Mutasd

>> Esemény2020-01-11

Jól átgondoltam? Biztos vagyok benne? Ezek a gondolatok cikáztak a fejemben, mivel eladásra kínáltam a kocsit. Óvtam, vigyáztam rá, szerettem, soha nem hagyott az út szélén. Lelkiismeretesen szervizeltem. Nagyon szerettem a vasat, és hát nem utolsó sorban rohadt szép is. De elkelt. 2020.01.11-én elkelt. Szerintem jó helyre került:

 
>> Szerviz2019-09-13

Olajcsere alkalmával figyelmes lettem enyhe szervó olaj szivárgásra. Tökéletesség jegyében cserélve lett, szép újra!

 
>> Szerviz2019-05-25

Elérkezett az ideje. Szigorúan 10000km-t

 
>> Szerviz2019-05-14

Megjött! Így már a nyári gumma, külön szett, gyári 18-as felnin!

 
>> Szerviz2018-07-21

Masszív benzinszag terjengett a fülkében. Néha nagyon erős volt, néha alig érezhető volt. Kerékcsere alkalmával vettem észre, hogy a tank oldala fényes, friss benya szökik. Hát mit volt mit tenni, pajszer, és üléslap felfeszítése. Sajna egyszer használatos patentok fogják. Hát jól sejtettem, Hajszálrepedés volt az AC pupa műanyag házán. Bontott kerültbele. Műxik.

 
>> Szerviz2018-03-10

Ez is megtörtént, mivel el telt 10000 km.
Km:187500

 
>> Szerviz2018-02-07

Ez is meg van! :)
Már csak be kell szerelni!!!!
Vezérlés szett beszerelve : 182200km-nél. Ezúton köszönöm Lali mesternek a gyors, korrekt szerelésért!

 
>> Szerviz2018-01-10

Reggel világított minden mint a karácsonyfa. Fene se gondolta volna, hogy akksi gondok akadnak, de sajna az lett a vége. Exide 77ah ment bele, hogy a hidegben is pörgesse a kicsikét!

 
>> Szerviz2017-10-01

Ezt is megejtettük!

 
>> Szerviz2017-08-06

Nyaralás előtt fura hangra lettünk figyelmesek! Típushiba, de a Berlinánál is? Rugótörés. Fasza, mivel 4 nap és indulnánk Olaszba. Először is Bárdi, és a kedvezménnyel 2 rugót vettem 1 áráért. :) Aztán keresgélés, és ráakadtam Psychoati oldalára. Segítséget, tanácsokat kértem Tőle, és nekiugrottam a szerelésnek. Meglett. Rugó összehúzóm van (csak a képek miatt), de így egyszerűbb volt. Csomagtartóban kibontottam a kárpitokat, toronynál lévő szivacsokat kiráncigáltam, és már meg is lett a lengéscsillapító felső csavarja. "Hála" istennek nem elég ezt kiengedni, hanem négy , a kerékjáratban lévő spéci csavar is fogja a cuccot. Még mielőtt kiengedtem volna bármit, a rugót acéldróttal összehúztam. Mehet a csavarok oldása. Meglett ez is, majd egy kis vascső, amivel lenyomtuk a futóművet, és pikk-pakk kint is volt a komplett lengéscsillapító. Szétkaptuk, majd be az új rugó. a az újat összenyomtuk olyan formában, hogy a satu mögé raktam, és a satut fokozatosan kinyitva összenyomta. Ismét acéldrót, s mehet is össze a cucc. Visszafelé minden ment minden mint a karikacsapás. Feltűnt összerakás után, hogy az egyik fele 1cm-el magasabban van. " nap alatt vagy 3-szor szedtem szét mind a két oldalát. Összehasonlítottam az a már összerakott lengéscsillapítókat, és mm-re passzoltak. Összerakás után viszont megmaradt a különbség. Csak arra tudok gondolni, hogy a tömeg gyártott rugók ellenállása nem egyforma. Telepakoltuk a csomagtarttót nyaralásra indulva, és minden fasza volt. A kerék nem ért bele a kerékjárati ívben lévő szövetbe. Lehet ha most kimennék és megmérném a hézagokat egyforma lenne, de lusta vagyok, meg amúgy is rendbe van a cucc. :)