miniautót, két kupét, és akkor még nem kértem X5-->X6 féle alváltozatokat. De egy ilyen palettához a Stellantisnak 20 év kevés lenne. 4-5 év kell nekik egy típus kihozatalához.
#Giuntini
Akkor lennék bizakodó, ha a következő nagyobb autószalonon bemutatnának 3 különböző méretkategóriában szedánokat + kombi változataikat, 2 új SUV-ot a Tonale mellé, plus egy mérges morgó miniautót, két kupét, és akkor még nem kértem X5-->X6 féle alváltozatokat. De egy ilyen palettához a Stellantisnak 20 év kevés lenne. 4-5 év kell nekik egy típus kihozatalához.
Tommi2022-09-06 21:52:31 // 719
A Volvonak bejött, amióta kínai tulajdonos/pénz van benne, nagyon durvát ugrottak és köszönik jól vannak…
Liquid2022-09-05 20:25:25 // 718
Abban mindenképp egyetértünk, hogy marketing terén még mindig kihívásokkal küzd az Alfa :(
Giuntini2022-09-05 19:00:57 // 717
Azért ez baromi negatív hozzáállás! Göbin lehet látni, hogy nem igazán érti az Alfát, nem ismeri és nem szereti. Macanhoz és X3-hoz hasonlítani a Tonalét, óriási tévedés! Csík egész másképp beszélt róla, ami pozitívumot zalált ő, Göbi pont ellenkezőleg látta.
Nem tudom, miért kell úgy beszélni, pesszimistán, mikor még nem vezettük, nem ismerjük.
Rádpusztán én hosszabb ideig bent ültem, megnéztem és azt mondom, hogy nem rossz és a BMW-kben is lehet találni nem a márka imázsához méltó anyagokat. Azt is figyelembe kell venni, hogy ma már csakis vezethetőséggel nem lehet új vásárlókat szerezni.
Ne temessünk, várjuk meg az eladásokat! Magyarország nem mérvadó ebből a szempontból és nem is az itteni eladásokból fog nyereséget elérni az Alfa Romeo!
Én bizakodó vagyok és pozitívan állok a dolgokhoz.
Nem tudom, miért kell úgy beszélni, pesszimistán, mikor még nem vezettük, nem ismerjük.
Rádpusztán én hosszabb ideig bent ültem, megnéztem és azt mondom, hogy nem rossz és a BMW-kben is lehet találni nem a márka imázsához méltó anyagokat. Azt is figyelembe kell venni, hogy ma már csakis vezethetőséggel nem lehet új vásárlókat szerezni.
Ne temessünk, várjuk meg az eladásokat! Magyarország nem mérvadó ebből a szempontból és nem is az itteni eladásokból fog nyereséget elérni az Alfa Romeo!
Én bizakodó vagyok és pozitívan állok a dolgokhoz.
SzJanos2022-09-05 17:12:20 // 716
Valószínű ennyit öl az Alfa a marketingbe. Tesztautó kiadásának nem feltétele, hogy utólagosan korrektúrázhatják...stb. Valószínű nincs is rá ember. Amatőrök akarnak a profi ligában játszani szokás szerint az Alfánál. Sokkal jobban járnánk, ha egy Kínai befektető megvenné a márkát a Stellantistól, ahol továbbra sem értenek a brand építéshez (a leépítéshez annál inkább). A kínaiaknak lenne pénze 3-nál több típus kialakítására, és végre élvonalbeli technológia kerülne az autókba, lenne innováció, nem csak lekövetnék, hogy mások mit csinálnak. Ezt az autót valószínűleg már az árazása bukásra ítéli, egyszerűen nem lehet az utóbbi 30 év teljesítménye után az Alfát a német prémium szintjére árazni. Ha lenne mögöttünk 30 év, amiben állandó jelleggel volt 10-20 modell a palettán, a minőséggel nem volt igazi gond, akkor lehetne, de így ez nem több a márka kivéreztetésénél. Ugyanez igaz a Maseratira is, ahol már kapható a Maserati Stelvió, és ahol szintén kellemetlen magyarázkodásba fullad a hivatalos sajtóanyag is, hogy miért is valódi Maserati motorok azok amiket az autó kapott. Ez minden csak nem prémium ahogy ezeket a márkákat lelakják évről évre.
PBali2022-09-04 21:47:31 // 715
Komolyan? Az szép, igaz megnézhettem volna, de egyszerűen nem is gondoltam rá, hogy pontosan ugyanaz a megnevezés mindkét márkánál.
Biztos az összeférhetetlenség miatt lett időközben a Misano zöld is, csak azzal sem voltam képben! :-)
Biztos az összeférhetetlenség miatt lett időközben a Misano zöld is, csak azzal sem voltam képben! :-)
pettinke2022-09-04 20:18:05 // 714
Meglepi: azt a színt a BMW-nél tényleg Misano kéknek hívják!
PBali2022-09-04 12:13:38 // 713
Eddig egy magyar Tonale tesztet sem láttam, ahol normálisan kimondták volna…
Volt itt már minden tényleg, csak “szpecsále” nem…nyilván a Stelvio First Edition könnyebb volt…
Baromi zavaró szerintem is, még jobban, mint a Misano zöld…(volt korábban egy teszt ahol a kék Bmw-re mondtak Misano kéket,ha jól emlékszem)
Pedig Göbit amúgy nagyon kedvelem, de ez a teszt most nálam is sok hiányérzettel párosult.
Volt itt már minden tényleg, csak “szpecsále” nem…nyilván a Stelvio First Edition könnyebb volt…
Baromi zavaró szerintem is, még jobban, mint a Misano zöld…(volt korábban egy teszt ahol a kék Bmw-re mondtak Misano kéket,ha jól emlékszem)
Pedig Göbit amúgy nagyon kedvelem, de ez a teszt most nálam is sok hiányérzettel párosult.
Giuntini2022-09-04 07:58:07 // 712
Göbi össze-vissza beszélt, látszott hogy nem tudja hova tenni ezt az autót, abszolút nem volt képben. Érdekes, hogy a Renegade-t emlegeti, mikor a Tonale a Compass padlólemezére épül. Meg sem említi a dízel motort, és hogy ebből lesz plug-in hibrid verzió is. Egyszerűen megkapta a tesztautót, de nem tájékozódot, nem nézett semmi után. Fülemnek meg kimondottan bántó volt az állandó "szpeciale" , ahelyett hogy utánanézett volna, hogy egy olasz szót hogy ejtünk ki. Nem nehéz csak fonetikusan így hangzik: szpecsále!
Halesz2022-09-03 21:58:03 // 710
A Centro Stile formaterve volt: https://alfaamore.hu/tipusok/kamal
És igen, ha akkor kihozzák, nagyot ment volna...
És igen, ha akkor kihozzák, nagyot ment volna...
tdemeter2022-09-03 19:51:25 // 709
Ha kijöttek volna vele, akkor most nem sírhatnánk, hogy miért gyárt az alfa SUV-ot:)
Kócosw2022-09-03 19:15:42 // 708
igen ez mar többször volt téma...De sajna csak a Huszt bol tudok erre idézni : "Régi kor árnya felé visszamerengni mit ér? " 😔
Kazes☻2022-09-03 18:27:02 // 707
Bizony, de ezt már többször többen megénekeltük... de sajna attól nem változott semmi. Fiaték meg csak ültek és úgy csináltak, mintha gondolkoznának... aztán úgy tűnik túltolták és ez lett. 😒
Putyesz2022-09-03 17:59:51 // 706
Selmak2022-09-03 14:23:23 // 705
Már az is meglepő volt, hogy nem Pista volt a tesztelő, mert Göbi mindig az unalmas autókat kapja, ami Pista vagy Csík nagyon lehúzna.
Kócosw2022-09-03 13:32:30 // 704
ahogy mondja a fiatalember 😊
tdemeter2022-09-03 09:30:01 // 703
Tényleg rémes teszt volt… Nekem az egészben a volt a legzavaróbb , hogy nagyon felkészületlen volt emberünk. Nyögött , nehezen fogalmazott, valahogy az volt az ember érzése h egyáltalán nincs most kedve csinálni ezt, vagy hogy 3 perce van nála az autó és az alapján kell neki most egy komplett véleményt fogalmazni…
Elég gáz egy Speedzone epizódtól…
Elég gáz egy Speedzone epizódtól…
Halesz2022-09-03 00:57:09 // 701
Ráadásul szerinte 2017-ben mutatták be a koncepcióautót :(
Szeretem a Speedzone-t, de pont tőlük nem várnék ilyesmit.
És ő is mild hibridezi, de közben ez igazából nem az (De én is mondom egy videóban, ami még nem jelent meg, szóval emiatt nem hibáztatom :D )
Viszont a motort meg tök érdekesen elmondta, a 130 / 160 közti különbséget is.
DNA - D, azaz "double motor", dual power mode? hm... hogy mi? Azt még a tanulmányautó sajtóanyagában promózták így, gondolom, amikor együtt dolgozik az elektromos motor és a benzinmotor...
Halott a kormány? A Csík amikor ezt vezette, akkor halálra dícsérte a kormányzást és az tényleg nagyon jó.. Ezt nem is értem.
Macaaaaan??? Basszus, az a Stelvio kategóriája... :(
Misano Green! :) Na jóéjt.
Szeretem a Speedzone-t, de pont tőlük nem várnék ilyesmit.
És ő is mild hibridezi, de közben ez igazából nem az (De én is mondom egy videóban, ami még nem jelent meg, szóval emiatt nem hibáztatom :D )
Viszont a motort meg tök érdekesen elmondta, a 130 / 160 közti különbséget is.
DNA - D, azaz "double motor", dual power mode? hm... hogy mi? Azt még a tanulmányautó sajtóanyagában promózták így, gondolom, amikor együtt dolgozik az elektromos motor és a benzinmotor...
Halott a kormány? A Csík amikor ezt vezette, akkor halálra dícsérte a kormányzást és az tényleg nagyon jó.. Ezt nem is értem.
Macaaaaan??? Basszus, az a Stelvio kategóriája... :(
Misano Green! :) Na jóéjt.
Kazes☻2022-09-02 23:45:58 // 700
Igen, ezt én is kiszúrtam... plusz valami recseg/csörög a felvételen. 🙂